Een 535d met een sjippie schijnt net zo rap te zijn als de oude V10 M5.. dan moet je inderdaad van serieus goeden huize komen jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:06 schreef ß het volgende:
Ja, die uitzending van BODW deze week. Er trekt een bmw 535 vol op. Zegt die agent:"Ik heb een T6, maar ik kon u toch niet bijhouden."
mooie aanbesteding hoor.
Tegen een Koenigsegg, Pagani, Ferrari, Lamborghini, Porsche, Bugatti etc etc etc ook niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
Tegen een RS6 of M5 maken ze nog steeds geen kans.
Precies.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tegen een Koenigsegg, Pagani, Ferrari, Lamborghini, Porsche, Bugatti etc etc etc ook niet.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
Gaat een beetje om dit artikel:
http://www.autoblog.nl/ar(...)vallen-met-m5-en-rs6
Ze hadden dan beter een RS6 of zo kunnen kiezen. Al zullen ze wel weer contracten hebben met Volvo.
Ergens gelezen dat ze een contract met VW hadden trouwens?
als ze echt bazen zijn dan fixen ze M550d's. Knappe jongen als je dat bijhoudt, aangezien de agenten die daarin rijden meestal bijzonder goed weten om te gaan met die power.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een 535d met een sjippie schijnt net zo rap te zijn als de oude V10 M5.. dan moet je inderdaad van serieus goeden huize komen ja
Audi RS6 is nieuw niet meer te koop voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
Gaat een beetje om dit artikel:
http://www.autoblog.nl/ar(...)vallen-met-m5-en-rs6
Ze hadden dan beter een RS6 of zo kunnen kiezen. Al zullen ze wel weer contracten hebben met Volvo.
Een C63 AMG is al ruim voldoende.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:21 schreef H-D het volgende:
Hoewel ik wel Volvo fan ben is het idd dat je er nog zat auto's nog wel uit gereden wordt denk ik.
Ik denk dat een fraaie S of E AMG je er vol uittrekt met je T6. Eigenlijk door een 'gewone' S500 ook al wel..
Er zal wel een aanbesteding zijn geweest waaruit Volvo het beste uit de vergelijking naar voren kwam.quote:Beter hadden ze zelf ook BMW's besteld, paar 550i's ofzo.
Eens. Ze hadden dikker moeten zijn.quote:Edit: Nu ik erover nadenk wordt je er door tè veel auto's gewoon nog uitgeredenAlle wat zwaarder gemotoriseerde versies van niveau A6/BMW 5/ Jaguar XF/ Mercedes E en hoger laten je gewoon stof happen.
Klopt. Dat is al voldoende idd. Best wel jammer. En er zal inderdaad wel een aanbesteding zijn geweest. Mag natuurlijk ook niet te veel kosten. Een aantal van die 550i's touring bijvoorbeeld kost natuurlijk heel wat meer dan een aantal V70 's T6.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Een C63 AMG is al ruim voldoende.
[..]
Er zal wel een aanbesteding zijn geweest waaruit Volvo het beste uit de vergelijking naar voren kwam.
[..]
Eens. Ze hadden dikker moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |