Met haar gigantische cameltoe dat elke vrouw in dit spel heeft? Zelfs de synthetische?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
FemShep sloopt Male Shepard als het erop aan zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
idd FemShep ftwquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
FemShep sloopt Male Shepard als het erop aan zou komen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Femshep heeft een betere stem maar zie ik niet als de grote held. Da's nl. gewoon een kerel
Je kan het gewoon omdraaien hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:20 schreef Michhas het volgende:
*Kijkt naar de Mass Effect hoesjes*
Er staat een man op de voorkant.
I rest my case.
Achterkant dus, voorkant is voor de man bestemd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:21 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je kan het gewoon omdraaien hoor.Op de andere kant staat femshep.
Nee, je kan het eruit halen en omdraaien. Er is geen voor of achterkant.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Achterkant dus, voorkant is voor de man bestemd.
Dat had ik helegaar niet gezienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:21 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je kan het gewoon omdraaien hoor.Op de andere kant staat femshep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit je wat op de wiki te kijken, lees je dit:
[..]
Oh, ik las het als: "als shepard niks met garrus of tali heeft gedaan vormen die 2 een stel na ME2"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
Spoiler dat even. Niet iedereen heeft de game al uitgespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Shepard VI uit het vorige deel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Dat gebeurt ook in ME3. In mijn game bijvoorbeeld. Is een leuke verrassing, dus plaats dat even in een spoilertag.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, ik las het als: "als shepard niks met garrus of tali heeft gedaan vormen die 2 een stel na ME2"
ik speel graag met vrouwen in andere spellen maar Shepard is ongeloofwaardig als vrouw.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij speelt niet graag met vrouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |