Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Gewoon posten en daarna wegedittenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:37 schreef Kamikazie het volgende:
DutchSL is een held. Ik vraag bij deze toestemming om de inhoud van een DM te posten.
Nee, vertrouwelijke informatie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:37 schreef Kamikazie het volgende:
DutchSL is een held. Ik vraag bij deze toestemming om de inhoud van een DM te posten.
Dat is wel sportief.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
Hij stuurde me een DM of ik het nieuwe topic wou openen omdat ik het zo graag wou. Baas.
Die laatste goal ook zo vaak gehad dat de keeper zich vastloopt in het netquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:40 schreef Rijst het volgende:
Die :0:33 heb ik ook een keer gehad toen ik tegen N0ir speelde. Alleen toen stond er echt niemand in de 16.
die zit er wel lekker inquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
Hier is ie dan.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/116373175![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
Hier is ie dan.
![]()
![]()
slacht hem af danquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Speel nu tegen een teringleijer die Neymar inbrengt bij bronzes
Lukt me niet, team conditie ligt op de 70 oidquote:
Lekker heur. Jammer dat er hier zo weinig goals worden gepost...quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
Hier is ie dan.
![]()
![]()
Dan gaat het lettertype zichzelf verneuken toch ofzo?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahahaha geniaal dit, moet je echt uitproberen
nee dat is een ander, deze is veel leukerquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan gaat het lettertype zichzelf verneuken toch ofzo?
Fok! cheatcode gebruiktquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat is een ander, deze is veel leuker
Als je Schwein en Gotze nou omdraait, heeft Robben ook 9 chem.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb me oude team weer gehaald, ik kan niet meer tegen dat Rooney open kansen mist..
WELCOME BACK!!
Dit is hem btw:
http://www.futhead.com/12/squad/89878
Ik moet weer Robben zijn gemiddelde omhoog halen, mijn vorige stond op 16/29 ofzo
Ik kan er ook niks aan doen dat hij het spel niet kan spelen, tja...quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens die gozer in het andere fifa 12 topic ben je een halvegare omdat je hem een tip gaf
haha inderdaad, sommige mensen....quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat hij het spel niet kan spelen, tja...
niet, je zit er aan vast voor altijd. De enige manier om er echt vanaf te komen is System32 te verwijderen van je computer, hier zitten de cookies van FOK! in.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kom je er trouwens weer van af?
Wilde dat Comic Sans wel eens zien
Denk nou niet dat ik dom ben, ben er al van afquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet, je zit er aan vast voor altijd. De enige manier om er echt vanaf te komen is System32 te verwijderen van je computer, hier zitten de cookies van FOK! in.
Ja klopt, speelde tegen iemand die Neymar inzette.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:15 schreef Toefjes het volgende:
Haha GJe, zag ik nou een 0-11 voorbij komen?
niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk nou niet dat ik dom ben, ben er al van af
Met 70 con is ook vragen om problemen, ik doe nooit onder de 90.. Geen 2e elftal, zodat je het eerste kan laten rusten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja klopt, speelde tegen iemand die Neymar inzette.
Mijn team was al toe aan conditiekaartjes maar heb het geld niet.
Ik legde m'n controller maar in een hoek en ging tv kijken
Zonde om m'n conditie nog verder naar beneden te halenquote:
Ik gooi de controller ook al weg als ik gelijk al een goal uit zo'n smerige voorzet richting 2e paal tegen krijg, ik weet dan wel weer hoe laat het is. Niet te verdedigen en je krijgt ze idioot makkelijk tegen.quote:
Je hebt toch twee teams, of niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja klopt, speelde tegen iemand die Neymar inzette.
Mijn team was al toe aan conditiekaartjes maar heb het geld niet.
Ik legde m'n controller maar in een hoek en ging tv kijken
Jawel, gewoon 23 spelers in m'n squad, maar merkte nooit dat ze zo moe warenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met 70 con is ook vragen om problemen, ik doe nooit onder de 90.. Geen 2e elftal, zodat je het eerste kan laten rusten?
Maar je kon tijdens de wedstrijd wel zien dat ze conditie 70 hadden? Raar. Gewoon elke wedstrijd eventjes kijken en regelmatig switchen, is bij mij al automatisme geworden. Of autisme. Het scheelt maar een paar letters.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jawel, gewoon 23 spelers in m'n squad, maar merkte nooit dat ze zo moe waren
Had even na de wedstrijd gekeken naar m'n conditiequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar je kon tijdens de wedstrijd wel zien dat ze conditie 70 hadden? Raar. Gewoon elke wedstrijd eventjes kijken en regelmatig switchen, is bij mij al automatisme geworden. Of autisme. Het scheelt maar een paar letters.
Is toch tijdens de wedstrijd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukt me niet, team conditie ligt op de 70 oid
Ik keek gewoon na de 11-0 nederlaag even naar de conditie van m'n team en de meeste stonden allemaal op 70quote:
Je faalt echt keihard. Je zei al voordat je aan de wedstrijd begon dat je conditie op 70 stond. Je kon 'm gewoon niet hebben en hebt je controller weggelegdquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik keek gewoon na de 11-0 nederlaag even naar de conditie van m'n team en de meeste stonden allemaal op 70
Ik kom één keer in dat topic, krijg ik dit meteen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha inderdaad, sommige mensen....
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je faalt echt keihard. Je zei al voordat je aan de wedstrijd begon dat je conditie op 70 stond. Je kon 'm gewoon niet hebben en hebt je controller weggelegd.
Haha, en boos zijn dat Neymar ingebracht wordt, wordt lachen als ik Robben, UP Nani en Iniesta inbrengquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je faalt echt keihard. Je zei al voordat je aan de wedstrijd begon dat je conditie op 70 stond. Je kon 'm gewoon niet hebben en hebt je controller weggelegd.
Ik wist dat ik rond de 85 stond, heb nergens gezegd dat ik al op 70 stondquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij doet het bij een gold team..dat is anders dan bronzequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Haha, en boos zijn dat Neymar ingebracht wordt, wordt lachen als ik Robben, UP Nani en Iniesta inbreng
Beter dat ik m'n controller wegleg dan dat ik ermee ga gooien, die kerel was een sweaty duitserquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij doet het bij een gold team..dat is anders dan bronze
Maar toch, controller wegleggen is nog kanslozer dan Neymar inbrengen bij bronzes.
Ik leg alleen de controller weg als er eventueel gevaar voor de huisraad hier ontstaat vanwege een tegenstander die het bloed onder mn nagels vandaan haalt. Gelukkig ben ik niet zo'n prutser meer als in het begin, dus het komt een stuk minder voorquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij doet het bij een gold team..dat is anders dan bronze
Maar toch, controller wegleggen is nog kanslozer dan Neymar inbrengen bij bronzes.
Ik geef geen enkele shit om m'n tegenstander, weet niet hoe het met jou zit?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Je snapt niet dat het vrij irritant is voor een tegenstander? Sure, veel van die gasten verdienen het wel, maar dan verlaag je je gewoon tot hun niveau imo.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wist dat ik rond de 85 stond, heb nergens gezegd dat ik al op 70 stond
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukt me niet, team conditie ligt op de 70 oid
Als een tegenstander sportief is, dan verdient ie het niet. Zo ja, kun je het wel doen, al kost het jezelf ook tijd, en tijd = coins. Het is een afweging.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik geef geen enkele shit om m'n tegenstander, weet niet hoe het met jou zit?
Dat was daarna alquote:
Sportieve tegenstandersquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als een tegenstander sportief is, dan verdient ie het niet. Zo ja, kun je het wel doen, al kost het jezelf ook tijd, en tijd = coins. Het is een afweging.
Deze kerel ging me duitse berichten sturen, dan weet ik al dat ik lekker niet speelquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sportieve tegenstandersDie kom ik bijna nooit tegen
Vaak doen ze bij de 1-0 geen replay kijken, maar als ze 5 minuten voor tijd de winnende scoren, kijken ze opeens 3x de replayquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
Meeste tegenstanders zijn wel zo slim om niet telkens te blijven scoren en filmpjes te kijken uiteindelijk bespaard het ze dus vaak tijd. Verder is het persoonlijk wat je erop tegen hebt of niet. Ik zit met 5-0 achter met tegenzin en zonder enig plezier en ben dan de grootste egoïst die er is en heb schijt aan de tegenstander en leg de controller weg.
Als je naar je posttijden kijkt, zie je dat dat niet zo is. Maar /care. Jij legt zovaak je controller weg.quote:
haha dat is het ergste, als je ze niet meer terug kan pakken. Dan maar het einde niet skippen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vaak doen ze bij de 1-0 geen replay kijken, maar als ze 5 minuten voor tijd de winnende scoren, kijken ze opeens 3x de replay
Ik ben geen moraalridder, maar ik doe geen shit bij mijn tegenstander waar ik zelf ook pissig om zou worden (behalve scorenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik geef geen enkele shit om m'n tegenstander, weet niet hoe het met jou zit?
Ik heb hem voor 100Kquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Vandermar, ik vrees dat je gelijk had met Fer...hij is vandaag 10x zo rare als gisteren en er gaat er net eentje voor 189K uit..
nee het was echt lelijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 100K![]()
@ Dude, ik hoop dat je trots bent, van een 9 jarige winnen
quote:
behoorlijk ja, een bijeengeraapt zooitjequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:44 schreef vandermar het volgende:
[..]hij heeft volgens mij echt een kut team
1.6 miljoenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik dacht, ik heb nu 1,6 miljoen... laat ik eens een pakje halen. Zit er nog een IF in ook! Waarschijnlijk wel degene die het minste waard is maar toch, mijn 1e IF van deze FIFA.
Liever dat dan de controller wegleggenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
mensen die na 7 ingame minuten quitten
Heb al mijn spelers verkocht, met goede spelers kan ik toch niet overweg. Ik scoor meer met Miccoli van 82 dan met Messi van 94. Ogbonna van 75 stopt meer ballen IF Thiago Silva.quote:
dat wel jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Liever dat dan de controller wegleggen
Ja dat is echt het ergst, ze moeten ook wat verzinnen dat je daar ook een straf voor krijgt. Je hele team geblesseerd ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Liever dat dan de controller wegleggen
Oké, maar dan nog..quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb al mijn spelers verkocht, met goede spelers kan ik toch niet overweg. Ik scoor meer met Miccoli van 82 dan met Messi van 94. Ogbonna van 75 stopt meer ballen IF Thiago Silva.
Speel nu met 2 basic gold squads en heb nu 10 wedstrijden achter elkaar gewonnen, sinds ik Messi in m'n team had was dat niet meer gebeurd.
Ik zeg: conditie terugbrengen tot 70.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is echt het ergst, ze moeten ook wat verzinnen dat je daar ook een straf voor krijgt. Je hele team geblesseerd ofzo
Ja dat is ook nog wel een goede.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zeg: conditie terugbrengen tot 70.
Omdat EA vindt dat jij al genoeg coins hebtquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is ook nog wel een goede.
Ik baal wel een beetje, heb ik eindelijk een IF uit een pakje... Waarom is het dan niet Ibra...
Wie dan wel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is ook nog wel een goede.
Ik baal wel een beetje, heb ik eindelijk een IF uit een pakje... Waarom is het dan niet Ibra...
Heb je hem uitgezet toen ultimate team nog aan stond? Dan krijg je dit namelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:56 schreef fetss het volgende:
Afmelden
Je bent nu met je account aangemeld bij de consoleversie. FUT Web is alleen beschikbaar als je niet bij je console bent aangemeld. Meld je af en probeer het over een paar minuten nog eens
...al een half uur geleden mijn xbox uit gezet.... :-(
Je kan beter meteen uitloggen op je xbox/ps3 uit Fut, dan kan je altijd meteen inloggen op de pc!quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:56 schreef fetss het volgende:
Afmelden
Je bent nu met je account aangemeld bij de consoleversie. FUT Web is alleen beschikbaar als je niet bij je console bent aangemeld. Meld je af en probeer het over een paar minuten nog eens
...al een half uur geleden mijn xbox uit gezet.... :-(
Pasquel, kan ik verkopen voor discard value ongeveer...quote:
Heb genoeg pakjes gehaald, ook toen ik minder coins had en toen kreeg ik niets... 1x Fabregas gehad die was toen iets van 60-80k waard ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Omdat EA vindt dat jij al genoeg coins hebt
omdat ik het speel voor mijn lol, niet om te grindenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom haat iedereen zo op controllers wegleggen hier
Easy goals, easy balbezit, easy coins
I know the feeling, potje?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
ik moet echt mijn kansen gaan afmaken, 26 schoten, 2-1 winnen
Invite me maar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou vooruit, snel dan. Zo eten maken
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
under 80 met een 82 spits? Ik ruik een VDM'tje. Leuk elftal moet ik wel zeggen
Noem je prijs maarquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:26 schreef pascal08 het volgende:
Iemand nog teamconditiekaartjes nodig voor de Xbox?
Bizarquote:IF Benzema - TOTY 96 Ronaldo
TOTY Iniesta - IF Ozil
TOTY Alonso - TOTY Xavi
IF Marcelo - TOTY Ramos (als RB dus) - TOTY Piqué - TOTY Alves
TOTY Casillas
Viel ook wel weer mee...quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe extraordinary slecht weer van mij
Moeilijk verdedigen al die sweaty crossesquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe extraordinary slecht weer van mij
8 bronzen shiny spelers.quote:
echt niks liep zoals ik dat wil en daar kan ik zo boos om wordenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Viel ook wel weer mee...Je afronding kan je wel aan werken ja, verder had ik ook het betere team he.
viel wel mee, maar een cross ging erin.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moeilijk verdedigen al die sweaty crosses
Oquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
viel wel mee, maar een cross ging erin.
Ik ken het, kan slecht tegen me verlies maar vind het nog vervelender als het niet lekker loopt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echt niks liep zoals ik dat wil en daar kan ik zo boos om worden
[..]
viel wel mee, maar een cross ging erin.
quote:
OKquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
VDM, je zit er nog steeds mee?Ik wil best een rematch, zal ik met sturridge voorin spelen. Dan scoor ik niet uit crosses maar heb ik andere dirty ways.
Ik heb altijd een busje deo naast me staan als ik FIFA speel, anders ruikt het zo na zweet als ik klaar ben.... (met FIFA dan wel he!)quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
OKMaar ik zit er niet mee
just trolling like in the old days.
Dan doe ik mijn deodorant team ook even aan
Ik game tijdens het douchenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb altijd een busje deo naast me staan als ik FIFA speel, anders ruikt het zo na zweet als ik klaar ben.... (met FIFA dan wel he!)
Great minds think alikequote:Op donderdag 8 maart 2012 18:43 schreef poker4lifee het volgende:
ik zet de douche altijd vast aan voordat ik aan een potje begin. /csb
Heel veel, maar ik verkoop ze makkelijk voor 1100c per stuk. Silver en Gold gaan voor meer. Dus ja, laat maar zitten inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:41 schreef Rijst het volgende:
4 non shineys +1 shiney voor 1 dan? Hoeveel heb je er?
Ik ook!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb altijd een busje deo naast me staan als ik FIFA speel, anders ruikt het zo na zweet als ik klaar ben.... (met FIFA dan wel he!)
Op Talpaquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef Broempoe het volgende:
Komt Twente-Schalke op tv en zoja, welk net?
RTL 7, maar je kan ook gewoon een tv gids open slaan of op internet kijken..quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef Broempoe het volgende:
Komt Twente-Schalke op tv en zoja, welk net?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |