SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 1 seconde ernaastquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar 1 seconde ernaast
En zo had je wel een geweldige TT kunnen maken
Hoiquote:
Arme Janquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat ik bejaarden toch wel leuk vind.
Op zich niks mis mee, behalve die norse, knorrige oudjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben 72 jaarquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Arme JanNa al die maanden krijgt hij het te horen via FOK!
Meeste bejaarden zijn gezellig hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan is van binnen al 80 ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Arme JanNa al die maanden krijgt hij het te horen via FOK!
Ja, maar die zijn er altijd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee, behalve die norse, knorrige oudjes.
Nooit geleerd dat je geen snoep van vreemden mag aannemen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meeste bejaarden zijn gezellig hoor
Ik krijg altijd snoepjes
Ik.ben dood van binnen bebequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan is van binnen al 80 ofzo.
[..]
Een of andere warlord in Afrika met kindsoldaten, en dat wordt om de één of andere reden enorm gehypt de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Wie de fuck is Kony en waarom zie ik zijn naam de hele tijd?
En waarom is deze ene zo speciaal en de rest niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Een of andere warlord in Afrika met kindsoldaten, en dat wordt om de één of andere reden enorm gehypt de laatste tijd.
Geen idee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En waarom is deze ene zo speciaal en de rest niet?
Zal wel een hipster ding zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee.
Als de internationale politiek er al wat aan doet maakt dat toch niks uit want een maand later is er toch weer een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |