quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Yep, deze volgorde deed 't hem. Thanks.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
iMessage uit. Dan weer aan ( je moet dan inloggen ). Daarna telefoon opnieuw opstarten. En vaak dan nog nieuw bericht openen
En de weder ontvanger moet dat ook doen
Daarna doet alles het weer
Waarom is dat logisch? Hij reboot toch tijdens de update en meldt dus opnieuw aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:17 schreef Estolan het volgende:
Zag het ook vanochtend pas, maarja is ook el logisch, omdat de iphone opnieuw moet aanmelden, en dat moet gewoon handmatig
ja bij nieuwe berichten, maar bij bestaande berichten dus nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom is dat logisch? Hij reboot toch tijdens de update en meldt dus opnieuw aan.
Kan ook gewoon met de verbinding te maken hebben he.....quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou heeft precies 3 berichten gewerkt. Nu weer sms
Na 5.0.1 gewoon weer zoals normaal hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:53 schreef Brawler het volgende:
Ben benieuwd hoe het zit met de batterij, die na de update naar iOS 5.0 aanzienlijk minder lang mee ging.
Dat was de bedoeling ja. En voor sommigen was het inderdaad het geval, maar lang niet altijd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Na 5.0.1 gewoon weer zoals normaal hoor
Zo ver ik weet waren de "problemen" voorbijquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:59 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja. En voor sommigen was het inderdaad het geval, maar lang niet altijd.
Was dat vroeger wel dan zo?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, 3G uitschakelen op de 4S werkt. Alleen bij herstarten onthoudt hij de setting niet...
Voor sommigen bracht 5.0.1 verbetering, en voor sommigen niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Zo ver ik weet waren de "problemen" voorbij
Ik had bij 5.0 ook geen problemen, bij 5.1 nu ook niet
5.1 draait prima hier iigquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:14 schreef Brawler het volgende:
[..]
Voor sommigen bracht 5.0.1 verbetering, en voor sommigen niet.
Voor mij in ieder geval niet, dus ik ben benieuwd naar de prestaties bij deze nieuwe update.
Op de normale iPhone 4, was dat wel zo.quote:
Lijkt echt een verbetering. Normaal duikt ie bij mij na een paar minuten na het laden op 99%, nu ben ik al weer 20 minuten bezig en hij springt net op 99%. En dan ben ik een beetje aan het FB'en, mail lezen en sturen, whatsappen etc. Dus niet slecht. Kijken of ie niet van 99% in sneltreinvaart naar de 10% gaat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:53 schreef Brawler het volgende:
Ben benieuwd hoe het zit met de batterij, die na de update naar iOS 5.0 aanzienlijk minder lang mee ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |