He mooi niet, oprotten naar je eigen kliekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:32 schreef Kimberliedje het volgende:
Dit ziet er overduidelijk uit als een potentieel kuttopic wat gekaapt word door naakte bakkers.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:32 schreef Kimberliedje het volgende:
Dit ziet er overduidelijk uit als een potentieel kuttopic wat gekaapt word door naakte bakkers.
Ik hou ook van jou.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He mooi niet, oprotten naar je eigen kliek
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Diepzinnig hoor soesjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:42 schreef o.us het volgende:
Stupid Hoe is soweiso een deceptie van Nicki Minaj's discografie.
Ik spreek louter waarheden, mijn waerde.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Diepzinnig hoor soesje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar gaat mijn status als enige Marokkaan in deze SC.quote:
Mijn bed veert niet genoeg hiervoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is awesome, ga ik proberen als ik de gelegenheid heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |