SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Sneu voor Schalke wel. Vieze, vieze schwalbe.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef Pixell het volgende:
Die de Jong is te dom om niet door te hebben dat ie het zelf doet of is het gewoon briljant acteerwerk?
Briljant acteerwerk. Die man heeft al 2 oscars gekregen en is binnenkort te zien in de nieuwe film van Martin Scorsese.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef Pixell het volgende:
Die de Jong is te dom om niet door te hebben dat ie het zelf doet of is het gewoon briljant acteerwerk?
Volgens mij wist ie het goed dat ie niet geraakt werdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef Pixell het volgende:
Heb je hem voor de pc of xboxquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:22 schreef Pixell het volgende:
Maar mijn concentratie is nu voornamelijk naar mijn computerscherm verplaatst.
ME3 is net klaar met installeren
ik dacht ook schwalbe maar zijn voet die op zijn hak vliegt wordt wel geraakt, dus jammer. jammer van de wedstrijd maarja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij wist ie het goed dat ie niet geraakt werd
Huh wtf? Dit was gewoon een schwalbe hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik dacht ook schwalbe maar zijn voet die op zijn hak vliegt wordt wel geraakt, dus jammer. jammer van de wedstrijd maarja.
Nee, de tuchtcommissie achtte het niet noodzakelijk om hem te schorsen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:32 schreef SoldMayor het volgende:
Als de Jong echt zo'n matennaaier was dat had Labyad nu 6 wedstrijden schorsing aan zijn broek.
ik snap dat je dat denkt, maar kijk zo de herhaling nog maar is, duurde bij mij ook tot de 3e herhaling tot ik het zag. ik dacht eerst ook schwalbe. de jong is geen toivonenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh wtf? Dit was gewoon een schwalbe hoor
Toiboy is meer van de ellebogen, dit seizoen trouwens niet meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik snap dat je dat denkt, maar kijk zo de herhaling nog maar is, duurde bij mij ook tot de 3e herhaling tot ik het zag. ik dacht eerst ook schwalbe. de jong is geen toivonen
Klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Gestolen overwinning van Twente, 0-0 was terecht geweest gezien het oersaaie spel van beide kanten
Soldstah.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef SoldMayor het volgende:
My god.
Teun heb jij nog een FC Twente shirtje over?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:23 schreef Bozz187 het volgende:
godverdomme als het fiets gedeelte van de keuring gelijk is aan mijn training vandaag dan heb ik em in de pocket, helemaal kapodt hiero damn!
Had je iets anders verwacht danquote:
Snap!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Doe het nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ga even lekker zitten voor de 2e helft
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef SoldMayor het volgende:
My god.
Teun heb jij nog een FC Twente shirtje over?
Dat zit er dik in jaquote:
Met een palmke.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Haha ja kut reclame elke keerquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Doopy-X- het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Beter nog even wachten tot na Ajax.
Fixedquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
SpaceInvaders lekker chickie whaat up!!!
quote:
Nee hoor, trust me.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Er zijn zat leukere dingen te doen
HOAX http://2.bp.blogspot.com/(...)ple-love-cookies.jpgquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://www.spacelifethoughts.com/
Nee, hij is voetbal aan het kijken dus dat is jouw taakquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stuur hem dan even langs met
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Man U was al door hè slomequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Ach lampies, wij wonnen de return ook tegen ManU (en die zijn beter dan Valencia) dus nog alle kans!
Wantquote:
Ik ben met mijn 300kg aan bed gebonden helaasquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, hij is voetbal aan het kijken dus dat is jouw taak
Ik denk dat ze de muziek harder zetten als die beginnen te zingen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik hoor ook helemaal geen uitsupporters? Zijn ze er wel?
Londen?! Manchester is net iets anders hèquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef Doopy-X- het volgende:
Ook grappig, stadion zit maar half gevuld daar terwijl het in Londen uitverkocht was
Die was echt lomp, htf kom ik bij Londenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Londen?! Manchester is net iets anders hè
Toen het 2-1 voor Ajax werd, was Manchester nog steeds doorquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee hoor. Je doet alsof ze met 4-0 of meer hadden gewonnen!
Waarschijnlijk omdat je er allemaal iets te weinig verstand van hebt. Maar goed, ook op teletekst kun je zien waar de wedstrijd isquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die was echt lomp, htf kom ik bij Londen!
1 goal erbij en wij waren door. Waren gewoon beter dan ManU. Niet dat het iets boeit in die kut EL maar tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen het 2-1 voor Ajax werd, was Manchester nog steeds door
Heerlijke wedstrijdquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef SoldMayor het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH WAT KANKER SLECHT HOERIG KANKER PSV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je er allemaal iets te weinig verstand van hebt. Maar goed, ook op teletekst kun je zien waar de wedstrijd is
Ja maar wil je nu zeggen dat Man U ook maar 1 moment onder de indruk is geweest van Ajax?!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
1 goal erbij en wij waren door. Waren gewoon beter dan ManU. Niet dat het iets boeit in die kut EL maar toch
Dat word zondag nog veel ergerquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik moet huilen van dit PSV, wat een treurnis
Jij had hem uitgezet toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik moet huilen van dit PSV, wat een treurnis
Beste resultaat ooit van Nederlandse ploeg daar. Dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar wil je nu zeggen dat Man U ook maar 1 moment onder de indruk is geweest van Ajax?!
En fijn dat je beter bent geweest, het gaat dan ook over 2 wedstrijden hè
DrPringles Music Productions 2011quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
Er is wel een voordeel aan deze wedstrijd.
We hoeven de return teminsten niet meer te kijken.
Serieus dude? Nee, gewoon NEEquote:
Ik zie ze dat echt niet 123 doen bij PSV hoorquote:
Even zijn band met Ajax daargelaten hè.... Ik denk serieus dat hij grote successen met dit team kan halen.quote:
Ik denk dat wel meer mensen dat kunnen, behalve Ruttenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Even zijn band met Ajax daargelaten hè.... Ik denk serieus dat hij grote successen met dit team kan halen.
Pech voor hen, met Louis zouden we met deze selectie kampioen zijn gewordenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan denk ik dat heel veel mensen hun seizoenskaart voor volgend jaar niet meer nemen
Bullshit, dit ligt echt niet allemaal aan Rutten hoor, ook de selectie die er af toen echt geen zin in heeftquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Pech voor hen, met Louis zouden we met deze selectie kampioen zijn geworden
Ik moet Tauch gelijk geven. Van Gaal laat dat echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bullshit, dit ligt echt niet allemaal aan Rutten hoor, ook de selectie die er af toen echt geen zin in heeft
Jij hoeft er ook niet over te pratenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik dacht dat we niet meer over voetbal zouden praten?
Hmm dat is een andere verhaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik moet Tauch gelijk geven. Van Gaal laat dat echt niet gebeuren.
Je hebt een voetbal topic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij hoeft er ook niet over te praten
Je hebt ook een politiek forum, maar ik ga toch ook niet janken als mensen het daar over willen hebben?quote:
Oh shit, daar heb je me.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
zal je helpen Culinesse à gogo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhm neequote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:34 schreef SoldMayor het volgende:
Verwachte reactie toen ik uit de party was van Nick.
Die sold is ook een echte faalhaas.
wedden.
Oh jee gekke Gert,quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
Oh jee PierreTT
Geen bier maar honingthee
Dit rijmt niet,jij bent af.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:08 schreef SoldMayor het volgende:
Maat wat kom je nou stoer?
Wat kom je buiten spelen dan he?
Het is dat ik nu moet slapen en shit aait jeweet.
Maar morgen, ik sweer het jou ik maak je dood.
Ik maak dikke dis terug, jij gaat huilen maat.
Ja spoorweg is sowieso een probleem hier in Boxtelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:34 schreef SoldMayor het volgende:
Ik typ boxtel in bij google en wat krijg je?
Oorlogsgebied alles.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Oh jee Soldmajoor,quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:28 schreef SoldMayor het volgende:
Oh jee dit is gay..
al die rijjmpjes nee nee nee
Ik slapen en dat weet je.
Wtfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:34 schreef SoldMayor het volgende:
Ik typ boxtel in bij google en wat krijg je?
Oorlogsgebied alles.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Helpt erin gaan zitten niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 04:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pfff wat een gare avond op café was het weer
Het raam los doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die gekke zuiderlingen ook altijd met hun taaltje, op cafe, langs iemand zitten
Wij hebben hier in de buurt ook een dorp met spraakgebrek: Volendam.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die gekke zuiderlingen ook altijd met hun taaltje, op cafe, langs iemand zitten
volendamquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij hebben hier in de buurt ook een dorp met spraakgebrek: Volendam.
Die mafkezen zeggen in de bank liggen en op bed gaan
Klopt, wat een kutdorp is dat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
volendam
Net zo erg als brabants en limburgs
ben er 1 keer geweest, zag wel meteen iemand falen met het parkeren/wegrijden. Gozer stond schuin tegen de dijk aan geparkeerd, wil die weg rijden komen 2 wielen van de grond (rechts voor en links achter) en die gozer maar gas blijven geven, blaast ie bijna zijn motorblok opquote:
4 weken tot de one, ga hem denk ik ook halenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Bah, wil nieuwe telefoon maar zit te wachten op de rls van de HTC One serie en de Samsung Galaxy 3
One X.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Bah, wil nieuwe telefoon maar zit te wachten op de rls van de HTC One serie en de Samsung Galaxy 3
Las wel dat de X geen metalen behuizing heeftquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
4 weken tot de one, ga hem denk ik ook halen
Ben ook erg benieuwd naar de specs van de SG3. Nu ben ik meer een HTC-man maar als de specs veel beter zijn..quote:
ja geen idee, heb zelf nu bb torch en die is wel zwaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Las wel dat de X geen metalen behuizing heeft
Hopelijk is ie niet zo licht als de SG2.
Specs zijn toch al zo'n beetje bekend? Of iets wat er op lijkt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de specs van de SG3. Nu ben ik meer een HTC-man maar als de specs veel beter zijn..
ja die bestaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:36 schreef tliciouz het volgende:
Bestaat er voor een HTC ook zo'n pen om mee te tekenen op het beeldscherm.Als jullie snappen wat ik daarmee bedoel?
Deze?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja die bestaat
http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_phone.aspx?i=217480
De stylus, bedoel je denk ik
ja dat zei je er niet bij maar met puntje weet ik niet en probeer je het toch met een puntje van de nintendo ds ofzo die kan je vast wel ergens kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze?
http://www.htcaccessoryst(...)=217515&phone=217480
Dat ziet er nou niet echt uit als iets waar je mee kan tekenen? Meer gewoon om dingen mee te openen of om berichten mee te tikken toch? Ik zoek echt iets met een puntje.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze?
http://www.htcaccessoryst(...)=217515&phone=217480
Dat ziet er nou niet echt uit als iets waar je mee kan tekenen? Meer gewoon om dingen mee te openen of om berichten mee te tikken toch? Ik zoek echt iets met een puntje.
Tja, in de kelder verdien je geen geld he. Tenzij je je spel kan verkopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:52 schreef KoningStoma het volgende:
Over brommers gesproken.
[ afbeelding ]
Maar geld
Heb je een linkje? Goed geraden overigens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let me guess..voor Draw Something?
kijk dan voor de kawa ER-6 die is ook heel mooi vooral in zwartquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:52 schreef KoningStoma het volgende:
Over brommers gesproken.
[ afbeelding ]
Maar geld
mijn spel? Welk van de vele onuitgewerkte?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, in de kelder verdien je geen geld he. Tenzij je je spel kan verkopen.
Haha, die had ik ook al op het oog.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk dan voor de kawa ER-6 die is ook heel mooi vooral in zwart
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:57 schreef tliciouz het volgende:
Ga nu niet allemaal zo'n ding kopen, kan er maar bij 1 achterop hoor.
daarvoor ga je toch geen stylus kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Goed geraden overigens.
ja ik zag em toen in spanje staan toen ie net nieuw was en vond die we'll heel vet, miss als ik wat ouder en wijzer ben dat ik die haalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, die had ik ook al op het oog.
Je kan vast wel via ebay zo'n goedkoop ding uit China krijgen lijkt mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
daarvoor ga je toch geen stylus kopenzonde ban de centen.
Leuke brommertquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:52 schreef KoningStoma het volgende:
Over brommers gesproken.
[ afbeelding ]
Maar geld
veelste veel 28...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:07 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet ik eers een motorrijbewijs halen etc. etc.
Hoeveel lessen hadden jullie nodig?
http://www.dealextreme.co(...)2&pagesort=relevancequote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kan vast wel via ebay zo'n goedkoop ding uit China krijgen lijkt mij
Volgens mij is de standaard zo'n 15 - 25 lessen. Ligt er een beetje aan of je al enige ervaring met scooters of schakelbrommers hebt. Ik heb vroeger op een schakelbrommer gereden en wist dus al redelijk hoe het werkte. Ik heb volgens mij een les of 18-20 gehad, weet het niet meer precies.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:07 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet ik eers een motorrijbewijs halen etc. etc.
Hoeveel lessen hadden jullie nodig?
''Styluses for Apple iPhone/iPad/iPod''quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)2&pagesort=relevance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Stoma gaat gewoon in shirt en spijkerbroek op zijn motor hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Het kan ook sneller trouwens stoma, de broer van mijn vriendin had hem in 12 lessen. Hij had zo'n übersnelcursusje.
Ik zou zeggen, reken op zo'n 1250-1500 euro voor lessen + examens + rijbewijs etc, 1000-1500 euro voor motorkleding, helm, etc (kan goedkoper als je tweedehandsspullen zoekt) en dan de motor zelf nog.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
''Styluses for Apple iPhone/iPad/iPod''Lol, furkeerde link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.dealextreme.com/c/stylus-516na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Thanks! Kijk eerst even dit weekend of ik er een in de stad kan vinden en anders op ebay, die verzenden nog sneller dan dealextreme.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, furkeerde link.
http://www.dealextreme.com/c/stylus-516
mijn kleding koste 800 euro. Direct van de groothandel gehaaltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Het kan ook sneller trouwens stoma, de broer van mijn vriendin had hem in 12 lessen. Hij had zo'n übersnelcursusje.
Ik zou zeggen, reken op zo'n 1250-1500 euro voor lessen + examens + rijbewijs etc, 1000-1500 euro voor motorkleding, helm, etc (kan goedkoper als je tweedehandsspullen zoekt) en dan de motor zelf nog.
Hoe lang blijft die hype leuk? Ik ben er maar niet aan begonnen....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Goed geraden overigens.
Lekker slimquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stoma gaat gewoon in shirt en spijkerbroek op zijn motor hoor
Mijn pak was nogal duur omdat het half leer, half stof is. Wel ideaal voor zowel koud als warm weer. Had het vanochtend alleen wel koud aan mijn handen, maar gelukkig heb ik zo'n awesome ouwe-lullen-feature op mijn brommer: handvatverwarmingquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mijn kleding koste 800 euro. Direct van de groothandel gehaalt
pussy, ik heb daar gewoon een grote uitlaat voor en een parkeerplaatsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn pak was nogal duur omdat het half leer, half stof is. Wel ideaal voor zowel koud als warm weer. Had het vanochtend alleen wel koud aan mijn handen, maar gelukkig heb ik zo'n awesome ouwe-lullen-feature op mijn brommer: handvatverwarming
pussy... stoppenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pussy, ik heb daar gewoon een grote uitlaat voor en een parkeerplaats
Dit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoe lang blijft die hype leuk? Ik ben er maar niet aan begonnen....
aangezien het gratis is, en je door college's helpt maakt het toch niet uit?quote:
tot er weer iets nieuws komt of iemand een cheat programma maakt zoals bij Wordfeudquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoe lang blijft die hype leuk? Ik ben er maar niet aan begonnen....
Waarom zou je bij draw something een cheat programma willen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tot er weer iets nieuws komt of iemand een cheat programma maakt zoals bij Wordfeud
Nouja er zijn ook idioten die tekst gebruiken.. die lui zijn echt diep triest.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je bij draw something een cheat programma willen?
Eentje die natuurgetrouwe tekeningen voor je maaktquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je bij draw something een cheat programma willen?
Nee, ik vind het gewoon kutquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
aangezien het gratis is, en je door college's helpt maakt het toch niet uit?
Of ben je bang dat je je identiteit verliest door het spelen van een spel wat door meerdere mensen gespeeld wordt?
True, en standaard woorden die elk potje terug komenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
En wordfeud cheaten
Die game was ik sowieso snel zat met al die woorden die niet klopten etc.
Ik krijg ze na een tijdje gewoon binnen. Er zit wel een tijdslimiet op het claimen, maar dat ligt geloof ik op 30 dagen. Voor sommige challenges moet je wel VIP zijn om uberhaupt een auto te krijgen trouwens...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:30 schreef dreamzk het volgende:
Hey Pieter, ik heb nog geen unicorn cars gekregen voor mn prestaties bij de rival modesWaar kan ik ze vinden?
quote:
Als jullie nou beide nou gewoon eens stoppen met miepen, dan zou het een stuk gezelliger zijn...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Nick heeft besloten om weer te gaan janken, nu niet in het topic maar op FB?![]()
gezellig is het verboden woord rossie, altijd als die valt gaat de shit los hier en gaan er weer mensen weg enzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als jullie nou beide nou gewoon eens stoppen met miepen, dan zou het een stuk gezelliger zijn...
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor maar hij blijft me persoonlijk aanspreken met een heleboel geneuzelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als jullie nou beide nou gewoon eens stoppen met miepen, dan zou het een stuk gezelliger zijn...
Wtf? Dude get fucking real manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Nick heeft besloten om weer te gaan janken, nu niet in het topic maar op FB?![]()
HAHAHAHA ik blijf jou aanspreken? Ga toch weg manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor maar hij blijft me persoonlijk aanspreken met een heleboel geneuzel
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf? Dude get fucking real man
Ik zeg alleen maar dat ik jou ook niet serieus hoef te nemen met je *** en die onzin, en gaat daarna zelf los hoor?
[..]
HAHAHAHA ik blijf jou aanspreken? Ga toch weg man
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor maar hij blijft me persoonlijk aanspreken met een heleboel geneuzel
Dat maakt het plaatje afquote:
Ken ik nie, hoe gaat dat?quote:
Weet ik het, ik heb zo'n scherm nooitquote:
Hoe kun je iets verkeerd installeren?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef KoningStoma het volgende:
Dat krijg je vooral als je met je domme kop dingen verkeerd installeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |