Ik sla even over?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja,babyhuisje!![]()
En waarom niet slapen? Zodat je morgen helemaal van moeiigheid over je nek gaat?
Oh dat wel..quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef Sorbootje het volgende:
Wil jij niet in mijn doos gluren Tico? Sufkut!
Vanavond meteen koken?quote:
Ik ook hoor, maar ik gluur graag in die van een ander. Via echofoto's dan, want live in de k*t kieren vind ik nou weer niet zo nodig,quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat wel..
Maar babyhuisje, dat sla ik even over.
Ouderwets hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik gluur graag in die van een ander. Via echofoto's dan, want live in de k*t kieren vind ik nou weer niet zo nodig,
Ja, zo ben ik.quote:
Of het zijn er twee!! Haha, *lol*quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kon geen andere TT bedenken. Alleen maar dingen met kots erin.
Maar goed, morgen echo dus en ik hoop dat ik slaap vannacht. Vind het stiekem toch wel erg spannend. Straks heeft het twee hoofden ofzo.
Ik heb vannacht gedroomd (don't ask) dat zo ongeveer iedereen in OUD ook een kindje voor K&J aan 't maken was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kon geen andere TT bedenken. Alleen maar dingen met kots erin.
Maar goed, morgen echo dus en ik hoop dat ik slaap vannacht. Vind het stiekem toch wel erg spannend. Straks heeft het twee hoofden ofzo.
Ah ok. Jammer....quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha Keshet! Ik denk dat ze eentje wel genoeg vinden.En Mikoxx, het is er maar eentje, ik heb al een eerdere echo gehad.
Dat schijnt heel goed te zijn.. ik geloof er in dat dromen altijd iets betekenen en heb me er een tijdje in verdiept.. als droomt dat je zwanger bent staat dit voor mooie nieuwe ontwikkelingen in je leven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik droomde vannacht ook dat ik zwanger was...
Goeie zaak, ik wil de mijne zelf houdenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha Keshet! Ik denk dat ze eentje wel genoeg vinden.En Mikoxx, het is er maar eentje, ik heb al een eerdere echo gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |