quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik heb allang gekozenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ok laat Silk maar kiezen, ik ga slapen
quote:
ik zal je steunen met een e-schouderklopje en een "there there"quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen open ik een R&P topic over de depressie die ik zojuist heb opgelopen
Das over 17 minuten al...ik wacht het rustig afquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Over een 16 minuten bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan ook gewoon meeposten in het depressie en angst topicquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah koetsjie koe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
Ok het wordt tijd om naar bned te gaan. Ik kan niet meer typen en ik haal de preciew en de post knop door elkaar
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:44 schreef Chamastya het volgende:
[..]bah, vieze hondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Kom hier danquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sorry
Maar jij wilde nooit meeten enzo. Ik dacht dat word nooit wat
Ik voel me nu al beterquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal je steunen met een e-schouderklopje en een "there there"
Leuke foto welquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)hotostream/lightbox/
Zie die heloef het schouwspel checken dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
doe dat en slaap lekker alvastquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel me nu al beterIk douche het even van me af en ga mn bedje in
katjes zijn altijd sexy, wat ze ook doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
katjes zijn altijd sexy, wat ze ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The force is strong in this one.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is die gozer die rechts van heloef staat?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
Nee dat niet, maar tijdens de pre-meet kwam hij veelste laat aangelopen en vroeg of we van het fok forum waren waarop wij antwoorden dat we van het Tina forum warenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
The force is strong in this one.
Die mag best gebruikt enzo toch?quote:
quote:
Ja, hij vroeg het net ook aan mijquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef SiIk het volgende:
[..]Neen, de foto. Voor het a photo a day project van de fotograaf
Ah, okquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg het net ook aan mij
Ik ga in mijn warme bed liggen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Brrrr, heb ik het koud silk!!! *klapper tanden doet*
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga ook maar slapen uit verveling -.-
but secrets always have a way of coming out lalalalalaquote:
ohhh ben ik niet belangrijk genoeg? HEAH??? is goed hoorquote:
Sowwie!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh ben ik niet belangrijk genoeg? HEAH??? is goed hoor
je breekt m'n hartje en vertrapt m'n tere zieltjequote:
Doet me hieraan denken:quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
Snik!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je breekt m'n hartje en vertrapt m'n tere zieltje
dit komt nooit meer goedquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dit komt nooit meer goed
ohai twi
quote:
ik vergeef het jequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:15 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Doet net zo pijn als dit kijken wat je nu zegt
Dank jequote:
quote:
Dan moet ik hier weer aan denken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!
nu komt deze voorbij!!!!!!!!
blegh, deprimerende liedjes.. en toch zijn dat altijd de mooiste somehowquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:27 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dan moet ik hier weer aan denken.
Ja, Ik heb geen leven hun welquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
blegh, deprimerende liedjes.. en toch zijn dat altijd de mooiste somehow![]()
iedereen is echt al naar bed eh
miehquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:35 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik niet eens op het moment
ik ook niet dus ik lul maar raak.. alles wel goed?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:38 schreef twi het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, ik heb alleen niks leuks te melden. Dat gebeurt eens per jaar.
Onmogelijk om in mijn huidige positie een baan te vinden helaasquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mieh
echt makkelijk maken ze je het tegenwoordig ook niet (mijn huidige baan was ook echt puur geluk)hopelijk gaat t je wel lukken
Ik ben een beetje in een mwah-stemming, zonder aanleiding. Dus geef maar wat leuke muziekjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ook niet dus ik lul maar raak.. alles wel goed?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in een mwah-stemming, zonder aanleiding. Dus geef maar wat leuke muziekjes.
aiiquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Onmogelijk om in mijn huidige positie een baan te vinden helaas
hmmquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in een mwah-stemming, zonder aanleiding. Dus geef maar wat leuke muziekjes.
ik wil haar knuffelen, ze is leuk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:46 schreef twi het volgende:
Stiekem heb ik die CD. En stiekem vind ik Dido wel een beetje hot.
Ik heb het al vaker gezegd niet op een forum maar wel vaker over gesproken van mij mag de stekker er wel uitquote:
ik heb uiteraard geen idee wat er allemaal speelt in je leven, but i really hope you'll find something worth living for..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd niet op een forum maar wel vaker over gesproken van mij mag de stekker er wel uit
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb uiteraard geen idee wat er allemaal speelt in je leven, but i really hope you'll find something worth living for..Genoeg vooral het missen van... Ik weet niet op welke manier het bij jou speelt maar goed op dat vlak begrijpen we elkaar een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
just hold on.. ook voor jou/ons zal er ongetwijfeld iets moois zijn.. somewhere out therequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Genoeg vooral het missen van... Ik weet niet op welke manier het bij jou speelt maar goed op dat vlak begrijpen we elkaar een beetje
Kina? heb haar laatst in amsterdam gezien, was echt zo mooi!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:53 schreef twi het volgende:
Vrouwelijke singer/songwritersSpotify heeft Cambridge alleen in de Live-versie.
Ah nee hoor, ik kan 'r wel even isohunten maar bedankt voor 't aanbodquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kina? heb haar laatst in amsterdam gezien, was echt zo mooi!
kan wel ff rarretje ofzo voor je maken?
Dan heb je het geluk dat je op het juiste moment het topic in komt zeilen. Lekker depressief.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hier komt weer een zeikpost van me. Het gaat even heel erg slecht met me nu.
Geeft niet, Met mij gaat het ook niet zo tof. Maar als je het eruit wil gooien toe maar hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hier komt weer een zeikpost van me. Het gaat even heel erg slecht met me nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |