Voor diverse vergelijksites moet je zelfs betalen om vermeld te mogen worden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:39 schreef Maanvis het volgende:
ja en denk je dat je goeie reviews op trustpilot en beslist krijgt als je baggerkwaliteit levert?
dat jij per product kijkt wil niet zeggen dat iedereen dat doet, het grootste deel van de mensen kijkt echt wel naar zo'n keurmerk.
Nou en, dan leg je toch wat geld neer? Ik werk zelf voor een webshop die erg veel profijt heeft van die keurkmerken en alle positieve reviews die geplaatst worden.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef FF het volgende:
[..]
Voor diverse vergelijksites moet je zelfs betalen om vermeld te mogen worden.
Beslist.nl is wel gratis.
Euh dat soort dingen levert positieve reviews op hèquote:Maar dan nog. Een review heeft niets te maken met het keurmerk maar met de service die je als bedrijf biedt. Zelf besteld bij een electronicazaakje in Friesland, geen keurmerk, het is gewoon online verkoop vanuit de winkel. Er was een vraag van hun kant en ze namen contact op. Dat soort dingen geeft is positief en niet een of ander logootje.
Van een IRL winkel kun je niet zo makkelijk opzoeken of het dozenschuivers zijnquote:Sterker nog, er zijn zelfs bedrijven met zo'n logo die niet eens aangesloten zijn. Hoeveel mensen controleren daadwerkelijk het register van aangesloten bedrijven? IRL winkel + KvK zijn veel duidelijker.
Nu rijdt er zeker ergens een GLS busje rond met 4 nieuwe banden...quote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef tjenzo het volgende:
Ik heb via autobandenmarkt.nl op een nacht 4 banden besteld. De dag erna hoorde ik allemaal negatieve dingen over de banden en heb gemaild dat ik de bestelling wilde annuleren. Ik kreeg een reactie dat de banden al bij GLS lagen en dit konden ze niet annuleren. Ik moest de banden bij levering weigeren, dan werden ze teruggestuurd en kreeg ik m'n geld terug. Dit heb ik gedaan. Ik heb nog gevraagd of ik moest tekenen voor weigering maar dit was niet nodig.
Nu heb ik na een week met ze gebeld omdat ik mijn geld nog niet terug heb gekregen en zegt men dat de banden geleverd zijn (op de dag dat ik ze geweigerd heb) en er getekend is onder een naam dat niet de mijne is.
Nu gaan ze het uitzoeken maar ik hou m'n hart vast...
http://www.vergelijk.nl/info/keurmerken/quote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou en, dan leg je toch wat geld neer? Ik werk zelf voor een webshop die erg veel profijt heeft van die keurkmerken en alle positieve reviews die geplaatst worden.
[..]
Euh dat soort dingen levert positieve reviews op hè.
[..]
Van een IRL winkel kun je niet zo makkelijk opzoeken of het dozenschuivers zijn
Gut och gut een artikeltje op vergelijk.nlquote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef FF het volgende:
[..]
http://www.vergelijk.nl/info/keurmerken/
En weer terug naar het topic. GLS
Ja ik wilde ze al niet omdat t slechte banden zijn. Ik hoop dat ze klappen...quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nu rijdt er zeker ergens een GLS busje rond met 4 nieuwe banden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |