Ik ging vroeger naar Polly, zit dat er nog?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook al idd. Volgens mij heerst het ofzo. Jup na 4 jaar man. Op een of andere rare manier was 't net nog best gezellig toen ze weg ging dus heb er een heel apart gevoel aan over gehouden.
Nee, korte Heuvel denk ik. Maat van me komt zo langs.
Ja, dat zit er nog. Is op woensdag heel druk tegenwoordig, dan heb je zo'n liveband die alle verzoeknummers speelt. Best leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ging vroeger naar Polly, zit dat er nog?
Na 4 jaar? Jammer mang.
FUUUUUU!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DON RAJA je bent niet alleen hoor.
En ajacied4life!!!
!!!!
!!!
Daarom...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk nu elke keer dat ik mezelf zie posten
Das toch zielig voor die gastenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zit je hier dan in je eentje, kom naar Valencia - PSV.
Waarom zie ik een verlepte 50+ er met een kort en pittig duivenkapsel al soppend met een paarsgekronkelde pretraket voor me?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel een geil gevoel.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DON RAJA je bent niet alleen hoor.
En ajacied4life!!!
!!!!
!!!
Mertens is 12, die zit bij 422 in de klasquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verdienen ze wel man....
Mertens die na Feyenoord zegt: 'Dit was de kampioenswedstrijd'...
Klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mertens is 12, die zit bij 422 in de klas
Alweer eentje... Zitten jullie teveel op SC ipv op de vriendin?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook al idd. Volgens mij heerst het ofzo. Jup na 4 jaar man. Op een of andere rare manier was 't net nog best gezellig toen ze weg ging dus heb er een heel apart gevoel aan over gehouden.
Nee, korte Heuvel denk ik. Maat van me komt zo langs.
quote:
Omdat je niet zo veel aan je moeder moet denken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zie ik een verlepte 50+ er met een kort en pittig duivenkapsel al soppend met een paarsgekronkelde pretraket voor me?
Haha...nee dat is 't echt niet man.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef eight het volgende:
[..]
Alweer eentje... Zitten jullie teveel op SC ipv op de vriendin?
Ik heb een hele mooie moeder.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Omdat je niet zo veel aan je moeder moet denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |