SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Sneu voor Schalke wel. Vieze, vieze schwalbe.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef Pixell het volgende:
Die de Jong is te dom om niet door te hebben dat ie het zelf doet of is het gewoon briljant acteerwerk?
Briljant acteerwerk. Die man heeft al 2 oscars gekregen en is binnenkort te zien in de nieuwe film van Martin Scorsese.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef Pixell het volgende:
Die de Jong is te dom om niet door te hebben dat ie het zelf doet of is het gewoon briljant acteerwerk?
Volgens mij wist ie het goed dat ie niet geraakt werdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef Pixell het volgende:
Heb je hem voor de pc of xboxquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:22 schreef Pixell het volgende:
Maar mijn concentratie is nu voornamelijk naar mijn computerscherm verplaatst.
ME3 is net klaar met installeren
ik dacht ook schwalbe maar zijn voet die op zijn hak vliegt wordt wel geraakt, dus jammer. jammer van de wedstrijd maarja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij wist ie het goed dat ie niet geraakt werd
Huh wtf? Dit was gewoon een schwalbe hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik dacht ook schwalbe maar zijn voet die op zijn hak vliegt wordt wel geraakt, dus jammer. jammer van de wedstrijd maarja.
Nee, de tuchtcommissie achtte het niet noodzakelijk om hem te schorsen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:32 schreef SoldMayor het volgende:
Als de Jong echt zo'n matennaaier was dat had Labyad nu 6 wedstrijden schorsing aan zijn broek.
ik snap dat je dat denkt, maar kijk zo de herhaling nog maar is, duurde bij mij ook tot de 3e herhaling tot ik het zag. ik dacht eerst ook schwalbe. de jong is geen toivonenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh wtf? Dit was gewoon een schwalbe hoor
Toiboy is meer van de ellebogen, dit seizoen trouwens niet meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik snap dat je dat denkt, maar kijk zo de herhaling nog maar is, duurde bij mij ook tot de 3e herhaling tot ik het zag. ik dacht eerst ook schwalbe. de jong is geen toivonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |