Zijn net visseneieren man, bah...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook zulken nail art
[ afbeelding ]
Ik zou hem ruilen voor een broek waar je je lekker in kan voelen op dit moment, maar dat ben ik...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:28 schreef Mirjam het volgende:
ladies, ik heb een vraagje waar ik me een beetje voor schaam.
ik heb vandaag een broek gekocht, en verdikkeme, te strak, past niet.
nu ga ik morgen naar de dietiste en de bedoeling is gewicht kwijt te raken en af te slanken.
broek houden en houden als goal, aantrekken als dat vet er af is, of toch maar terugbrengen?
De indo's in mijn familie niet hoor... Zelfs zonder er een kwartje in te gooien lullen ze voor een knaak.. Kippenhok altijd!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
En een rustige Indo kan een pittig Hollands vrouwke gebruiken, combi is prima
Indo's kunenn zo heerlijk rustig zijn, maar stille wateren.....
foto van de broekquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:31 schreef Mirjam het volgende:
broek meningen?
broek was niet zo heel duur
Niet duur dan houden, wel duur terugbrengen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:31 schreef Mirjam het volgende:
broek meningen?
broek was niet zo heel duur
Ligt eraan hoe duur die was. Was het een dure broek zou ik het niet doen, ist een broek van 2 tientjes dan zou ik hem bewaren. Heb ik zelf namelijk ook, had een broek besteld, krijg net niet het knoopje dicht, nu al een stukje verder dus dan kan ik hem aanquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:28 schreef Mirjam het volgende:
ladies, ik heb een vraagje waar ik me een beetje voor schaam.
ik heb vandaag een broek gekocht, en verdikkeme, te strak, past niet.
nu ga ik morgen naar de dietiste en de bedoeling is gewicht kwijt te raken en af te slanken.
broek houden en houden als goal, aantrekken als dat vet er af is, of toch maar terugbrengen?
maar zijn ze te verstaan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik zou hem ruilen voor een broek waar je je lekker in kan voelen op dit moment, maar dat ben ik...
[..]
De indo's in mijn familie niet hoor... Zelfs zonder er een kwartje in te gooien lullen ze voor een knaak.. Kippenhok altijd!
Jouw opa heeft gewoon bazenhumorquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef Mss het volgende:
Bij mijn oma was een paar dagen nadat mijn opa overleden was de lamp naar beneden gevallen. Dafuq.
Uuuh... als je je richt op 1 pratende dan welquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar zijn ze te verstaan?
Ik ken er veel die ratelen maar dan snap ik er geen kut van... vraag ik om een recept voor Rendang, krijg ik een pot sambal....
True story overigens (had ik al verteld he, vorige week...)
Was zelfgemaakte sambal toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken er veel die ratelen maar dan snap ik er geen kut van... vraag ik om een recept voor Rendang, krijg ik een pot sambal....
iets te klein, hij gaat met moeite dicht zeg maarquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:32 schreef Mss het volgende:
Mir, is-ie iets te klein of past hij echt royaal niet? Als je gaat afvallen kun je namelijk op heel veel plekken af gaan vallen, dus dan weet je eigenlijk niet of het model je dan nog staat.
helleu!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mocht mijn hok uit.
En broek terugbrengen.
Ja, en dat eet ik dus niet, want ik weet niet zeker dat ze hygiënisch kookt. heel lief van d'r, maar ik heb het dus in het ronde archief opgeborgenquote:
Alleen op de plek waar je normaal als eerste gewicht verliest?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iets te klein, hij gaat met moeite dicht zeg maar![]()
Wheheheh begrijpelijk dan wel jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, en dat eet ik dus niet, want ik weet niet zeker dat ze hygiënisch kookt. heel lief van d'r, maar ik heb het dus in het ronde archief opgeborgen
Er kwam weinig nuttigs uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
helleu!
Was jij misschien nog in de gelegenheid die vriendin van je te vragen naar hendig sjieke Finland tips?
Ik ga morgen naar reisbureau (van een vriendin), even kijken wat mogelijkheden zijn voor houten hutjes
ik hoop het welquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alleen op de plek waar je normaal als eerste gewicht verliest?
Ik hoop dat de dietiste je op weg kan helpenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hoop het wel
m'n buik dus.
aargh, dilemma's.
kutrug, als dat niet gebeurd was was ik nooit zo aangekomen
Hahahaha, ok, duidelijkquote:
alkmaar, leuk winkelenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, ok, duidelijk
Oh, nog een vraagje, nu je er toch bent... zaterdag willen we gaan avondeten in Alkmaar, ik dacht dat ik de adresjes van jou had opgeslagen, maar niet dus
breng de broek lekker terug, tegen de tijd dat je gewicht verliest is er lekker weer sale overal (want: lente!) en ga je heerlijk met een fijner gevoel shoppen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hoop het wel
m'n buik dus.
aargh, dilemma's.
kutrug, als dat niet gebeurd was was ik nooit zo aangekomen
nee, ik ga zelf naar de sportschool, heb mijn eigen fysio op de achtergrond om af en toe door te spreken hoe het gaat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
breng de broek lekker terug, tegen de tijd dat je gewicht verliest is er lekker weer sale overal (want: lente!) en ga je heerlijk met een fijner gevoel shoppen.
Da's mijn idee er bij althans
En goed dat je naar een diëtiste bent gestaptIs niet makkelijk allemaal. Doe je ook sporten onder begeleiding van Fysio?
Vrolijke pater (belg), hielander (schot). Derde weet ik even niet meer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, ok, duidelijk
Oh, nog een vraagje, nu je er toch bent... zaterdag willen we gaan avondeten in Alkmaar, ik dacht dat ik de adresjes van jou had opgeslagen, maar niet dus
Ik ga met 2 mannen die niet van shoppen houden en we moeten er om 3 uur zijn (lunchen daarvoor hiero), dus dat wordt 'm nietquote:
haha, cool, hoe kom je d'ropquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga met 2 mannen die niet van shoppen houden en we moeten er om 3 uur zijn (lunchen daarvoor hiero), dus dat wordt 'm niet
Maar ik ga wel een ander keertje nog terug, om te shoppen endezo
Maar wel..................
Bob Ross workshop! Hoe cool!
[ afbeelding ]
Ah, da's ook prima tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik ga zelf naar de sportschool, heb mijn eigen fysio op de achtergrond om af en toe door te spreken hoe het gaat.
wel ingewikkeld, want de pijn in m'n been en voet is erg toegenomen, dus het is echt zoeken wat ik nu het beste zou kunnen doen
Met Wii-controller?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga met 2 mannen die niet van shoppen houden en we moeten er om 3 uur zijn (lunchen daarvoor hiero), dus dat wordt 'm niet
Maar ik ga wel een ander keertje nog terug, om te shoppen endezo
Maar wel..................
Bob Ross workshop! Hoe cool!
[ afbeelding ]
Hoe kom je eraf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ja, het maakt me zo vreselijk onzeker, of ik er wel goed aan doequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, da's ook prima toch
Maar kut blijft het, da's zeker zo.
vanuit de hem0l jonguh!quote:
ja, das wel logisch, maar je kunt afgezien van littekenweefsel in je rug wat zit te kutten met je kracht en gevoel, niks kapot maken met oefeningen toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, het maakt me zo vreselijk onzeker, of ik er wel goed aan doe
volgens mij had je nog een andere, maar ik heb deze 2 nu in mijn telefoon gezet in ieder gevalquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrolijke pater (belg), hielander (schot). Derde weet ik even niet meer.
Ik heb het gevraagd trouwens...zijn zus heeft ws wel een recept. Maar die moet ik nog ontmoetenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, geloof het niet, maar het is wel de zenuwpijn in mijn voet die erg toegenomen is, en spieren die raar doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, das wel logisch, maar je kunt afgezien van littekenweefsel in je rug wat zit te kutten met je kracht en gevoel, niks kapot maken met oefeningen toch?
Mijn opa was echt een baasquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en Mss
[..]
Jouw opa heeft gewoon bazenhumor
Die zit in dezelfde straat als die schot.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgens mij had je nog een andere, maar ik heb deze 2 nu in mijn telefoon gezet in ieder geval
daar zit ik al tijden op te azenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:45 schreef Incantrix het volgende:
Kut. Wedden dat dieuitkomen op de dag dat ik het ziekenhuis inga en dat ze de dag erna overal al weg zijn?
http://nailderellanails.b(...)yle-le-swatches.html
Neeeeeed..
Ik denk dat het de Schot wordt hoor, die mannen (en mezelfquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zit in dezelfde straat als die schot.
Same here, ik sta om de dag in de kruidvatquote:
oh, ken je dat verhaal niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:46 schreef Mss het volgende:
Hey Mir, wat is er eigenlijk precies met je rug gebeurd als ik vragen mag?
Hij heeft veul (goeie) whisky.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat het de Schot wordt hoor, die mannen (en mezelf) kennende
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Same here, ik sta om de dag in de kruidvat![]()
(nu kom ik bijna dagelijks wel langs een kruidvat want hier zitten er ongeveer drie miljoen, maar toch)
die zijn vet cool man, over andere lakjes heenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:45 schreef Incantrix het volgende:
Kut. Wedden dat die uitkomen op de dag dat ik het ziekenhuis inga en dat ze de dag erna overal al weg zijn?
http://nailderellanails.b(...)yle-le-swatches.html
Neeeeeed..
Zo erg ben ik dan niet, maar ik wil er iig 3 heel graag. En door die swatches twijfel ik over 2 die ik heul niet hoefde, wil ik er 1 niet die ik wel dacht te willen, en 2 wel die ik niet dacht te willen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Same here, ik sta om de dag in de kruidvat![]()
(nu kom ik bijna dagelijks wel langs een kruidvat want hier zitten er ongeveer drie miljoen, maar toch)
Oh! Dank voor de tip! Daar kan ik morgen alleen niet echt heen denk ik, maar toch..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn vet cool man, over andere lakjes heen
Kruidvat in Wateringen heeft vaak alle nieuwe lakjes en make-upjes van Catrice en Essence snel binnen trouwens
En uiterlijk zegt niks over innerlijk...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd trouwens...zijn zus heeft ws wel een recept. Maar die moet ik nog ontmoeten
En even nog terugkomen op het oppervlakkige. Ik denk dat je ook wel ff bij jezelf te rade moet gaan of jij nou bepaald een hoofdprijs bent he? Je kunt wel een ontzettend mooie man willen, maar ben je echt zelf zo verwaand?? Een spiegel is een verrekt handig ding
En met 'je' bedoel ik dus mensen in het algemeen
Och, dat komt wel een keer johquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd trouwens...zijn zus heeft ws wel een recept. Maar die moet ik nog ontmoeten
En even nog terugkomen op het oppervlakkige. Ik denk dat je ook wel ff bij jezelf te rade moet gaan of jij nou bepaald een hoofdprijs bent he? Je kunt wel een ontzettend mooie man willen, maar ben je echt zelf zo verwaand?? Een spiegel is een verrekt handig ding
Vind ik niet leukquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ken je dat verhaal niet?
nou, enigszins ingekorte versie:
ik vertil me op werk
au
ik kan 2 dagen later niet meer lopen
ik lig 2 maanden op de grond, uiteindelijk eet en drink ik niet meer van de pijn
ziekenhuis
ik kn kijn linkerbeen totaal niet meer gebruiken, de pijn was hels, ik kreeg ladingen morfine waar ik weer strontziek van werd.
operatie
pijn is niet weg.
second opinion: operatie is niet goed gegaan leer er maar mee leven doei.
zoiets
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo erg ben ik dan niet, maar ik wil er iig 3 heel graag. En door die swatches twijfel ik over 2 die ik heul niet hoefde, wil ik er 1 niet die ik wel dacht te willen, en 2 wel die ik niet dacht te willen.Swatches zijn iig ergens goed voor, maar ik wil er toch eigenlijk geen 5 kopen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://troll.me/images/x-(...)-the-nail-polish.jpg
Oh, dat wordt dus terug rijden voor mijquote:
slaap lekker!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Incantrix het volgende:
Le fu, ik moet echt slapen nu.. Ciao!![]()
Ik wilde er 4 en nu nog steeds, maar 1 is doorgewisseld zeg maar.. En jah, ik kom er dus wel langs, dat scheelt. Maar dan nog is het irri als je telkens bot vangt. En dan zul je zien dat ze net die ene dag komen dat ik niet kan gaan kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo erg ben ik dan niet, maar ik wil er iig 3 heel graag. En door die swatches twijfel ik over 2 die ik heul niet hoefde, wil ik er 1 niet die ik wel dacht te willen, en 2 wel die ik niet dacht te willen.Swatches zijn iig ergens goed voor, maar ik wil er toch eigenlijk geen 5 kopen.
Oh damn dat is goed klote zeg. Zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vertil me op werk
au
ik lig 2 maanden op de grond, uiteindelijk eet en drink ik niet meer van de pijn
ziekenhuis
ik kn kijn linkerbeen totaal niet meer gebruiken, de pijn was hels, ik kreeg ladingen morfine waar ik weer strontziek van werd.
operatie
pijn is niet weg.
zoiets
Slaapzequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Incantrix het volgende:
Le fu, ik moet echt slapen nu.. Ciao!![]()
Meubels en spullen voor in huis zijn ook verslavend, wist je dat al?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ik moet eigenlijk meubels kopen.
Reserveren is wel aan te raden btw.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat wordt dus terug rijden voor mij![]()
Die 2 zijn dol op whisky
Daarom ga ik maar gewoon nog even niet kijken totdat ik hoor dat ze ergens in Nederland gearriveerd zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wilde er 4 en nu nog steeds, maar 1 is doorgewisseld zeg maar.. En jah, ik kom er dus wel langs, dat scheelt. Maar dan nog is het irri als je telkens bot vangt. En dan zul je zien dat ze net die ene dag komen dat ik niet kan gaan kijken
Oh ik weet zelf ook wel dat ik niet moeders mooiste ben hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moeders mooiste dochter toch wel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh ik weet zelf ook wel dat ik niet moeders mooiste ben hoormaar ik moet wel iemand aantrekkelijk vinden, zowel innerlijk als uiterlijk
Ah, goeie tip, zal ik morgen even doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Reserveren is wel aan te raden btw.
Dat gaat nog komen ben ik bang.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meubels en spullen voor in huis zijn ook verslavend, wist je dat al?
Wat heb je nodig?? Want wellicht dat wij nog wel iets staan hebben dat je kan krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ik moet eigenlijk meubels kopen.
Hihi, slaap lekker!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef Incantrix het volgende:
(maar dan nemen jullie de mijnese wel mee, toch?)
En dan nu echt doei enzo, haha!
Thnx, kip
moet je trouwens een beuken boekenkast hebben van 1 meter breed en 1.20 hoog? gratis af te halenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat gaat nog komen ben ik bang.
Tip: ga met een budget naar de IKEA of neem alleen contact mee en laat je pin pas thuis, anders schrik je je vaak wezenloosquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat gaat nog komen ben ik bang.
Truequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh ik weet zelf ook wel dat ik niet moeders mooiste ben hoormaar ik moet wel iemand aantrekkelijk vinden, zowel innerlijk als uiterlijk
Oehh! Ik weet het nog niet, moet gaan puzzelen. Sowieso koelkast en combimagnetron, maar dat is niet echt meubels. Bed krijg ik van mams, kledingkast en bureau heb ik nog. Dan wil ik nog een boekenkast iets oid, een helmer en misschien een iets mooier plankensysteem voor aan de muur.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat heb je nodig?? Want wellicht dat wij nog wel iets staan hebben dat je kan krijgen
Wij zijn al onze gekregen meubels in fases aan het vervangen namelijk
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
moet je trouwens een beuken boekenkast hebben van 1 meter breed en 1.20 hoog? gratis af te halen
Ik ben gewoon damaged goods, forever alone enzoquote:
Kan je em niet meenemen met de meet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Met al die benzine is dat heel niet gratis!
Wel als je 'm op je rug mee neemt met de trein!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
of tot ontdekking komen bij de kassa dat je bij de pin only kassa staat terwijl je het geld in je handen hebtquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tip: ga met een budget naar de IKEA of neem alleen contact mee en laat je pin pas thuis, anders schrik je je vaak wezenloos
Oe, da's leuk, en dat ook, en dat ook. Dat heb ik zéker nodig, en dat ook en dat ook.
Huppa, weer 500,- van je rekening af
echt niet!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben gewoon damaged goods, forever alone enzo
Koelkast hebben we helaas niet dubbel en combimagnetron is al met schoonzus mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh! Ik weet het nog niet, moet gaan puzzelen. Sowieso koelkast en combimagnetron, maar dat is niet echt meubels. Bed krijg ik van mams, kledingkast en bureau heb ik nog. Dan wil ik nog een boekenkast iets oid, een helmer en misschien een iets mooier plankensysteem voor aan de muur.
Moet je aan Jacqie vragen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kan je em niet meenemen met de meet?
No problem!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, goeie tip, zal ik morgen even doen
Thanks chica!![]()
Jezus wat klote zegquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vertil me op werk
au
ziekenhuis
operatie
pijn is niet weg.
zoiets
'k Wil hem best een keer ophalen als ik in Schiedam naar oma ga, maar niet tijdens/na de meet hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kan je em niet meenemen met de meet?
Anderen goeden tip: ga bij kringloop kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet je aan Jacqie vragen.Maar ik weet heel nog niet wat ik wil joh. Oh wel ook nog een bankje denk ik, die had ik nog niet genoemd toch?
Samen forever alone zijn?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben gewoon damaged goods, forever alone enzo
Was wel het plan idd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Anderen goeden tip: ga bij kringloop kijkenvaak goede leuke spullen voor een loiken prijs
Jaaaaaaa!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Anderen goeden tip: ga bij kringloop kijkenvaak goede leuke spullen voor een loiken prijs
Ook nog een tip, kijk eens in het TK-stuk van V&A van Fok, staan vaak best leuke dingen tussen en betrouwbaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet je aan Jacqie vragen.Maar ik weet heel nog niet wat ik wil joh. Oh wel ook nog een bankje denk ik, die had ik nog niet genoemd toch?
Ik date niet, ik ben forever alone.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze wou heel niet samen met mij dubbel dates doen.
Ik ben wel mijn moeders mooistequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Moeders mooiste dochter toch wel?
En ik vind jou very pretty!!
Whut waar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze wou heel niet samen met mij dubbel dates doen.
En het FHF!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ook nog een tip, kijk eens in het TK-stuk van V&A van Fok, staan vaak best leuke dingen tussen en betrouwbaar
Ik ga vrees ik teveel een piemel missen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Jullie moeten gewoon een driehoeks pottenrelatie beginnen
Harlet....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik date niet, ik ben forever alone.
Hahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben wel mijn moeders mooiste![]()
HAHA GARP!
En Dico, bjoetie joe izIk zag je in het fok filmpje
Hebben ze nepperts voor!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga vrees ik teveel een piemel missen.
ja, heb je weer gelijk in...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
'quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet hetzelfde.quote:
Ah bagger zegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben bang dat de nieuwe catricejes komen wanneer ik nog steeds hondsberoerd in bed met buikgriep ligJep, ik mag diaree en niks binnen kunnen houden ook aan mijn lijstje toevoegen
en wel steeds honger hebben, ook zo mooi.
DOE HET!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben beroemd op fok jonguh
Ik ga wel een topic openen met: BEN IK LEUK GENOEG wat is deze
goed vocht en zout en suiker blijven drinken, meer kun je niet doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben bang dat de nieuwe catricejes komen wanneer ik nog steeds hondsberoerd in bed met buikgriep ligJep, ik mag diaree en niks binnen kunnen houden ook aan mijn lijstje toevoegen
Jamaar dan ben je toch al thuisquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:05 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah bagger zeg
Ik ga morgen de stad in en als ik ze zie zal ik het wel melden hier ok?
Ja, er kwamen op mijn werk 5 ziek terug van vakantie en op mijn moeders werk ook een paar. En de dokter zegt dat er op het moment een griepgolf isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed vocht en zout en suiker blijven drinken, meer kun je niet doen![]()
Weet je waar je het van hebt? Virusje?
Nee man! Ik heb zo'n hippe telefoon met internet!! PM anders je nummer maarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jamaar dan ben je toch al thuis![]()
Oh zo'n heule ubercoolenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nee man! Ik heb zo'n hippe telefoon met internet!! PM anders je nummer maar
M'n vriend is ook ziekjes, maar niet zo hondsberoerd als jij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, er kwamen op mijn werk 5 ziek terug van vakantie en op mijn moeders werk ook een paar. En de dokter zegt dat er op het moment een griepgolf is
ik denk dat de Ninja hem 's nachts heeft aangestoken, toen ze nog mobiel was en haar bed uit kon zonder de boel onder te kosten/schijten...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
M'n vriend is ook ziekjes, maar niet zo hondsberoerd als jij.
Begin zelf het idee te krijgen dat ie me aangestoken heeft. Heul geen zin in.
Maandag was ik ook 'ziekjes' maar dat was andersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
M'n vriend is ook ziekjes, maar niet zo hondsberoerd als jij.
Begin zelf het idee te krijgen dat ie me aangestoken heeft. Heul geen zin in.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik denk dat de Ninja hem 's nachts heeft aangestoken, toen ze nog mobiel was en haar bed uit kon zonder de boel onder te kosten/schijten...
Yay! The end is near!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef PriemGirl het volgende:
Nou laatste 20 enveloppen nog en dan kan ik eindelijk naar bed
Ik sluit alvast af![]()
Nee, dat heb ik niet meegekregen, maar wat een lomp verhaal zeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vertil me op werk
au
ziekenhuis
operatie
pijn is niet weg.
zoiets
Wheheheh de boef!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik denk dat de Ninja hem 's nachts heeft aangestoken, toen ze nog mobiel was en haar bed uit kon zonder de boel onder te kosten/schijten...
Ghihi!quote:
Succes nog ff en slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik sluit alvast af![]()
ik ben er morgen en zaterdag en zondag heul nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Be nice! Anders breng ik jou ook even een bezoekje met mijn kotshoofd
Daar heb ik wel een dagje niks eten en een luiertje voor over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
goed van je!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik sluit alvast af![]()
wat een pauperzooiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe tof ik Nfu-oh vind, zo 'meh' vind ik dezeZe heten ook Scandal
heb je 'm af gekeken? Da's een hele prestatie!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh heb net trouwens Hans Teeuwen - Spiksplinter gekeken
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben er morgen en zaterdag en zondag heul nietI'll find youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Whahahahahahaha, daar zou ik me serieus de tering door schrikken!quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/media/2759121/anne-marie-jung-was-mol.html
WIE??????
Echt nog NOOIT van dat mens gehoord
Bwhehehehe ik moet zeggen dat ik Hans Teeuwen sowieso 'selectief' leuk vind. Die seksdingen hoeven voor mij niet. Maar de liedjes vond ik wel leukquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je 'm af gekeken? Da's een hele prestatie!
Ik vond net als half Nederland, de reclame tussendoor leuker toen hij werd uitgezonden
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whahahahahahaha, daar zou ik me serieus de tering door schrikken!
Tis net een vent op die fotoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/media/2759121/anne-marie-jung-was-mol.html
WIE??????
Echt nog NOOIT van dat mens gehoord
Fuuuuuuuuuuuuck youuuuuuuuuuuuquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wheheheheequote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuck youuuuuuuuuuuu![]()
Die voorstebrrr
Begon dat met de keelpijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Follow Rivers van hunquote:
dat had mijn tante ook ooitquote:
quote:
Ja die is epic he! Ik luister 'm al een paar maanden. Mooi dat-ie nu overal opgepikt wordt. In Bels staan ze ook op 1 nu!quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehee
Eentje om het af te leren!
[ afbeelding ]
You're screwedquote:
Oh... dus m'n vriend kan dus over een paar dagen alsnog hondsberoerd worden... Fijn hoor.. Hij vindt zichzelf nu al zieligquote:
Huu, die vind zelfs ik vervelend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Eentje voor onderweg:
[ afbeelding ]
(voor de goede orde, ik quote Theo Maassen, uit zijn scheetkussen stukje,![]()
![]()
)
NEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Eentje voor onderweg:
[ afbeelding ]
(voor de goede orde, ik quote Theo Maassen, uit zijn scheetkussen stukje,![]()
![]()
)
Slaap lekkerquote:
Dat beest.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
En eentje voor het slapen gaan, omdat hij zo idioot kijkt:
[ afbeelding ]
(UNF, een hele pagina vol hierohttp://www.buzzfeed.com/melismashable/angry-birds-irl )
whehehehequote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE
Deze vond ik echt niet leuk
Teer op met die kutbeestenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
(UNF, een hele pagina vol hierohttp://www.buzzfeed.com/melismashable/angry-birds-irl )
gieren zijn echt übercoole beesten!quote:
ik zal niet meer posten (vandaag)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Teer op met die kutbeestenStraks ga ik ijlen en gooi ik mezelf uit het raam omdat ik achterna gezeten word.
Mwhehehe dat gaat niet lukken denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe![]()
![]()
Ik desensitiseer je alleen maar
Mijn dank is grootquote:
Wat een vieze wrat op z'n snavel zeg...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
watthefuckkkkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gier als woord toegewezen gekregen voor een schoolopdracht.quote:
Altijd leuk om te zienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Phehehe, er ging er een bijna op d'r bek over d'r hakken.
We hebben elkaar nogquote:
Ik snap je niet geloof ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus nu moet ik alles editten met gier als naam.
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik snap je niet geloof ik
Maaruh, ik heb een onwijs coole foto van een gier gevonden die ik zelf vorig jaar op de foto heb gezet
Heb ik permissie die hier neer te plempen?
morgen heb je anders nog steeds een kamer hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil niet gaan slapen want dan is het morgen en ik heb geen zin in morgen.
ik zwengel tinypic aanquote:
Dat wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
morgen heb je anders nog steeds een kamer hoor
(doe je nog oogmake-up op naar de bruiloft van je moeder? Misschien kan Lin ofzo je tips geven op de meet!)
Leuk!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat wel.
Schoonzus doet m'n make-up. Niet dat zij professional is maar ze kan er wel een stuk meer mee dan ik.
Wat is er morgen dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil niet gaan slapen want dan is het morgen en ik heb geen zin in morgen.
Wat een lelijkerd!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze grote kale jongen zat in een restaurant waar we gingen lunchen vanaf hoog mee te kijken, vriendin van me schrok zich een rolberoerte toen ze 'm plots zag zitten![]()
[ afbeelding ]
(da's dus een vale gier)
Shoppen dit weekendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Maar kan er iets rustiger naar uit kijken als ik m'n outfit compleet heb denk ik.
Lessen waarvoor ik niet zo voorbereid ben als dat ik zou willen zijn en nog zoveeeel te doen waar ik helemaal geen zin in heb.quote:
ik moest vooral lachenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat een lelijkerd!
En daar zou ik ook van geschrokken zijn denk ik zo...
Ow bah!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
Meisjes... Ik ga naar Schiedam... Opa's aneurysma is geknapt
Oh bah vervelendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oh nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
Hij zat volgens mij in z'n lies.. Kan dat?? In ieder geval een slagader... Gaat niks positiefs uitkomen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ow bah!
Waaro, in zijn hoofd? Of bij zijn hart ofzo?
Heel veel sterkte in ieder geval!
Jah...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh bah vervelendsterkte! Ligt ie int Vlietland?
quote:2012-03-09 09:23
Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Whehehe, nicequote:
Ah fantastischquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehe, nice
Trouwdiscussie in dieettopic, waarom mensen geld uitgeven aan een bruiloft
Heerlijk die eindeloze discussies, er komt nooit een einde aan
And because it's gonna be LEGEN- wait for it...... DARY !!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
ze zijn gewoon jaloersch omdat wij dat wel kunnen betalen!!! Einz!!!
Nope. Hoezo?quote:
Jup hoezo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Space had je Riveting besteld bij TD?
Die zijn pas woensdag geleverd aan alle webshop's heb ik begrepen uit de fb groep.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup hoezo?
Dit is mijn nerd lacquer bestelling trouwensTD was pas de 7e geshipped terwijl ik zondag invoice kreeg
![]()
Oh, waarom invoicen ze dan op zondag?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die zijn pas woensdag geleverd aan alle webshop's heb ik begrepen uit de fb groep.
Ik ben geen stresskip maar ik kan er niet tegen dat ze zeggen dat het geshipped is op x maart en het pas 5 dagen later werkelijk geshipped isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
stresskippies! Mijn maandag bestelde maddens komen pas vanaf 16 maart
Ja thxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
U FUCKING KIDDING ME?quote:Voortaan vind je bij bol.com ook ruim 5.000 babyartikelen van vele bekende merken zoals Pampers, Zwitsal, Maxi-Cosi, Philips AVENT en BabyBjörn.
Maar ze komenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Daarvoor moet je bij Sumo zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, waarom invoicen ze dan op zondag?
Dat is nog snel bij Shopvip en Ventequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Hi whoopquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben geen stresskip maar ik kan er niet tegen dat ze zeggen dat het geshipped is op x maart en het pas 5 dagen later werkelijk geshipped is
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja thx![]()
Vriend zei dat ie vanavond wel zal helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja thx![]()
Vriend zei dat ie vanavond wel zal helpenOhai, Y u have my boyfriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Jezusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Argh die kutchinees wil mn geld gewoon niet teruggeven van de verkeerde ring he? Hij vraag tof ik het terug wil sturen. Sure, als je me eerst 6 euro voor de verzendkosten geeft, LUL
Van die settings voor nagellakdingen, ik bestelde ovale met een randje en krijg platte ronde. Ik wil eigenlijk nu gewoon een case openen maar dat heb ik al 3x gedaan de afgelopen weken. Nog nooit gedaan eerderquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jezuswat voor ring was het en welke heb je nu?
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van die settings voor nagellakdingen, ik bestelde ovale met een randje en krijg platte ronde. Ik wil eigenlijk nu gewoon een case openen maar dat heb ik al 3x gedaan de afgelopen weken. Nog nooit gedaan eerder. Stomme chinezen zijn aan het fucken
Omg dat ken ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Fijn is dat he...
Riep echt: 3x ben je wakker.. ben je wakker?? schatje; ben je wakker....
Jongeuh; als ik de eerste keer niet reageer; dan negeer ik je voor dood !!!He did not get that
Ja, eerst vroeg hij nog of ik deze wilde betalenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]die dingen kosten geen drol en hij stuurt toch de verkeerde op
mag hij het ook fixen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, eerst vroeg hij nog of ik deze wilde betalen
Die van mij probeert dat ook, kleren alvast in de gang uitdoen enzo. En dan komt ie binnen, wilt ie wat drinken en dan roept ie naar mij of ik ook nog wat wilquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
mijn verloofde doet altijd heeeeeel zachtjes als ik al slaap
Maar die komt dan ook nooit dronken thuis van een feestje
Jup.. Stil de deur opendoen... zachtjes binnenkomen... FLATS de lamp aanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij probeert dat ook, kleren alvast in de gang uitdoen enzo. En dan komt ie binnen, wilt ie wat drinken en dan roept ie naar mij of ik ook nog wat wilvery considering
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:48 schreef PriemGirl het volgende:
Of áls ie er dan eens aan denkt de lamp niet aan te doen.. Z'n teen keihard stoten tegen het bed oid
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
Heeft zich trouwens al verontschuldig.. Dus nu stuurde ik terug: "Om het goed te maken; dien je volgende boeken te downloaden............"![]()
Ja man, dat merkte ik ook net toen ik mijn bevestigingsmailtje kreeg. Uitlevering rond 2 aprilquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is nog snel bij Shopvip en Vente
Damn jij gaat hard! Goed man!quote:
quote:
Bodem?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja man, dat merkte ik ook net toen ik mijn bevestigingsmailtje kreeg. Uitlevering rond 2 april![]()
Maar Bodem
Deens huishoudelijke spullen merkquote:
Bodum is hetquote:
25 tot 24quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
Naar welk BMI wil je uiteindelijk?
quote:
Ohhh die sale heb ik niet bekeken maar kan me de naam wel vaag herinneren iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Deens huishoudelijke spullen merk
Heb 2 koffiemakers (caffetieres) en een koffiemolen gekocht, omdat die van ons aan vervanging toe zijn en eentje voor op werk
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bodum is hetHendig sjiek maar reteduur!
[..]
25 tot 24
Ja dat dus, damn you autocorrectquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bodum is hetHendig sjiek maar reteduur!
[..]
25 tot 24
Ik had 'm in mijn foon gezet en tķch nog vergeten woensdag... maar goed, het is niet zo hip als havaianas of andere modemeuk dus ze hadden/hebben bijna alles nogquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohhh die sale heb ik niet bekeken maar kan me de naam wel vaag herinneren idd
Hmm ?quote:
Bwhehehe hoevaak ik wel niet stressend om 8u voor de computer heb gezeten omdat ik bang was dat het uitverkocht wasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had 'm in mijn foon gezet en tķch nog vergeten woensdag... maar goed, het is niet zo hip als havaianas of andere modemeuk dus ze hadden/hebben bijna alles nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |