quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik heb allang gekozenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ok laat Silk maar kiezen, ik ga slapen
quote:
ik zal je steunen met een e-schouderklopje en een "there there"quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen open ik een R&P topic over de depressie die ik zojuist heb opgelopen
Das over 17 minuten al...ik wacht het rustig afquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Over een 16 minuten bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan ook gewoon meeposten in het depressie en angst topicquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah koetsjie koe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
Ok het wordt tijd om naar bned te gaan. Ik kan niet meer typen en ik haal de preciew en de post knop door elkaar
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:44 schreef Chamastya het volgende:
[..]bah, vieze hondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Kom hier danquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sorry
Maar jij wilde nooit meeten enzo. Ik dacht dat word nooit wat
Ik voel me nu al beterquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal je steunen met een e-schouderklopje en een "there there"
Leuke foto welquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)hotostream/lightbox/
Zie die heloef het schouwspel checken dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
doe dat en slaap lekker alvastquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel me nu al beterIk douche het even van me af en ga mn bedje in
katjes zijn altijd sexy, wat ze ook doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
katjes zijn altijd sexy, wat ze ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The force is strong in this one.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is die gozer die rechts van heloef staat?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
Nee dat niet, maar tijdens de pre-meet kwam hij veelste laat aangelopen en vroeg of we van het fok forum waren waarop wij antwoorden dat we van het Tina forum warenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
The force is strong in this one.
Die mag best gebruikt enzo toch?quote:
quote:
Ja, hij vroeg het net ook aan mijquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef SiIk het volgende:
[..]Neen, de foto. Voor het a photo a day project van de fotograaf
Ah, okquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg het net ook aan mij
Ik ga in mijn warme bed liggen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Brrrr, heb ik het koud silk!!! *klapper tanden doet*
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga ook maar slapen uit verveling -.-
but secrets always have a way of coming out lalalalalaquote:
ohhh ben ik niet belangrijk genoeg? HEAH??? is goed hoorquote:
Sowwie!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh ben ik niet belangrijk genoeg? HEAH??? is goed hoor
je breekt m'n hartje en vertrapt m'n tere zieltjequote:
Doet me hieraan denken:quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
Snik!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je breekt m'n hartje en vertrapt m'n tere zieltje
dit komt nooit meer goedquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dit komt nooit meer goed
ohai twi
quote:
ik vergeef het jequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:15 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Doet net zo pijn als dit kijken wat je nu zegt
Dank jequote:
quote:
Dan moet ik hier weer aan denken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!
nu komt deze voorbij!!!!!!!!
blegh, deprimerende liedjes.. en toch zijn dat altijd de mooiste somehowquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:27 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dan moet ik hier weer aan denken.
Ja, Ik heb geen leven hun welquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
blegh, deprimerende liedjes.. en toch zijn dat altijd de mooiste somehow![]()
iedereen is echt al naar bed eh
miehquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:35 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik niet eens op het moment
ik ook niet dus ik lul maar raak.. alles wel goed?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:38 schreef twi het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, ik heb alleen niks leuks te melden. Dat gebeurt eens per jaar.
Onmogelijk om in mijn huidige positie een baan te vinden helaasquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mieh
echt makkelijk maken ze je het tegenwoordig ook niet (mijn huidige baan was ook echt puur geluk)hopelijk gaat t je wel lukken
Ik ben een beetje in een mwah-stemming, zonder aanleiding. Dus geef maar wat leuke muziekjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ook niet dus ik lul maar raak.. alles wel goed?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in een mwah-stemming, zonder aanleiding. Dus geef maar wat leuke muziekjes.
aiiquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Onmogelijk om in mijn huidige positie een baan te vinden helaas
hmmquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in een mwah-stemming, zonder aanleiding. Dus geef maar wat leuke muziekjes.
ik wil haar knuffelen, ze is leuk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:46 schreef twi het volgende:
Stiekem heb ik die CD. En stiekem vind ik Dido wel een beetje hot.
Ik heb het al vaker gezegd niet op een forum maar wel vaker over gesproken van mij mag de stekker er wel uitquote:
ik heb uiteraard geen idee wat er allemaal speelt in je leven, but i really hope you'll find something worth living for..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd niet op een forum maar wel vaker over gesproken van mij mag de stekker er wel uit
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb uiteraard geen idee wat er allemaal speelt in je leven, but i really hope you'll find something worth living for..Genoeg vooral het missen van... Ik weet niet op welke manier het bij jou speelt maar goed op dat vlak begrijpen we elkaar een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
just hold on.. ook voor jou/ons zal er ongetwijfeld iets moois zijn.. somewhere out therequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Genoeg vooral het missen van... Ik weet niet op welke manier het bij jou speelt maar goed op dat vlak begrijpen we elkaar een beetje
Kina? heb haar laatst in amsterdam gezien, was echt zo mooi!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:53 schreef twi het volgende:
Vrouwelijke singer/songwritersSpotify heeft Cambridge alleen in de Live-versie.
Ah nee hoor, ik kan 'r wel even isohunten maar bedankt voor 't aanbodquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kina? heb haar laatst in amsterdam gezien, was echt zo mooi!
kan wel ff rarretje ofzo voor je maken?
Dan heb je het geluk dat je op het juiste moment het topic in komt zeilen. Lekker depressief.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hier komt weer een zeikpost van me. Het gaat even heel erg slecht met me nu.
Geeft niet, Met mij gaat het ook niet zo tof. Maar als je het eruit wil gooien toe maar hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hier komt weer een zeikpost van me. Het gaat even heel erg slecht met me nu.
nice! en is goed, dan spam ik er nog eenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ah nee hoor, ik kan 'r wel even isohunten maar bedankt voor 't aanbodVanavond te lui, de live versie zit in m'n favorites nu
Ja?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb je het geluk dat je op het juiste moment het topic in komt zeilen. Lekker depressief.
ja, we all are.. dus gooi het er uitquote:
Ik voel me beroerd omdat ik geen vrienden meer lijk te hebben en gefrustreerd word van het niets doen en alles hier thuis frustreert me en ik weet dat ik eigenlijk niet weg kan omdat ik niet voor mezelf kan zorgen, en ik ben bang dat het nooit beter wordt omdat ik te fucked up ben om mijn vrienden niet in de steek laten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:58 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Geeft niet, Met mij gaat het ook niet zo tof. Maar als je het eruit wil gooien toe maar hoor
ik heb geen idee wat je t best kunt doen of niet, maar:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me beroerd omdat ik geen vrienden meer lijk te hebben en gefrustreerd word van het niets doen en alles hier thuis frustreert me en ik weet dat ik eigenlijk niet weg kan omdat ik niet voor mezelf kan zorgen, en ik ben bang dat het nooit beter wordt omdat ik te fucked up ben om mijn vrienden niet in de steek laten.
Kun je de tijd die je nu thuis hebt niet gebruiken om één voor één de dingen te gaan leren die je nodig hebt om wel voor jezelf te kunnen zorgen? Wat kun je bijvoorbeeld niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me beroerd omdat ik geen vrienden meer lijk te hebben en gefrustreerd word van het niets doen en alles hier thuis frustreert me en ik weet dat ik eigenlijk niet weg kan omdat ik niet voor mezelf kan zorgen, en ik ben bang dat het nooit beter wordt omdat ik te fucked up ben om mijn vrienden niet in de steek laten.
Mezelf ertoe dwingen te eten en te slapen. Dat is het eigenlijk wel, financien ging prima en schoonmaken enzo en alles in huis kan ik wel. Maar ik ga als ik niet tot dingen verplicht word gewoon in bed liggen en eet pas na anderhalve dag weer omdat ik te beroerd ben iets te doen. Ik zou mezelf er ook niet toe kunnen dwingen colleges te volgen waarschijnlijk, net als dit jaar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je de tijd die je nu thuis hebt niet gebruiken om één voor één de dingen te gaan leren die je nodig hebt om wel voor jezelf te kunnen zorgen? Wat kun je bijvoorbeeld niet?
Dat eerste heb ik gewoon helaas ik vind ook geen aansluiting meer bij wie dan ook hier op het forum doe ik dan wel zo vrolijk ik voel me al zo lang gewoon zwaar kut. Zelfs zo ver dat ik echt zoiets heb voor mij hoeft het niet meer ik wil naar hem.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eén stap tegelijkertijd. Je eten, waarom kijk je niet wat anderen zoal eten qua gezonde maaltijden en pas je dat een beetje aan, aan wat je lekker vindt? Je kunt koken? Nee, niet patat bakkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mezelf ertoe dwingen te eten en te slapen. Dat is het eigenlijk wel, financien ging prima en schoonmaken enzo en alles in huis kan ik wel. Maar ik ga als ik niet tot dingen verplicht word gewoon in bed liggen en eet pas na anderhalve dag weer omdat ik te beroerd ben iets te doen. Ik zou mezelf er ook niet toe kunnen dwingen colleges te volgen waarschijnlijk, net als dit jaar.
.... i know what you meanquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:07 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik gewoon helaas ik vind ook geen aansluiting meer bij wie dan ook hier op het forum doe ik dan wel zo vrolijk ik voel me al zo lang gewoon zwaar kut. Zelfs zo ver dat ik echt zoiets heb voor mij hoeft het niet meer ik wil naar hem.
Alleen als ik het doe weet ik dat er geen weg meer terug en ik weet ook niet of ik hem zal vinden daar waar hij zou moeten zijn, En ik snap dat dit tegen het beleid gaat maar dit is absoluut geen aankondiging of iets in die trant!
Ik kan redelijk goed koken. Dat is het probleem allemaal niet, hier thuis doe ik ook het huishouden en dat is nog wel iets meer werk. Maar voor mezelf zou ik het nooit doen. Ik vin mij het niet waard, ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:08 schreef twi het volgende:
[..]
Eén stap tegelijkertijd. Je eten, waarom kijk je niet wat anderen zoal eten qua gezonde maaltijden en pas je dat een beetje aan, aan wat je lekker vindt? Je kunt koken? Nee, niet patat bakken
Ik zou mijn leven niet willen achterlaten, dat zou ik laf vinden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:07 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik gewoon helaas ik vind ook geen aansluiting meer bij wie dan ook hier op het forum doe ik dan wel zo vrolijk ik voel me al zo lang gewoon zwaar kut. Zelfs zo ver dat ik echt zoiets heb voor mij hoeft het niet meer ik wil naar hem.
Alleen als ik het doe weet ik dat er geen weg meer terug en ik weet ook niet of ik hem zal vinden daar waar hij zou moeten zijn, En ik snap dat dit tegen het beleid gaat maar dit is absoluut geen aankondiging of iets in die trant!
En stel nou als je voor Newbie zou moeten 'zorgen'?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan redelijk goed koken. Dat is het probleem allemaal niet, hier thuis doe ik ook het huishouden en dat is nog wel iets meer werk. Maar voor mezelf zou ik het nooit doen. Ik vin mij het niet waard, ofzo.
Als ik maar niet alleen ben zou het me wel lukken. Ik doe dingen voor anderen, niet voor mezelf.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef twi het volgende:
[..]
En stel nou als je voor Newbie zou moeten 'zorgen'?
Ik deels ook hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou mijn leven niet willen achterlaten, dat zou ik laf vinden.
Als god bestond en wilde dat ik doodging stuurde hij wel een vrachtwagen. Ik ben veel te koppig om er een eind aan te maken.
Ja, als ik zo doorga en zo tegen hem blijf jammeren en klagen gaat hij het ook zat worden. En ik stop pas met zeiken als ik gelukkig ben, denk ik. Dus eigenlijk wel een goede reden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef twi het volgende:
Kan dat je niet inspireren om aan jouw problemen te werken? Ik ben ook pas iets aan mezelf gaan doen anderhalf jaar geleden, vanwege de liefde. En inmiddels is die kansloos ten onder gegaan zonder dat ik er van de andere kant ook maar iets aan over heb gehouden, maar ben ik wel lekker door gegaan met aan mezelf werken. Zodat ik klaar ben voor iets nieuws moois.
Laatst kwam er iemand naar mij toe op mijn werk en zei dat god me wilde steunen. Als het echt mogelijk is dat god dat soort dingen tegen mensen zegt weet niet of ik nu blij of kwaad moet zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Als God dit als bedoeling hoe mijn leven verloopt had mag hij zich gaan schamen!
En zoals je het nu ziet, word je alleen gelukkig wanneer je bij hem bent. Dus stoppen met zeiken, en beginnen met doen. Cliché, cliché, maar je zult merken dat wanneer je een stap zet, dat je telkens meer stappen zet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, als ik zo doorga en zo tegen hem blijf jammeren en klagen gaat hij het ook zat worden. En ik stop pas met zeiken als ik gelukkig ben, denk ik. Dus eigenlijk wel een goede reden.
hypocriete bende is het.. als er iets ergs gebeurd is het ineens "het werk van de duivel" (in deze contreien iig).. lekker alle problemen de wind in wuivenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laatst kwam er iemand naar mij toe op mijn werk en zei dat god me wilde steunen. Als het echt mogelijk is dat god dat soort dingen tegen mensen zegt weet niet of ik nu blij of kwaad moet zijn.
Inderdaad, als god alles is, is hij ook het kwaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hypocriete bende is het.. als er iets ergs gebeurd is het ineens "het werk van de duivel" (in deze contreien iig).. lekker alle problemen de wind in wuiven
Vanwaar moest jij komen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef twi het volgende:
[..]
En zoals je het nu ziet, word je alleen gelukkig wanneer je bij hem bent. Dus stoppen met zeiken, en beginnen met doen. Cliché, cliché, maar je zult merken dat wanneer je een stap zet, dat je telkens meer stappen zet.
En geloof me, jij hoeft van veel minder ver te komen dan ik.
maak ze dat maar eens wijs alleen.. of het is een beproeving.. nee, ik slik dat nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, als god alles is, is hij ook het kwaad.
Van een fysiek ongezond, sociaal afgezonderd, financieel instabiel en educatief gefaald persoon die tegen de 30 is.quote:
Dat is gewoon achterlijk als iemand dat zegtquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laatst kwam er iemand naar mij toe op mijn werk en zei dat god me wilde steunen. Als het echt mogelijk is dat god dat soort dingen tegen mensen zegt weet niet of ik nu blij of kwaad moet zijn.
ik vind het best als hun dat voor zichzelf geloven, maar ze moeten er niet zomaar bij een ander mee gaan aan komen..daarbij is het een hele schrale troost en vraag me idd af of ze zelf ook zoiets dergelijks willen horen als ze in de knoop zittenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:22 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat is gewoon achterlijk als iemand dat zegt
Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maak ze dat maar eens wijs alleen.. of het is een beproeving.. nee, ik slik dat niet
ben zelf gelovig opgevoed, maar al een tijdje "van het pad af".. sinds een maand helemaal
en ik hoop dat je jezelf gaat vinden loka, dat ook jij het allemaal waard bent enzulks
Iedereen mag geloven wat hij wil maar ga zeker niet op het moment dat iemand de hoop aan het verliezen is met zoiets aankomen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind het best als hun dat voor zichzelf geloven, maar ze moeten er niet zomaar bij een ander mee gaan aan komen..daarbij is het een hele schrale troost en vraag me idd af of ze zelf ook zoiets dergelijks willen horen als ze in de knoop zitten
Het was een onbekende.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Iedereen mag geloven wat hij wil maar ga zeker niet op het moment dat iemand de hoop aan het verliezen is met zoiets aankomen.
hier ook niet..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Ik ben overigens ook gelovig opgevoed maar ik heb nooit echt kunnen geloven dat god bestaat. k geloof niet dat er een op mensen lijkend wezen in de hemel zit mensen te gebruiken als speelpopjes in oorlogen en die iedereens gedachten kent en niets verandert in de gedachten van mensen die zelfmoord willen plegen, of seriemoordenaars zomaar vrij laat tussen de mensen. Gaat er niets in bij mij.
dat bedoel ik ja.. m'n werkgever gelooft ook heel erg en begon ook met hele "verloren schapen" verhalen.. t is dat ik t werk en t geld echt nodig heb, anders had ik denk ik wel ontslag genomen.. ik zit daar niet op te wachtenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Iedereen mag geloven wat hij wil maar ga zeker niet op het moment dat iemand de hoop aan het verliezen is met zoiets aankomen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier ook niet..Heftig, sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ouders denken denk ik niet echt dat ik oprecht geloof, dat ze het ergens wel weten. Maar nooit tegen ze uitgesproken.
Nog ergerquote:
Altijd klote als je in zo'n positie zit zou er ook gene behoeft aan hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik ja.. m'n werkgever gelooft ook heel erg en begon ook met hele "verloren schapen" verhalen.. t is dat ik t werk en t geld echt nodig heb, anders had ik denk ik wel ontslag genomen.. ik zit daar niet op te wachten
Moeilijk ja...quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:22 schreef twi het volgende:
[..]
Van een fysiek ongezond, sociaal afgezonderd, financieel instabiel en educatief gefaald persoon die tegen de 30 is.
thnx..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heftig, sterkte.
Mijn ouders denken denk ik niet echt dat ik oprecht geloof, dat ze het ergens wel weten. Maar nooit tegen ze uitgesproken.
daarom.. en het is echt een toffe man hoor, heeft me heel erg geholpen met financiele problemen en shit.. maar nee, ik wil dat niet.. ik ben geen verloren schaap, integendeel.. ik heb nu meer mijn weg gevonden dan toen ik nog geloofde.. hoewel er nu de nodige drempels liggen maar ok, uiteindelijk zal dat ook wel "goedkomen"quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nog erger
[..]
Altijd klote als je in zo'n positie zit zou er ook gene behoeft aan hebben
dat is wel beter dan ja.. hier wordt je echt met een scheef hoofd aangekeken als je niet gelooftquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:31 schreef twi het volgende:
Gelukkig heb ik dat niet zeg. Ik mag dan in een gelovig dorp wonen, maar ik heb het geloof nooit geforceerd gekregen. Heb er nog wel een doopnaam aan overgehouden
Ik heb een compleet verneukt zelfbeeld wat compleet op uiterlijk gebaseerd is. Helaas is dat inmiddels uitgespreid naar al die andere gebieden, onzekerheid is een bitch. Maargoed, ik praat maar op mezelf in dat ik nog tijd zat heb en het komende decennium maar dubbel zo hard moet genieten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeilijk ja...
Ik zit een beetje met dingen van vroeger die me nogal afgestompt en vertrouwenloos hebben gemaakt, dat maakt het zo moeilijk ook echt aan mezelf te gaan werken. Ik heb geen echte problemen, maar wat dingen van binnen die gewoon helemaal fout en fucked up zijn.
Jep, gewoon erover zwijgen, dan is he allemaal zo erg niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
thnx..
ik denk ook wel dat ze t weten.. wsl merken ze het wel gewoon in alledaagse dingetjes enzo..
maar miss ook een "don't ask don't tell" houding? hier iig wel.. hoewel ik er wel ein-de-lijk eens met m'n moeder over heb kunnen praten.. nja, sort of
t kost tijd en een hoop energie idd, maar als t "lukt".. t voelt wel supergoed danquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeilijk ja...
Ik zit een beetje met dingen van vroeger die me nogal afgestompt en vertrouwenloos hebben gemaakt, dat maakt het zo moeilijk ook echt aan mezelf te gaan werken. Ik heb geen echte problemen, maar wat dingen van binnen die gewoon helemaal fout en fucked up zijn.
dat dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jep, gewoon erover zwijgen, dan is he allemaal zo erg niet.
Vechten waar je recht op hebt noem ik het altijdquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
thnx..
ik denk ook wel dat ze t weten.. wsl merken ze het wel gewoon in alledaagse dingetjes enzo..
maar miss ook een "don't ask don't tell" houding? hier iig wel.. hoewel ik er wel ein-de-lijk eens met m'n moeder over heb kunnen praten.. nja, sort of
[..]
daarom.. en het is echt een toffe man hoor, heeft me heel erg geholpen met financiele problemen en shit.. maar nee, ik wil dat niet.. ik ben geen verloren schaap, integendeel.. ik heb nu meer mijn weg gevonden dan toen ik nog geloofde.. hoewel er nu de nodige drempels liggen maar ok, uiteindelijk zal dat ook wel "goedkomen"
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Vechten waar je recht op hebt noem ik het altijd
Ik was op een gegeven moment echt misantroop geworden toen ik een jaar of 11 wasquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een compleet verneukt zelfbeeld wat compleet op uiterlijk gebaseerd is. Helaas is dat inmiddels uitgespreid naar al die andere gebieden, onzekerheid is een bitch. Maargoed, ik praat maar op mezelf in dat ik nog tijd zat heb en het komende decennium maar dubbel zo hard moet genieten.
mja, je hebt dus een heel stuk "gemist" zo te lezen.. vooral omdat puberteit.. en als dingen je dan koud laten.. dan MOET dat idd ook wel keihard aankomen op een gegeven moment.. wens je iig heel veel sterktequote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven moment echt misantroop geworden toen ik een jaar of 11 was
Had een hekel aan alles dat mens was en aan de maatschappij en aan de wereld en dacht veel teveel na over dingen die me niet zouden moeten boeien. En toen ben ik jarenlang mensen gaan negeren en zijn dingen me koud gaan laten en vond ik dat ik niemand nodig had en dan emoties alleen maar in de weg konden zitten dus ben ik ze ook maar gaan negeren, en nu komt alles er gewoon uit, nu mijn leven helemaal anders is en ik eindelijk weer om iemand geef, nu komen ook de negatieve gevoelens er allemaal uit.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:44 schreef twi het volgende:
Stom Rokje, waarom moet je nou weer pot zijn. Moet je kijken hoe wij met z'n tweetjes van allerlei soorten muziek hadden kunnen genieten.
Het heeft me wel echt gevormd, mijn hele leven is het eigenlijk allemaal raar gelopen, op de basisschool een paar keer geswitcht vanwege problemen met klasgenoten en pesterijtjes die ik toen heel erg vond, terwijl ik achteraf eigenlijk alles zelf heb uitgelokt. middelbare school ben ik alles en iedereen gaan negeren en las ik alleen maar fantasyboeken de hele dag om niet te hoeven denken aan 'het echte', en als ik dan op school was was het verstand op nul en doorgaan, maar op ongeveer mijn 16e kreeg ik een vriendin waardoor ik heel erg vooruit ben gegaan, en wat meer oppervlakkige vrienden via haar enzo. Ik kreeg van het ineens sociaal gaan doen wel allemaal vreemde trekjes die wat autistisch lijken maar volgens mij gewoon komen doordat ik er niet aan gewend ben en me altijd overal voor heb afgesloten. Als ik nu gedwongen word mee te doen krijg ik zenuwtics die best wel uit de hand lopen en voor slaapproblemen zorgen, ik kan heel slecht tegen me openstellen voor de buitenwereld zonder er last van te hebben. Nu ik geen vrienden of eigenlijk sociale contacten meer heb heb ik er ook geen last meer van, maar voel ik me geestelijk wel heel erg kut.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja, je hebt dus een heel stuk "gemist" zo te lezen.. vooral omdat puberteit.. en als dingen je dan koud laten.. dan MOET dat idd ook wel keihard aankomen op een gegeven moment.. wens je iig heel veel sterkte
Ik moet op bepaalde momenten tijdens die film echt altijd huilen, en dit is er een van.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft me wel echt gevormd, mijn hele leven is het eigenlijk allemaal raar gelopen, op de basisschool een paar keer geswitcht vanwege problemen met klasgenoten en pesterijtjes die ik toen heel erg vond, terwijl ik achteraf eigenlijk alles zelf heb uitgelokt. middelbare school ben ik alles en iedereen gaan negeren en las ik alleen maar fantasyboeken de hele dag om niet te hoeven denken aan 'het echte', en als ik dan op school was was het verstand op nul en doorgaan, maar op ongeveer mijn 16e kreeg ik een vriendin waardoor ik heel erg vooruit ben gegaan, en wat meer oppervlakkige vrienden via haar enzo. Ik kreeg van het ineens sociaal gaan doen wel allemaal vreemde trekjes die wat autistisch lijken maar volgens mij gewoon komen doordat ik er niet aan gewend ben en me altijd overal voor heb afgesloten. Als ik nu gedwongen word mee te doen krijg ik zenuwtics die best wel uit de hand lopen en voor slaapproblemen zorgen, ik kan heel slecht tegen me openstellen voor de buitenwereld zonder er last van te hebben. Nu ik geen vrienden of eigenlijk sociale contacten meer heb heb ik er ook geen last meer van, maar voel ik me geestelijk wel heel erg kut.
Weet niet waarom ik dit heb getypt, maar moest het even opschrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook geen idee waarom ik dit typte en dan ook nog eens op fok, mja...What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik ook, en niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet op bepaalde momenten tijdens die film echt altijd huilen, en dit is er een van.
wsl omdat je "nog niet in staat bent" om aan jezelf te werken (beetje psycho analyserend van me maar ok ).. als je jezelf zo achterstelt is je energie om sociale contacten goed te onderhouden ook veel sneller opquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou nu eigenlijk gelukkig moeten zijn, ik heb een relaxt leven, genoeg geld, genoeg eten, genoeg liefde en geen last van mijn voormalige lichamelijke kwaal. En toch gaat het steeds slechter.
aii ...<3quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook, en niet zo'n beetje ook.
Moet ik ook wel zeggen dat ik deze vorig jaar toen m'n moeder plotseling overleed heel veel heb geluisterd, dus ik luister er altijd naar met tranen in m'n ogen.
Misschien stel ik het me te makkelijk voor, want je moet heel wat emoties zien te verwerken. Maar het stellen van een doel, in dit geval samen (leven) met hem zou toch een goede inspiratiebron kunnen zijn? Je bent 18, het hoeft heus niet allemaal morgen voor elkaar te zijn. Maar een termijn van anderhalf jaar waarbij je desnoods samen op kamers gaat moet toch kunnen? En dan gaat dat natuurlijk alleen om de praktische zaken, niet de emotionele. Daar kun je geen tijd op zetten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou nu eigenlijk gelukkig moeten zijn, ik heb een relaxt leven, genoeg geld, genoeg eten, genoeg liefde en geen last van mijn voormalige lichamelijke kwaal. En toch gaat het steeds slechter.
Ik ben dit jaar begonnen met studeren, het ging allemaal gruwelijk fout, niet eens zozeer vanwege de studie maar omdat ik het niet redde in mijn eentje, ik at dagen niet en leefde op een zak mandarijnen en dan weer een dag waarop ik me volvrat met ongezond eten, lag tot 7 uur 's avonds in bed terwijl ik maar 3 of 4 uur sliep op een dag, de rest lag ik gewoon niets te doen. Ik had er wat vrienden, maar toen ik zag dat ik het niet zou redden heb ik ze allemaal een soort van gedumpt, nooit meer gereageerd op wat ze me ook stuurden, deur niet opengedaan bij langskomen totdat ze me met rust lieten. Ik voel me er heel schuldig over, dat ik dat blijkbaar kan doen bij vrienden van me.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wsl omdat je "nog niet in staat bent" om aan jezelf te werken (beetje psycho analyserend van me maar ok ).. als je jezelf zo achterstelt is je energie om sociale contacten goed te onderhouden ook veel sneller op
Fiona!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:59 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien stel ik het me te makkelijk voor, want je moet heel wat emoties zien te verwerken. Maar het stellen van een doel, in dit geval samen (leven) met hem zou toch een goede inspiratiebron kunnen zijn? Je bent 18, het hoeft heus niet allemaal morgen voor elkaar te zijn. Maar een termijn van anderhalf jaar waarbij je desnoods samen op kamers gaat moet toch kunnen? En dan gaat dat natuurlijk alleen om de praktische zaken, niet de emotionele. Daar kun je geen tijd op zetten.
Het is ook wel een doel voor mij en voor hem. Ik kijk er ook wel echt naar uit. Maar als ik zie wat ik allemaal kon verpesten in 3 maanden tijd... En elke dag duurt zo fucking lang nu ik hier zit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:59 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien stel ik het me te makkelijk voor, want je moet heel wat emoties zien te verwerken. Maar het stellen van een doel, in dit geval samen (leven) met hem zou toch een goede inspiratiebron kunnen zijn? Je bent 18, het hoeft heus niet allemaal morgen voor elkaar te zijn. Maar een termijn van anderhalf jaar waarbij je desnoods samen op kamers gaat moet toch kunnen? En dan gaat dat natuurlijk alleen om de praktische zaken, niet de emotionele. Daar kun je geen tijd op zetten.
Maar hij is nog steeds bij jequote:Op donderdag 8 maart 2012 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook wel een doel voor mij en voor hem. Ik kijk er ook wel echt naar uit. Maar als ik zie wat ik allemaal kon verpesten in 3 maanden tijd... En elke dag duurt zo fucking lang nu ik hier zit.
Jij hebt kuiltjes joh, van hem kom je echt niet meer af hoor. Hij is wel gekquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook wel een doel voor mij en voor hem. Ik kijk er ook wel echt naar uit. Maar als ik zie wat ik allemaal kon verpesten in 3 maanden tijd... En elke dag duurt zo fucking lang nu ik hier zit.
Gelukkig wel, hij is ook het enige waarvan ik echt weet dat ik hem nooit zo in de steek zou laten als ik bij anderen heb gedaan, gewoon omdat ik oprecht van hem hou, dat durf ik best te zeggen, zelfs na nog geen half jaar.quote:
En zo zal hij er ook over denkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig wel, hij is ook het enige waarvan ik echt weet dat ik hem nooit zo in de steek zou laten als ik bij anderen heb gedaan, gewoon omdat ik oprecht van hem hou, dat durf ik best te zeggen, zelfs na nog geen half jaar.
Fluitje?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:09 schreef twi het volgende:
Bah, stomme errors die blijven occurren. Wist niet dat dat bekende fluitje daar uit kwam
Jaja, sorry mensen, dit is een semi wat draai jij nu topique geworden
Eerste twintig seconden van dat liedje in de post erboven.quote:
ik moest ook heel lang denken.. hoorde het eens toen ik monkey dust keek.. en kende het wel.. en toen vond ik m weerquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:09 schreef twi het volgende:
Bah, stomme errors die blijven occurren. Wist niet dat dat bekende fluitje daar uit kwam
Jaja, sorry mensen, dit is een semi wat draai jij nu topique geworden
Ook wel leuk, al zou ik niet urenlang naar dit soort muziek kunnen luisteren denk ik. Ik verwacht ook aan het einde van elke alinea een humoristische climaxquote:
Haiquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb deze week vooral opnames van opera's gekeken volgens mij qua muziek.
Wat is je favoriete opera?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, meestal een uur of twee, of iets langer.
Gedicht van Edgar Allen Poe, ik kende het al uit mijn hoofd en toen ik vorige zomer op een fantasyfestival was speelden zij dit nummer wat ze ervan gemaakt hebben, ik moest bijna jankenquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ook wel leuk, al zou ik niet urenlang naar dit soort muziek kunnen luisteren denk ik. Ik verwacht ook aan het einde van elke alinea een humoristische climax
Ken alleen dezequote:
SPOILER: Ja, ik zou 'r doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
?quote:irie 1973 up, 208 down
to be at total peace with your current state of being. The way you feel when you have no worries.
Oke zal ik eens checken weet eigenlijk niks van operaquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Carmen van Bizet natuurlijk, daar ben ik naar genoemd, die ken ik serieus uit mijn hoofd nu
quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ken alleen dezeSharonSPOILER: Ja, ik zou 'r doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Die s van WT eh, maar dat weet je wel denk ik
Dat duet van Floor en Sharon in Beyond Me is zooooo ongelooflijk prachtig!!!
en ik wil sharon zo graag als m'n vrouw,ook al was het maar voor 1 dag
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Uhuh, maar ze zingt mee op die After Forever-plaatquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sharon.. Die s van WT eh, maar dat weet je wel denk ik
Dat duet van Floor en Sharon in Beyond Me is zooooo ongelooflijk prachtig!!!
en ik wil sharon zo graag als m'n vrouw,ook al was het maar voor 1 dag
uhhuh, "dat duet"quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Uhuh, maar ze zingt mee op die After Forever-plaat
mohhhhquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:24 schreef ook_gek het volgende:
Niet eerlijk! Ze wilde me in de kroeg dronken hebben! Pffff
Nu maar slapen
* ook_gek voelt zich als een arm schaapje!
Je mag me knuffelen hoorquote:
Maakt niets uitquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:24 schreef twi het volgende:
Helemaal niet mijn genre trouwens, maar ik kan me herinneren dat ik Beyond Me wel grijs heb gedraaid jaaaaaaaren terug. En verder wel alleen de bekende nummers van WT en Evanscence, verder kom ik niet. Ja dat scheer ik over één kam ja
Oh kijk, nu komen de meer obscure zaken weer aan het licht. Ik ben veel te mainstreamerig, Faxiequote:Op donderdag 8 maart 2012 02:28 schreef Faxie het volgende:
Misschien Angelzoom eens proberen?Geen metal trouwens.
Moest daar opeens weer aan denken.
Zwaar geschut?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:28 schreef twi het volgende:
Even wat mannelijk tegenwicht inbrengen hoor:
Steviger!! Voel niks door de wolquote:
yeahhhquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:28 schreef twi het volgende:
Even wat mannelijk tegenwicht inbrengen hoor:
Da's helemaal niet obscuur manquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:29 schreef twi het volgende:
[..]
Oh kijk, nu komen de meer obscure zaken weer aan het licht. Ik ben veel te mainstreamerig, FaxieHou je waffel, ik had 'r bijna bekeerd tot mannen.
Precies!! Iedereen heeft wel eens een off day!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:30 schreef Faxie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit iets te klagen gehad, maar toch een flinke tijd niet lekker in m'n vel gezeten.
Nouja wat relativeren, wat schoppen onder de hol, en nu gaat het wel prima. Heb ook wel eens dagen met een dip maar dat heeft iedereen wel eens.
Godver, dat dat soort dingen bestaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:30 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, mannelijk tegenwicht
[ afbeelding ]
Waar zijn de mannen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:30 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die hebben eigenlijk altijd met hetzelfde te maken.....dan voel ik me weer even eenzaam enzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies!! Iedereen heeft wel eens een off day!!
Hoi
true mja.. de een kan er ook veel beter mee omgaan dan een ander.. ik bijv. ben een labiel meisje met een gebruiksaanwijzing van heb ik jou daarquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:30 schreef Faxie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit iets te klagen gehad, maar toch een flinke tijd niet lekker in m'n vel gezeten.
Nouja wat relativeren, wat schoppen onder de hol, en nu gaat het wel prima. Heb ook wel eens dagen met een dip maar dat heeft iedereen wel eens.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:30 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Godver, dat dat soort dingen bestaan.
Du Riechts So Gut.. die clipquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Rosenrot wel een mooi nummer van hen.
Ik woon bij mijn ouders en kan die dingen niet in pakketjes ontvangen hier, en geen winkels hier.quote:
Tsja, dat is het rare, ik ben echt totaal niet labiel. Noch naar de buitenwacht, noch in m'n hoofd. Ik kan heel veel prima relativeren, behalve één ding. Verder makkelijk in de omgang, rustig, ik ben verder ook niet echt materiaal voor een psycholoog ofzo. Dat blijkt ook wel, nu ik m'n problemen één voor één gewoon zelf oppak en wegwerk. Helaas erg laat een schop onder m'n hol gehad. Van mezelf, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
true mja.. de een kan er ook veel beter mee omgaan dan een ander.. ik bijv. ben een labiel meisje met een gebruiksaanwijzing van heb ik jou daar
Ik ben discreetquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn ouders en kan die dingen niet in pakketjes ontvangen hier, en geen winkels hier.
Ja hier nog enequote:Op donderdag 8 maart 2012 02:36 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat is het rare, ik ben echt totaal niet labiel. Noch naar de buitenwacht, noch in m'n hoofd. Ik kan heel veel prima relativeren, behalve één ding. Verder makkelijk in de omgang, rustig, ik ben verder ook niet echt materiaal voor een psycholoog ofzo. Dat blijkt ook wel, nu ik m'n problemen één voor één gewoon zelf oppak en wegwerk. Helaas erg laat een schop onder m'n hol gehad. Van mezelf, dat dan weer wel.
is ook goed, dat jezelf onder je kont schoppen helpt.. met dat soort dingen heb ik nog wel "hulp" nodig vaakquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:36 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat is het rare, ik ben echt totaal niet labiel. Noch naar de buitenwacht, noch in m'n hoofd. Ik kan heel veel prima relativeren, behalve één ding. Verder makkelijk in de omgang, rustig, ik ben verder ook niet echt materiaal voor een psycholoog ofzo. Dat blijkt ook wel, nu ik m'n problemen één voor één gewoon zelf oppak en wegwerk. Helaas erg laat een schop onder m'n hol gehad. Van mezelf, dat dan weer wel.
Die had ik al opgezet na je post netquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik post er nog een voor loka, moet ze maar kijken of ze wil klikken
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik nooit in de buurt.
Ik kan 'm niet weerstaan, ondanks Kasabianquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik post er nog een voor loka, moet ze maar kijken of ze wil klikken
Even gefixed voor jequote:Op donderdag 8 maart 2012 02:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik post er nog een voor loka, moet ze maar kijken of ze wil likken
Ik ben discreetquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:40 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met jouw vriendinnetje, is dat nog wat?
awwwquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die had ik al opgezet na je post net
Jazeker. Heb me weer veel te druk gemaakt de afgelopen paar uur. Hopelijk over een uurtje ofzo weer helemaal gekalmeerd en kan ik slapen, want ik ben er wel aan toe, ofzo, hoewel ik niet echt wat heb gedaan.quote:
Ow jij ook al?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jazeker. Heb me weer veel te druk gemaakt de afgelopen paar uur. Hopelijk over een uurtje ofzo weer helemaal gekalmeerd en kan ik slapen, want ik ben er wel aan toe, ofzo, hoewel ik niet echt wat heb gedaan.
Oepsquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow jij ook al?
Ik doelde eigenlijk op het pilletje van Rokje
Ja ik moet een beetje verwarring zaaien, het wordt een beetje te gek allemaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:41 schreef twi het volgende:
[..]
Zo discreet was je drie maanden geleden niet
Nouja, ze zag er goed uit. Haal uit die opmerking wat je wiltquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik moet een beetje verwarring zaaien, het wordt een beetje te gek allemaal
quote:
ja mijn pilletje is al binnen en begint goed tewerken merk ik ..crosseyed en typtyfusquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow jij ook al?
Ik doelde eigenlijk op het pilletje van Rokje
jij weet meer dan ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:44 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, ze zag er goed uit. Haal uit die opmerking wat je wilt
Je kan niet slapen anders?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
ja mijn pilletje is al binnen en begint goed tewerken merk ik ..crosseyed en typtyfus
Is de sportschool zo ver weg?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:42 schreef twi het volgende:
Ik moet eigenlijk morgen om 9.00 weer in de sportschool zijn, dat red ik op deze manier ook nooit.
Ow dat van een maandje terugquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en slaapproblemen ja, recente gebeurtenissen.. ze staan zelfs voluit beschreven in dit topic, als je terugbladert
kan wel.. kom wel in slaap.. maar heb dromen.. hele mooie dromen..en dat is niet fijnals ik dat wakker word en besef dat de realiteit te pijnlijk is..quote:
thnx..nu biedt t pilletje dus enigszins rust in m'n hoofd, mja als dat morgen weer uitgewerkt is....mgoed, iig droom ik nu nauwelijks atmquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat van een maandje terugIk had het gelezen ja
Sterkte ermee
Dat is wel erg anders dan de standaard nachtmerries.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kan wel.. kom wel in slaap.. maar heb dromen.. hele mooie dromen..en dat is niet fijnals ik dat wakker word en besef dat de realiteit te pijnlijk is..
ik heb liever die weirdass horror nachtmerries terug ja, daar kan ik iig mee dealenquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel erg anders dan de standaard nachtmerries.
latersquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:48 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook m'n bed maar eens opzoeken.
![]()
Truste lieverds
normaal droom ik graag, ook al zijn het enge kutdromen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap lekker faxie, dat je maar FIJN mag dromenquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:48 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook m'n bed maar eens opzoeken.
![]()
Truste lieverds![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ben ik eng?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dromen is heerlijk![]()
Ik droom wel eens over jou
Het is wel volle maanquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb liever die weirdass horror nachtmerries terug ja, daar kan ik iig mee dealen
en spannende verhalen over vertellen op fok
quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
normaal droom ik graag, ook al zijn het enge kutdromen..Aii, snap dat je daar niet mee om kunt gaan als je eenmaal wakker wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
slaap lekker faxie, dat je maar FIJN mag dromen![]()
bloeddorstige vampiers die ik ga opzoeken in de nacht om ze vervolgens te joinenquote:
Hehe nou ik heb nooit zo'n last van mooie dromen. Soms droom je wel eens over mensen die er niet meer zijn, maar dat kan ik wel handlen. De wat meer grafische beelden van soortgelijke nachtmerries, dat is dan wel iets wat me een tijd 'van streek' maakt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb liever die weirdass horror nachtmerries terug ja, daar kan ik iig mee dealen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bloeddorstige vampiers die ik ga opzoeken in de nacht om ze vervolgens te joinen
Geef mij maar dromen ik heb een tijd terug een film er over gemaakt en geplaatst op Youtube alleen is die verwijderd vanwege de schokkende inhoudquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
normaal droom ik graag, ook al zijn het enge kutdromen..Nah ik heb meestal vage kutdromen.... nouja ik herinner ze niet meer, alleen het feit dat ze vaag zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
slaap lekker faxie, dat je maar FIJN mag dromen![]()
Als ik al droom....![]()
Ik wilde Alexander Skarsgård zeggen, maar toen daalde weer in dat je meer van de meiden bentquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bloeddorstige vampiers die ik ga opzoeken in de nacht om ze vervolgens te joinen
mhm.. en somehow houden die slaappillen m'n dromen onder bedwang ofzo.. komen er niet doorheen.. of ik onthoud ze nu iig niet, dus da's ff beter.. wellicht kan ik het weer handlen wanneer de pillen op zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aii, snap dat je daar niet mee om kunt gaan als je eenmaal wakker wordt...
Ik help je wel zoekenquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik die in het echte leven al 18 jaar niet vinden.
heerlijk toch, als wilde roofwezens jezelf voedenquote:
True Blood sowieso niet echtquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde Alexander Skarsgård zeggen, maar toen daalde weer in dat je meer van de meiden bent
Wat voor inhoud hebben jouw dromen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:51 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Geef mij maar dromen ik heb een tijd terug een film er over gemaakt en geplaatst op Youtube alleen is die verwijderd vanwege de schokkende inhoud
da's ook nie watquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ik heb meestal vage kutdromen.... nouja ik herinner ze niet meer, alleen het feit dat ze vaag zijn...
Als ik al droom....
Ik werd Sookie's gejank na een paar seizoenen zat, maar ik hoor vrouwen altijd op hem soppen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
True Blood sowieso niet echthoewel ik m toch echt moet kijken
Buffy/Angel-vampiertjes
same here.. dat ik dat hoor bedoel ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik werd Sookie's gejank na een paar seizoenen zat, maar ik hoor vrouwen altijd op hem soppen.
Valt niet uit te leggen en het is allemaal niet zo leuk om er over te praten ik hoef niet eens te slapen alleen al knipperen met mijn ogen en ik heb al die beelden voor mijn ogen schietenquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor inhoud hebben jouw dromen?
Slaap zachtquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu ga ik afsluiten voordat ik mijn benen nauwelijks meer voel en niet meer van de trap af kan lopen
het was me een waar genoegen lieve uberuserts
nog een viessszz liedje voor jullie, daaaaaaaaaaaaaaag![]()
![]()
Heel ongezellig van jequote:Op donderdag 8 maart 2012 02:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu ga ik afsluiten voordat ik mijn benen nauwelijks meer voel en niet meer van de trap af kan lopen
het was me een waar genoegen lieve uberuserts
nog een viessszz liedje voor jullie, daaaaaaaaaaaaaaag![]()
![]()
De mijne zijn vaak best wel raar, en dan op een gegeven moment word ik altijd bang, bijvoorbeeld als ik droom dat ik in een gat val waar ik ineens geen diepte meer heb en dan denk dat er geen lucht meer in mijn longen kan en geen bloed meer in mijn bloedvaten en dat ik aan het doodgaan ben, en dan wakker worden. Blijft je toch wel even dwars zitten meestal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:57 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Valt niet uit te leggen en het is allemaal niet zo leuk om er over te praten ik hoef niet eens te slapen alleen al knipperen met mijn ogen en ik heb al die beelden voor mijn ogen schieten
Ook eng maar de nachtmerries die ik heb zijn gebaseerd op feiten die hebben plaats gevonden in mijn leven, Over sommige zaken zul je mij nooit horen dat neem ik mee mijn graf in daar zal nooit iemand iets over horen alleen ik moet er wel mee leven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 03:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne zijn vaak best wel raar, en dan op een gegeven moment word ik altijd bang, bijvoorbeeld als ik droom dat ik in een gat val waar ik ineens geen diepte meer heb en dan denk dat er geen lucht meer in mijn longen kan en geen bloed meer in mijn bloedvaten en dat ik aan het doodgaan ben, en dan wakker worden. Blijft je toch wel even dwars zitten meestal.
Behoorlijk kut, dat. Als je er zelfs 's nachts last van hebt kun je makkelijk knap ongelukkig worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 03:06 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ook eng maar de nachtmerries die ik heb zijn gebaseerd op feiten die hebben plaats gevonden in mijn leven, Over sommige zaken zul je mij nooit horen dat neem ik mee mijn graf in daar zal nooit iemand iets over horen alleen ik moet er wel mee leven.
Lijkt me geen goed plan als je er vanaf wil komenquote:Op donderdag 8 maart 2012 03:06 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ook eng maar de nachtmerries die ik heb zijn gebaseerd op feiten die hebben plaats gevonden in mijn leven, Over sommige zaken zul je mij nooit horen dat neem ik mee mijn graf in daar zal nooit iemand iets over horen alleen ik moet er wel mee leven.
Ja, Dag en nacht helaas...quote:Op donderdag 8 maart 2012 03:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Behoorlijk kut, dat. Als je er zelfs 's nachts last van hebt kun je makkelijk knap ongelukkig worden.
Zelfmoord is de enigste oplossing om daar van af te komen zo simpel is het. En nogmaals geen aankondiging dat we zelfmoord gaan plegen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 03:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan als je er vanaf wil komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |