Welke verhaaltjes?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zolang het maar geen verkapte FoBo-verhaaltjes zijn vind ik alles best.
Oeiquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een schrijfstijl zeg, niet om doorheen te ploegen. Compleet ongeïnspireerd, tergend langzaam, nutteloze zeikerige bijzaken die telkens weer breed aangehaald worden en ongeveer in het midden van het verhaal krijg je de neiging om met je kop op het bureau te rammen. Gelukkig realiseerde ik me op tijd dat het niet mijn kop maar de kop van de schrijver zou moeten zijn op dat bureau. Kortom, echte anti-literatuur.
Misschien kan deze tekst aan insomnia patiënten voorgeschreven worden, kunnen die onveilige slaappillen van de markt.
mooiquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik kan niet wachten op het vervolg. Ik vind het
daarentegen wel goed geschreven, de 'dwalingen' houden juist
mijn aandacht vast en maken me nieuwsgierig naar hoe het
verhaal zich zal ontwikkelen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een schrijfstijl zeg, niet om doorheen te ploegen. Compleet ongeïnspireerd, tergend langzaam, nutteloze zeikerige bijzaken die telkens weer breed aangehaald worden en ongeveer in het midden van het verhaal krijg je de neiging om met je kop op het bureau te rammen. Gelukkig realiseerde ik me op tijd dat het niet mijn kop maar de kop van de schrijver zou moeten zijn op dat bureau. Kortom, echte anti-literatuur.
Misschien kan deze tekst aan insomnia patiënten voorgeschreven worden, kunnen die onveilige slaappillen van de markt.
quote:
Snap wel dat jij dit niet kunt waarderen. Historici schrijven over het algemeen toch vlakker en 'to the point'.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Na een tijdje leer je welke topics je links moet laten liggen aan de hand van de TS. Hakunamatata is daar een goed voorbeeld van, daar hij denkt over het talent om vlot en humoristisch te schrijven te beschikken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kom op zeg. Het is geen Mulisch, maar levert zeker wel een interessante bijdrage aan KLB.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na een tijdje leer je welke topics je links moet laten liggen aan de hand van de TS. Hakunamatata is daar een goed voorbeeld van, daar hij denkt over het talent om vlot en humoristisch te schrijven te beschikken.
Idd, een stuk beter dan de baggertopics van Computerprobleem/fluisteraar. Hier heeft hij tenminste nog zijn best voor gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het is geen Mulisch, maar levert zeker wel een interessante bijdrage aan KLB.
complimentjes die je liever niet wilt hebben '' best voor gedaan''quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Idd, een stuk beter dan de baggertopics van Computerprobleem/fluisteraar. Hier heeft hij tenminste nog zijn best voor gedaan.
Inderdaad. En wat dacht je van de user boven mij die nog geen leesbaar verhaal over nagels lakken in elkaar kan zetten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Idd, een stuk beter dan de baggertopics van Computerprobleem/fluisteraar. Hier heeft hij tenminste nog zijn best voor gedaan.
Dat is subjectief natuurlijk, geen absolute waarheid. Veel mensen schateren van het lachen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na een tijdje leer je welke topics je links moet laten liggen aan de hand van de TS. Hakunamatata is daar een goed voorbeeld van, daar hij denkt over het talent om vlot en humoristisch te schrijven te beschikken.
Oh, nee zo bedoel ik het niet, ik vind het een leuk geschreven verhaal hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
complimentjes die je liever niet wilt hebben '' best voor gedaan''
soooo sad arme haak
Zelfs Mulisch heeft haters, dat houdt mij op de been in deze zware tijden. En deze fanquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het is geen Mulisch, maar levert zeker wel een interessante bijdrage aan KLB.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat dacht je van de user boven mij die nog geen leesbaar verhaal over nagels lakken in elkaar kan zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |