Je bent ook gek dat je zoveel werktquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat normaal wel weer aardig, maar vannacht sloeg ik weer aan het piekeren... Daarnaast werk ik deze week teveel, vandaag dag 6 van 7. Bijna weekend
Yup, maar het staat zo ingeroosterd, dus ik moet welquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent ook gek dat je zoveel werkt
quote:
Wat heb je voor e-reader dan? Ergens ben ik wel geïnteresseerd, aan de andere kant gaat er niets boven een echt boek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef borisz het volgende:
Even 6500boeken importeren
Wel inclusief dubbele. Maar had al wat van het net geplukt
.
Sony T1quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heb je voor e-reader dan? Ergens ben ik wel geïnteresseerd, aan de andere kant gaat er niets boven een echt boek.
Waarom???/// Q is good for you!!!111quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:26 schreef minthy het volgende:
Staat hier op kantoor weer op Q, nog een half uurtje volhouden, dan mag ik weer aan de radio zitten
Niet zeuren, dan had je maar iets anders moeten kopen. Alternatieven zatquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:59 schreef borisz het volgende:
Pff die software is wel troep van Sony. Gelukkig is er een handmatige manier om de boeken erop te zetten
Ik hou niet van vrouwenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom???/// Q is good for you!!!111en vandaag alleen maar geitende vrouwen op die zender !!!
Ja internationale vrouwendag.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen![]()
Is het vrouwendag ofzo?
Ah, dat verklaart waarom ik me zo jarig voel vandaagquote:
Kut, ik moet werkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Goed, ik wou hem niet maken, maar in het kader van: het is bijna weekend, maak ik hem toch:
Internationale vrouwendag... Als ze echt verwend willen worden, moeten ze maar langskomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |