Ben ik ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef maxmit het volgende:
Ik ga er in ieder geval van uit dat ik weer maps/charts moet verzamelen om overal te komen. Is dat ook zo?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:34 schreef PirE het volgende:
Hanar cure:Dat zal het zijn dan. Ik heb geloof ik nog geen primary missie gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel.Ik heb wel een beetje gelijk :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef Fir3fly het volgende:
Zojuist uitgespeeld. Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje een gemengd gevoel dus.
Oh en doe deze in de OP aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Ga eens een beetje leren nadenken voor jezelf zeg, mijn god. Heb je wel opgelet in de laatste scènes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog veel meer wat ik kan uit gaan leggen, maar dat ga ik niet doen. Of je bent toch te achterlijk om het te snappen, of je gaat een beetje nadenken en komt er zelf wel achter. Succes.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:50 schreef fwokker het volgende:
Ik heb hem ook uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje een gemengd gevoel dus.
Oh en doe deze in de OP aubJa, dat heb ik ook wel een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat plaatje!
Wordt al aan gewerkt. Misschien de rest van het topic ook even lezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:51 schreef 2Happy4U het volgende:
http://social.bioware.com/forum/1/topic/323/index/9689886/1
Pas op als je multiplayer gaat doen, als de host een hacker is word jij ook gebanned.
Dus nog niet opgelost.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Wordt al aan gewerkt. Misschien de rest van het topic ook even lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |