Het gaat ze niet om het geld volgens mij, het is gewoon een leuk spel om aan mee te doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Veel van de kandidaten verdienen vast niet meer dan 50.000 euro per jaar.
Het zijn geen Gerard Jolings en Linda de Mollen ().
Maar de prijs mag wel omhoog zodat de kandidaten meer hun best gaan doen.
Maar aan de andere kant: je hebt niks aan een hoge pot als je zelf uit het spel ligt.
Als je gaat nepmollen, kun je anderen op een dwaalspoor zetten.
Beter één vogel in de hand, dan tien in de lucht.
Volgens mij was het toen juist gróter, bijna een minuut als ik het me goed herinner...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was toen het verschil niet nog kleiner?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef JustD1984 het volgende:
Ik denk dat als ze het met bnners doen die het geld niet nodig hebben, ze het voor een echt heel erg belangrijk goed doel moet doen. Dan laat je het misschien wel om te nepmollen. Die mensen laten graag zien iets voor een goed doel over te hebben. En geld voor zichzelf minder belangrijk vinden.
Voor de mol moet het dan zo zijn dat wat de mol uit de pot haalt gaat (ook) naar het goede doel.
En laten we allemaal gelijk zijn. Zonder hiërarchie. Allemaal hetzelfde. En een iemand die het dan regelt, zodat er niet een grote elite is. En dat we allemaal gezond zijn en hard werken voor ons geld, iedereen een biefstuk eet. Ja. En dat de kleur rood, van afvaller bij Wie Is De Mol, dan onze volkskleur wordt. Is dat mooi.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef JustD1984 het volgende:
Ik denk dat als ze het met bnners doen die het geld niet nodig hebben, ze het voor een echt heel erg belangrijk goed doel moet doen. Dan laat je het misschien wel om te nepmollen. Die mensen laten graag zien iets voor een goed doel over te hebben. En geld voor zichzelf minder belangrijk vinden.
Voor de mol moet het dan zo zijn dat wat de mol uit de pot haalt gaat (ook) naar het goede doel.
Spuit 11quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:03 schreef Mr.DD het volgende:
Trouwens, daarstraks bij RTL Boulevard hadden ze ook nog over WIDM. Liesbeth had evenveel fouten in de test als Hadewych, alleen was Hadewych 22 seconden sneller klaar met de test.
Ken je het begrijp spuit 11?quote:
I do. Maar voor die post over @justd1984 of over Hadewych/Liesbeth test? Want ik zie de relevantie niet echt.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:39 schreef DaMart het volgende:
Hadewych heeft gewonnen omdat ze 22 seconden sneller was dan Liesbeth, met evenveel fouten in de test dus.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:03 schreef Mr.DD het volgende:
Trouwens, daarstraks bij RTL Boulevard hadden ze ook nog over WIDM. Liesbeth had evenveel fouten in de test als Hadewych, alleen was Hadewych 22 seconden sneller klaar met de test.
Nou pardon hoor, dat ik de vorige pagina niet heb gelezenquote:
- Als ze de juiste code had genoemd, was er ook geld in de pot gekomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
- Bij de rooksignalen opdracht had ze er vanuit kunnen gaan dat Maarten ingezet had op het mislukken van de opdracht. Ze zal de code wel geweten hebben, dus had ze die beter kunnen helpen te ontcijferen. En goed meegedaan aan de opdracht en geen geld.
- Bij de onderhandelingen had ze alle mogelijkheden door het meeluisteren, maar toch had ze de pot niet leeggespeeld als Tim zijn woord had gehouden. Zeer slecht gespeeld dus.
- Ondanks dat de andere twee haar al verdachten had ze toch bij de ontvoeringsopdracht meer kunnen vertragen danwel bemoeilijken.
Lijkt me echt een moeilijke opdracht als de mol je tegenwerkt.
Nee, toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
- Als ze de juiste code had genoemd, was er ook geld in de pot gekomen.
In het topic over de pot staat bij deze opdracht: ¤ 3.000 van maximaal ¤ 3.000quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
- Als ze de juiste code had genoemd, was er ook geld in de pot gekomen.
Komt volgend seizoen weer terug.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:39 schreef TUFKAL het volgende:
WIDM is één van de best bekeken programma's van de PO, dus denk dat er sowieso niet echt op bezuinigd wordt.
Bron: www.mediacourant.nlquote:Dertiende seizoen Wie is de Mol op komst
Er komt een dertiende seizoen van het goed bekeken realityprogramma Wie is de Mol. Dat heeft de AVRO vrijdag laten weten in een persbericht. De twaalfde serie afleveringen van Wie is de Mol sloot donderdagavond af met 2,1 miljoen kijkers, de meest bekeken finale ooit. Het was de eerste editie met als presentator Art Rooijakkers, die het elfde seizoen van de realityshow won. ”Ik verheug me nu al op het dertiende seizoen. En ja, ook dat seizoen presenteer ik“, zegt hij.
Peter Lubbers, directeur Media bij de AVRO, is trots het succes. “Wie is de Mol? is een bewezen succesformule van de AVRO. De ruim twee miljoen kijkers van gisteravond en talloze reacties op internet bevestigen dat.”
Hij benadrukt dat de makers niet stilstaan. “Sinds dit jaar is de molbeleving nog groter en krijgt de kijker via het tweede scherm extra informatie, daarmee is Wie is de Mol? een van de meest crossmediale projecten van de Publieke Omroep.”
"Waar is de mol 13"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |