quote:Mijn post was ook weg om deze tijd, dus zeur niet.
Op maandag 26 mei 2003 01:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Binnen 3 minuten om 2 uur 's nachts?
quote:Sorry
Op maandag 26 mei 2003 01:46 schreef static het volgende:[..]
Mijn post was ook weg om deze tijd, dus zeur niet.
wat stond er
quote:He Larissa.
Op maandag 26 mei 2003 01:47 schreef SunChaser het volgende:[..]
Sorry
wat stond er
Nou, vet offtopic hoor. Meer dan normaal in vergelijking met wat de rest van de users af en toe uithalen in dit subforum. .
quote:Hmm, misschien moet je het in de context zien
Op maandag 26 mei 2003 01:54 schreef static het volgende:[..]
He Larissa.
Nou, vet offtopic hoor. Meer dan normaal in vergelijking met wat de rest van de users af en toe uithalen in dit subforum. .
quote:Onzin.
Op maandag 26 mei 2003 01:55 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hmm, misschien moet je het in de context zien
quote:Nee, voor mij, om het te begrijpen wat er erg is aan de reply.
Op maandag 26 mei 2003 01:56 schreef static het volgende:[..]
Onzin.
Wat ben je lichtgeraakt zeg
quote:Sorry.
Op maandag 26 mei 2003 01:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat ben je lichtgeraakt zeg
quote:Ja, dat was inderdaad erg offtopic. Larissa komt met een review van een film en om dan te gaan zwaaien naar d'r voegt helemaal niks toe aan het topic. Het is zo'n reactie waar jij je altijd druk om maakt bij anderen...als je met Larissa wil praten dan is er MSN/ICQ/IRC/Mail of het Onzinforum, vandaar dat ik nog even deze reactie weghaalde voor ik ging slapen.
Op maandag 26 mei 2003 01:54 schreef static het volgende:[..]
He Larissa.
quote:Hey Mike
Op maandag 26 mei 2003 10:16 schreef Mike het volgende:[..]
Ja, dat was inderdaad erg offtopic. Larissa komt met een review van een film en om dan te gaan zwaaien naar d'r voegt helemaal niks toe aan het topic. Het is zo'n reactie waar jij je altijd druk om maakt bij anderen...als je met Larissa wil praten dan is er MSN/ICQ/IRC/Mail of het Onzinforum, vandaar dat ik nog even deze reactie weghaalde voor ik ging slapen.
die ging over niet over "de verdwenen smiley"
quote:Ik bedoelde de reactie 'hey Mike
Op maandag 26 mei 2003 18:59 schreef MikeyMo het volgende:
bedoelde je die reactie BS?die ging over niet over "de verdwenen smiley"
Ik heb op 23-05-2003 een topic geopend met de titel [Zerobase] Wie worden de winnaars en verliezers?. Maar het werd gesloten omdat er een ander topic al over was. Maar, mijn topic was al 3 dagen eerder en het oudste topic wordt gesloten! Dit kan niet hoor!
quote:Dat klopt inderdaad dat jouw topic er eerder was.
Op maandag 2 juni 2003 20:48 schreef funmaster het volgende:
Ik heb het net pas gezien, en ik wil ff het volgende kwijt:Ik heb op 23-05-2003 een topic geopend met de titel [Zerobase] Wie worden de winnaars en verliezers?. Maar het werd gesloten omdat er een ander topic al over was. Maar, mijn topic was al 3 dagen eerder en het oudste topic wordt gesloten! Dit kan niet hoor!
Op dat moment was het dus het handigste om jouw topic te sluiten en verder te gaan in het andere topic.
Kan dit topic aub weer open? ![]()
P.S. Dit is de link van het topic: Stargate SG-1 Season 7 *spoilertopic*
quote:Ok, ik zal het dan maar in een oud topic posten
Op zondag 8 juni 2003 17:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee sorry, ik gooi hem niet weer open. Wij hanteren in FTR gewoon één topic per serie/film. Als het een hele bekende film is (zoals the Matrix) kan er nog wel een 2e topic bijkomen voor bijvoorbeeld spoilers. Maar jouw idee kan best in een van de oude topics
.
quote:eh 24 - yorin - herhalingen... wilde weten wat w00t betekende
Op vrijdag 13 juni 2003 20:48 schreef SunChaser het volgende:
Welk topic is dat?
quote:Ik ook!
Op vrijdag 13 juni 2003 21:08 schreef MikeyMo het volgende:wilde weten wat w00t betekende
quote:jij typte het nb!
Op vrijdag 13 juni 2003 21:09 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |