draaoirgelsquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Been th...
Laat maar!![]()
Wat een leuk draaiorgel
als je zo gaat beginnen krijg je je radio voorlopig niet terug! (zie mijn eerste post van vanochtend)quote:
Dat bepaal ik zelf wel!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je zo gaat beginnen krijg je je radio voorlopig niet terug! (zie mijn eerste post van vanochtend)
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker op, zak hooi, het is vrouwendag!!![]()
En wat weet ik er nou van? Ben niet bepaald hun grootste fan
zolang je nog bij mij in huis wo.....ow wacht...nu haal ik jou en mijn teddybeer doorelkaarquote:
wahaha, dat zou wat zijn. iedere maand op dezelfde dag(en) alle vrouwen aan de rode klats!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Neen! Ik ben haast zo fris alsof ik Chilly Gel heb gebruiktquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Ik ben nog steeds blij dat onze zoon ervoor heeft gekozen bij mij in de buurt te blijven wonen en schijt heeft aan jullie bezoekregelingquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zolang je nog bij mij in huis wo.....ow wacht...nu haal ik jou en mijn teddybeer doorelkaar
Dit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat onze zoon ervoor heeft gekozen bij mij in de buurt te blijven wonen en schijt heeft aan jullie bezoekregeling
Aaaah, mama loves you!!quote:
Ik moest eerst googlen wat Chilly Gel wasquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen! Ik ben haast zo fris alsof ik Chilly Gel heb gebruikt
Brrrrrr, Chilly Gel. Domme dozen die zich door marketing laten leiden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moest eerst googlen wat Chilly Gel was
"Mijn intimiteit, mijn Chilly"quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moest eerst googlen wat Chilly Gel was
Lekker snugger volgens mij om te gebruiken, houdt zichzelf wel in stand qua flora en faunaquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Brrrrrr, Chilly Gel. Domme dozen die zich door marketing laten leiden.
Heb jij ook zo'n enorme sloopkogel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Goed, ik wou hem niet maken, maar in het kader van: het is bijna weekend, maak ik hem toch:
Internationale vrouwendag... Als ze echt verwend willen worden, moeten ze maar langskomen![]()
Eindelijk!twitter:elger twitterde op donderdag 08-03-2012 om 18:00:22OMG! @Domien gaat naar Radio 10 Gold. Staat op WikiPedia dus waar http://t.co/lkkAiQaD reageer retweet
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Eindelijk!twitter:elger twitterde op donderdag 08-03-2012 om 18:00:22OMG! @Domien gaat naar Radio 10 Gold. Staat op WikiPedia dus waar http://t.co/lkkAiQaD reageer retweet
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ondertussen al weer tig keer aangepast.
quote:Domien heeft een plaszak op zijn nachtkastje liggen omdat hij 's nachts niet naar de wc durft.
Haha, die had ik er neergezet.quote:
Morgen MHtwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 08-03-2012 om 20:22:24Net de nieuwe single van @OnlySevenLeft geprimeurd, Love Will Lighten The Dark. Wat! Een! Single! #3FM reageer retweet
De kapper heeft wat werk te doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Morgen MHtwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 08-03-2012 om 20:22:24Net de nieuwe single van @OnlySevenLeft geprimeurd, Love Will Lighten The Dark. Wat! Een! Single! #3FM reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ].
Nou ja, ik wil best je huishouden doen, thee brengen, ontbijt op bed, massages, boodschappen etc etc... Maar er moet natuurlijk ook gebatst worden, maar ik zal meer aandacht aan jou besteden hoor, ik ben toch binnen 2 minuten klaarquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
quote:Spotify
Domien gaat vanaf 1 januari 2013 plaatjes draaien voor Spotify.
Domien gaat vanaf 1 april op Swijnenstal een programma presenteren
Domien gaat vanaf 2 april naar Radio 10 Gold
Domien gaat vanaf 3 april naar RadioNL
Domien gaat naar Hopjesvla FM
Toekomst
Tijdens een persconferentie gaf Domien aan dat hij stopt bij 3FM en zich meer wil gaan oriënteren op zijn toekomst. Daarom gaat hij de LOI cursus 'Bouwfakken' doen.
Trivia
In 2007 won Domien de Marconi-award voor beste aanstormend talent.
Op 13 oktober 2010 was Domien de winnaar onder de mannen van de "3FM Annual Bowling Competition".
Domien smeert zich zelf graag in met brie als hij alleen thuis is .
Domien heeft een plaszak op zijn nachtkastje liggen omdat hij 's nachts niet naar de wc durft.
Domien houd van zijn buren terroriseren. Hij heeft al 3 andere buren gehad. Buren hebben nu een hond zo groot als een beer
Wat zijn dat voor hipstersquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:23 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ].
nee, das jeroen v nieuwenhuizequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:08 schreef themauster het volgende:
Ekdom zaterdag in Ik hou van Holland.
ja, tis toch van de zotte? niet dat ik ga kijken ofzo, maar toch...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |