Link er dan ook meteen naarquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:49 schreef Rasmussen het volgende:
er is een heel geinige Louis Theroux aflevering waarin hij gewapend met astrologie-boek en back up van PUAs de dametjes gek maakt.
Goede marketing. Het idee verkopen van vrouwen versieren en snel in bed krijgen. Welke man wilt dat nou niet ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 03:01 schreef JAM het volgende:
In alle eerlijkheid had ik ook weinig andere reacties van het doorgaan nuchtere FOK-publiek verwacht. Wat ik me dan afvraag; hoe verklaren jullie het succes van de hele PUA-beweging, waarbij ik niet doel op het succes daadwerkelijk vrouwen in bed te krijgen, maar de commerciële kant ervan?
Het is ook meer marketing dan wat anders, denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:15 schreef stbabylon het volgende:
Het is complete onzin en werkt totaal niet voor een lange relatie te krijgen.
Het is een handvat waardoor je zekerder wordt. Elk ander handvat werkt net zo goed. Alleen kosten de meeste andere niks.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook meer marketing dan wat anders, denk ik.
Hangt ook van de persoon af wat werkt en wat niet. Gewoon zelf aan de slag gaan blijft toch het beste imo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een handvat waardoor je zekerder wordt. Elk ander handvat werkt net zo goed. Alleen kosten de meeste andere niks.
Zorg ervoor dat je zeker bent van jezelf en vrouwen vallen bij bosjes voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hangt ook van de persoon af wat werkt en wat niet. Gewoon zelf aan de slag gaan blijft toch het beste imo.
Dat is eigenlijk de meest cruciale stap, de rest komt vanzelf wel dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je zeker bent van jezelf en vrouwen vallen bij bosjes voor je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |