Lente storm jaquote:
Gezinsuitbreiding en het vervangen van defect temp/hum / windm http://cdn.digitalefotogr(...)06/lente_krokus2.jpg eter a 120,- euro kan ik niet opbrengen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:02 schreef marcel-o het volgende:
[..]
k heb n stukje gemist?
waarom doe je je spullen weg?
Allereerst van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gezinsuitbreiding en het vervangen van defect temp/hum / windm http://cdn.digitalefotogr(...)06/lente_krokus2.jpg eter a 120,- euro kan ik niet opbrengen.
Dus als 1 van die onderdelen defect zou raken zou ik er geen nieuwe voor kunnen halen, dus nu al werkend verkocht voor de volle pond
We hadden natuurlijk een FOK! WKN collecte moeten houden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Allereerst van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!
Ik ken verder je situatie niet (en die hoef je ook niet te delen op een forum), maar ik vind het persoonlijk wel spijtig dat zo'n gedreven iemand zijn hobby niet meer kan uitoefenen met dit als reden. Het zou altijd mijn streven zijn om ook eigen dingen te kunnen blijven doen naast de zaken die we gezamenlijk als gezin doen. Ben bijna geneigd om je sterkte te wensen met het opnieuw inrichten van je leven als je je hobby moet beëindigen.
Nee dan krijgen we straks weer een klote zomerquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:55 schreef Adelante het volgende:
Net zo'n droog en warmvoorjaar als 2011 graag
die krijgen we toch welquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:46 schreef Wessell het volgende:
[..]
Nee dan krijgen we straks weer een klote zomer
Inderdaad, mijn dochter is half april jarig en dan kunnen we meestal in de tuin zitten; ik ben eind juli jarig en dan zitten we bijna altijd binnen omdat het plenstquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die krijgen we toch welkijk maar naar de laatste jaren juli/aug vrij nat
kloptquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die krijgen we toch welkijk maar naar de laatste jaren juli/aug vrij nat
Tja als geld een grote rol speelt hierin dan heb je weinig keus. Geef me dan maar een station goedkopere station waar vervangende onderdelen niet zo duur zijn dan de davisquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Allereerst van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!
Ik ken verder je situatie niet (en die hoef je ook niet te delen op een forum), maar ik vind het persoonlijk wel spijtig dat zo'n gedreven iemand zijn hobby niet meer kan uitoefenen met dit als reden. Het zou altijd mijn streven zijn om ook eigen dingen te kunnen blijven doen naast de zaken die we gezamenlijk als gezin doen. Ben bijna geneigd om je sterkte te wensen met het opnieuw inrichten van je leven als je je hobby moet beëindigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Op Telegraaf schreeuwen ze al over 20 graden: http://www.telegraaf.nl/b(...)ar_20_graden___.htmlquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:02 schreef Wessell het volgende:
Lol onze weerman heeft het over temperaturen van 17/18 graden aan het eind van de week
[ afbeelding ] dit geld voor gemeente Katwijk
Ik las het ook met verbazing, dus ik denk even de pluim bekijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op Telegraaf schreeuwen ze al over 20 graden: http://www.telegraaf.nl/b(...)ar_20_graden___.html
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:25 schreef zaans_boefje het volgende:
Als de rest van hun berichtgeving net zo nauwkeurig is, is het misschien beter niet meer te lezen
Omgquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op Telegraaf schreeuwen ze al over 20 graden: http://www.telegraaf.nl/b(...)ar_20_graden___.html
Die lui sporen echt nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:25 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Ik las het ook met verbazing, dus ik denk even de pluim bekijken.
[ afbeelding ]
Sommige voorspellingen gaan de richting op die de Telegraaf suggereert, maar de gemiddelde van alle voorspellingen (rode en blauwe lijn) die komen daar helemaal niet aan.
![]()
Wat een oproerkraaiers bij de Telegraaf,![]()
Als de rest van hun berichtgeving net zo nauwkeurig is, is het misschien beter niet meer te lezen
Waar ligt vanochtend?quote:Van onze weerman
SOEST - Komende week wordt Nederland getrakteerd op lenteweer. Vanaf donderdag draait de wind naar het zuidoosten en stroomt milde lucht onze kant op. Donderdag wordt het 14 graden, vrijdag 16 en zaterdag kan het in het binnenland van vanochtend wel eens 20 graden worden.
Goed klusjesweer inderdaad, buiten de boel klaarmaken voor de zomer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef Adelante het volgende:
Mooi kan ik de buitenboel een schilderen
Je hebt 'm om een boom gevouwen?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Deze meneer gaat zo meteen de motor van stam halen![]()
![]()
![]()
Hier ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:31 schreef Adelante het volgende:
wat een schitterende ochtend was het, begint nu te betrekken in Arnhem
In a'dam nog steeds volop zonquote:Op zondag 11 maart 2012 12:31 schreef Adelante het volgende:
paardjes
wat een schitterende ochtend was het, begint nu te betrekken in Arnhem
Heerlijk! Die paardenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:28 schreef Fredo55 het volgende:
Hier in Zeeland ook prachtig weer!
Dakraamfoto´s:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee ik klaag niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef tomaat52 het volgende:
Heerlijk weer. Mag alleen wel een graad of 3 10 warmer.
Donderdag?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Mestras het volgende:
[..]
En nee ik klaag niet.Zin in donderdag!
idd, heerlijk hardloopweer. Korte tight en dryfit shirtje.. Liep zowaar een pr :-)quote:Op zondag 11 maart 2012 14:55 schreef appelsientje het volgende:
Lente![]()
![]()
Wat een heerlijk weertje.. net wezen hardloop... eerst door het bos en dan een stuk over de hei.. heerlijk wonen op de Veluwe
Maar de zon brandt het verbazingwekkend snel weg. Toen ik een half uur geleden beneden kwam was het echt mistig, nu is het nog maar een beetje nevelig.quote:
Hier (n/w twente) is het zo bewolkt als de pestquote:Op maandag 12 maart 2012 09:22 schreef horned_reaper het volgende:
Hier in Groningen ook een stralend en strak blauwe lucht!![]()
(Nadat er vanochtend nog wat bewolking hing)
Momenteel alweer 8,5 graden.
Zal straks verdwijnenquote:Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hier (n/w twente) is het zo bewolkt als de pest. Geen een zonnestraaltje te zien.
Ik wacht vol smartquote:Op maandag 12 maart 2012 09:28 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zal straks verdwijnen![]()
Maak je maar geen zorgen!
Hier in n/w twente nu eindelijk ook!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:27 schreef Saekerhett het volgende:
Hier in Hengelo begint het ook steeds lichter te worden, alsof op elk moment de bewolking kan breken en de zon door komt!
Bewolking trekt geleidelijk wegquote:Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef tass het volgende:
Hier in Nijmegen is de lage mist eindelijk weg, maar zit het helemaal dicht met bewolking. Denk dat de zon weinig kans maakt.
En gister was zo heerlijk, en dan word je wakker op 11 hoog en zie je nog geen 2 cm buiten je raam.
Maar wel heerlijk om al die ontspringende knoppen op de struiken te zien
Zwolle was ook steeds mistig en bewolk en nu ook nog wel bewolkt maar zonnetje komt erdoor op sommige momenten. Wacht maar af en je ziet 'm wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef tass het volgende:
Hier in Nijmegen is de lage mist eindelijk weg, maar zit het helemaal dicht met bewolking. Denk dat de zon weinig kans maakt.
En gister was zo heerlijk, en dan word je wakker op 11 hoog en zie je nog geen 2 cm buiten je raam.
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:07 schreef Klonk het volgende:
Ik was gistermorgen aan het fietsen in Duitsland en ik vond deze scheiding tussen bewolking en opklaring erg mooi, zo strak zie ik ze haast nooit.
[ afbeelding ]
11-hoog, woon jij dan niet toevallig in Delsenhof in Hatert?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef tass het volgende:
Volgens mij woont hij in Nijmegen?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
11-hoog, woon jij dan niet toevallig in Delsenhof in Hatert?
Yep, en Delsenhof is een hoge flat in de Nijmeegse wijk Hatert, dus ik zei niks verkeerdsquote:
In Groningen vind ik het zelfs weer aan de koude kant met het windje erbij.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:34 schreef Felagund het volgende:
Al is het hier nog steeds grijs en bewolkt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef Narasan het volgende:
Good news.
Onweerskansje gespot aanstaande zaterdag.
:-Dquote:Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef Narasan het volgende:
Good news.
Toch ff een stomme vraag: waar zie je dit precies?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef Narasan het volgende:
Good news.
Glazen bol.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:42 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Toch ff een stomme vraag: waar zie je dit precies?
Ik zit zo te zien op de plaats met het minste zicht en laagste temperatuur.quote:
KF en toenemende onstabiliteit.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:42 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Toch ff een stomme vraag: waar zie je dit precies?
Je kunt die arme meid toch wel even in normale taal vertellen hoe iemand deze vooruitzichten kan zien? Iemand die zo'n vraag stelt kun je niet van verwachten dat ze weten wat KF is, als ze uberhaupt al iets over onstabiliteit in de atmosfeer weten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:54 schreef Narasan het volgende:
[..]
KF en toenemende onstabiliteit.
Desalniettemin, wie wil die grijze deken boven NL eventjes opzuigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, dank je wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Je kunt die arme meid toch wel even in normale taal vertellen hoe iemand deze vooruitzichten kan zien? Iemand die zo'n vraag stelt kun je niet van verwachten dat ze weten wat KF is, als ze uberhaupt al iets over onstabiliteit in de atmosfeer weten.
Als ie het ook maar zelf opruimt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:21 schreef Norrage het volgende:
Was vandaag ook aanzienlijk kouder
Laat die lente maar komen hoor!
Sterker nog, ze beginnen al uit te komen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik zie de knopjes al weer in de bomen..
Voorjaar!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
De temperatuur kruipt naar het vriespunt, en dan morgen bijna 20 graden meer.
Afhankelijk van waar je zit. Ligt volgens mij juist wel redelijk in de lijn der verwachting.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef zoem het volgende:
Hmm, het KNMI geeft voor morgen ~15C af. Dat is niet de verwachte 18 graden van een paar dagen terug.
Dan moet je de weersverwachting op het KNMI toch beter lezen en niet alleen naar de weektabel kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef zoem het volgende:
Hmm, het KNMI geeft voor morgen ~15C af. Dat is niet de verwachte 18 graden van een paar dagen terug.
Aan de kust wordt het niet warm, alleen in het binnenland. Enorme verschillen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:02 schreef Wessell het volgende:
Dat word morgen een drukke dag op het strand
ik ook en nu is het al lekker buitenquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Potdomme moest krabben. Nu klaar voor de Lente
strakblauw iddquote:
Zal je zien dat zoiets automatisch online wordt aangemaaktquote:
Dadelijk werken in de zon.quote:
zolang je niet moet werken op het naaktstrandquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dadelijk werken in de zon.
Beetje worstelen met 24 dikke kabels.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je niet moet werken op het naaktstrand
Het shot van 12:50 is inmiddels alweer gecapt!quote:
Buienradar maakt ze automatischquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Het shot van 12:50 is inmiddels alweer gecapt!![]()
Dat viel mij ook al op. Waar loop jij rond?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:17 schreef Pino112 het volgende:
De hoeveelheid kantoor mensen die tussen 12 en 13u in Zwolle buiten liep is explosief gestegen t.o.v. bijvoorbeeld gisteren
Maar die beslaan nog geen uur in totaalquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Buienradar maakt ze automatisch
[ afbeelding ]
Ik zat in de bus (luiquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Waar loop jij rond?
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar die beslaan nog geen uur in totaal
[ afbeelding ]
Ja, welkom in de Peelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:01 schreef Klonk het volgende:
Bizar, rij van beringe naar Meijel en rij vanuit de zon zo de mist in...
Bonn (Duitsland).quote:
Fiets achterop de auto en lekker karren in het prachtige Ahrtal, misschien doe ik dat ook nogquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:47 schreef Klonk het volgende:
Dicht genoeg in de buurt om nog hoop te hebben voor vanmiddag
Nee hoor, midden Limburg ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo te zien heeft alleen zuid-limburg zon vandaag.
op een c1 past geen trekhaak, laat staan dát er een fiets in de kofferbak past...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:50 schreef knep het volgende:
[..]
Fiets achterop de auto en lekker karren in het prachtige Ahrtal, misschien doe ik dat ook nog :l
Da's idd iets lastigerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
op een c1 past geen trekhaak, laat staan dát er een fiets in de kofferbak past...
Jep, weer een zonnetje hier! Nog geen strakblauwe lucht maar de kilte van vanmorgen is weg!quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:26 schreef INViCTuS het volgende:
Deze kwam ik tegen op Facebook bij het blad Salt waar ik lid van ben...en even wil delen, een bizarre wolkenformatie boven Nieuw-Zeeland met zonsondergang. #wildernis
[ afbeelding ]
Je gaat zelf in die uithoek wonen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef TvhN het volgende:
In Maastricht is 20 graden, terwijl we hier in Groningen niet verder komen dan 10 graden. Oneerlijk.
Niet zeuren. Groningen is zomers vaak de enige plek waar het warm genoeg wordt als er overdag een onweersfront vanuit het zuidwesten over het land trekt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef TvhN het volgende:
In Maastricht is 20 graden, terwijl we hier in Groningen niet verder komen dan 10 graden. Oneerlijk.
Je bedoelt die vreselijk warme klamme vieze warmte die er de hele dag aan vooraf gaat?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Niet zeuren. Groningen is zomers vaak de enige plek waar het warm genoeg wordt als er overdag een onweersfront vanuit het zuidwesten over het land trekt.
Hier in Zeeland kwam de zon laat door de bewolking heen, wel werd het direct heiig.quote:
En het actievere onweer. De rest van het land krijgt vaak de tijd niet om genoeg op te warmen omdat de timing van die onweersstoringen meestal zo kut is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je bedoelt die vreselijk warme klamme vieze warmte die er de hele dag aan vooraf gaat?
Dat is wel een felicitatie waard
In mijn herinnering wat betreft de laatste twee jaar doofde de activiteit al dikwijls voor het in het Noorden aankwam. Misschien dat er mensen zijn die dat bij hebben gehouden?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En het actievere onweer. De rest van het land krijgt vaak de tijd niet om genoeg op te warmen omdat de timing van die onweersstoringen meestal zo kut is.
Ik zou snel zijn ja, gezien de sateliet- en radarbeelden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:22 schreef MissHobje het volgende:
Ojee Utrecht nog steeds zonnig dus.. wil ik fietsen in de zon moet ik snel zijn?
Buienradar geeft anders geen wolken/neerslag aan voor de komende 24 uur...hier in Groningen overigens veel zon.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik zou snel zijn ja, gezien de sateliet- en radarbeelden.
Ik zag het vandaag pasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Proficiat nog met je nieuwe tagje en je overwinning
Ik hoop het niet... dan gaan we namelijk mijn dakkapel plaatsen...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:34 schreef dimage het volgende:
whoei de 24e maart.. even massaal kruisje slaan en hopen dat het doorgaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen we ons opmaken voor de eerste echte paasonweerchase
Ik snap die kaarten nooit zo goed...quote:
In Westervoort (naast Arnhem) heeft het flink geregend.quote:Op zondag 18 maart 2012 08:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik snap die kaarten nooit zo goed...
Ik zou vandaag wat bloembollen willen planten, stoepje leggen en de schutting willen beitsen.
Zou het droog blijven tot de avond? of kan ik het beter een weekje uitstellen? De een zegt het gaat regenen, en de ander zegt het blijft droog...
Omgeving Wijchen/Nijmegen blijft volgens buienradar "droog"
Ja hier ook Tomaat, maar gaat mij erom wat er vandaag wel of niet valtquote:Op zondag 18 maart 2012 08:52 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
In Westervoort (naast Arnhem) heeft het flink geregend.
Das kut... laat de beits maar even staan. de rest kan ik gewoon doenquote:Op zondag 18 maart 2012 09:06 schreef Fredo55 het volgende:
''Het is bewolkt en er valt af en toe regen. In de middag kunnen er enkele buien voorkomen, landinwaarts is er een kleine kans op hagel of onweer.''
En wat een grijze dagquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:01 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En wat een grijze dag met een aantal buien.
Hier gelukkig ook. Prachtigquote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef Coelho het volgende:
Best een aardige dag regio EHV, geen druppel gehad en nu af en toe een zonnetje.
Houtkachel brandt knisperend hierquote:
Gelukkig ben ik woensdag en vrijdag vrijquote:Op maandag 19 maart 2012 08:51 schreef fotostarter het volgende:
Hier nog mistig. Hele week goed weer en zaterdag weer minder
Heerlijk Heerlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het blijft tot het einde van van de verwachtingen kurk droog en veelal zonnig!Echt ECHT lente!
18 gradenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het blijft tot het einde van van de verwachtingen kurk droog en veelal zonnig!Echt ECHT lente!
quote:Zonnig
iedere dag is een BBQ dagquote:Op maandag 19 maart 2012 12:37 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wanneer kan ik in de aankomende week mijn nieuwe bbq het beste inwijden?
Volgens weerplaza is het vanaf morgen BBQ weerquote:Op maandag 19 maart 2012 12:37 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wanneer kan ik in de aankomende week mijn nieuwe bbq het beste inwijden?
lijkt voorlopig donderdag het beste te worden toch? Lekker een avondje buiten zitten met bbq, vuurkorf koud bier en veel vleesquote:Op maandag 19 maart 2012 12:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens weerplaza is het vanaf morgen BBQ weer
Zo op het eerste oog wel ja. Even zien wat de komende gaan brengen, want het kan zomaar nog beter worden vrijdag/zaterdag/zondagquote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
lijkt voorlopig donderdag het beste te worden toch? Lekker een avondje buiten zitten met bbq, vuurkorf koud bier en veel vlees
Vrijdag wordt nog iets warmer als het goed is.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
lijkt voorlopig donderdag het beste te worden toch? Lekker een avondje buiten zitten met bbq, vuurkorf koud bier en veel vlees
19 graden op vrijdagquote:Op maandag 19 maart 2012 13:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Vrijdag wordt nog iets warmer als het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |