ik zie ook geen addertjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:35 schreef Myraela het volgende:
Maar, dat maakt toch niets uit?
Gewoon die code invullen en dan betaal je alleen de verzendkosten. Zie geen addertje daarin en als je het vergeet ben je niet zo slim.
Mijne is kapotquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:48 schreef Myraela het volgende:
Mijn oude kabel was ik kwijt, dus ik wilde er sowieso 1 hebben. Die 3 euro kunnen me dan niet schelen.
oii O.oquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:25 schreef Faxie het volgende:
Zanger van The Trammps is overleden....
Raad eens naar welk optreden ik zou gaan met m'n date?
oh okquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef Faxie het volgende:
Ow ik hoor net dat hij blijkbaar niet meer meespeelde in de band....
Nouja kom d'r vanzelf wel achter hehe
Anders verzinnen we vast wel iets anders
Ja hoor lieverd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik maak gewoon huiswerk.
Zijn jullie trots?
Nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik maak gewoon huiswerk.
Zijn jullie trots?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:28 schreef Chamastya het volgende:
[ afbeelding ]
Zo nu nog in een doosje stoppen en opsturen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Zo nu nog in een doosje stoppen en opsturen...HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Zo nu nog in een doosje stoppen en opsturen...Een telefoon met een externe accu, wat handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |