abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108885997
Hoi Fokkers...
Allereerst wil ik zeggen dak al meer dan 3 jaar met mijn vriendje heb (allebij 22). Hij is mijn eerste vriendje dus veel ervaring heb ik niet. Daarom post ik mijn verhaal even hier op fok zodat meningen van anderen kan lezen. Want ik praat er liever niet over met mensen die ik ken.

We hebben niet echt een relatieprobleem maar er zijn dingen waar ik de laatste tijd heel erg mee zit. Mijn vriendje was in het begin van onze relatie een lieve zorgzame jongen. Dat is hij nog steeds wel, we houden veel van elkaar. In het eerste jaar hadden we voor het eerste keer seks. Hij was heel voorzichtig en een echte gentleman. Hij had overigens een half jaartje gewacht..

Oke de meeste mannen veranderen wel nadat er geneukt is.. Maar mijn vriend is toch bijna als ik nu terugkijk nogal wat veranderd. Ik heb graag seks, maar heb de laatste tijd het gevoel dat het maar moet. Dit gevoel onderdrukt wel mijn geilheid.. Maar heb alsnog seks omdat ik weet dat mijn vriend het verwacht, en ik wil hem gelukkig maken.
Mijn vriend is eigenlijk kan soms echt een vervelend mannetje zijn... Bijna altijd als we samen zijn en we kijken film of tv, dan betast hij me echt ALTIJD. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik met hem voor het laatst een film heb gekeken zonder dat hij uberhaupt wat probeerde... Oja toch wel, bij mij thuis toen mn moeder er was }:|

Nu denken de meesten hier... "zeg dan dat je het niet wilt!"... Ja dat heb ik zovaak gezegd. Ik span altijd mn armspieren heel hard aan als hij met zn handen richting mn borsten gaan. Ik duw altijd zn handen weg als hij met zn handen onder mn tshirt komt of in mn broek. Als ik hem langer dan 3 seconden zoen dan springt ie weer bijna bovenop me. Laatst zaten we bijvoorbeeld in de trein en hij wou dat ik bij de raam ging zitten... Hij zegt bijvoorbeeld dan "komop ik weet ook wel dat je dat geil vind zo stiekem".... En uiteindelijk stem ik in om me helemaal te laten betasten o|O Hiervoor kan ik me zelf wel slaan eigenlijk, want nee ik vind het helemaal niet leuk. Als ik hem uitleg dat ik het vervelend vind omdat hij me elke keer zo betast dan zegt ie "ja sorry ik ben nu eenmaal een man en jij bent zo mooi en sexy"... Ik ben denk ik helemaal verliefd op hem waardoor ik snel gevleid raak denk ik.

En tja zo is het ook met ons seksleven. Vooral nu ik op kamers woon en studeer en we elkaar niet zo vaak zien. Ongeveer 1 a 2 keer per week. Dus als ie komt dan wordt er gewoon geneukt. En ik heb ook mn behoeftes, maar dat idee dat het moet is echt een moodkiller.. Het is elke keer hij komt op bezoek, we eten, we zitten op bank tv te kijken, en hij gaat maar door totdat hij me zover krijgt. Zo gaat dat maar elke keer.. Ik ben wel geil en nat, maar heb de laatste tijd alleen maar een helse pijn bij het vrijen.

voorbeeldje:
We hadden seks ik had pijn.. halverwege zegt hij dat ie wilt stoppen.. Ik dacht dit keer niet van naja je bent al halverwege maak het maar af.. Oke dan stoppen we dan maar. Hij wou me nog wel laten klaarkomen door te mastruberen. Dat deed hij, en toen hij klaar was en merkte dat ik geen seks zou hebben met hem, maakt hij een opmerking van "nou dan ga ik mezelf maar rukken". En voor eventjes deed hij dat ook :') Dit maakte mij best wel van slag.... dus.. duss heb alsnog seks gehad. Mijn vriend zij dat het niet hoefde, maar ik kan zijn irritaties echt goed voelen en merken aan zijn houding.. En dat wil ik niet.

Naja dit was dan mijn verhaal.. Dit speelt ong 2 jaar zo, maar de laatste tijd is het of erger of ik kan en wil het niet meer. Ik weet dat ik me te makkelijk laat manipuleren

voor de dames: herkennen jullie dit gedrag bij jullie vriendjes... Hoe gaan jullie hiermee om.
voor de mannen: ik weet dat jullie wel begrijpen waarom mijn vriendje steeds al te graag seks wilt. Maar vinden jullie dat hij te ver gaat of dat ik me aanstel bijv.

en allerbelangrijskte, hoe pak ik dit aan :*

[ Bericht 0% gewijzigd door miss-Whisky op 09-03-2012 01:17:07 ]
pi_108886244
Nee ik vind niet dat je je aanstelt, het moet toch geen verplichting worden. Als iemand geen zin heeft dan het iemand geen zin :{
pi_108886686
Ik vind dat je wel degelijk een relatieprobleem hebt. Zo hoort het niet te zijn, imo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108886720
Niet aanstellen, als hij wil neuken moet ie gewoon neuken.
Heeft niet voor niets een vriendin.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_108887243
Uit je verhaal is maar mondjesmaat te lezen dat je echt van m houdt. het lijkt me ook eerlijk gezegd echt een super saaie relatie met steeds dezelfde routine. eten, filmpje kijken en dan een potje neuken. Zo gaat dat pas als je 40 bent. misschien is dit iets om te bespreken aan tafel.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:13:43 #6
59088 Emo
Mooi weer, weinig muggen
pi_108887377
Klinkt als aanranding. Niet oké dus. Tijd voor een ander?
Laat ik het zo zeggen: seks is belangrijk maar het moet wel wederzijds zijn. En met alleen seks ga je een relatie niet lang volhouden.
Ik heb die zwaarbekakte R niet....
pi_108887388
Klinkt een beetje als een ongevoelige zak hooi, maak het maar uit.
ADHD-C
pi_108887459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef miss-Whisky het volgende:
Bijna altijd als we samen zijn en we kijken film of tv, dan betast hij me echt ALTIJD. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik met hem voor het laatst een film heb gekeken zonder dat hij uberhaupt wat probeerde...
Doe ik ook altijd. :9~
pi_108887596
Je wilt niet dat hij je gaat betasten? Hoe ontstaat er anders een seksuele situatie? Als hij geen initiatief zou nemen zou jij het ook niet doen. Dan weer gaan zeiken dat je je onzeker voelt omdat hij je misschien niet meer aantrekkelijk vindt.

Hij stopt gewoon zodra je pijn hebt bij het vrijen. Vervolgens ligt hij daar met een dikke lul en blauwe ballen, maar neemt zelfs nog de moeite jou klaar te laten komen. Die gunst doe jij hem niet. Weet je hoe kut het is voor een jongen om seksuele spanning op te bouwen om vervolgens niet die spanning te kunnen lozen? Het doet zelfs pijn aan je ballen.
pi_108887628
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:17 schreef Automatischepiloot het volgende:
Je wilt niet dat hij je gaat betasten? Hoe ontstaat er anders een seksuele situatie? Als hij geen initiatief zou nemen zou jij het ook niet doen. Dan weer gaan zeiken dat je je onzeker voelt omdat hij je misschien niet meer aantrekkelijk vindt.

Hij stopt gewoon zodra je pijn hebt bij het vrijen. Vervolgens ligt hij daar met een dikke lul en blauwe ballen, maar neemt zelfs nog de moeite jou klaar te laten komen. Die gunst doe jij hem niet. Weet je hoe kut het is voor een jongen om seksuele spanning op te bouwen om vervolgens niet die spanning te kunnen lozen? Het doet zelfs pijn aan je ballen.
ah wat zielig :')
pi_108887709
Maar ik snap het aan de ene kant wel van hem, je bent verliefd (of zoiets) constant opgewonden en hebt een vriendin, perfect toch. En dan wil jij niet. Wat redelijk frustrerend kan zijn. Ook als je de hele tijd het gevoel krijgt alsof je iemand aan het aanranden bent, dat maakt het niet veel beter. :{

Aan de andere kant zou ik, als ik jou was, niet in deze relatie blijven. Je praat er gewoon niet erg enthousiast en blij over (wat logisch is). En ik denk ook dat dit iets is wat je moeilijk weer kan vergeten.
Ik denk dat je vooral voor jezelf moet kiezen en stoppen met hem, soms tegen je wil in, te pleasen -letterlijk en figuurlijk-.
pi_108887884
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

ah wat zielig :')
Zeker zielig.

Maar TS, hoe zie jij het liefste seks ontstaan?
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:25:31 #13
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_108887971
The magic word: praten
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_108888067
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:25 schreef Retronix het volgende:
Nou.. TS haar vriend wil dat zij zo min mogelijk praat en gewoon doet, zonder tegenstribbeling. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Aliana op 08-03-2012 23:35:48 ]
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:34:45 #15
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_108888314
Onterechte klacht.

Beentjes wijd en snaveltje toe.

:P
Ja ja
pi_108888376
Je cijfert jezelf al 2 jaar lang weg en nu pas trek je je muil open, die aanpassing kun je nu niet ala minuut gaan verwachten. Je moet dit voorleggen, open kaart spelen en aangeven dat je niet bij elke ontmoeting wil batsen. Het zal wel een omslagpunt zijn, dit is iets wat al geruime tijd loopt en je moet ook consequent zijn hierin en soms gewoon niet toegeven.
pi_108888420
Lijkt mij niet de ideale vent...jeetje er is zoveel meer dan sex, en dat er hier word gezegd ja als hij jou niet betast dan gebeurt er niks? Wtf is dat voor bullshit ik denk juist eerder van wel.
Maak van niemand een prioriteit, waar jij slechts een optie bent.
pi_108888451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:37 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Lijkt mij niet de ideale vent...jeetje er is zoveel meer dan sex, en dat er hier word gezegd ja als hij jou niet betast dan gebeurt er niks? Wtf is dat voor bullshit ik denk juist eerder van wel.
Mijn ex nam ook zelden tot nooit initiatief, sorry ik heb al genoeg zussen...
pi_108888715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:23 schreef Automatischepiloot het volgende:

[..]

Zeker zielig.

Maar TS, hoe zie jij het liefste seks ontstaan?
oke jij doet alsof ik nooit seks wil hebben.. Ik heb graag seks.. Maar het idee dat als ik een keertje geen seks wil en dat mn vriendje kattig gaat doen vind ik gewoon niet leuk. Elke keer als ie bij me is bespringt hij me gewoon. Ik wil het soms ook wel rustig aan doen. Ik neem graag initiatief.. maar daarvoor krijg ik niet de kans. Het is gewoon vervelend als een kerel door blijft gaan ondanks je zijn hand van je borst hebt weggehaald en een paar keer hebt weggeduwd.

En waarom zeg je dat het alsnog zielig en kut is voor een man als ie een keer blauwe ballen heeft. Hij wou zelf stoppen omdat ik zo erg pijn had en bijna tranen in me ogen kreeg. Uiteindelijk wou hij zelf na 10 minuten mij mastruberen.. Ik had er niet om gevraagd en kzei zelfs dat het niet hoefde maargoed. En toch heb ik hij geneukt later die nacht.. Dus volgens jou heb ik het beste gedaan. We hebben overigens niet weinig seks... Weinig seks zouden we hebben als ik hem wel bleef afwijzen.

Meestal als hij onderweg is dan bereid ik me ook voor.. Sexy lingerie enz.. Maar als ie eenmaal er is dan voel ik me gewoon echt 'betast'... Dan wil ik bijvoorbeeld mn serie afkijken ofzo.. Maar zit als de serie is afgelopen vol irritaties omdat ik zijn blote hand 100x van mn borsten moest halen.

Ik heb hier altijd wel doorheengekeken, maar nu begint het aan me te knagen omdat het vrijwel altijd zo gaat.
pi_108888774
Ongevoelige zakhooi, en het wordt niet beter met de tijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_108889062
Oke stop dan met jammeren en dump hem gewoon.
pi_108889092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mijn ex nam ook zelden tot nooit initiatief, sorry ik heb al genoeg zussen...
Misschien was je gewoon niet aantrekkelijk of rook je niet lekker dan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108889218
En wat zei hij toen je dit met hem besprak?
pi_108889313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef Sweetheart1988 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed ook wat die gast deed, steeds betasten :'). Ik dacht dat ze het wel leuk vond totdat ze het uiteindelijk durfde te vertellen. Kostte wel veel moeite om het af te leren, had ze het eerder gezegd dan was het ook niet zover gekomen en echt, ik had niks in de gaten :@. (niet in het openbaar ofzo, alleen thuis).
pi_108889390
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef Sweetheart1988 het volgende:

[..]

SPOILER
haha dit is wel een beetje dubbelop...Eerder boeide mij dit allemaal niet zoveel denk ik... Het begint vooral nu heel erg te irriteren/op te vallen. Maar nu denk ik soms echt van "waar the fuck ben ik mee bezig, waarom laat ik me altijd ompraten".. Toen we nog in hetzelfde stad komen woonden was de druk bij mij niet zo hoog.. En was er enigzins wel meer variatie op een dag dat we samen waren.

[ Bericht 1% gewijzigd door miss-Whisky op 09-03-2012 00:12:19 ]
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:02:06 #26
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_108889396

[ Bericht 100% gewijzigd door rozecroc op 09-03-2012 00:03:02 ]
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:02:32 #27
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_108889411
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef rozecroc het volgende:
Aan de andere kant heb je natuurlijk wel een goeie beurt verdiend omdat het nationale vrouwendag is
.
pi_108889453
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik deed ook wat die gast deed, steeds betasten :'). Ik dacht dat ze het wel leuk vond totdat ze het uiteindelijk durfde te vertellen. Kostte wel veel moeite om het af te leren, had ze het eerder gezegd dan was het ook niet zover gekomen en echt, ik had niks in de gaten :@. (niet in het openbaar ofzo, alleen thuis).
Nee maar bij TS is het ook anders, zij slaat zijn hand steeds weg etc, nou als je dan de hint nog niet begrijpt en gewoon doorgaat ben je gewoon verkeerd bezig.
pi_108889457
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:57 schreef Xetran het volgende:
"Kop dicht en zuigen nu, begrepen!"
Ik zie het wel voor me. :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:03:56 #30
368503 S_Holmes
"You know my methods Wats
pi_108889469
wow, ziekelijk herkenbaar dit. Alleen was ik de man in kwestie :@ , ik vond toen ook altijd de "moetjes" verschrikkelijk.

Als het aan mijn voormalige ex echter lag hadden we nooit sex. :') Als ik het niet opperde gebeurde het niet. Zelfs een keer een hele maand geen seks gehad omdat ze niet in de mood was :')
pi_108889706
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:57 schreef Xetran het volgende:
Nog niet zo uitgebreid met hem erover gepraat.. Wel vaak verteld, dat ik het supervervelend vind als hij mij die ruimte niet geeft..

Het is ook zo natuurlijk, en dit is wel mijn fout... Al dat gepush van hem zorgt er wel voor dat hij zn zin krijg natuurlijk. Dus daarom blijft hij ook doorgaan met dit gedrag. Maar ik weet ook dat als ik hem ECHT afwijs dat die dan een veel minder leuk persoon gaat worden.

Hij begrijpt ook niet wanneer ik gewoon geen zin heb. Dan zegt ie bijvoorbeeld "wat is er, is er iets?", "heb je echt geen zin?"... Maar dat ik zomaar geen zin heb komt bijna nooit voor... Dat ik geen zin meer krijg door zijn gedrag, dat dus, komt vaak voor..

Ik wil gewoon wat ruimte krijgen, en niet met het gevoel zitten van dat mn vriendje op mij gaat af reageren als het een keer niet gebeurd. Het zit eigenlijk best lastig in elkaar...
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:10:33 #32
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_108889746
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:25 schreef Retronix het volgende:
Dit dus. En niet voor de TV terwijl je je favoriete serie bekijkt. Nee, face-to-face aan een tafel. Bijv. tijdens het eten. Gewoon confronteren. Spreek je gevoel uit. Zonder communicatie, en dan bedoel ik geen lichaamssappen uitwisselen, zul je niet ver komen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_108889795
Ik vind dat je het ook wel een beetje verwarrend maakt voor je vriend. Je zegt het niet fijn te vinden dat hij zich zo aan je opdringt maar vervolgens stem je toch in met seks. Dat zijn een beetje dubbele signalen en hij denkt daardoor dat je het wél fijn vindt.

Misschien moet je het duidelijk proberen dat je zijn opdringerige gedrag niet kan waarderen, en dat je eens wilt proberen hoe het gaat als jij het initiatief neemt. Als hij daar geen zin in heeft kan je het net zo goed uitmaken.
pi_108889894
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef miss-Whisky het volgende:

[..]

-gejammer- Het zit eigenlijk best lastig in elkaar...
Nee, best simpel juist.
pi_108889905
quote:

[..]

Nog niet zo uitgebreid met hem erover gepraat.. Wel vaak verteld, dat ik het supervervelend vind als hij mij die ruimte niet geeft..

Het is ook zo natuurlijk, en dit is wel mijn fout... Al dat gepush van hem zorgt er wel voor dat hij zn zin krijg natuurlijk. Dus daarom blijft hij ook doorgaan met dit gedrag. Maar ik weet ook dat als ik hem ECHT afwijs dat die dan een veel minder leuk persoon gaat worden.

Hij begrijpt ook niet wanneer ik gewoon geen zin heb. Dan zegt ie bijvoorbeeld "wat is er, is er iets?", "heb je echt geen zin?"... Maar dat ik zomaar geen zin heb komt bijna nooit voor... Dat ik geen zin meer krijg door zijn gedrag, dat dus, komt vaak voor..

Ik wil gewoon wat ruimte krijgen, en niet met het gevoel zitten van dat mn vriendje op mij gaat af reageren als het een keer niet gebeurd. Het zit eigenlijk best lastig in elkaar...
Dan bespreek je het met hem, weet je gelijk de why's (ervanuitgaande dat hij de waarheid spreek)t. Als je dit voor jezelf houd creëer je alleen maar meer frustratie/ergernis en dat is voor geen van beide leuk natuurlijk.
pi_108889938
Dit gaat je relatie kapot maken, als het dat al niet is. Het is echt killing als iemand 24/7 je wil bespringen. Alle spontaniteit gaat weg, je hebt zelf nooit kans om initiatief te nemen, er wordt niet meer geflirt, nee gewoon gelijk hoppakee op je doel af. Je gaat het steeds vaker tegen je zin in doen en geloof me dit ga je nog lang met je meedragen en deze issues neem je ook mee in je volgende relaties zoals weinig eigenwaarde. Het interne conflict dat je niet wil en het toch doet gaat het moeilijkste worden om vanaf te komen.

Kap ermee, serieus. Ik zie ook weinig kans dat je hier een goed gesprek over kan houden, dat is hetzelfde als vragen of iemand spontaan wil doen als iemand dat niet is. Je kunt een serieuze poging wagen, maar ik geef je weinig hoop.
pi_108889990
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
Dit gaat je relatie kapot maken, als het dat al niet is. Het is echt killing als iemand 24/7 je wil bespringen. Alle spontaniteit gaat weg, je hebt zelf nooit kans om initiatief te nemen, er wordt niet meer geflirt, nee gewoon gelijk hoppakee op je doel af. Je gaat het steeds vaker tegen je zin in doen en geloof me dit ga je nog lang met je meedragen en deze issues neem je ook mee in je volgende relaties zoals weinig eigenwaarde. Het interne conflict dat je niet wil en het toch doet gaat het moeilijkste worden om vanaf te komen.

Kap ermee, serieus. Ik zie ook weinig kans dat je hier een goed gesprek over kan houden, dat is hetzelfde als vragen of iemand spontaan wil doen als iemand dat niet is. Je kunt een serieuze poging wagen, maar ik geef je weinig hoop.
Jij gaat wel heel rigoureus te werk en trekt wel héél veel conclusies voor een situatie die je slechts van een paar alinea's kent. Sowieso is het beter om eerst te bespreken in plaats van alles op te kroppen en het te ver laten gaan. Maar ja, vrouwen :')
pi_108890011
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:16 schreef Cactus1 het volgende:

Goeie reactie.
pi_108890020

[ Bericht 100% gewijzigd door Aliana op 09-03-2012 00:24:12 ]
pi_108890042
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:17 schreef Xetran het volgende:

Jij gaat wel heel rigoureus te werk en trekt wel héél veel conclusies voor een situatie die je slechts van een paar alinea's kent. Sowieso is het beter om eerst te bespreken in plaats van alles op te kroppen en het te ver laten gaan. Maar ja, vrouwen :')
Lees de OP nog eens goed door, daarin staan genoeg signalen.
pi_108890098
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:19 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Lees de OP nog eens goed door, daarin staan genoeg signalen.
Dus als jij een probleem in je relatie hebt probeer je het niet uit te praten maar zet je er gelijk een streep door? dan ben je wel erg simpel ingesteld
pi_108890174
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef Xetran het volgende:

Dus als jij een probleem in je relatie hebt probeer je het niet uit te praten maar zet je er gelijk een streep door? dan ben je wel erg simpel ingesteld
Dit speelt al heel lang en ze heeft het al eerder aangekaart en het moet toch opvallen als je helemaal verstijfd als je iemand aanraakt en dan toch elke keer de ander moet overhalen? Hoe kun je sowieso zin hebben in sex als die ander er niet net zo voor openstaat? Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat de één minder zin heeft dan de ander en dat je dan toch zin krijgt, maar fucking pijn tijdens de sex moet toch wel de moodkiller van de eeuw zijn voor beide partijen?
pi_108890177
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef Xetran het volgende:

[..]

Simpelheid O+
Anders zit je 20 jaar in een verzuurd huwelijk, met het idee dat het nog wel goedkomt.
Als het klopt dat gebeuren dit soort beschreven dingen simpelweg niet, klaar.
pi_108890254
Zit veel meer aan vast... Ik ben van koerdische afkomst. Ik heb zoveel moeite gedaan om mijn vriendje te laten accepteren door mn familie. Er is hierdoor een familieruzie ontstaan etc etc.. Maar ik heb er zoveel voor gevochten omdat ik van hem hou... Uiteindelijk is het met moeite geaccepteerd en zijn alle ogen op ons een beetje gericht.

Ik kan het nu ook niet 1,2,3 uitmaken . Ik zit eigenlijk best wel in de knoop op dit moment :') Maar als het moet dan moet het... Ik ga binnenkort is ff serieus met hem praten.

Overigens mijn vriendje is Hollands w/

[ Bericht 5% gewijzigd door miss-Whisky op 09-03-2012 00:39:45 ]
pi_108894377
Waar het op neer komt is dat jullie een sexrelatie hebben en geen volwaardige relatie. Daarbij is het nog eens deels 1 richtingsverkeer.
Het allerbelangrijkste van een vaste relatie is het samen zijn en het fijn hebben met elkaar. Sex kan natuurlijk nooit op nummer 1 staan. Sex moet een onderdeel zijn van een relatie, niet" het" onderdeel. Helaas lijkt dat wel bij jullie het geval te zijn. Of dat nog te veranderen is naar hoe jij het graag zou willen zien, kan alleen jij zelf beoordelen. Als ik jouw situatie zo zie , lijkt het er niet op dat hij een grote noodzaak ziet om zich aan te passen aan jouw wensen.
Het dreigen van de relatie te beindigen is misschien de enige goede pressiemiddel die je tot je beschikking hebt. Als dat niet werkt weet je zeker dat je er mee moet kappen en lijkt verandering een onmogelijke zaak in de relatie.

Als je zelf geen duidelijk standpunt neemt waar het naar toe moet gaan dan blijft het zoals het is en voor je het weet ben je geen 2 jaar maar 20 jaar verder in dezelfde situatie. Het is aan jou of je daar mee kan leven.
pi_108896122
Ik snap niet hoe je niet boos kan worden. Echt boos hè, zo boos dat je plotsklaps wél standvastig bent en even helemaal geen zin hebt in zijn aanwezigheid.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2012 10:18:00 ]
pi_108896129
niet normaal
pi_108897456
Wijs hem gewoon een keer echt af. Je zit echt volkomen onder de plak.
pi_108905666
quote:

[..]

dan is het gewoon niet de goede gozer voor jou. misschien dat je vriend beter af is met een aap? apen doen het nl wel zo. mensen niet.

als hij zn hand op jouw borst legt en je duwt hem weg met een "nee, nu eventjes niet svp", dan hoort hij zich daar gewoon naar te voegen. eventueel kan hij vragen om uitleg, aangeven dat hij het tijd vindt om eens een goed gesprek erover te hebben of watdanook, maar om dan gewoon stug door te gaan is domweg niet acceptabel gedrag. gewoon helemaal niet
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108954921
Je laat gruwelijk over je heen walsen, en dat gegeven feit kun je in meerdere perspectieven plaatsen.

Je hebt handjes gekregen om hem een opstoot of hoek te kunnen geven, voeten om zijn ballen een barbaarse 'massage' mee te geven, en een stem om bovenstaande handelingen kracht bij te zetten.

Filosoferen is nutteloos.
Actie is het toverwoord!
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_108955232
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef Poephoofd_ het volgende:
Je laat gruwelijk over je heen walsen, en dat gegeven feit kun je in meerdere perspectieven plaatsen.

Je hebt handjes gekregen om hem een opstoot of hoek te kunnen geven, voeten om zijn ballen een barbaarse 'massage' mee te geven, en een stem om bovenstaande handelingen kracht bij te zetten.

Filosoferen is nutteloos.
Actie is het toverwoord!
Praten komt niet in je op? Als TS fysiek gaat worden wordt hij dat waarschijnlijk ook en tenzij TS aan botjebuilding doet zou ik dat iig afraden. Praten en consequent zijn. Niet later overhalen om het alsnog te doen, daarmee *beloont* ze zijn gedrag.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 23:49:42 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108955692
Heb er ook zoeen gehad, hij ging dan ook meteen zielig doen van "wil je me niet meer dan? :'( " Emotionele chantage is het. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108955728
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb er ook zoeen gehad, hij ging dan ook meteen zielig doen van "wil je me niet meer dan? :'( " Emotionele chantage is het. :')
En als je daar niet op in ging: JE HEBT EEN ANDER HE ZEG HET DAN LOEDER :( :(
  zaterdag 10 maart 2012 @ 23:54:53 #54
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108955847
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

En als je daar niet op in ging: JE HEBT EEN ANDER HE ZEG HET DAN LOEDER :( :(
Ja zoiets. _O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_108955921
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja zoiets. _O-
Echt he, ik zag je post en herkende het :').
  zaterdag 10 maart 2012 @ 23:58:46 #56
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108955953
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Echt he, ik zag je post en herkende het :').
:D Maar ik zie hier vaak mannen roepen dat vrouwen dat doen, maar mannen kunnen dat dus ook. :')
pi_108956851
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

:D Maar ik zie hier vaak mannen roepen dat vrouwen dat doen, maar mannen kunnen dat dus ook. :')
Beide kunnen dat :P. Wegwezen, gaat niks worden :')
pi_108957195
Tja vanuit zijn oogpunt gezien is het ook gewoon een standaardpatroon geworden: 'zij' zit eerst een beetje tegen te stribbelen maar wil uiteindelijk toch wel - en door dat 'wil uiteindelijk toch wel' heeft hij niet het idee echt verkeerd bezig te zijn, anders zou ze uiteindelijk toch geen sex met hem willen?

Zowel op korte termijn (ze wil uiteindelijk sex met hem) als op de lange termijn (ze blijft bij hem) laat ze blijken dat hij niets verkeerd doet, logisch dus dat hij zijn gedrag niet verandert. Je zult eerst eens voet bij stuk moeten houden, maar dat gaat heel moeilijk worden nu, want hij is juist gewend dan te blijven aandringen.

En dan ligt er nog het gevaar op de loer dat als hij zich daadwerkelijk betert de sexfrequentie danig omlaag gaat, want jij gaat ook niet van de ene op de andere dag weer zin hebben in heel veel sex met hem, wat hem weer zal frustreren en het probleem opnieuw zal doen beginnen.

Succes.
pi_108957292
quote:
Maar ik weet ook dat als ik hem ECHT afwijs dat die dan een veel minder leuk persoon gaat worden.
Heb je het wel eens geprobeerd? En wat gebeurde er toen?
pi_108957416
Ik snap het echt niet hoor, hoe moeilijk moet het nu zijn om even de benen wijd te doen? Het is een kleine moeite en je vriend is er gelukkig mee.
Jou vriend zal als hij bij jou is waarschijnlijk ook GTST of iets dergelijks verplicht moeten kijken en dat doet hij waarschijnlijk ook gewoon.
pi_108957874
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:50 schreef PKRChamp het volgende:
Ik snap het echt niet hoor, hoe moeilijk moet het nu zijn om even de benen wijd te doen? Het is een kleine moeite en je vriend is er gelukkig mee.
Jou vriend zal als hij bij jou is waarschijnlijk ook GTST of iets dergelijks verplicht moeten kijken en dat doet hij waarschijnlijk ook gewoon.
Misschien kan TS dit combineren, als ze ontspannen GTST ligt te kijken, heeft ze vast minder pijn.
pi_108958549
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien kan TS dit combineren, als ze ontspannen GTST ligt te kijken, heeft ze vast minder pijn.
GTST ben jij belazerd, er moet wel voetbal op staan natuurlijk
pi_108958978
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

_O_
pi_108959097
quote:

[..]

Alsof ze dan nog bier kan halen :{w
pi_108959172
quote:
13s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Alsof ze dan nog bier kan halen :{w
Die heeft ze vantevoren gehaald natuurlijk o|O
  zondag 11 maart 2012 @ 09:35:12 #66
370039 Morera
more more more
pi_108961290
Ts ik denk dat je op de verkeerde momenten met hem er over "praat" . Ik denk eigenlijk dat hij echt geen idee heeft, misschien ziet hij dat wegslaan van jou en het pushen van hem wel als een soort veroveringsspelletje :?

Sla je zijn hand boos weg? Zeg je boos en heel duidelijk dat je het niet leuk vindt? Of zeg je het half giechelend ( om hem niet boos te maken ) terwijl hij er mee bezig is?

Probeer er volgende keer anders rustig over te praten tijdens het eten oid, niet als hij al aan je zit. Ik denk dat hij daarom misschien op dat moment niet zo goed luistert en misschien niet door heeft dat je echt serieus bent, omdat je a zegt maar b doet. Praat er op een neutraal moment over :*
  zondag 11 maart 2012 @ 10:41:26 #67
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_108962042
quote:
Wel vaak verteld, dat ik het supervervelend vind als hij mij die ruimte niet geeft..
....
Het zit mijns inziens heel simpel in elkaar. Jullie passen in dit opzicht niet goed bij elkaar. Jij hebt ruimte nodig. En hij heeft juist iemand nodig die tegengaan geeft.

Dat gaat niet werken. Tenzij hij verandert (maar daar heb jij geen controle over) of tenzij jij veel duidelijkere grenzen trekt.

Stuur hem de deur uit als hij aan je zit en jij geen zin hebt. Of geef hem een klap. Of ga ruzie zoeken. Weet ik veel maar stel een grens.

Een kennis van me zat altijd aan de borsten van zijn vrouw. Als ze er wat van zei, nam hij het niet serieus. Op een dag kwam hij terug van zijn werk, had ze zijn favoriete trui doormidden geknipt. Toen snapte hij het ineens, hoor.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  zondag 11 maart 2012 @ 12:11:57 #68
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108963806
quote:

[..]

Dan heeft hij echt een probleem. :')
  zondag 11 maart 2012 @ 12:24:59 #69
320365 Cobhatecrew
Attention Deficit - SQUIRREL!
pi_108964131
Ik ken het probleem, helaas. Ik had een ex-vriendje die dat soort dingen erg graag deed en me ook erg vaak wakker maakte midden in de nacht voor seks (zij het dan dat het wakker maken het begin ervan was).

Zoals zoveel anderen al hebben gezegd: PRAAT MET HEM. En dan niet het kaliber 'ik vind het eigenlijk niet zo fijn als je dat doet en wil je daar misschien mee ophouden', maar 'Blijf met je poten van me af als ik dat zeg'. Misschien iets netter, maar je snapt het punt. Ga ruzie schoppen als het nodig is om je punt duidelijk te maken, en for the love of God, noem alle dingen die je echt niet uit kan staan. Hij heeft met z'n handen van je af te blijven als je niet wil dat hij aan je zit. Verhalen als 'TS heeft nooit zin' zijn duidelijk niet van toepassing - zie toelichting van TS over zin van haar kant. Het is niet leuk als je vriendje altijd aan je zit, net zolang blijft zeiken tot je wél seks met 'm hebt, en als je een keer echt nee zegt en ruzie gaat trappen is het ook onmiddelijk jouw schuld. Iemand anders merkte al op dat seks een onderdeel moet zijn, niet 'het' onderdeel, en daar ben ik het ook mee eens. Dat je het de afgelopen twee jaar zo hebt geaccepteerd vind ik al onbegrijpelijk. Dat je je er nu opeens aan ergert is trouwens wel goed te begrijpen - in feite stapelt alles van de afgelopen jaren zich nu op en wordt het alleen maar erger omdat je nu pas merkt hoe veel het eigenlijk gebeurt.

Ik heb m'n ex (duidelijk) gedumpt. Dat hij constant aan me zat en net zolang bleef zeuren om seks tot ik iets had van 'prima, kom dan maar want dan hou je tenminste op' hielp daar erg aan mee.

Oja, en je opmerking over dat hij een veel minder leuk persoon wordt als je hem echt een keer afwijst hoort eigenlijk al alarmbellen bij je af te laten gaan, TS.

Toevoeging: de opmerking over hem gewoon de deur uitzetten als hij doodleuk over je 'ik wil het niet' heenstapt is vrij effectief.
These two seem as smooth as silk
flashed against my eyes
pi_108965256
Mss moet je een vriendje zoeken die je wel aantrekkelijk vindt.

Zou zelf nooit met een vrouw willen zijn die niet overal en altijd sex met mij zou willen overigens. What's the point?
pi_108966285
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:26 schreef miss-Whisky het volgende:
Zit veel meer aan vast... Ik ben van koerdische afkomst. Ik heb zoveel moeite gedaan om mijn vriendje te laten accepteren door mn familie. Er is hierdoor een familieruzie ontstaan etc etc.. Maar ik heb er zoveel voor gevochten omdat ik van hem hou... Uiteindelijk is het met moeite geaccepteerd en zijn alle ogen op ons een beetje gericht.

Ik kan het nu ook niet 1,2,3 uitmaken . Ik zit eigenlijk best wel in de knoop op dit moment :') Maar als het moet dan moet het... Ik ga binnenkort is ff serieus met hem praten.

Overigens mijn vriendje is Hollands w/
Iedereen leest hier over heen.

Dit is geen gemiddelde NL situatie. Nee, TS is al het zwarte schaap, ze hebben hem geaccepteerd dus dan moet het wat worden ook. Maar misschien is je fam ook wel blij als je met de relatie kapt en hopen ze dat je voor een Koerd oid kiest :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 11 maart 2012 @ 13:31:14 #72
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108966432
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit is geen gemiddelde NL situatie. Nee, TS is al het zwarte schaap, ze hebben hem geaccepteerd dus dan moet het wat worden ook. Maar misschien is je fam ook wel blij als je met de relatie kapt en hopen ze dat je voor een Koerd oid kiest :')
Ja ik heb dat gelezen en ik snap dat het moeilijk is omdat ze er zoveel moeite voor heeft gedaan, maar op een gegeven moment moet je ook voor jezelf kiezen.
pi_108966678
Niet overheen gelezen. Het is een welbekend psychologisch fenomeen dat je iets waar je veel moeite voor hebt gedaan irrationeel waardevoller acht dan je anders zou doen (zonder rationele reden dus).

Nogmaals, zoek 'n vriendje die je wel aantrekkelijk vindt.
  zondag 11 maart 2012 @ 13:45:28 #74
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108967002
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:37 schreef Hijsbakkie het volgende:
Niet overheen gelezen. Het is een welbekend psychologisch fenomeen dat je iets waar je veel moeite voor hebt gedaan irrationeel waardevoller acht dan je anders zou doen (zonder rationele reden dus).

Nogmaals, zoek 'n vriendje die je wel aantrekkelijk vindt.
Ga ergens anders trollen ofzo ziekelijke gast.
pi_108967391
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ga ergens anders trollen ofzo ziekelijke gast.
Leg dan eens uit waarom je een relatie zou willen terwijl je iemand niet seksueel aantrekkelijk vindt?

Edit: Want het enige wat ik uit die lange OP haal is "ew ew ew ik wil niet dat hij aan me zit baaaaaah". Zoals ik al had gezegd, zou dat zelf geen seconde accepteren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hijsbakkie op 11-03-2012 14:01:30 ]
pi_108967882
Praten, praten, praten. Hand niet wegslaan maar weghalen, daarbij hem serieus aankijken en zeggen dat je er niet van gediend bent en je er ook aan houden. Stop ook gewoon de lichamelijke actie.(dus ook geen gezoen enzo meer) NEE is NEE. Probleem van mannen is dat ze Nee altijd zien als misschien. Probleem van vrouwen is dat ze te graag pleasen.
Niet dat ik je bang wil maken, maar als je een foute jongen treft en je bent niet duidelijk, dan hoort ie de NEE niet meer.

En een relatie bestaat uit meer dan seks. En als je niet kan praten over seks/gevoelens...
Laat de relatie dan maar zitten. (en als je je niet prettig voelt in de relatie dan klopt het ook niet)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 11 maart 2012 @ 14:07:19 #77
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108967930
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Leg dan eens uit waarom je een relatie zou willen terwijl je iemand niet seksueel aantrekkelijk vindt?

Edit: Want het enige wat ik uit die lange OP haal is "ew ew ew ik wil niet dat hij aan me zit baaaaaah". Zoals ik al had gezegd, zou dat zelf geen seconde accepteren.
De OP beter lezen.
pi_108968295
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

De OP beter lezen.
Goed hoor.

Optie 1: Het is een medisch probleem waardoor je krampjes krijgt. In dat geval, laat je onderzoeken.
Optie 2: Vriendlief is/gedraagt zich niet aantrekkelijk en je hebt daardoor geen zin om met hem te neuken. Sommige mensen geloven dat praten dan helpt, maar ik niet. Hij is wie hij is.

Mis ik nog iets? Het leven is zo simpel. Als ze d'r vriendje lekker zou vinden dan zou ze de seconden aan het aftellen zijn totdat die z'n zaakje weer naar binnen komt schuiven en niet zien als "iets dat moet". Al helemaal als je elkaar maar 1-2x per week ziet.

Sowieso, mensen die klagen over hun partner (in een vrij land) :{w

[ Bericht 5% gewijzigd door Hijsbakkie op 11-03-2012 14:21:49 ]
  zondag 11 maart 2012 @ 14:23:04 #79
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_108968589
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Sowieso, mensen die klagen over hun partner (in een vrij land) :{w

Precies. Dan ben je, eerlijk gezegd, nog niet emotioneel stevig genoeg. Dat geeft niet, daar was ik ook, maar zo is het wel.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  zondag 11 maart 2012 @ 14:34:32 #80
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_108969079
MIjn vriendin zit ook altijd aan me als we film kijken :'(

Niet dat ik het erg vind ofzo :9
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_109062360
Je vriendje een paar stompen geven. Hij heeft te luisteren naar jou.
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_109062514
Je bent niet zijn vriendin, je bent zijn levende sex pop.
pi_109068177
Nou, TS?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109068535
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of ze zullen niet zomaar een volgend vriendje accepteren. (iets met je hoort niet meerdere mannen gehad te hebben)
pi_109069083
Sterkte ermee, kom in ieder geval voor jezelf op......
Rustig aan.
pi_109069446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:18 schreef triptruffel het volgende:
Je vriendje een paar stompen geven. Hij heeft te luisteren naar jou.
pi_109362673
ik vind dat jij je ook aanstelt hoor, hij dringt je toch nergens toe??
en in een relatie moet gewoon geneukt worden...
I'm so happy I could scream!
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:24:19 #88
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109362774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef superoperator het volgende:
Jawel dus. Sukkel :')
pi_109362923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jawel dus. Sukkel :')
dan moet je het nog een keer goed lezen vrees ik
I'm so happy I could scream!
pi_109363638
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef superoperator het volgende:

[..]

dan moet je het nog een keer goed lezen vrees ik
Ik hoop dat je een troll bent, anders verzoek ik u een taalcursus te doen, maar ik ben bang dat dat niet afdoende is. 8)7
Rustig aan.
pi_109369069
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef superoperator het volgende:
Doorgaan en de ander negeren kan je ook opvatten als dwang, helemaal wanneer hij gaat huilen :')
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:42:51 #92
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109369575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef miss-Whisky het volgende:
Hoi Fokkers...
Allereerst wil ik zeggen dak al meer dan 3 jaar met mijn vriendje heb (allebij 22). Hij is mijn eerste vriendje dus veel ervaring heb ik niet. Daarom post ik mijn verhaal even hier op fok zodat meningen van anderen kan lezen. Want ik praat er liever niet over met mensen die ik ken.

We hebben niet echt een relatieprobleem maar er zijn dingen waar ik de laatste tijd heel erg mee zit. Mijn vriendje was in het begin van onze relatie een lieve zorgzame jongen. Dat is hij nog steeds wel, we houden veel van elkaar. In het eerste jaar hadden we voor het eerste keer seks. Hij was heel voorzichtig en een echte gentleman. Hij had overigens een half jaartje gewacht..

Oke de meeste mannen veranderen wel nadat er geneukt is.. Maar mijn vriend is toch bijna als ik nu terugkijk nogal wat veranderd. Ik heb graag seks, maar heb de laatste tijd het gevoel dat het maar moet. Dit gevoel onderdrukt wel mijn geilheid.. Maar heb alsnog seks omdat ik weet dat mijn vriend het verwacht, en ik wil hem gelukkig maken.
Mijn vriend is eigenlijk kan soms echt een vervelend mannetje zijn... Bijna altijd als we samen zijn en we kijken film of tv, dan betast hij me echt ALTIJD. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik met hem voor het laatst een film heb gekeken zonder dat hij uberhaupt wat probeerde... Oja toch wel, bij mij thuis toen mn moeder er was }:|

Nu denken de meesten hier... "zeg dan dat je het niet wilt!"... Ja dat heb ik zovaak gezegd. Ik span altijd mn armspieren heel hard aan als hij met zn handen richting mn borsten gaan. Ik duw altijd zn handen weg als hij met zn handen onder mn tshirt komt of in mn broek. Als ik hem langer dan 3 seconden zoen dan springt ie weer bijna bovenop me. Laatst zaten we bijvoorbeeld in de trein en hij wou dat ik bij de raam ging zitten... Hij zegt bijvoorbeeld dan "komop ik weet ook wel dat je dat geil vind zo stiekem".... En uiteindelijk stem ik in om me helemaal te laten betasten o|O Hiervoor kan ik me zelf wel slaan eigenlijk, want nee ik vind het helemaal niet leuk. Als ik hem uitleg dat ik het vervelend vind omdat hij me elke keer zo betast dan zegt ie "ja sorry ik ben nu eenmaal een man en jij bent zo mooi en sexy"... Ik ben denk ik helemaal verliefd op hem waardoor ik snel gevleid raak denk ik.

En tja zo is het ook met ons seksleven. Vooral nu ik op kamers woon en studeer en we elkaar niet zo vaak zien. Ongeveer 1 a 2 keer per week. Dus als ie komt dan wordt er gewoon geneukt. En ik heb ook mn behoeftes, maar dat idee dat het moet is echt een moodkiller.. Het is elke keer hij komt op bezoek, we eten, we zitten op bank tv te kijken, en hij gaat maar door totdat hij me zover krijgt. Zo gaat dat maar elke keer.. Ik ben wel geil en nat, maar heb de laatste tijd alleen maar een helse pijn bij het vrijen.

voorbeeldje:
We hadden seks ik had pijn.. halverwege zegt hij dat ie wilt stoppen.. Ik dacht dit keer niet van naja je bent al halverwege maak het maar af.. Oke dan stoppen we dan maar. Hij wou me nog wel laten klaarkomen door te mastruberen. Dat deed hij, en toen hij klaar was en merkte dat ik geen seks zou hebben met hem, maakt hij een opmerking van "nou dan ga ik mezelf maar rukken". En voor eventjes deed hij dat ook :') Dit maakte mij best wel van slag.... dus.. duss heb alsnog seks gehad. Mijn vriend zij dat het niet hoefde, maar ik kan zijn irritaties echt goed voelen en merken aan zijn houding.. En dat wil ik niet.

Naja dit was dan mijn verhaal.. Dit speelt ong 2 jaar zo, maar de laatste tijd is het of erger of ik kan en wil het niet meer. Ik weet dat ik me te makkelijk laat manipuleren

voor de dames: herkennen jullie dit gedrag bij jullie vriendjes... Hoe gaan jullie hiermee om.
voor de mannen: ik weet dat jullie wel begrijpen waarom mijn vriendje steeds al te graag seks wilt. Maar vinden jullie dat hij te ver gaat of dat ik me aanstel bijv.

en allerbelangrijskte, hoe pak ik dit aan :*
Vind je jezelf nog lichaamelijk aangetrokken tot je vriend?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:09:18 #93
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109370920
Sex afdwingen, daar hebben we een andere titel voor.

Bah wat een lul van een vent. Hij krijgt zijn vrouw niet echt opgewonden, maar is op de pik getrapt als het vrouwtje sexueel niet doet wat hij wil.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_109372114
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Sex afdwingen, daar hebben we een andere titel voor.

Bah wat een lul van een vent. Hij krijgt zijn vrouw niet echt opgewonden, maar is op de pik getrapt als het vrouwtje sexueel niet doet wat hij wil.
dat vind ik wel heel ongenuanceerd. In het laatste stukje vertelt TS dat ze pijn had bij het vrijen. Hij wilde stoppen, maar wilde haar nog wel laten klaar komen. Dit vond ze goed en ze kwam ook klaar.
Ze had dus niets iets geuit van blijf maar helemaal van me af. In zijn ogen genoot ze er van, want ze kon kennelijk klaarkomen.

Daarna hoopte hij op seks (logisch hij had al eeuwen een stijve), maar zij wilde niet. Prima, kan gebeuren. Hij accepteerde dat en dwong haar niet, maar TS meende wel zijn teleurstelling te voelen en had daarom alsnog seks.

Ik heb niet het gevoel dat hij nu zo'n bruut is. TS is meer een pl
easer, die bang is de ander teleur te stellen en zichzelf nog niet zo goed kent en daarom niet duidelijk haar wensen en grenzen aan kan geven.

TS ik zou niet het moment afwachten dat hij je weer betast en jij je armspieren aan gaat spannen om hem af te weren. Ik zou in een andere, meer neutrale situatie tegen hem zeggen dat je met hem wilt praten, omdat je ergens mee zit. Dat je vindt dat hij vaker seks wil dan jij en dat het jou niet opwindt als het voelt als een verplichting. En jij zelf niet de kans krijgt initiatief te nemen enz.
pi_109372803
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

dat vind ik wel heel ongenuanceerd. In het laatste stukje vertelt TS dat ze pijn had bij het vrijen. Hij wilde stoppen, maar wilde haar nog wel laten klaar komen. Dit vond ze goed en ze kwam ook klaar.
Ze had dus niets iets geuit van blijf maar helemaal van me af. In zijn ogen genoot ze er van, want ze kon kennelijk klaarkomen.

Daarna hoopte hij op seks (logisch hij had al eeuwen een stijve), maar zij wilde niet. Prima, kan gebeuren. Hij accepteerde dat en dwong haar niet, maar TS meende wel zijn teleurstelling te voelen en had daarom alsnog seks.

Ik heb niet het gevoel dat hij nu zo'n bruut is. TS is meer een pl
easer, die bang is de ander teleur te stellen en zichzelf nog niet zo goed kent en daarom niet duidelijk haar wensen en grenzen aan kan geven.

TS ik zou niet het moment afwachten dat hij je weer betast en jij je armspieren aan gaat spannen om hem af te weren. Ik zou in een andere, meer neutrale situatie tegen hem zeggen dat je met hem wilt praten, omdat je ergens mee zit. Dat je vindt dat hij vaker seks wil dan jij en dat het jou niet opwindt als het voelt als een verplichting. En jij zelf niet de kans krijgt initiatief te nemen enz.
Maar vind je niet dat het de plicht is van een vrouw om een man te bevredigen. Laten we eerlijk wezen ik ben geen holbewoner ofzo maar vrouwen willen tegenwoordig graag ook de broek aan hebben en willen een gelijke takenverdeling in het huishouden bijvoorbeeld.
Mannen daarentegen willen gewoon een vrouw die zich ook gedraagd als een vrouw dus dat betekent, schoonmaken, eten koken en de man bevredigen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw mij gaat weigeren voor de seks terwijl je als man zijnde het geld en de veiligheid moet waarborgen.
Het is maar een kleine moeite om even de benen wijd te doen en je doet er een man zoveel plezier mee dat ik er niet bij mijn hoofd bij kan om dat als vrouw te weigeren.

Dus is de stelling van hijsbakkie wel terecht, waarom zoekt zij geen man die zij wel aantrekelijk vind?
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:23:50 #96
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109373674
Een vrouw is geen sexmachine, anders koop je maar een opblaaspop :(
pi_109373784
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:23 schreef Mishu het volgende:
Net zoals een man geen geldmachine is, dan zoek je maar een goed betaalde baan.
Met andere woorden als je echt van een man houd dan doe je gewoon je benen wijd en dan ben je ook blij om dat te doen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:34:25 #98
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109373903
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:29 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Met andere woorden als je echt van een man houd dan doe je gewoon je benen wijd en dan ben je ook blij om dat te doen.
Ik verdien mijn eigen geld hoor, dus die vlieger gaat niet op.
pi_109373928
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:34 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik verdien mijn eigen geld hoor, dus die vlieger gaat niet op.
En dat is nu net wat ik bedoel, een echte man zul je dan ook nooit krijgen met jou retoriek. Het zal altijd een slapjanus zijn die al begint te bibberen wanneer jij je stem verheft.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:36:42 #100
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109373958
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:35 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

En dat is nu net wat ik bedoel, een echte man zul je dan ook nooit krijgen met jou retoriek. Het zal altijd een slapjanus zijn die al begint te bibberen wanneer jij je stem verheft.
Nee hoor, prima mannen gehad. Maar ik zit dan ook in het hogere segment.
pi_109374019
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nee hoor, prima mannen gehad. Maar ik zit dan ook in het hogere segment.
En wat bedoel je daarmee?
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:45:28 #102
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109374142
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:39 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

En wat bedoel je daarmee?
Ik date over het algemeen met hoogopgeleide geemancipeerde mannen die een soortgelijke vrouw willen.
pi_109374224
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:45 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik date over het algemeen met hoogopgeleide geemancipeerde mannen die een soortgelijke vrouw willen.
Dus een vrouw die zich als een vrouw gedraagt kan alleen maar bouwvakkers krijgen? Een hoogopgeleide vrouw hoeft niet per definitie gelijk te staan aan een geëmancipeerde vrouw. Het idee dat mannen dat aantrekkelijk kan ik niet begrijpen. Ik vind het best dat een vrouw haar eigen centjes verdiend maar om de taken van een vrouw te verwaarlozen en die proberen af te wentelen op een man gaat mij iets te ver.
Een vrouw is een vrouw en een man is een man en we moeten niet de verdeling door elkaar heen hosselen wat bijvoorbeeld een lage geboortecijfer tot gevolg heeft.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:59:48 #104
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109374389
Een vrouw kan best vrouwelijk zijn zonder dat haar hoofdfunctie seks is. Vrouwelijkheid zit hem ook in andere dingen.
pi_109374461
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:59 schreef Mishu het volgende:
Een vrouw kan best vrouwelijk zijn zonder dat haar hoofdfunctie seks is. Vrouwelijkheid zit hem ook in andere dingen.
Ik zeg niet dat dat de hoofdtaak moet zijn, maar als er sprake is van echte liefde dan weiger je een man niet als hij daar zin in heeft ook al heb jij geen zin.
Dat is nu net waar liefde om draait voor een ander een opoffering maken zonder er wat voor terug te krijgen en dat doe je dan ook wanneer je er geen zin in heb.
Als vrouwen dan zeggen van ja ik ben verliefd op die persoon maar ik ga niet alles voor hem doen dan is de liefde nep en zie je die persoon op z`n hoogst als een vriend met wat extra`s.
Daarom zeg ik ook dat je dan altijd met een slapjanus zal zitten want een echte vent die pikt dat niet en eist gewoon zijn "recht" op.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:07:39 #106
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109374499
Wat een rare normen & waarden houd jij er op na. Nee is nee en als een vrouw niet wilt dan luister je daarnaar.
pi_109374607
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:07 schreef Mishu het volgende:
Wat een rare normen & waarden houd jij er op na. Nee is nee en als een vrouw niet wilt dan luister je daarnaar.
Dan kan ik concluderen dat die vrouw eigenlijk helemaal niet zo verliefd op mij is. Ik heb namelijk nog nooit nee meegemaakt en die vrouwen waren allemaal dolverliefd.
En zo raar zijn die normen en waarden niet, denk jij dat jou vent het leuk vind als hij nee te horen krijgt terwijl hij er zo`n zin in heeft? Nogmaals het is een kleine moeite en als je dat zelfs niet eens over hebt voor je vriend wat dan wel?
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:44:10 #108
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109374896
Nou prima, dan verbreek je de relatie met zo'n vrouw en dan neem je maar een domme pool, zijn wij ook weer van je af.
pi_109374952
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:44 schreef Mishu het volgende:
Nou prima, dan verbreek je de relatie met zo'n vrouw en dan neem je maar een domme pool, zijn wij ook weer van je af.
Zie je nu wat je doet, je vergelijkt een vrouwelijke vrouw met een domme Pool. Jullie vrouwen maken het er zelf naar met jullie "alles voor mij en na mij de zonvloed" mentaliteit. Niet willen inleveren maar het wel van een man verwachten. Dat kan toch niet.
  donderdag 22 maart 2012 @ 02:03:41 #110
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109375007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:29 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Slechte troll
pi_109375054
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 02:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Slechte troll
Nee absoluut niet, ik vind het eerlijk gezegd niet normaal om een basisbehoefte te weigeren omdat je er geen zin in heb.
Als een vrouw wil praten bijvoorbeeld dan maakt de man daar toch ook even tijd voor? Tenminste als hij serieus is.
pi_109376104
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:04 schreef PKRChamp het volgende:
Ik zeg niet dat dat de hoofdtaak moet zijn, maar als er sprake is van echte liefde dan weiger je een man niet als hij daar zin in heeft ook al heb jij geen zin.
Dat is nu net waar liefde om draait voor een ander een opoffering maken zonder er wat voor terug te krijgen en dat doe je dan ook wanneer je er geen zin in heb.
Als vrouwen dan zeggen van ja ik ben verliefd op die persoon maar ik ga niet alles voor hem doen dan is de liefde nep en zie je die persoon op z`n hoogst als een vriend met wat extra`s.
Daarom zeg ik ook dat je dan altijd met een slapjanus zal zitten want een echte vent die pikt dat niet en eist gewoon zijn "recht" op.
Je hebt 'aparte' ideeën wat betreft verplichtingen die een vrouw zou hebben mocht ze ooit zeggen verliefd te wezen, zijn 'recht', lol |:(
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_109376453
Niet netjes van je vriendje.

Anderzijds vind ik dat een relatie waarin seks berust op compromissen een relatie die zijn beste tijd gehad heeft.

Als twee keer in de week al moeilijk is dan zou ik afhaken.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109376473
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 07:43 schreef Canillas het volgende:

[..]

Je hebt 'aparte' ideeën wat betreft verplichtingen die een vrouw zou hebben mocht ze ooit zeggen verliefd te wezen, zijn 'recht', lol |:(
ik ben het deels met hem eens. Alleen als je je tekort gedaan voelt moet je opstappen. Niet vervelend gaan doen.
pi_109376532
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:19 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

ik ben het deels met hem eens. Alleen als je je tekort gedaan voelt moet je opstappen. Niet vervelend gaan doen.
Voor hem betekent liefde dat iemand alles voor een ander over heeft en daar niks voor terug wil, heb je dat niet dan is volgens hem geen sprake van echte liefde. Ten eerste slaat dat nergens op, ten tweede is dat niet erg praktisch; man wil bijv seks maar vrouw op dat moment niet, man zegt ''als je echt van me houdt dan doe je het voor mij, zonder zeuren'' en vrouw zegt ''als je echt van me houdt dan vind je het prima dat ik nu niet wil, zonder zeuren''. Hoe moet er dan bewezen worden hoeveel wie van wie houdt? Is dat liefde, een wedstrijd wie het meest voor wie doet? Score bijhouden?

Als je zo redeneert klinkt het meer alsof je iemand wil die een bepaalde functie voor je vervult, dat heeft niks met liefde te maken, het is eerder het tegenovergestelde ervan.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_109377511
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:24 schreef Canillas het volgende:

[..]

Voor hem betekent liefde dat iemand alles voor een ander over heeft en daar niks voor terug wil, heb je dat niet dan is volgens hem geen sprake van echte liefde. Ten eerste slaat dat nergens op, ten tweede is dat niet erg praktisch; man wil bijv seks maar vrouw op dat moment niet, man zegt ''als je echt van me houdt dan doe je het voor mij, zonder zeuren'' en vrouw zegt ''als je echt van me houdt dan vind je het prima dat ik nu niet wil, zonder zeuren''. Hoe moet er dan bewezen worden hoeveel wie van wie houdt? Is dat liefde, een wedstrijd wie het meest voor wie doet? Score bijhouden?

Als je zo redeneert klinkt het meer alsof je iemand wil die een bepaalde functie voor je vervult, dat heeft niks met liefde te maken, het is eerder het tegenovergestelde ervan.
ik zei dan ook deels :P

maar als ik seksueel gezien niet op 1 lijn zit met een vrouw dan houdt het op een duur sowieso op.

Probleem ontstaat wanneer de vrouw na een tijdje meent dat ze genoeg gedaan heeft, niet zoveel zin meer heeft etc.
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:26:11 #117
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_109377663
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:19 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

ik zei dan ook deels :P

maar als ik seksueel gezien niet op 1 lijn zit met een vrouw dan houdt het op een duur sowieso op.
Als twee mensen in een relatie seksueel niet op één lijn zitten, op welke manier dan ook, houdt het inderdaad vaak op gegeven moment op. Maar dat is iets heel anders dan je partner structureel manipuleren/dwingen tot seks.
quote:
Probleem ontstaat wanneer de vrouw na een tijdje meent dat ze genoeg gedaan heeft, niet zoveel zin meer heeft etc.
Jahoor, leg het probleem maar bij de vrouw neer. :P Veel seks hoort, net als veel romantische gebaren, meer bij het begin van een relatie, hoe jammer we dat ook vinden met z'n allen. Heel leuk voor mensen die dat wel volhouden, maar voor de meesten geldt dat niet.
...as always
pi_109377713
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:23 schreef Mishu het volgende:
Haha, ik vind je schattig O+
Rustig aan.
pi_109377872
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:26 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Jahoor, leg het probleem maar bij de vrouw neer. :P Veel seks hoort, net als veel romantische gebaren, meer bij het begin van een relatie, hoe jammer we dat ook vinden met z'n allen. Heel leuk voor mensen die dat wel volhouden, maar voor de meesten geldt dat niet.
De meeste mensen zijn dan ook niet al te fantasierijk.

Los daarvan. Als de man nog steeds Geil wordt van de vrouw en de vrouw niet meer zo hoeft, dan lijkt het me logisch dat je het probleem bij de vrouw legt.

Ik raak alleen seksueel uitgekeken op vrouwen die er met de pet naar gaan gooien. Prima als je niet wil, je kunt de ander niet dwingen.

Maar verwacht dan niet dat er voor jou nog wel extra moeite wordt gedaan.
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:41:23 #120
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_109377990
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:36 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Los daarvan. Als de man nog steeds Geil wordt van de vrouw en de vrouw niet meer zo hoeft, dan lijkt het me logisch dat je het probleem bij de vrouw legt.

Ik raak alleen seksueel uitgekeken op vrouwen die er met de pet naar gaan gooien. Prima als je niet wil, je kunt de ander niet dwingen.

Je zegt het zelf eigenlijk al: als je partner z'n best niet doet, raak je er seksueel op uitgekeken. Dus als de man nog wel geil wordt van de vrouw maar andersom niet, moet de man meer z'n best doen.
...as always
pi_109385237
Dat hoeft niet persé, want geil worden, fijne sex hebben en genieten komt in alle gevallen van twee kanten. Denk maar aan situaties waarin één partner eens een keertje volledig "geeft" en de andere volledig "ontvangt". Ook dan kan het genot van de ontvangende partner worden tegengehouden, doordat de gevende iets niet goed doet, maar ook doordat de ontvangende het met zijn of haar hoofd blokkeert, zijn of haar aandacht laat verslappen, niet goed gegeten/geslapen heeft, etc.

Natuurlijk is het leuk als de "gevende" partij in zo'n situatie het voor elkaar krijgt om je zó te bespelen en mee te slepen, dat al je blokkades en problemen wegvallen. Maar laat degene die wil beweren dat je dat elke keer kunt eisen, eens goed nadenken of dat hem/haar elke keer lukt bij zijn/haar eigen partner.
pi_109390645
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:41 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Je zegt het zelf eigenlijk al: als je partner z'n best niet doet, raak je er seksueel op uitgekeken. Dus als de man nog wel geil wordt van de vrouw maar andersom niet, moet de man meer z'n best doen.
Ik ben voor alles in, dus dan is het gebrekkige communicatie geweest.

Niet gebrekkige inzet :P
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:55:13 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109390675
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:54 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ik ben voor alles in, dus dan is het gebrekkige communicatie geweest.

Niet gebrekkige inzet :P
Mooie poging om je onder je eigen woorden uit te lullen, maar niet goed genoeg :W
pi_109391135
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mooie poging om je onder je eigen woorden uit te lullen, maar niet goed genoeg :W
hoe bedoel je?

Als je niet weigerachtig bent en bereid bent dingen te doen, dan gooi je er toch niet met de pet naar? :)

ik schop gewoon tegen het zere been aan van seksueel middelmatige vrouwen die zich nu geroepen voelen de bal te kaatsen. En ik snap dat best in deze tijden van losbandigheid.

Je moet echter niet jezelf verraden door fatsoenlijke logica in de wind te slaan omdat je emotie de overhand krijgt.

Dat is echt de vrouwelijke equivalent van tegen de wind in pissen.
pi_109392032
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

hoe bedoel je?

Als je niet weigerachtig bent en bereid bent dingen te doen, dan gooi je er toch niet met de pet naar? :)

ik schop gewoon tegen het zere been aan van seksueel middelmatige vrouwen die zich nu geroepen voelen de bal te kaatsen. En ik snap dat best in deze tijden van losbandigheid.

Je moet echter niet jezelf verraden door fatsoenlijke logica in de wind te slaan omdat je emotie de overhand krijgt.

Dat is echt de vrouwelijke equivalent van tegen de wind in pissen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
  donderdag 22 maart 2012 @ 17:13:32 #126
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109393293
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:18 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Niet netjes van je vriendje.

Anderzijds vind ik dat een relatie waarin seks berust op compromissen een relatie die zijn beste tijd gehad heeft.

Als twee keer in de week al moeilijk is dan zou ik afhaken.
Maar als 2 keer per week 'moet' dan maak je er al een compromis van. Je kan het ook gewoon laten komen zoals het is. Soms een maand elke dag seks, soms een maand geen seks, soms dit, soms dat, ipv dat je er een quota van maakt.
  donderdag 22 maart 2012 @ 17:16:32 #127
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109393410
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:36 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

'Moeite voor iemand doen' hoeft niet per se seksueel te zijn, dat kan ook romantisch zijn, of vriendschappelijk, luisteren naar iemand. Je kan ook aandacht aan elkaar besteden en intiem zijn zonder seks te hebben. En ja, dat kan seks in tijden van nood een tijdje vervangen. Als het goed is. Anders had je überhaupt geen onderliggende band waar de relatie op gebaseerd is, dan is de relatie puur gebaseerd op vloeistofuitwisseling.

Denk je nou echt dat als iemand hoogzwanger is dat dat een reden is om de relatie dan maar te verbreken 'omdat ze seksueel niet beschikbaar en dus gelijk nutteloos is'. Wat een raar gedoe zeg.

Mijn ouders hebben ook al jaren geen seks gehad, en toch zijn ze gek op elkaar.

Dit hele gedoe, deze hele discussie is gewoon het gevolg van de exorbitant gestegen scheidingscijfers van de laatste tijd en de kinderen die uit deze gebroken wegwerp-gezinnen komen.
pi_109393479
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 17:16 schreef Mishu het volgende:

[..]

'Moeite voor iemand doen' hoeft niet per se seksueel te zijn, dat kan ook romantisch zijn, of vriendschappelijk, luisteren naar iemand. Je kan ook aandacht aan elkaar besteden en intiem zijn zonder seks te hebben. En ja, dat kan seks in tijden van nood een tijdje vervangen. Als het goed is. Anders had je überhaupt geen onderliggende band waar de relatie op gebaseerd is, dan is de relatie puur gebaseerd op vloeistofuitwisseling.
Met andere woorden je vind eigenlijk wel dat ik gelijk heb maar je wil het niet toegeven omdat je dan bang ben dat je word aangezien als een domme vrouw?
pi_109393566
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 17:16 schreef Mishu het volgende:
Dit hele gedoe, deze hele discussie is gewoon het gevolg van de exorbitant gestegen scheidingscijfers van de laatste tijd en de kinderen die uit deze gebroken wegwerp-gezinnen komen.
:?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 22 maart 2012 @ 17:22:39 #130
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109393639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 17:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:?
Dat soort kinderen hebben het slechte voorbeeld van hun ouders gehad. Ik zie een verschil tussen ouders die ook mindere dagen kunnen accepteren en ouders die constant op zoek zijn naar een kick. Nou wake up, soms is er geen kick of seks in een huwelijk, dan heb je gewoon samen een gezin te rooien. Er is een tijd van verleiden en een tijd van zorgen. Vogeltjes vergeten hun eitjes toch ook niet omdat ze elkaar constant opnieuw moeten verleiden? Wat een tijdsverspilling.
pi_109393836
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 17:22 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat soort kinderen hebben het slechte voorbeeld van hun ouders gehad. Ik zie een verschil tussen ouders die ook mindere dagen kunnen accepteren en ouders die constant op zoek zijn naar een kick. Nou wake up, soms is er geen kick of seks in een huwelijk, dan heb je gewoon samen een gezin te rooien. Er is een tijd van verleiden en een tijd van zorgen. Vogeltjes vergeten hun eitjes toch ook niet omdat ze elkaar constant opnieuw moeten verleiden? Wat een tijdsverspilling.
Erm, sorry maar ik zie het verband niet tussen het probleem van de TS en deze post.

Maar misschien snappen ze dit alleen in het hogere segment. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109394367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 17:22 schreef Mishu het volgende:

[..]

jij noemt jezelf het hogere segment maar bent jammer genoeg niet in staat te nuanceren.

Nee als je in een coma ligt zal ik niet boos zijn omdat we geen seks hebben. Als je hoogbejaard bent ook niet.

Maar als je niet zo'n behoefte hebt aan seks met mij dan zie ik geen basis voor een langdurige relatie.

En als na twee jaar de boel inkakt zonder duidelijke reden ook niet meer.

Effe goede vrienden verder, maar ik neem daar geen genoegen mee .

Maar dat schept geenszins een plicht voor de wederhelft nee :)
pi_109394396
En ja ik zoek prikkelingen. Ik heb er zelfs een diagnose voor!
  donderdag 22 maart 2012 @ 17:48:36 #134
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109394514
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 17:43 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

jij noemt jezelf het hogere segment maar bent jammer genoeg niet in staat te nuanceren.

Nee als je in een coma ligt zal ik niet boos zijn omdat we geen seks hebben. Als je hoogbejaard bent ook niet.

Maar als je niet zo'n behoefte hebt aan seks met mij dan zie ik geen basis voor een langdurige relatie.

En als na twee jaar de boel inkakt zonder duidelijke reden ook niet meer.

Effe goede vrienden verder, maar ik neem daar geen genoegen mee .

Maar dat schept geenszins een plicht voor de wederhelft nee :)
Waarom doe je de hele tijd een enter na elke zin?
  donderdag 22 maart 2012 @ 17:49:02 #135
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109394530
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 17:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Erm, sorry maar ik zie het verband niet tussen het probleem van de TS en deze post.

Maar misschien snappen ze dit alleen in het hogere segment. ;)
Nouja het was wel offtopic dus ik stel voor dat we weer ontopic gaan :)
pi_109394958
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 17:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Waarom doe je de hele tijd een enter na elke zin?
Vraag ik me ook met regelmaat af. Als ik op werk een mail schrijf moet ik er ook altijd nog effe met de backspace knop overheen.

Denk dat het een poging is mijn eigen gedachten te ordenen tijdens het schrijven. Of ik ben een latente cokejunk.
  donderdag 22 maart 2012 @ 18:05:19 #137
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_109394976
Wanneer je niet gerespecteerd wordt, is het logisch dat je niet staat te springen om seks. Ook in een relatie kan er sprake zijn van aanranding en verkrachting, dus leg niet alle schuld meteen bij jezelf neer. Hij heeft rekening met je te houden.

Wel is het aan jou om je verantwoordelijkheid te nemen en duidelijk je grenzen aan te geven. Zoals al door anderen aangegeven op een neutraal moment en wees zo duidelijk mogelijk. Wil hij geen rekening houden met jou of vindt hij dat je je aanstelt, denk er dan serieus over na om bij die jongen weg te gaan. Dit soort gedrag wordt alleen maar erger na verloop van tijd als die jongen de intentie niet heeft om zorgzaam met jou om te gaan en alleen z'n eigen zin door te drammen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 19:13:28 #138
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109397419
TS reageert niet meer?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_109401657
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Maar vind je niet dat het de plicht is van een vrouw om een man te bevredigen. Laten we eerlijk wezen ik ben geen holbewoner ofzo maar vrouwen willen tegenwoordig graag ook de broek aan hebben en willen een gelijke takenverdeling in het huishouden bijvoorbeeld.
Mannen daarentegen willen gewoon een vrouw die zich ook gedraagd als een vrouw dus dat betekent, schoonmaken, eten koken en de man bevredigen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw mij gaat weigeren voor de seks terwijl je als man zijnde het geld en de veiligheid moet waarborgen.
Het is maar een kleine moeite om even de benen wijd te doen en je doet er een man zoveel plezier mee dat ik er niet bij mijn hoofd bij kan om dat als vrouw te weigeren.

Dus is de stelling van hijsbakkie wel terecht, waarom zoekt zij geen man die zij wel aantrekelijk vind?
Voor mij is seks geen ruilmiddel. Ik zou ook niet weten waarom de een de ander iets ''verschuldigd'' zou zijn. We brengen allebei even veel geld mee naar huis.

Mijn vriend en ik zitten seksueel gezien op dezelfde golflengte en vinden elkaar aantrekkelijk. We hebben seks omdat we daar allebei zeer regelmatig zin in hebben.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 20:41:54 #140
5428 crew  miss_sly
pi_109402431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Nog even afgezien van het feit dat ik denk dat in veel relaties de rolverdeling niet is zoals jij beschrijft en mannen en vrouwen steeds vaker even veel geld in het laatje brengen: haal jij er echt plezier uit als je partner even met de benen wijd op bed gaat liggen, zodat jij hem er even in kunt stoppen en klaar kunt komen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109515978
-troll-

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 25-03-2012 23:54:51 ]
  zondag 25 maart 2012 @ 23:55:19 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109516149
Niet reageren op de troll
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 25 maart 2012 @ 23:55:48 #143
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109516172
Thnx Re O+
pi_109519521
TS is verdwenen?

[ Bericht 23% gewijzigd door Re op 26-03-2012 09:30:34 ]
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 26 maart 2012 @ 10:34:30 #145
37769 erodome
Zweefteef
pi_109522566
Zal je hier in dit geval niet met een heel bekende verwarring zitten waarin de jongen in kwestie helemaal niet zo slecht is als het zo wel lijkt(met dwingelanden en manipuleren)?
De vrij bekende verwarring van nee=geen nee, maar een misschien of een ja?

Als je als vrouw zijnde je nee vaag houdt, niet echt duidelijk bent en je nee over laat gaan tot een ja ipv een gvd nee zei ik dan kan er verwarring ontstaan.
Er zijn namelijk best wat vrouwen die van dat spelletje aantrekken/afstoten houden, die het leuk vinden om hier en daar nee te zeggen, maar ja te doen.
Als een man dat een paar keer heeft meegemaakt bij iemand dan denkt hij misschien wel dat dat is wat ze leuk vindt.

Mijn man mag over mijn nee heengaan, vind ik lekker zelfs, maar om echte shit te verkomen hebben we wel een (nog nooit gebruikt) safeword, dit om bovenstaande verwarring te verkomen.

Voor de ts kan ik dan ook alleen maar aanraden om duidelijk te zijn, als je wil dat je nee ook als nee opgevat wordt, zorg dan dat het echt een nee is, laat niet maar begaan, heb dan maar eens een sjago man in huis rondlopen even. Daar komt hij wel weer overheen, overleeft het echt wel en daarna weet hij dat nee nee is zolang jij je daaraan houdt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_109526097
Mijn vriend is ook wel een beetje hetzelfde als jou. Hij wil altijd. Maar als ik zeg dat ik niet wil, dan stopt ie wel meteen. Bij mij werkt het trouwens niet om er een groot issue van te maken. We hadden een tijdje geleden weinig seks en toen hadden we het er telkens over. Daardoor wordt het steeds meer beladen. De laatste tijd gaat het weer vanzelf. Alleen als er wat is vertellen we dat wel tegen elkaar. Ik snap wel dat je het vervelend vindt, maar als jij er iets van zegt moet hij gewoon ophouden.
Trouwens, als ik 'nee' zeg blijft het ook nee bij mij. Jouw vriend blijft waarschijnlijk doorgaan omdat hij denkt dat hij je wel kan 'overhalen'. Laat je niet overhalen, zodat hij begrijpt dat nee nee is, en neem zelf ook een keer initiatief, zodat hij niet denkt dat betasten de enige weg naar seks is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')