Zijn net visseneieren man, bah...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook zulken nail art
[ afbeelding ]
Ik zou hem ruilen voor een broek waar je je lekker in kan voelen op dit moment, maar dat ben ik...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:28 schreef Mirjam het volgende:
ladies, ik heb een vraagje waar ik me een beetje voor schaam.
ik heb vandaag een broek gekocht, en verdikkeme, te strak, past niet.
nu ga ik morgen naar de dietiste en de bedoeling is gewicht kwijt te raken en af te slanken.
broek houden en houden als goal, aantrekken als dat vet er af is, of toch maar terugbrengen?
De indo's in mijn familie niet hoor... Zelfs zonder er een kwartje in te gooien lullen ze voor een knaak.. Kippenhok altijd!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
En een rustige Indo kan een pittig Hollands vrouwke gebruiken, combi is prima
Indo's kunenn zo heerlijk rustig zijn, maar stille wateren.....
foto van de broekquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:31 schreef Mirjam het volgende:
broek meningen?
broek was niet zo heel duur
Niet duur dan houden, wel duur terugbrengen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:31 schreef Mirjam het volgende:
broek meningen?
broek was niet zo heel duur
Ligt eraan hoe duur die was. Was het een dure broek zou ik het niet doen, ist een broek van 2 tientjes dan zou ik hem bewaren. Heb ik zelf namelijk ook, had een broek besteld, krijg net niet het knoopje dicht, nu al een stukje verder dus dan kan ik hem aanquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:28 schreef Mirjam het volgende:
ladies, ik heb een vraagje waar ik me een beetje voor schaam.
ik heb vandaag een broek gekocht, en verdikkeme, te strak, past niet.
nu ga ik morgen naar de dietiste en de bedoeling is gewicht kwijt te raken en af te slanken.
broek houden en houden als goal, aantrekken als dat vet er af is, of toch maar terugbrengen?
maar zijn ze te verstaan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik zou hem ruilen voor een broek waar je je lekker in kan voelen op dit moment, maar dat ben ik...
[..]
De indo's in mijn familie niet hoor... Zelfs zonder er een kwartje in te gooien lullen ze voor een knaak.. Kippenhok altijd!
Jouw opa heeft gewoon bazenhumorquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef Mss het volgende:
Bij mijn oma was een paar dagen nadat mijn opa overleden was de lamp naar beneden gevallen. Dafuq.
Uuuh... als je je richt op 1 pratende dan welquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar zijn ze te verstaan?
Ik ken er veel die ratelen maar dan snap ik er geen kut van... vraag ik om een recept voor Rendang, krijg ik een pot sambal....
True story overigens (had ik al verteld he, vorige week...)
Was zelfgemaakte sambal toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken er veel die ratelen maar dan snap ik er geen kut van... vraag ik om een recept voor Rendang, krijg ik een pot sambal....
iets te klein, hij gaat met moeite dicht zeg maarquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:32 schreef Mss het volgende:
Mir, is-ie iets te klein of past hij echt royaal niet? Als je gaat afvallen kun je namelijk op heel veel plekken af gaan vallen, dus dan weet je eigenlijk niet of het model je dan nog staat.
helleu!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mocht mijn hok uit.
En broek terugbrengen.
Ja, en dat eet ik dus niet, want ik weet niet zeker dat ze hygiënisch kookt. heel lief van d'r, maar ik heb het dus in het ronde archief opgeborgenquote:
Alleen op de plek waar je normaal als eerste gewicht verliest?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iets te klein, hij gaat met moeite dicht zeg maar![]()
Wheheheh begrijpelijk dan wel jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, en dat eet ik dus niet, want ik weet niet zeker dat ze hygiënisch kookt. heel lief van d'r, maar ik heb het dus in het ronde archief opgeborgen
Er kwam weinig nuttigs uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
helleu!
Was jij misschien nog in de gelegenheid die vriendin van je te vragen naar hendig sjieke Finland tips?
Ik ga morgen naar reisbureau (van een vriendin), even kijken wat mogelijkheden zijn voor houten hutjes
ik hoop het welquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alleen op de plek waar je normaal als eerste gewicht verliest?
Ik hoop dat de dietiste je op weg kan helpenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hoop het wel
m'n buik dus.
aargh, dilemma's.
kutrug, als dat niet gebeurd was was ik nooit zo aangekomen
Hahahaha, ok, duidelijkquote:
alkmaar, leuk winkelenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, ok, duidelijk
Oh, nog een vraagje, nu je er toch bent... zaterdag willen we gaan avondeten in Alkmaar, ik dacht dat ik de adresjes van jou had opgeslagen, maar niet dus
breng de broek lekker terug, tegen de tijd dat je gewicht verliest is er lekker weer sale overal (want: lente!) en ga je heerlijk met een fijner gevoel shoppen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hoop het wel
m'n buik dus.
aargh, dilemma's.
kutrug, als dat niet gebeurd was was ik nooit zo aangekomen
nee, ik ga zelf naar de sportschool, heb mijn eigen fysio op de achtergrond om af en toe door te spreken hoe het gaat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
breng de broek lekker terug, tegen de tijd dat je gewicht verliest is er lekker weer sale overal (want: lente!) en ga je heerlijk met een fijner gevoel shoppen.
Da's mijn idee er bij althans
En goed dat je naar een diëtiste bent gestaptIs niet makkelijk allemaal. Doe je ook sporten onder begeleiding van Fysio?
Vrolijke pater (belg), hielander (schot). Derde weet ik even niet meer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, ok, duidelijk
Oh, nog een vraagje, nu je er toch bent... zaterdag willen we gaan avondeten in Alkmaar, ik dacht dat ik de adresjes van jou had opgeslagen, maar niet dus
Ik ga met 2 mannen die niet van shoppen houden en we moeten er om 3 uur zijn (lunchen daarvoor hiero), dus dat wordt 'm nietquote:
haha, cool, hoe kom je d'ropquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga met 2 mannen die niet van shoppen houden en we moeten er om 3 uur zijn (lunchen daarvoor hiero), dus dat wordt 'm niet
Maar ik ga wel een ander keertje nog terug, om te shoppen endezo
Maar wel..................
Bob Ross workshop! Hoe cool!
[ afbeelding ]
Ah, da's ook prima tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik ga zelf naar de sportschool, heb mijn eigen fysio op de achtergrond om af en toe door te spreken hoe het gaat.
wel ingewikkeld, want de pijn in m'n been en voet is erg toegenomen, dus het is echt zoeken wat ik nu het beste zou kunnen doen
Met Wii-controller?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga met 2 mannen die niet van shoppen houden en we moeten er om 3 uur zijn (lunchen daarvoor hiero), dus dat wordt 'm niet
Maar ik ga wel een ander keertje nog terug, om te shoppen endezo
Maar wel..................
Bob Ross workshop! Hoe cool!
[ afbeelding ]
Hoe kom je eraf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ja, het maakt me zo vreselijk onzeker, of ik er wel goed aan doequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, da's ook prima toch
Maar kut blijft het, da's zeker zo.
vanuit de hem0l jonguh!quote:
ja, das wel logisch, maar je kunt afgezien van littekenweefsel in je rug wat zit te kutten met je kracht en gevoel, niks kapot maken met oefeningen toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, het maakt me zo vreselijk onzeker, of ik er wel goed aan doe
volgens mij had je nog een andere, maar ik heb deze 2 nu in mijn telefoon gezet in ieder gevalquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrolijke pater (belg), hielander (schot). Derde weet ik even niet meer.
Ik heb het gevraagd trouwens...zijn zus heeft ws wel een recept. Maar die moet ik nog ontmoetenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, geloof het niet, maar het is wel de zenuwpijn in mijn voet die erg toegenomen is, en spieren die raar doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, das wel logisch, maar je kunt afgezien van littekenweefsel in je rug wat zit te kutten met je kracht en gevoel, niks kapot maken met oefeningen toch?
Mijn opa was echt een baasquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en Mss
[..]
Jouw opa heeft gewoon bazenhumor
Die zit in dezelfde straat als die schot.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgens mij had je nog een andere, maar ik heb deze 2 nu in mijn telefoon gezet in ieder geval
daar zit ik al tijden op te azenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:45 schreef Incantrix het volgende:
Kut. Wedden dat dieuitkomen op de dag dat ik het ziekenhuis inga en dat ze de dag erna overal al weg zijn?
http://nailderellanails.b(...)yle-le-swatches.html
Neeeeeed..
Ik denk dat het de Schot wordt hoor, die mannen (en mezelfquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zit in dezelfde straat als die schot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |