Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef miss-Whisky het volgende:
Bijna altijd als we samen zijn en we kijken film of tv, dan betast hij me echt ALTIJD. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik met hem voor het laatst een film heb gekeken zonder dat hij uberhaupt wat probeerde...
ah wat zieligquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:17 schreef Automatischepiloot het volgende:
Je wilt niet dat hij je gaat betasten? Hoe ontstaat er anders een seksuele situatie? Als hij geen initiatief zou nemen zou jij het ook niet doen. Dan weer gaan zeiken dat je je onzeker voelt omdat hij je misschien niet meer aantrekkelijk vindt.
Hij stopt gewoon zodra je pijn hebt bij het vrijen. Vervolgens ligt hij daar met een dikke lul en blauwe ballen, maar neemt zelfs nog de moeite jou klaar te laten komen. Die gunst doe jij hem niet. Weet je hoe kut het is voor een jongen om seksuele spanning op te bouwen om vervolgens niet die spanning te kunnen lozen? Het doet zelfs pijn aan je ballen.
Nou.. TS haar vriend wil dat zij zo min mogelijk praat en gewoon doet, zonder tegenstribbeling.quote:
Mijn ex nam ook zelden tot nooit initiatief, sorry ik heb al genoeg zussen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:37 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Lijkt mij niet de ideale vent...jeetje er is zoveel meer dan sex, en dat er hier word gezegd ja als hij jou niet betast dan gebeurt er niks? Wtf is dat voor bullshit ik denk juist eerder van wel.
oke jij doet alsof ik nooit seks wil hebben.. Ik heb graag seks.. Maar het idee dat als ik een keertje geen seks wil en dat mn vriendje kattig gaat doen vind ik gewoon niet leuk. Elke keer als ie bij me is bespringt hij me gewoon. Ik wil het soms ook wel rustig aan doen. Ik neem graag initiatief.. maar daarvoor krijg ik niet de kans. Het is gewoon vervelend als een kerel door blijft gaan ondanks je zijn hand van je borst hebt weggehaald en een paar keer hebt weggeduwd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:23 schreef Automatischepiloot het volgende:
[..]
Zeker zielig.
Maar TS, hoe zie jij het liefste seks ontstaan?
Misschien was je gewoon niet aantrekkelijk of rook je niet lekker dan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ex nam ook zelden tot nooit initiatief, sorry ik heb al genoeg zussen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van niemand een prioriteit, waar jij slechts een optie bent.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Misschien was je gewoon niet aantrekkelijk of rook je niet lekker dan.Ik deed ook wat die gast deed, steeds betastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik dacht dat ze het wel leuk vond totdat ze het uiteindelijk durfde te vertellen. Kostte wel veel moeite om het af te leren, had ze het eerder gezegd dan was het ook niet zover gekomen en echt, ik had niks in de gaten
. (niet in het openbaar ofzo, alleen thuis).
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Misschien was je gewoon niet aantrekkelijk of rook je niet lekker dan.haha dit is wel een beetje dubbelop...Eerder boeide mij dit allemaal niet zoveel denk ik... Het begint vooral nu heel erg te irriteren/op te vallen. Maar nu denk ik soms echt van "waar the fuck ben ik mee bezig, waarom laat ik me altijd ompraten".. Toen we nog in hetzelfde stad komen woonden was de druk bij mij niet zo hoog.. En was er enigzins wel meer variatie op een dag dat we samen waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door miss-Whisky op 09-03-2012 00:12:19 ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef rozecroc het volgende:
Aan de andere kant heb je natuurlijk wel een goeie beurt verdiend omdat het nationale vrouwendag is
.
Nee maar bij TS is het ook anders, zij slaat zijn hand steeds weg etc, nou als je dan de hint nog niet begrijpt en gewoon doorgaat ben je gewoon verkeerd bezig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik deed ook wat die gast deed, steeds betasten. Ik dacht dat ze het wel leuk vond totdat ze het uiteindelijk durfde te vertellen. Kostte wel veel moeite om het af te leren, had ze het eerder gezegd dan was het ook niet zover gekomen en echt, ik had niks in de gaten
. (niet in het openbaar ofzo, alleen thuis).
"Kop dicht en zuigen nu, begrepen!"quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:57 schreef Xetran het volgende:
En wat zei hij toen je dit met hem besprak?
Nog niet zo uitgebreid met hem erover gepraat.. Wel vaak verteld, dat ik het supervervelend vind als hij mij die ruimte niet geeft..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:57 schreef Xetran het volgende:
En wat zei hij toen je dit met hem besprak?
Dit dus. En niet voor de TV terwijl je je favoriete serie bekijkt. Nee, face-to-face aan een tafel. Bijv. tijdens het eten. Gewoon confronteren. Spreek je gevoel uit. Zonder communicatie, en dan bedoel ik geen lichaamssappen uitwisselen, zul je niet ver komen.quote:
Nee, best simpel juist.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef miss-Whisky het volgende:
[..]
-gejammer- Het zit eigenlijk best lastig in elkaar...
Dan bespreek je het met hem, weet je gelijk de why's (ervanuitgaande dat hij de waarheid spreek)t. Als je dit voor jezelf houd creëer je alleen maar meer frustratie/ergernis en dat is voor geen van beide leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef miss-Whisky het volgende:
[..]
Nog niet zo uitgebreid met hem erover gepraat.. Wel vaak verteld, dat ik het supervervelend vind als hij mij die ruimte niet geeft..
Het is ook zo natuurlijk, en dit is wel mijn fout... Al dat gepush van hem zorgt er wel voor dat hij zn zin krijg natuurlijk. Dus daarom blijft hij ook doorgaan met dit gedrag. Maar ik weet ook dat als ik hem ECHT afwijs dat die dan een veel minder leuk persoon gaat worden.
Hij begrijpt ook niet wanneer ik gewoon geen zin heb. Dan zegt ie bijvoorbeeld "wat is er, is er iets?", "heb je echt geen zin?"... Maar dat ik zomaar geen zin heb komt bijna nooit voor... Dat ik geen zin meer krijg door zijn gedrag, dat dus, komt vaak voor..
Ik wil gewoon wat ruimte krijgen, en niet met het gevoel zitten van dat mn vriendje op mij gaat af reageren als het een keer niet gebeurd. Het zit eigenlijk best lastig in elkaar...
Jij gaat wel heel rigoureus te werk en trekt wel héél veel conclusies voor een situatie die je slechts van een paar alinea's kent. Sowieso is het beter om eerst te bespreken in plaats van alles op te kroppen en het te ver laten gaan. Maar ja, vrouwenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
Dit gaat je relatie kapot maken, als het dat al niet is. Het is echt killing als iemand 24/7 je wil bespringen. Alle spontaniteit gaat weg, je hebt zelf nooit kans om initiatief te nemen, er wordt niet meer geflirt, nee gewoon gelijk hoppakee op je doel af. Je gaat het steeds vaker tegen je zin in doen en geloof me dit ga je nog lang met je meedragen en deze issues neem je ook mee in je volgende relaties zoals weinig eigenwaarde. Het interne conflict dat je niet wil en het toch doet gaat het moeilijkste worden om vanaf te komen.
Kap ermee, serieus. Ik zie ook weinig kans dat je hier een goed gesprek over kan houden, dat is hetzelfde als vragen of iemand spontaan wil doen als iemand dat niet is. Je kunt een serieuze poging wagen, maar ik geef je weinig hoop.
Goeie reactie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
Dit gaat je relatie kapot maken, als het dat al niet is. Het is echt killing als iemand 24/7 je wil bespringen. Alle spontaniteit gaat weg, je hebt zelf nooit kans om initiatief te nemen, er wordt niet meer geflirt, nee gewoon gelijk hoppakee op je doel af. Je gaat het steeds vaker tegen je zin in doen en geloof me dit ga je nog lang met je meedragen en deze issues neem je ook mee in je volgende relaties zoals weinig eigenwaarde. Het interne conflict dat je niet wil en het toch doet gaat het moeilijkste worden om vanaf te komen.
Kap ermee, serieus. Ik zie ook weinig kans dat je hier een goed gesprek over kan houden, dat is hetzelfde als vragen of iemand spontaan wil doen als iemand dat niet is. Je kunt een serieuze poging wagen, maar ik geef je weinig hoop.
Lees de OP nog eens goed door, daarin staan genoeg signalen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:17 schreef Xetran het volgende:
Jij gaat wel heel rigoureus te werk en trekt wel héél veel conclusies voor een situatie die je slechts van een paar alinea's kent. Sowieso is het beter om eerst te bespreken in plaats van alles op te kroppen en het te ver laten gaan. Maar ja, vrouwen
Dus als jij een probleem in je relatie hebt probeer je het niet uit te praten maar zet je er gelijk een streep door? dan ben je wel erg simpel ingesteldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens goed door, daarin staan genoeg signalen.
Dit speelt al heel lang en ze heeft het al eerder aangekaart en het moet toch opvallen als je helemaal verstijfd als je iemand aanraakt en dan toch elke keer de ander moet overhalen? Hoe kun je sowieso zin hebben in sex als die ander er niet net zo voor openstaat? Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat de één minder zin heeft dan de ander en dat je dan toch zin krijgt, maar fucking pijn tijdens de sex moet toch wel de moodkiller van de eeuw zijn voor beide partijen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef Xetran het volgende:
Dus als jij een probleem in je relatie hebt probeer je het niet uit te praten maar zet je er gelijk een streep door? dan ben je wel erg simpel ingesteld
Simpelheidquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dus als jij een probleem in je relatie hebt probeer je het niet uit te praten maar zet je er gelijk een streep door? dan ben je wel erg simpel ingesteld
dan is het gewoon niet de goede gozer voor jou. misschien dat je vriend beter af is met een aap? apen doen het nl wel zo. mensen niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef miss-Whisky het volgende:
[..]
Nog niet zo uitgebreid met hem erover gepraat.. Wel vaak verteld, dat ik het supervervelend vind als hij mij die ruimte niet geeft..
Het is ook zo natuurlijk, en dit is wel mijn fout... Al dat gepush van hem zorgt er wel voor dat hij zn zin krijg natuurlijk. Dus daarom blijft hij ook doorgaan met dit gedrag. Maar ik weet ook dat als ik hem ECHT afwijs dat die dan een veel minder leuk persoon gaat worden.
Hij begrijpt ook niet wanneer ik gewoon geen zin heb. Dan zegt ie bijvoorbeeld "wat is er, is er iets?", "heb je echt geen zin?"... Maar dat ik zomaar geen zin heb komt bijna nooit voor... Dat ik geen zin meer krijg door zijn gedrag, dat dus, komt vaak voor..
Ik wil gewoon wat ruimte krijgen, en niet met het gevoel zitten van dat mn vriendje op mij gaat af reageren als het een keer niet gebeurd. Het zit eigenlijk best lastig in elkaar...
Praten komt niet in je op? Als TS fysiek gaat worden wordt hij dat waarschijnlijk ook en tenzij TS aan botjebuilding doet zou ik dat iig afraden. Praten en consequent zijn. Niet later overhalen om het alsnog te doen, daarmee *beloont* ze zijn gedrag.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef Poephoofd_ het volgende:
Je laat gruwelijk over je heen walsen, en dat gegeven feit kun je in meerdere perspectieven plaatsen.
Je hebt handjes gekregen om hem een opstoot of hoek te kunnen geven, voeten om zijn ballen een barbaarse 'massage' mee te geven, en een stem om bovenstaande handelingen kracht bij te zetten.
Filosoferen is nutteloos.
Actie is het toverwoord!
En als je daar niet op in ging: JE HEBT EEN ANDER HE ZEG HET DAN LOEDERquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb er ook zoeen gehad, hij ging dan ook meteen zielig doen van "wil je me niet meer dan?" Emotionele chantage is het.
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als je daar niet op in ging: JE HEBT EEN ANDER HE ZEG HET DAN LOEDER![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt he, ik zag je post en herkende het.
Beide kunnen datquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Maar ik zie hier vaak mannen roepen dat vrouwen dat doen, maar mannen kunnen dat dus ook.
Heb je het wel eens geprobeerd? En wat gebeurde er toen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef miss-Whisky het volgende:
Maar ik weet ook dat als ik hem ECHT afwijs dat die dan een veel minder leuk persoon gaat worden.
Misschien kan TS dit combineren, als ze ontspannen GTST ligt te kijken, heeft ze vast minder pijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:50 schreef PKRChamp het volgende:
Ik snap het echt niet hoor, hoe moeilijk moet het nu zijn om even de benen wijd te doen? Het is een kleine moeite en je vriend is er gelukkig mee.
Jou vriend zal als hij bij jou is waarschijnlijk ook GTST of iets dergelijks verplicht moeten kijken en dat doet hij waarschijnlijk ook gewoon.
GTST ben jij belazerd, er moet wel voetbal op staan natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 01:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien kan TS dit combineren, als ze ontspannen GTST ligt te kijken, heeft ze vast minder pijn.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
GTST ben jij belazerd, er moet wel voetbal op staan natuurlijk
Alsof ze dan nog bier kan halenquote:Op zondag 11 maart 2012 01:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zit mijns inziens heel simpel in elkaar. Jullie passen in dit opzicht niet goed bij elkaar. Jij hebt ruimte nodig. En hij heeft juist iemand nodig die tegengaan geeft.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef miss-Whisky het volgende:
Wel vaak verteld, dat ik het supervervelend vind als hij mij die ruimte niet geeft..
....
Dan heeft hij echt een probleem.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iedereen leest hier over heen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:26 schreef miss-Whisky het volgende:
Zit veel meer aan vast... Ik ben van koerdische afkomst. Ik heb zoveel moeite gedaan om mijn vriendje te laten accepteren door mn familie. Er is hierdoor een familieruzie ontstaan etc etc.. Maar ik heb er zoveel voor gevochten omdat ik van hem hou... Uiteindelijk is het met moeite geaccepteerd en zijn alle ogen op ons een beetje gericht.
Ik kan het nu ook niet 1,2,3 uitmaken . Ik zit eigenlijk best wel in de knoop op dit momentMaar als het moet dan moet het... Ik ga binnenkort is ff serieus met hem praten.
Overigens mijn vriendje is Hollands![]()
Ja ik heb dat gelezen en ik snap dat het moeilijk is omdat ze er zoveel moeite voor heeft gedaan, maar op een gegeven moment moet je ook voor jezelf kiezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Iedereen leest hier over heen.
Dit is geen gemiddelde NL situatie. Nee, TS is al het zwarte schaap, ze hebben hem geaccepteerd dus dan moet het wat worden ook. Maar misschien is je fam ook wel blij als je met de relatie kapt en hopen ze dat je voor een Koerd oid kiest
Ga ergens anders trollen ofzo ziekelijke gast.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:37 schreef Hijsbakkie het volgende:
Niet overheen gelezen. Het is een welbekend psychologisch fenomeen dat je iets waar je veel moeite voor hebt gedaan irrationeel waardevoller acht dan je anders zou doen (zonder rationele reden dus).
Nogmaals, zoek 'n vriendje die je wel aantrekkelijk vindt.
Leg dan eens uit waarom je een relatie zou willen terwijl je iemand niet seksueel aantrekkelijk vindt?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen ofzo ziekelijke gast.
De OP beter lezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je een relatie zou willen terwijl je iemand niet seksueel aantrekkelijk vindt?
Edit: Want het enige wat ik uit die lange OP haal is "ew ew ew ik wil niet dat hij aan me zit baaaaaah". Zoals ik al had gezegd, zou dat zelf geen seconde accepteren.
Goed hoor.quote:
Precies. Dan ben je, eerlijk gezegd, nog niet emotioneel stevig genoeg. Dat geeft niet, daar was ik ook, maar zo is het wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die klagen over hun partner (in een vrij land)
Of ze zullen niet zomaar een volgend vriendje accepteren. (iets met je hoort niet meerdere mannen gehad te hebben)quote:Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Iedereen leest hier over heen.
Dit is geen gemiddelde NL situatie. Nee, TS is al het zwarte schaap, ze hebben hem geaccepteerd dus dan moet het wat worden ook. Maar misschien is je fam ook wel blij als je met de relatie kapt en hopen ze dat je voor een Koerd oid kiest
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:18 schreef triptruffel het volgende:
Je vriendje een paar stompen geven. Hij heeft te luisteren naar jou.
Jawel dus. Sukkelquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef superoperator het volgende:
ik vind dat jij je ook aanstelt hoor, hij dringt je toch nergens toe??
en in een relatie moet gewoon geneukt worden...
Ik hoop dat je een troll bent, anders verzoek ik u een taalcursus te doen, maar ik ben bang dat dat niet afdoende is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef superoperator het volgende:
[..]
dan moet je het nog een keer goed lezen vrees ik
Doorgaan en de ander negeren kan je ook opvatten als dwang, helemaal wanneer hij gaat huilenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef superoperator het volgende:
ik vind dat jij je ook aanstelt hoor, hij dringt je toch nergens toe??
en in een relatie moet gewoon geneukt worden...
Vind je jezelf nog lichaamelijk aangetrokken tot je vriend?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef miss-Whisky het volgende:
Hoi Fokkers...
Allereerst wil ik zeggen dak al meer dan 3 jaar met mijn vriendje heb (allebij 22). Hij is mijn eerste vriendje dus veel ervaring heb ik niet. Daarom post ik mijn verhaal even hier op fok zodat meningen van anderen kan lezen. Want ik praat er liever niet over met mensen die ik ken.
We hebben niet echt een relatieprobleem maar er zijn dingen waar ik de laatste tijd heel erg mee zit. Mijn vriendje was in het begin van onze relatie een lieve zorgzame jongen. Dat is hij nog steeds wel, we houden veel van elkaar. In het eerste jaar hadden we voor het eerste keer seks. Hij was heel voorzichtig en een echte gentleman. Hij had overigens een half jaartje gewacht..
Oke de meeste mannen veranderen wel nadat er geneukt is.. Maar mijn vriend is toch bijna als ik nu terugkijk nogal wat veranderd. Ik heb graag seks, maar heb de laatste tijd het gevoel dat het maar moet. Dit gevoel onderdrukt wel mijn geilheid.. Maar heb alsnog seks omdat ik weet dat mijn vriend het verwacht, en ik wil hem gelukkig maken.
Mijn vriend is eigenlijk kan soms echt een vervelend mannetje zijn... Bijna altijd als we samen zijn en we kijken film of tv, dan betast hij me echt ALTIJD. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik met hem voor het laatst een film heb gekeken zonder dat hij uberhaupt wat probeerde... Oja toch wel, bij mij thuis toen mn moeder er was![]()
Nu denken de meesten hier... "zeg dan dat je het niet wilt!"... Ja dat heb ik zovaak gezegd. Ik span altijd mn armspieren heel hard aan als hij met zn handen richting mn borsten gaan. Ik duw altijd zn handen weg als hij met zn handen onder mn tshirt komt of in mn broek. Als ik hem langer dan 3 seconden zoen dan springt ie weer bijna bovenop me. Laatst zaten we bijvoorbeeld in de trein en hij wou dat ik bij de raam ging zitten... Hij zegt bijvoorbeeld dan "komop ik weet ook wel dat je dat geil vind zo stiekem".... En uiteindelijk stem ik in om me helemaal te laten betastenHiervoor kan ik me zelf wel slaan eigenlijk, want nee ik vind het helemaal niet leuk. Als ik hem uitleg dat ik het vervelend vind omdat hij me elke keer zo betast dan zegt ie "ja sorry ik ben nu eenmaal een man en jij bent zo mooi en sexy"... Ik ben denk ik helemaal verliefd op hem waardoor ik snel gevleid raak denk ik.
En tja zo is het ook met ons seksleven. Vooral nu ik op kamers woon en studeer en we elkaar niet zo vaak zien. Ongeveer 1 a 2 keer per week. Dus als ie komt dan wordt er gewoon geneukt. En ik heb ook mn behoeftes, maar dat idee dat het moet is echt een moodkiller.. Het is elke keer hij komt op bezoek, we eten, we zitten op bank tv te kijken, en hij gaat maar door totdat hij me zover krijgt. Zo gaat dat maar elke keer.. Ik ben wel geil en nat, maar heb de laatste tijd alleen maar een helse pijn bij het vrijen.
voorbeeldje:
We hadden seks ik had pijn.. halverwege zegt hij dat ie wilt stoppen.. Ik dacht dit keer niet van naja je bent al halverwege maak het maar af.. Oke dan stoppen we dan maar. Hij wou me nog wel laten klaarkomen door te mastruberen. Dat deed hij, en toen hij klaar was en merkte dat ik geen seks zou hebben met hem, maakt hij een opmerking van "nou dan ga ik mezelf maar rukken". En voor eventjes deed hij dat ookDit maakte mij best wel van slag.... dus.. duss heb alsnog seks gehad. Mijn vriend zij dat het niet hoefde, maar ik kan zijn irritaties echt goed voelen en merken aan zijn houding.. En dat wil ik niet.
Naja dit was dan mijn verhaal.. Dit speelt ong 2 jaar zo, maar de laatste tijd is het of erger of ik kan en wil het niet meer. Ik weet dat ik me te makkelijk laat manipuleren
voor de dames: herkennen jullie dit gedrag bij jullie vriendjes... Hoe gaan jullie hiermee om.
voor de mannen: ik weet dat jullie wel begrijpen waarom mijn vriendje steeds al te graag seks wilt. Maar vinden jullie dat hij te ver gaat of dat ik me aanstel bijv.
en allerbelangrijskte, hoe pak ik dit aan
dat vind ik wel heel ongenuanceerd. In het laatste stukje vertelt TS dat ze pijn had bij het vrijen. Hij wilde stoppen, maar wilde haar nog wel laten klaar komen. Dit vond ze goed en ze kwam ook klaar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Sex afdwingen, daar hebben we een andere titel voor.
Bah wat een lul van een vent. Hij krijgt zijn vrouw niet echt opgewonden, maar is op de pik getrapt als het vrouwtje sexueel niet doet wat hij wil.
Maar vind je niet dat het de plicht is van een vrouw om een man te bevredigen. Laten we eerlijk wezen ik ben geen holbewoner ofzo maar vrouwen willen tegenwoordig graag ook de broek aan hebben en willen een gelijke takenverdeling in het huishouden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
dat vind ik wel heel ongenuanceerd. In het laatste stukje vertelt TS dat ze pijn had bij het vrijen. Hij wilde stoppen, maar wilde haar nog wel laten klaar komen. Dit vond ze goed en ze kwam ook klaar.
Ze had dus niets iets geuit van blijf maar helemaal van me af. In zijn ogen genoot ze er van, want ze kon kennelijk klaarkomen.
Daarna hoopte hij op seks (logisch hij had al eeuwen een stijve), maar zij wilde niet. Prima, kan gebeuren. Hij accepteerde dat en dwong haar niet, maar TS meende wel zijn teleurstelling te voelen en had daarom alsnog seks.
Ik heb niet het gevoel dat hij nu zo'n bruut is. TS is meer een pl
easer, die bang is de ander teleur te stellen en zichzelf nog niet zo goed kent en daarom niet duidelijk haar wensen en grenzen aan kan geven.
TS ik zou niet het moment afwachten dat hij je weer betast en jij je armspieren aan gaat spannen om hem af te weren. Ik zou in een andere, meer neutrale situatie tegen hem zeggen dat je met hem wilt praten, omdat je ergens mee zit. Dat je vindt dat hij vaker seks wil dan jij en dat het jou niet opwindt als het voelt als een verplichting. En jij zelf niet de kans krijgt initiatief te nemen enz.
Net zoals een man geen geldmachine is, dan zoek je maar een goed betaalde baan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:23 schreef Mishu het volgende:
Een vrouw is geen sexmachine, anders koop je maar een opblaaspop
Ik verdien mijn eigen geld hoor, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Net zoals een man geen geldmachine is, dan zoek je maar een goed betaalde baan.
Met andere woorden als je echt van een man houd dan doe je gewoon je benen wijd en dan ben je ook blij om dat te doen.
En dat is nu net wat ik bedoel, een echte man zul je dan ook nooit krijgen met jou retoriek. Het zal altijd een slapjanus zijn die al begint te bibberen wanneer jij je stem verheft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik verdien mijn eigen geld hoor, dus die vlieger gaat niet op.
Nee hoor, prima mannen gehad. Maar ik zit dan ook in het hogere segment.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En dat is nu net wat ik bedoel, een echte man zul je dan ook nooit krijgen met jou retoriek. Het zal altijd een slapjanus zijn die al begint te bibberen wanneer jij je stem verheft.
En wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee hoor, prima mannen gehad. Maar ik zit dan ook in het hogere segment.
Ik date over het algemeen met hoogopgeleide geemancipeerde mannen die een soortgelijke vrouw willen.quote:
Dus een vrouw die zich als een vrouw gedraagt kan alleen maar bouwvakkers krijgen? Een hoogopgeleide vrouw hoeft niet per definitie gelijk te staan aan een geëmancipeerde vrouw. Het idee dat mannen dat aantrekkelijk kan ik niet begrijpen. Ik vind het best dat een vrouw haar eigen centjes verdiend maar om de taken van een vrouw te verwaarlozen en die proberen af te wentelen op een man gaat mij iets te ver.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik date over het algemeen met hoogopgeleide geemancipeerde mannen die een soortgelijke vrouw willen.
Ik zeg niet dat dat de hoofdtaak moet zijn, maar als er sprake is van echte liefde dan weiger je een man niet als hij daar zin in heeft ook al heb jij geen zin.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:59 schreef Mishu het volgende:
Een vrouw kan best vrouwelijk zijn zonder dat haar hoofdfunctie seks is. Vrouwelijkheid zit hem ook in andere dingen.
Dan kan ik concluderen dat die vrouw eigenlijk helemaal niet zo verliefd op mij is. Ik heb namelijk nog nooit nee meegemaakt en die vrouwen waren allemaal dolverliefd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:07 schreef Mishu het volgende:
Wat een rare normen & waarden houd jij er op na. Nee is nee en als een vrouw niet wilt dan luister je daarnaar.
Zie je nu wat je doet, je vergelijkt een vrouwelijke vrouw met een domme Pool. Jullie vrouwen maken het er zelf naar met jullie "alles voor mij en na mij de zonvloed" mentaliteit. Niet willen inleveren maar het wel van een man verwachten. Dat kan toch niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:44 schreef Mishu het volgende:
Nou prima, dan verbreek je de relatie met zo'n vrouw en dan neem je maar een domme pool, zijn wij ook weer van je af.
Slechte trollquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Net zoals een man geen geldmachine is, dan zoek je maar een goed betaalde baan.
Met andere woorden als je echt van een man houd dan doe je gewoon je benen wijd en dan ben je ook blij om dat te doen.
Nee absoluut niet, ik vind het eerlijk gezegd niet normaal om een basisbehoefte te weigeren omdat je er geen zin in heb.quote:
Je hebt 'aparte' ideeën wat betreft verplichtingen die een vrouw zou hebben mocht ze ooit zeggen verliefd te wezen, zijn 'recht', lolquote:Op donderdag 22 maart 2012 01:04 schreef PKRChamp het volgende:
Ik zeg niet dat dat de hoofdtaak moet zijn, maar als er sprake is van echte liefde dan weiger je een man niet als hij daar zin in heeft ook al heb jij geen zin.
Dat is nu net waar liefde om draait voor een ander een opoffering maken zonder er wat voor terug te krijgen en dat doe je dan ook wanneer je er geen zin in heb.
Als vrouwen dan zeggen van ja ik ben verliefd op die persoon maar ik ga niet alles voor hem doen dan is de liefde nep en zie je die persoon op z`n hoogst als een vriend met wat extra`s.
Daarom zeg ik ook dat je dan altijd met een slapjanus zal zitten want een echte vent die pikt dat niet en eist gewoon zijn "recht" op.
ik ben het deels met hem eens. Alleen als je je tekort gedaan voelt moet je opstappen. Niet vervelend gaan doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:43 schreef Canillas het volgende:
[..]
Je hebt 'aparte' ideeën wat betreft verplichtingen die een vrouw zou hebben mocht ze ooit zeggen verliefd te wezen, zijn 'recht', lol
Voor hem betekent liefde dat iemand alles voor een ander over heeft en daar niks voor terug wil, heb je dat niet dan is volgens hem geen sprake van echte liefde. Ten eerste slaat dat nergens op, ten tweede is dat niet erg praktisch; man wil bijv seks maar vrouw op dat moment niet, man zegt ''als je echt van me houdt dan doe je het voor mij, zonder zeuren'' en vrouw zegt ''als je echt van me houdt dan vind je het prima dat ik nu niet wil, zonder zeuren''. Hoe moet er dan bewezen worden hoeveel wie van wie houdt? Is dat liefde, een wedstrijd wie het meest voor wie doet? Score bijhouden?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:19 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ik ben het deels met hem eens. Alleen als je je tekort gedaan voelt moet je opstappen. Niet vervelend gaan doen.
ik zei dan ook deelsquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:24 schreef Canillas het volgende:
[..]
Voor hem betekent liefde dat iemand alles voor een ander over heeft en daar niks voor terug wil, heb je dat niet dan is volgens hem geen sprake van echte liefde. Ten eerste slaat dat nergens op, ten tweede is dat niet erg praktisch; man wil bijv seks maar vrouw op dat moment niet, man zegt ''als je echt van me houdt dan doe je het voor mij, zonder zeuren'' en vrouw zegt ''als je echt van me houdt dan vind je het prima dat ik nu niet wil, zonder zeuren''. Hoe moet er dan bewezen worden hoeveel wie van wie houdt? Is dat liefde, een wedstrijd wie het meest voor wie doet? Score bijhouden?
Als je zo redeneert klinkt het meer alsof je iemand wil die een bepaalde functie voor je vervult, dat heeft niks met liefde te maken, het is eerder het tegenovergestelde ervan.
Als twee mensen in een relatie seksueel niet op één lijn zitten, op welke manier dan ook, houdt het inderdaad vaak op gegeven moment op. Maar dat is iets heel anders dan je partner structureel manipuleren/dwingen tot seks.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:19 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ik zei dan ook deels
maar als ik seksueel gezien niet op 1 lijn zit met een vrouw dan houdt het op een duur sowieso op.
Jahoor, leg het probleem maar bij de vrouw neer.quote:Probleem ontstaat wanneer de vrouw na een tijdje meent dat ze genoeg gedaan heeft, niet zoveel zin meer heeft etc.
Haha, ik vind je schattigquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:23 schreef Mishu het volgende:
Een vrouw is geen sexmachine, anders koop je maar een opblaaspop
De meeste mensen zijn dan ook niet al te fantasierijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:26 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Jahoor, leg het probleem maar bij de vrouw neer.Veel seks hoort, net als veel romantische gebaren, meer bij het begin van een relatie, hoe jammer we dat ook vinden met z'n allen. Heel leuk voor mensen die dat wel volhouden, maar voor de meesten geldt dat niet.
Je zegt het zelf eigenlijk al: als je partner z'n best niet doet, raak je er seksueel op uitgekeken. Dus als de man nog wel geil wordt van de vrouw maar andersom niet, moet de man meer z'n best doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:36 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn dan ook niet al te fantasierijk.
Los daarvan. Als de man nog steeds Geil wordt van de vrouw en de vrouw niet meer zo hoeft, dan lijkt het me logisch dat je het probleem bij de vrouw legt.
Ik raak alleen seksueel uitgekeken op vrouwen die er met de pet naar gaan gooien. Prima als je niet wil, je kunt de ander niet dwingen.
Maar verwacht dan niet dat er voor jou nog wel extra moeite wordt gedaan.
Ik ben voor alles in, dus dan is het gebrekkige communicatie geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:41 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al: als je partner z'n best niet doet, raak je er seksueel op uitgekeken. Dus als de man nog wel geil wordt van de vrouw maar andersom niet, moet de man meer z'n best doen.
Mooie poging om je onder je eigen woorden uit te lullen, maar niet goed genoegquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:54 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ik ben voor alles in, dus dan is het gebrekkige communicatie geweest.
Niet gebrekkige inzet
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mooie poging om je onder je eigen woorden uit te lullen, maar niet goed genoeg
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Als je niet weigerachtig bent en bereid bent dingen te doen, dan gooi je er toch niet met de pet naar?
ik schop gewoon tegen het zere been aan van seksueel middelmatige vrouwen die zich nu geroepen voelen de bal te kaatsen. En ik snap dat best in deze tijden van losbandigheid.
Je moet echter niet jezelf verraden door fatsoenlijke logica in de wind te slaan omdat je emotie de overhand krijgt.
Dat is echt de vrouwelijke equivalent van tegen de wind in pissen.
Maar als 2 keer per week 'moet' dan maak je er al een compromis van. Je kan het ook gewoon laten komen zoals het is. Soms een maand elke dag seks, soms een maand geen seks, soms dit, soms dat, ipv dat je er een quota van maakt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:18 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Niet netjes van je vriendje.
Anderzijds vind ik dat een relatie waarin seks berust op compromissen een relatie die zijn beste tijd gehad heeft.
Als twee keer in de week al moeilijk is dan zou ik afhaken.
'Moeite voor iemand doen' hoeft niet per se seksueel te zijn, dat kan ook romantisch zijn, of vriendschappelijk, luisteren naar iemand. Je kan ook aandacht aan elkaar besteden en intiem zijn zonder seks te hebben. En ja, dat kan seks in tijden van nood een tijdje vervangen. Als het goed is. Anders had je überhaupt geen onderliggende band waar de relatie op gebaseerd is, dan is de relatie puur gebaseerd op vloeistofuitwisseling.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:36 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn dan ook niet al te fantasierijk.
Los daarvan. Als de man nog steeds Geil wordt van de vrouw en de vrouw niet meer zo hoeft, dan lijkt het me logisch dat je het probleem bij de vrouw legt.
Ik raak alleen seksueel uitgekeken op vrouwen die er met de pet naar gaan gooien. Prima als je niet wil, je kunt de ander niet dwingen.
Maar verwacht dan niet dat er voor jou nog wel extra moeite wordt gedaan.
Met andere woorden je vind eigenlijk wel dat ik gelijk heb maar je wil het niet toegeven omdat je dan bang ben dat je word aangezien als een domme vrouw?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
'Moeite voor iemand doen' hoeft niet per se seksueel te zijn, dat kan ook romantisch zijn, of vriendschappelijk, luisteren naar iemand. Je kan ook aandacht aan elkaar besteden en intiem zijn zonder seks te hebben. En ja, dat kan seks in tijden van nood een tijdje vervangen. Als het goed is. Anders had je überhaupt geen onderliggende band waar de relatie op gebaseerd is, dan is de relatie puur gebaseerd op vloeistofuitwisseling.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:16 schreef Mishu het volgende:
Dit hele gedoe, deze hele discussie is gewoon het gevolg van de exorbitant gestegen scheidingscijfers van de laatste tijd en de kinderen die uit deze gebroken wegwerp-gezinnen komen.
Dat soort kinderen hebben het slechte voorbeeld van hun ouders gehad. Ik zie een verschil tussen ouders die ook mindere dagen kunnen accepteren en ouders die constant op zoek zijn naar een kick. Nou wake up, soms is er geen kick of seks in een huwelijk, dan heb je gewoon samen een gezin te rooien. Er is een tijd van verleiden en een tijd van zorgen. Vogeltjes vergeten hun eitjes toch ook niet omdat ze elkaar constant opnieuw moeten verleiden? Wat een tijdsverspilling.quote:
Erm, sorry maar ik zie het verband niet tussen het probleem van de TS en deze post.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat soort kinderen hebben het slechte voorbeeld van hun ouders gehad. Ik zie een verschil tussen ouders die ook mindere dagen kunnen accepteren en ouders die constant op zoek zijn naar een kick. Nou wake up, soms is er geen kick of seks in een huwelijk, dan heb je gewoon samen een gezin te rooien. Er is een tijd van verleiden en een tijd van zorgen. Vogeltjes vergeten hun eitjes toch ook niet omdat ze elkaar constant opnieuw moeten verleiden? Wat een tijdsverspilling.
jij noemt jezelf het hogere segment maar bent jammer genoeg niet in staat te nuanceren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat soort kinderen hebben het slechte voorbeeld van hun ouders gehad. Ik zie een verschil tussen ouders die ook mindere dagen kunnen accepteren en ouders die constant op zoek zijn naar een kick. Nou wake up, soms is er geen kick of seks in een huwelijk, dan heb je gewoon samen een gezin te rooien. Er is een tijd van verleiden en een tijd van zorgen. Vogeltjes vergeten hun eitjes toch ook niet omdat ze elkaar constant opnieuw moeten verleiden? Wat een tijdsverspilling.
Waarom doe je de hele tijd een enter na elke zin?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:43 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
jij noemt jezelf het hogere segment maar bent jammer genoeg niet in staat te nuanceren.
Nee als je in een coma ligt zal ik niet boos zijn omdat we geen seks hebben. Als je hoogbejaard bent ook niet.
Maar als je niet zo'n behoefte hebt aan seks met mij dan zie ik geen basis voor een langdurige relatie.
En als na twee jaar de boel inkakt zonder duidelijke reden ook niet meer.
Effe goede vrienden verder, maar ik neem daar geen genoegen mee .
Maar dat schept geenszins een plicht voor de wederhelft nee
Nouja het was wel offtopic dus ik stel voor dat we weer ontopic gaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm, sorry maar ik zie het verband niet tussen het probleem van de TS en deze post.
Maar misschien snappen ze dit alleen in het hogere segment.
Vraag ik me ook met regelmaat af. Als ik op werk een mail schrijf moet ik er ook altijd nog effe met de backspace knop overheen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waarom doe je de hele tijd een enter na elke zin?
Voor mij is seks geen ruilmiddel. Ik zou ook niet weten waarom de een de ander iets ''verschuldigd'' zou zijn. We brengen allebei even veel geld mee naar huis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat het de plicht is van een vrouw om een man te bevredigen. Laten we eerlijk wezen ik ben geen holbewoner ofzo maar vrouwen willen tegenwoordig graag ook de broek aan hebben en willen een gelijke takenverdeling in het huishouden bijvoorbeeld.
Mannen daarentegen willen gewoon een vrouw die zich ook gedraagd als een vrouw dus dat betekent, schoonmaken, eten koken en de man bevredigen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw mij gaat weigeren voor de seks terwijl je als man zijnde het geld en de veiligheid moet waarborgen.
Het is maar een kleine moeite om even de benen wijd te doen en je doet er een man zoveel plezier mee dat ik er niet bij mijn hoofd bij kan om dat als vrouw te weigeren.
Dus is de stelling van hijsbakkie wel terecht, waarom zoekt zij geen man die zij wel aantrekelijk vind?
Nog even afgezien van het feit dat ik denk dat in veel relaties de rolverdeling niet is zoals jij beschrijft en mannen en vrouwen steeds vaker even veel geld in het laatje brengen: haal jij er echt plezier uit als je partner even met de benen wijd op bed gaat liggen, zodat jij hem er even in kunt stoppen en klaar kunt komen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat het de plicht is van een vrouw om een man te bevredigen. Laten we eerlijk wezen ik ben geen holbewoner ofzo maar vrouwen willen tegenwoordig graag ook de broek aan hebben en willen een gelijke takenverdeling in het huishouden bijvoorbeeld.
Mannen daarentegen willen gewoon een vrouw die zich ook gedraagd als een vrouw dus dat betekent, schoonmaken, eten koken en de man bevredigen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw mij gaat weigeren voor de seks terwijl je als man zijnde het geld en de veiligheid moet waarborgen.
Het is maar een kleine moeite om even de benen wijd te doen en je doet er een man zoveel plezier mee dat ik er niet bij mijn hoofd bij kan om dat als vrouw te weigeren.
Dus is de stelling van hijsbakkie wel terecht, waarom zoekt zij geen man die zij wel aantrekelijk vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |