Ik heb serieus geen flauw ideequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:14 schreef eight het volgende:
[..]
In de eredivisie was laatst ook een 4-2 uitslag... welke wedstrijd was dat ook alweer?
Feyenoord - Ajax?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:14 schreef eight het volgende:
[..]
In de eredivisie was laatst ook een 4-2 uitslag... welke wedstrijd was dat ook alweer?
Dat is een Fred Ruttentjequote:
Jaartje te laat.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
<<<eerst reclame, dan pas de klappertjes.
quote:
en gelijkspel?quote:
waarom nouquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:19 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[ afbeelding]afbeelding ]
Klappertjes!!
Idd , eerst Anderlecht er uit knikkeren (met het nodige geluk in terugronde , maar toch nog sterk) , Udinese met een 2-0 verslaan , is zeker niet mis , kan volgens mij niet meer mislopen. Denk wel dat enkel AZ het overleeft , Schalke maakt het thuis goed tegen Twente en PSV heeft geen kans naar mijn mening.quote:
ze mogen het met 0-1 , of 1-3 verliezen en dan nog zijn ze door.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben wel bang dat ze de uitwedstrijd verliezen, uitwedstrijden zijn ze slecht.
PSV 10% - 90% Valenciaquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:30 schreef sausagin het volgende:
[..]
Idd , eerst Anderlecht er uit knikkeren (met het nodige geluk in terugronde , maar toch nog sterk) , Udinese met een 2-0 verslaan , is zeker niet mis , kan volgens mij niet meer mislopen. Denk wel dat enkel AZ het overleeft , Schalke maakt het thuis goed tegen Twente en PSV heeft geen kans naar mijn mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |