Komt omdat Infostrada werkt met resultaten van de belangrijke toernooien en ranglijsten en daar scoorde Van Emden allemaal beter dan Willeboordse (ik blijf het een onbegrijpelijke keuze vinden).quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef borisz het volgende:
Infostrada houdt al een tijdje bij wie de kanshebbers zijn voor de medailles. De huidige ranglijst http://www.usatoday.com/s(...)cker.htm#country-tab
De medailles
Zes goud
Marianne Vos(wegwedstrijd)
Adelinde Cornelissen (Dressuur)
Dressuurteam
Marit Bouwmeester (Laser Radial)
Dorian van Rijsselberghe (RS:X)
4x100m vrije slag
Vier Zilver
Teun Mulder(Keirin)
Dames Hockey
Edith Bosch(judo)
Marleen Veldhuis(50 vrij)
Negen Brons
Kirsten Wild(Omnium)
Bas Verwijlen(Schermen)
Heren Hockey
Epke Zonderland(Turnen)
Henk Grol(Judo)
Anicka van Emden(Judo)
Dex Elmont(Judo)
Westerhof/Berkhout(470)
Ranomi Kromowidjojo(50 vrij)
Opvallende namen? Ontbreken er medailles in jullie ogen. Wat opvallend is dat hier Anicka van Emden genoemd wordt maar de judobond Elisabeth Willeboordse in principe naar de Spelen mag.
Met nog een kleine vier maanden te gaan toch even een vooruitkijktopic
Hier zouden we inderdaad wel tevreden mee mogen zijn, maar het is echt niet dat we minder medaillekandidaten hebben dan 4 jaar terug....no way!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:08 schreef marcodej het volgende:
We mogen onze handjes dichtknijpen als we dit halen.
Ze kijken daar natuurlijk niet alleen naarquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:59 schreef franklop het volgende:
Hebben ze bij Marianne Vos wel goed gekeken naar de WK's dan?
Ik neem aan dat je snapte dat ik het snapquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze kijken daar natuurlijk niet alleen naarAls iemand zo heerst in een sport, is het niet zo vreemd dat diegene in de MT op goud staat.
Ik zat te posten via mijn telefoon en zag die knipoog eerst niet staanquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapte dat ik het snap
4x goud al in het worstelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:51 schreef Leatherface het volgende:
Waarom hebben ze Azerbeidzjan op 6 goud staan?
Die haalden in Peking welgeteld 1 keer goud. Wat maakt dan hen nu zo goed?
Zou je t bestand online willen zetten? Ik ben ook wel benieuwd na die tijdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:02 schreef Leatherface het volgende:
Ik ga eens een documentje maken van alle podiumvoorspellingen uit deze lijst.Na de Spelen streep ik dan af wat er van uit is gekomen.
Goud voor de ploeg wordt steeds reëler. Groot-Brittannië is en blijft de grootste concurrent, maar als ik vorig weekend de percentages ook weer van Gal zag, dan stemde me dat tevreden. Iedereen denkt maar dat het met Anky een stuk makkelijker wordt, maar die heeft al een hele tijd geen wedstrijden gedaan met Salinero en het is maar afwachten aan welke percentages ze komt.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Hoe reeel is goud voor de dressuurploeg eigenlijk... met de terugkeer van Anky en Salinero zou je zeggen dat de kansen weer zijn toegenomen maar toch... zonder Totilas blijft het tricky denk ik....
Net niet helemaal. Inderdaad 3 aan de landenwedstrijd. Die 3 mogen daarnaast meedoen aan de individuele wedstrijd en dan is er 1 extra ruiter die mee mag doen aan de individuele wedstrijd (die staat dan automatisch reserve voor de teamwedstrijd).quote:Op woensdag 18 april 2012 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Er doen er 3 mee aan de landenwedstrijd toch... en de beste rijdt dan vervolgens ook individueel of vergis ik me?
En de volgende update met de topprestaties van Kromowidjojo zal nog wel wat gunstiger uitvallenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:18 schreef borisz het volgende:
Overigens bij de update van 5 april is de score 6-5-7 geworden ipv 6-4-9
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |