Nouja, ten minste waardig verliezen dan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele Nederlandseclub van Valencia winnen ...
Ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
Je hamstring scheuren en toch voorzetten.
like a bossquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
Je hamstring scheuren en toch voorzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er niks aan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Matavz ,
net een goudvis :
[ afbeelding ]
Wat is Özil dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Matavz ,
net een goudvis :
[ afbeelding ]
Stoer hoor. Wil je nu een aardappel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef Zorro het volgende:
Had ik al meteen gezien, ik dacht dat dat hier al was opgemerkt. Niet dus.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Dekatria het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Andy van der Meyden ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef JamFlava het volgende:
Psv heeft een goede aanvaller nodig.. een type Mido.. aan man met body
Plus een nieuwe trainer en 4 nieuwe verdedigers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef JamFlava het volgende:
Van Burgerking?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef JamFlava het volgende:
Een Duitse Turk. Dan liever een goudvis.quote:
Vennegoor of Hesselink?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef JamFlava het volgende:
Er zijn mensen die daar anders over denken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Een Duitse Turk. Dan liever een goudvis.
3. Zanka is al binnenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Plus een nieuwe trainer en 4 nieuwe verdedigers.
Mido geeft wel een signaal af aan de ploegquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef JamFlava het volgende:
Goede grap man duitserquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef Ties02 het volgende:
labyad is alleen snel als ie weer eens een scooter jat
En de opbrengst van de Febo in Amsterdam ging met 200 procent omhoog.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mido geeft wel een signaal af aan de ploeg
van gaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Plus een nieuwe trainer en 4 nieuwe verdedigers.
Vanavond nog!quote:
Man, zo'n Willems is niet eens goed genoeg voor Willem 2. Wat doe die néger daar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over PSV maar ze geven wel een signaal af.
quote:
Ja, een Pover Signaal, Vriend...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over PSV maar ze geven wel een signaal af.
Hou je bek turkquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Man, zo'n Willems is niet eens goed genoeg voor Willem 2. Wat doe die néger daar?²
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hier zal die niet op afgerekend worden, NAC uit verliezen lijkt me wel exit.
Ja, duidelijk de schuld van de VVD.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef JamFlava het volgende:
Rutte moet weg, je mag toch wel verwachten dat Psv wint van een tegenstander als deze.
Hij had daar beter een Mocro kunnen neerzettenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Man, zo'n Willems is niet eens goed genoeg voor Willem 2. Wat doe die néger daar?²
Ja, qua kwaliteit valt hij echt door de mand.quote:
Hij doet mij denken aan ròmige chocolade, puur met een beetje een bite.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
veeg mij opquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef Zorro het volgende:
Jezus, die kans is tot daar aan toe, maar dat "wegwerken"
Ben jij ook gevallen dan?quote:
Zijn heupwerken moet ik dan interpreteren als de bite?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan ròmige chocolade, puur met een beetje een bite.²
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet me bijna denken aan die 10-0
Onee, zo slecht is het niet.
Nee jongen die hebben we al genoeg gehad de afgelopen jaren..quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij had daar beter een Mocro kunnen neerzetten
Weet je dat zeker? Ik durf te zeggen dat het verschil groter is dan toen, in kwaiteit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet me bijna denken aan die 10-0
Onee, zo slecht is het niet.
ik dacht 5 = 1quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:real
Weet iemand de uitslag Valencia - Real of Real - Valencia?
vorig seizoen 2-6 voor realquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand de uitslag Valencia - Real of Real - Valencia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |