Idd, dat gevoel is met Footballmanager toch wel een beetje verdwenen. Eerlijk gezegd zijn er teveel dingen om rekening mee te houden tegenwoordig. Zowel zakelijk als finciaieel als ook in de trainingen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haha en lotingen waren/zijn ook altijd vet. Helemaal in spanning welke club je gaat loten. Van tevoren bedenken welke clubs je wel en niet wil loten en dat er dan steeds minder overblijven en dan bij elke thuis club hopen dat je m wel of niet loot..
Ultimate team heb ik in Fifa 11 gespeeld..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verbetering van Fifa 12 tov 11 is dat passes niet meer altijd aankomen. De bal dus dom naar voren trappen heeft totaal geen zin. Bij PES komt ELKE bal aan, totaal niet realistisch. Ik heb een filmpje die laat zien wat ik bedoel:
Nooit eens een pass die onderschept wordt? Of een bal die faliekant de tribunes invliegt? Nee dat is bij Fifa beter geregeld. Daarnaast heb je ook Ultimate Team wat fucking epic is. En veel meer spelers.
Wat jij bedoelt herken ik wel een beetje trouwens... Maar is deels ook logisch, immers elk team (ook in real life)speelt vanuit een bepaalde filosofie. Dus als je met Barcelona gaat moet je niet met voorzetten vanaf de zijkant komen en dan raar staan te kijken dat kabouters Messi en Villa ze er niet inkoppen. Arsenal of Bayern is dat veel beter.
En de extreem goede spelers zoals Ronaldo, Robben en Messi kunnen vanuit het niets een goal maken via een solo-actie. Terwijl dat met een Pique of Badstuber veel minder snel zal lukken. Dat is realistisch.
Davilex (bestaan die nog?) bracht zelfs dingen als "Supermarkt Winkelwagen 2000" en "Koninklijk Huis Manager" uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:35 schreef inZanity het volgende:
Davilex had sowieso van die vage spellen.. A2 racer was ook zo absurd.
Het is allemaal veel te uitgebreid inderdaad, al speel ik het nog steeds wel dagelijks en met heel veel plezier. Maar dat gevoel wat je bij de oudere Championship Managers had heb ik niet meer. Ook de absolute helden die je toen had mis ik nu een beetje. De Mihalcea's de Kallstroms de Vasiljuks de Bakircioglus en niet te vergeten de absolute eindbaas To Madeiroquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd, dat gevoel is met Footballmanager toch wel een beetje verdwenen. Eerlijk gezegd zijn er teveel dingen om rekening mee te houden tegenwoordig. Zowel zakelijk als finciaieel als ook in de trainingen.
Misschien wel realistischer, maar het ontneemt wel je spelplezier als je als manager 2 uur bezig bent voor een wedstrijd met randzaken.
En al die teambesprekingen en opmerkingen vs je tegenstanders zijn ook irritant. Vooral als je 32 wedstrijden lang hetzelfde gelul moet houden omdat je anders je spelers demotiveert
Rating systeem is zwaar gaar idd. Met Feyenoord winnen in Europees verband tegen matige clubs is al geen doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ultimate team heb ik in Fifa 11 gespeeld..
Maar van mij hoeft een game niet elke keer zoveel in besturing te veranderen..,
Bij Fifa is het elk jaar weer raak.. Ik heb nu pas weer Fifa 12 opgepakt en omdat ik Napoli geweldig vind win ik echt alles.. maar man wat heeft dat lang geduurd... in het begin ben ik altijd weer zo snel fifa moe... En waar ik me bij Fifa ook al jaren aan stoor is het rating systeem en het gebrek aan aandacht voor de eredivisie.... een Bruno Martins Indi van in de 60... kom op zeg.. terwijl Football Manager zit er bijna nooit naast..
Tegenwoordig heb je Astragonquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Davilex (bestaan die nog?) bracht zelfs dingen als "Supermarkt Winkelwagen 2000" en "Koninklijk Huis Manager" uit.![]()
Nederlanders..
Haha iddquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te uitgebreid inderdaad, al speel ik het nog steeds wel dagelijks en met heel veel plezier. Maar dat gevoel wat je bij de oudere Championship Managers had heb ik niet meer. Ook de absolute helden die je toen had mis ik nu een beetje. De Mihalcea's de Kallstroms de Vasiljuks de Bakircioglus en niet te vergeten de absolute eindbaas To MadeiroMooiste was ook dat je dan zo'n spelertje die je altijd kocht uit de derde divisie van Zweden op ziet duiken in de absolute top en dat je hem dan voor jou gevoel 'ontdekt' hebt, mooi man.
Wat ik gaaf vond om spelers zo te paaien dat je bij favoriete personeel stond..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te uitgebreid inderdaad, al speel ik het nog steeds wel dagelijks en met heel veel plezier. Maar dat gevoel wat je bij de oudere Championship Managers had heb ik niet meer. Ook de absolute helden die je toen had mis ik nu een beetje. De Mihalcea's de Kallstroms de Vasiljuks de Bakircioglus en niet te vergeten de absolute eindbaas To MadeiroMooiste was ook dat je dan zo'n spelertje die je altijd kocht uit de derde divisie van Zweden op ziet duiken in de absolute top en dat je hem dan voor jou gevoel 'ontdekt' hebt, mooi man.
Dit is een grap toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je Astragon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas!quote:
Heel herkenbaar dit, steeds wisselen van stoel als de ander aan de beurt was met transfers, en als hij net een matige speler bekeek snel hem aanmoedigen om te kopen, zodat jij weer aan de beurt was om een goedkope betere speler te halenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Of gewoon tegen elkaar spelen en dan de wedstrijd beiden op het puntje van de stoel volgen. Mijn broertje nam Real en ik Barca en dan liepen we zo een heel seizoen door.
Omstebeurt spelers kopen, wisselen van stoel behalve als je tegen elkaar speeldeO zo gaaf man
1.6? Geweldig spel, altijd op middelbare school in tussenuren spelen met z'n 10en, was prachtigquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
Tering zit alweer hele tijdCS te spele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |