Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Gek ja dat hij geen UP heeft gekregen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat ik Tello nog in mijn club had maar dat is dus niet zo. Eigenlijk is het ongelooflijk dat iemand die 2x in de CL scoort in UT een 63 bronze is van Barca B
Dat nietquote:
Blijf dat maar lekker denkenquote:
IK heb hem 100Kquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef MaartenFM het volgende:
Heeft iemand hier Leroy Fer IF al? Staat op de PS3 maar 1 keer, prijs: 444K
Nice! 100K klinkt wel realistisch, ik heb alleen net Wernbloom en Elm IF gekocht, maar heb liever Ferquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK heb hem 100Kxbox though. Morgen probeer ik er nog 1 op te pikken
150kquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:31 schreef Pobberd het volgende:
Hoeveel matchcoins hebben jullie? Ik 520kEn record?
Ik heb 384k matchcoins en mijn record is 424-0-150, best wel slecht dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:31 schreef Pobberd het volgende:
640kquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:31 schreef Pobberd het volgende:
Dat is niet slechtquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb 384k matchcoins en mijn record is 424-0-150, best wel slecht dus.
ik speel niet zoveelquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:34 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik heb echt veel volgens mij tegenover de meeste hier.Mijn record is 560-26-129
278kquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:31 schreef Pobberd het volgende:
1 miljoen minder hoor sinds ik mijn superteam heb gebouwd een paar dagen geledenquote:
oh, ja ik heb al een tijdje niet meer gekekenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 miljoen minder hoor sinds ik mijn superteam heb gebouwd een paar dagen geleden
Ik verlies te vaak onterecht, daarom ben ik niet tevreden erover. Mijn trade profit is minder dan 100.000 terwijl ik 2 miljoen heb en meer dan 2000 spelers in mijn club. Dus ik weet niet hoe dat kan.quote:
Klopt, op die andere staat nog 400K en nog een paar honderd K aan spelers ofzo atm..flinke voorraad Altidores en Kruls en nog wat Elms/Wernblooms die moeten verkopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh, ja ik heb al een tijdje niet meer gekekenJij had toch twee accounts trouwens?
Die 9 keer heb je van mij verlorenquote:
en hij heeft ook nog twee keer van mij verloren. Ik geloof dus geen ruk van zijn statsquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die 9 keer heb je van mij verloren![]()
Dan heeft hij minder vaak van mij verlorenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hij heeft ook nog twee keer van mij verloren. Ik geloof dus geen ruk van zijn stats
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Die matches tegen mensen uit je vriendenlijst tellen niet mee voor je record toch?
Nope.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Die matches tegen mensen uit je vriendenlijst tellen niet mee voor je record toch?
wat een comebackquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Heerlijk om zo'n doelpunt te scoren tegen een vervelende etter die alleen maar tijd aan het rekken is. Eindstand: 6-0.
Leuk berichtje daarna natuurlijk, ik was nogal geirriteerd door die kerel....
Ik: Ga huiswerk maken kut
Hij: Kom nog een keer
Ik: Dat zei je moeder gister ook
Sorry, ik kon het niet laten.
http://www.futhead.com/12/squad/146944quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef Pobberd het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/149413 Is dit pacehoerig? Nee he?
PACEEE!!! maar het antwoord is dus nee?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/146944
Valt wel meequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Pobberd het volgende:
[..]
PACEEE!!! maar het antwoord is dus nee?
goedenachtquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:56 schreef Pobberd het volgende:
Ik ga slapen, moeders begint te zeuren. Welterusten
Ja ik startte ook erg goed, maar sinds ik echt een duur team heb gaat het een stuk minder. Speel nu met 2 cheap ass kut teams en heb gelijk mijn 1e toernooi gewonnen met 20+ doelpunten voor en 0 tegen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Rijst het volgende:
haha oke nu serieus. In het begin had ik iets van 300 win 90 verlies. Toen ging het best lekker. Daarna ging het bergafwaarts. Begon steeds meer te verliezen. Nu geef ik er geen fuck meer om dat record. Het gaat ook best goed nu. Ik kom altijd in de finale maar dan vlieg ik er altijd uit.
Nu is mijn record iets van 550 - 390 ofzo.
Herkenbaar ook al ben ik volwassen (20) en heb ik vrijquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:56 schreef Pobberd het volgende:
Ik ga slapen, moeders begint te zeuren. Welterusten
Je piept wel anders als Gervinho zijn neger piem0l in je keeper stoptquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
whaha vandermar zijn piemel is zo erg gekrompe XD dat het nu op 2 grote sgaamlippen lijkt XDDDD nga nga nga nga
Alles is af te leren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Herkenbaar ook al ben ik volwassen (20) en heb ik vrij
Is die groter dan zijn voorhoofd? XDquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je piept wel anders als Gervinho zijn neger piem0l in je keeper stopt
Nocerino vandaag verkocht voor 35k en Ibra voor 79k. Je komt hier net te laat mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:00 schreef DannyDeko het volgende:
Gezocht: IF Nocerino op de XBOX
Ook gezocht: Ibrahomovic voor onder de 75k. ( Hele tijd terug mijne met moeite voor 69k verkocht.... )
Hij staat ook in mijn sweaty team, wat een held!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:00 schreef GuRBuH het volgende:
Godver wat is die Skibril Cisse kut zegRennen als de tyfus en elke rebound staat ie bij
Ik heb Ibra opgepikt voor 65. CF dan he maar toch best cheapquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:00 schreef DannyDeko het volgende:
Gezocht: IF Nocerino op de XBOX
Ook gezocht: Ibrahomovic voor onder de 75k. ( Hele tijd terug mijne met moeite voor 69k verkocht.... )
Er is niets onder de 70kquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb Ibra opgepikt voor 65. CF dan he maar toch best cheap
Ik vind het maar een kutspel laatste paar dagenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, ik tik net een kerel met Ibra, IF Robinho, IF Chiellini, IF boateng met 10-0 van het veld. Ok hij ging na de 4e of 5e wel weg. Godver wat is het toch een leuk spel sinds ik m'n spelers verkocht heb
Deze postquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef DannyDeko het volgende:
De schade na 3 wedstrijden met m'n nieuwe teampje:
8-0
5-3
8-3
Allen gewonnen uiteraard.
442 is zo lame opstelling, veel te makkelijk.
En IbrahomovicElke bal die je schiet gaat erin..
Sta nu 653-50-147 (Incl een disconnect van om en nabij 20)
Laat mij me lekker goed voelenquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze post
Nou knul, je bent helemaal de man, hier heb je een appel.
[ afbeelding ]
Ja ziet dat er zo uit als ie open ligt?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een opengereten teelbal met stekels.
Geen ervaring mee, jij?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja ziet dat er zo uit als ie open ligt?
Eerste helft was Barca alleen maar aan het LB+Y'enquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:35 schreef StijnDa het volgende:
Je zal maar tegen Messi moeten voetballenDie man. Ongelofelijk. Nu samenvatting kijken.
Ik heb George LW. Cabral dus wel de moeite waard om te proberen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:36 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond weer eens met mijn Eredivisie silvers gespeeld en ik kom er nu pas achter hoe bizar goed Cabral is...wtf echt..mega goed hard schot, heerlijke tricks, supersnel en een zuivere voorzet..waarom was ik al die tijd zo eigenwijs
George wilde ik ook nog testen voor RW ja, maar Cabral is wel echt zo fijn..wel pas 5 potjes mee gespeeld, maar tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb George LW. Cabral dus wel de moeite waard om te proberen?
Heb George op links dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
George wilde ik ook nog testen voor RW ja, maar Cabral is wel echt zo fijn..wel pas 5 potjes mee gespeeld, maar toch
Ben er nog niet helemaal over uit wat ik van SIF Guidetti vind..zijn schot is echt prima, maar hij is niet echt fijn om mee te dribbelen..beetje sluggish
Wauwie, zeker een mooi team!quote:Op donderdag 8 maart 2012 05:49 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fksZoDjGbc4gO
Gisterenavond een avondje getraded, en als het goed is heb ik vanmiddag Robben erbij, voor de wisseltruck: UP Nani en Robben er in op LW en RW, met behoud van 9 chem.
Wellicht van de week Iniesta inwisselen voor IF Kaka, kan ik op RB Maicon inpassen in plaats van Iraola, ik vind Maicon toch een stuk beter, en neem de chem 7 dan maar voor lief. Misschien dat ik Pepe dan ga vervangen voor IF Chiellini, want IF Pepe blijft zelden op zn plek centraal achterin, en loopt te vaak op het middenveld.
Astronautovicquote:
Maakt niet uit, ik heb een Duitse CAM en een Duitse linkerspits dus is geen probleem.quote:
Is die in ST te vinden?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Astronautovic(ingame dan, irl
) Is wel een Oostenrijker trouwens, maar in het geval dat het alleen Bundesliga hoeft te zijn dan kan het wel ja.
Ik ga dat Serie A team ook makenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Nog steeds 4222. Af en toe met mijn sweaty team, 5221 natuurlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't judge me!
Als je puur naar de stats kijkt wel ja. Alleen vind ik Arnautovic zelf erg chill spelen. Hij voelt sneller aan dan wat op zn kaartje staat, is 4* skill en met zn 1m92 kun je lekker sleuren en af en toe koppen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:06 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb een Duitse CAM en een Duitse linkerspits dus is geen probleem.
[..]
Is die in ST te vinden?
Heb hem al, maar ik denk dat je dan beter voor Schurrlë of Podolski kan gaan?
hij is 100k en dalende.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:41 schreef Apekoek het volgende:
Nou jongens, ik hoop dat jullie blij zijn met jullie IF zilver Fer! Lekker een half miljoen voor neerleggen, goh wat een feest dat hij zilver is gebleven!
Ik weet niet hoor, hier op PS3 maar 2 te koop! 1 voor 560k! En de ander open bid nog 14 uur te gaan en al 85k geboden. Hoe kom je bij 100k?quote:
Die van 560k is gewoon een idioot die hem te duur er op zet en die 85k is gewoon iemand die hem graag wilt en het niet erg vind dat zijn coins uren lang weg zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, hier op PS3 maar 2 te koop! 1 voor 560k! En de ander open bid nog 14 uur te gaan en al 85k geboden. Hoe kom je bij 100k?
Relax, het is maar een spelletjequote:Op donderdag 8 maart 2012 09:41 schreef Apekoek het volgende:
Nou jongens, ik hoop dat jullie blij zijn met jullie IF zilver Fer! Lekker een half miljoen voor neerleggen, goh wat een feest dat hij zilver is gebleven!
xboxquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, hier op PS3 maar 2 te koop! 1 voor 560k! En de ander open bid nog 14 uur te gaan en al 85k geboden. Hoe kom je bij 100k?
Maar ik wil een zwarte Ferquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Relax, het is maar een spelletjekoop anders gewone Fer en een all att +6 kaartje, heb je ook een IF Fer. Veel goedkoper
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is zwart,haha
wat een leuke grap
Dus...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is zwart,haha
wat een leuke grap
Dus...
Vriend van me heeft best lang zo gespeeld, met NIF Donk en NIF Fer als CB's. Werkte best goed eigenlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:09 schreef DutchSL het volgende:
Als ik IF Fer koop ga ik hem als CB opstellen naast IF Donk![]()
79 pace, 77 defending en 75 heading met een lengte van 1m88.
77 Def en 75 hea gelden ook voor de NIF inderdaad. 74 pace is ook zeer acceptabel. Beter dan Bouma of Vlaar in elk gevalquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vriend van me heeft best lang zo gespeeld, met NIF Donk en NIF Fer als CB's. Werkte best goed eigenlijk.
Mij bekruipt toch altijd het gevoel dan dat door die 7 chem die hij max haalt dat ie dan toch niet 100% speelt. Net als met 3 at the back formaties, het voelt gewoon raar. Dus dan pak ik uiteindelijk toch weer Bruma ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
77 Def en 75 hea gelden ook voor de NIF inderdaad. 74 pace is ook zeer acceptabel. Beter dan Bouma of Vlaar in elk geval
Is de formatie heilig of?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:30 schreef DutchSL het volgende:
Fer op 80% is nog altijd beter dan alle andere Nederlandse zilveren CB's behalve Donk![]()
Maar goed, eerst een Bundeliga teampje in elkaar draaien. Ik kom nu op dit:
http://www.futhead.com/12/squad/144949
Al wil ik eigenlijk Luiz Gustavo op CM ipv Bender maar dan gaat Kagawa naar 7 chemistry en er zijn geen goede LM's in de Bundesliga behalve Ribery en die is rechtspoot en dan moet er ook een slechte LB bij. Japans kan het al helemaal niet
SIF Lewandowski als spits vind ik dan weer te min voor een IF (ben huiverig voor te veel IF's te gebruiken, want dan krijg ik weer een handicap om de oren net als mijn La Liga team toen er te veel IF's in kwamen).
Ja, het hele idee is dat ik eens 4-5-1 wil proberen, met een linkspoot als rechter CAM die goed kan schieten en passen.. Podolski, van Persie of Messi dus en Messi valt af.quote:
Waarom neem je geen Naldo IF als CB?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, het hele idee is dat ik eens 4-5-1 wil proberen, met een linkspoot als rechter CAM die goed kan schieten en passen.. Podolski, van Persie of Messi dus en Messi valt af.
Ben nu op de Duitse toer omdat ik Neuer de beste keeper van het spel vindt.
Kortom, ik wil een 4-5-1 met Podolski of van Persie als rechter CAM en UP Neuer als keeper en alles op 9 chemistry.
edit. en geen Lahm op RB, die vind ik kut![]()
Ik ga het dan maar zonder Kagawa doen. Renato Augusto op zijn plek en José Enrique/Mata op de linkerflank.
Dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Herkenbaar ook al ben ik volwassen (20) en heb ik vrij
Weet ik, dat was het idee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:07 schreef DutchSL het volgende:
Omdat SIF Naldo de grootste kneus is waar ik ooit mee gespeeld heb.
TIF is het dan he.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:32 schreef Lindgren. het volgende:
SIF Neymar incoming. Hattrick bij een 3-1 winst.
Die snelle ingooien voor de tegentander zijn zo irritant, jouw speler gaat staan te ragen of hij kan gewoon niet teruglopen alsof er een onzichtbare muur om hem heen staat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Weet ik, dat was het idee.
Ik kom de laatste tijd echt veel teams tegen waarbij alle spelers wel goede formatie/positie hebben maar geen enkele link. En al die ballen van hen komen aan terwijl bij mij alles verkenkerd speeltNu weer in de finale. En dan staat het 2-2 en ik krijg een paar meter van mn achterlijn een ingooi tegen. Konko gaat staan ragen op de scheids waardoor ik hem niet voor zijn Afellay kan zetten. Ibi gooit hem voor en goal
Was in de Copa Libertadores.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef DutchSL het volgende:
Dinsdag en woensdag wedstrijden tellen ze vaak niet mee, denk ook aan die hattrick van Miccoli een paar weken geleden.
edit.
wat voor wedstrijd was dat dan dat Neymar scoorde? De Braziliaanse competitie ligt stil en die regionale competities tellen sowieso niet mee?
Mata miste.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:00 schreef GuRBuH het volgende:
WTF, die Torres krijgt gewoon een penalty aangeboden tegen Birmingham maar wil m niet nemen.. Wat een dwaas.
Is het half 11, zegt ze tegen mij en mijn pa, ik ga nu naar bed, ik hoop dat jullie om 11 uur ook boven zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
"Ga je nou nog niet slapen?" als het 23:30 is ofzo
Zeg dat maar als er opnieuw een Messi IF komtquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, net als de CL telt dat sowieso niet toch?
Not the point. Torres krijgt een 95% kans op een goal aangeboden om zn vertrouwen iets op te vijzelen en dan weigert iequote:
Haha ja herkenbaar! Dat heb ik ook vaak als ik film zit te kijken met m'n pa. Dat je even elkaars kant opdraait:quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is het half 11, zegt ze tegen mij en mijn pa, ik ga nu naar bed, ik hoop dat jullie om 11 uur ook boven zijnkijken mijn pa en ik elkaar even aan met zo'n kop
.
Zo bang is hij dus geworden. Om te missen. Best sneu.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Not the point. Torres krijgt een 95% kans op een goal aangeboden om zn vertrouwen iets op te vijzelen en dan weigert ie![]()
Terwijl die maar overall 1 punt hoger isquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
Wat een achterlijke prijzen voor IF Kaka300 BIN
EL OH EL.
300BIN?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
Wat een achterlijke prijzen voor IF Kaka300 BIN
EL OH EL.
Je hebt IF Fer al gekocht?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:45 schreef vandermar het volgende:
5-0 voor met mijn eredivisie team in 30 minuten tegen gouden team met o.a. UP Demba Ba en IF Cisse gaat hij achterin rondspelenkon ik nog maar 4 goals maken
Overtoom
Fernandez![]()
Cabral
Beerens
Fer
Wat een bazen, IF Fer is echt een stoomlocomotief die niet traag begint en met een heerlijke passing en stopt echt veel af ook al was dit nog maar 1e wedstrijd maar dat is de eerste indruk.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:45 schreef vandermar het volgende:
Fer is echt een stoomlocomotief die niet traag begint en met een heerlijke passing en stopt echt veel af ook al was dit nog maar 1e wedstrijd maar dat is de eerste indruk.
100Kquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt IF Fer al gekocht?Dat gaat je wat kosten... Hoe veel?
Je hebt verschillende soorten zero weight spelers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:41 schreef pascal08 het volgende:
Hoe zit het nou met die zero weight spelers? In udb heb je wel een lijst met zero weight spelers, maar die zijn nooit uitgebracht.
Niet bitchen, gewoon je wiskunde examen halenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
Meh, nog een examen... wiskunde ... zo weinig concentratie over! Dat word herkansen haha
the fuck.... das een goede deal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Lol vriend van me heeft 400k verkocht voor 60 euro op de PS3
Als iemand 40k wil kopen voor 5 euro verkoop ik het alquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
marktplaatsjosti's heals ik 400k heb ga ik het ook verkopen.
Met een her kom je ook heel ver.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet bitchen, gewoon je wiskunde examen halenHet valt best mee.
Wat maakt jou het uit, je moet hem gewoon nu nog niet kopenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:31 schreef wieisboos het volgende:
mensen die IF fer er opzetten voor 3 dagen zonder BINen in die 3 dagen zal hij toch echt een stuk minder waard worden
69 niet genoeg?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit wordt m´n team: http://www.futhead.com/12/squad/146657
Alleen jammer van de pace van Mereiles en Cahill
Heb op Mereiles al een alternatief, Mikelquote:
Zijn toch ook mensen met een Full Feyenoord of Ajax hier?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Een Full Chelsea team?Speel dan h2h.
nee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn toch ook mensen met een Full Feyenoord of Ajax hier?
Als ik dit leuk vind maak ik dit toch
Groot gelijk heb je. Gewoon lekker je ding doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn toch ook mensen met een Full Feyenoord of Ajax hier?
Als ik dit leuk vind maak ik dit toch
Ik merk dat je me steeds meer gaat accepteren en respecterenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Gewoon lekker je ding doen
Ivanovic is beter dan Cahill (met dezelfde pace), betere stats en betere work rates. Hij speelt ook gewoon prima in mijn Joegoslaven team.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit wordt m´n team: http://www.futhead.com/12/squad/146657
Alleen jammer van de pace van Mereiles en Cahill
Onze relatie word beter, laat ik het daarop houden. No homo trouwens...quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik merk dat je me steeds meer gaat accepteren en respecteren
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik merk dat je me steeds meer gaat accepteren en respecteren
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Onze relatie word beter, laat ik het daarop houden. No homo trouwens...
Eventjes kijken hoe het uitkomt met het geld, heb nog lang niet genoeg om dit team af te maken maargoedquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ivanovic is beter dan Cahill (met dezelfde pace), betere stats en betere work rates. Hij speelt ook gewoon prima in mijn Joegoslaven team.
wordt. Groetjes!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Onze relatie word beter, laat ik het daarop houden. No homo trouwens...
Merk je volgens mij niks van, 9 is 9.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die chemistry bij m'n Chelsea-team![]()
Overal dubbele link, is dit te merken?
9 chemistry is 9, anders had je 15 gehad met al die linksquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die chemistry bij m'n Chelsea-team![]()
Overal dubbele link, is dit te merken?
Dan komt het broekpoepen pas aan bod, je gaat te snelquote:
Is er geen RW -> ST kaartje?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:11 schreef wieisboos het volgende:
IF Phillips80 shooting als 74 silver omdat hij 99 finishing heeft, hij is RW anders had ik er nog wat aan gehad, kan m ook niet ST zetten. zou echt geweldig zijn met 96 strength 99 finishing en 75 heading
Lichtgroene bedoel je?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jammer, alhoewel ik wel weet dat die donkergroene lijntjes angst opwekken bij de tegenstander
Lichtgroen inderdaad, mijn foutquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lichtgroene bedoel je?
Leukste teams blijven teams met veel dode links en toch 9 chemie.
Hij is gewoon een beestquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:11 schreef wieisboos het volgende:
IF Phillips80 shooting als 74 silver omdat hij 99 finishing heeft, hij is RW anders had ik er nog wat aan gehad, kan m ook niet ST zetten. zou echt geweldig zijn met 96 strength 99 finishing en 75 heading
Ik vond hem echt slechtquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
balen, IF Pepe wilt maar niet verkopenWil weer met Robben aan de slag
Ja, als de tegenstander aan het aanvallen was, was hij aan het rellen op het middenveld. Moest Fabregas aansluiten als CB, dat werkt natuurlijk niet. Verwacht veel meer van het duo IF Ramos - IF Chielliniquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
PepeZal wel aan zijn workrates gelegen hebben.
IF Fer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef Ferdii het volgende:
Ben er tijdje tussenuit geweest, gister FIFA weer opgepakt.
Zijn er afgelopen maanden nog zilveren IF Eredivisie spelers bijgekomen?
Ramos high/med work rates, Pepe tenminste nog high/high.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als de tegenstander aan het aanvallen was, was hij aan het rellen op het middenveld. Moest Fabregas aansluiten als CB, dat werkt natuurlijk niet. Verwacht veel meer van het duo IF Ramos - IF Chiellini
draai Schweini en Götze om, hebben Robben en Götze tenminste 9 chem geloof ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb me oude team weer gehaald, ik kan niet meer tegen dat Rooney open kansen mist..
WELCOME BACK!!
Dit is hem btw:
http://www.futhead.com/12/squad/89878
Ik moet weer Robben zijn gemiddelde omhoog halen, mijn vorige stond op 16/29 ofzo
Tenminste? Ik vind het drama, een CB die om de haverklap pleite is. Net als Luiz, zie je opeens die rare krullebol oplopen met je spits, gaat helemaal nergens overquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ramos high/med work rates, Pepe tenminste nog high/high.
Toen ik ze als duo had deed Pepe het ook een stuk beter en ook in mijn BraPorL hybrid met Luiz naast hem doet hij het prima.
Rond de 100kquote:
Tenminste ja.. Ramos heeft high attacking en med defensive, die is meer pleite dan Pepe met high attacking en high defensive hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tenminste? Ik vind het drama, een CB die om de haverklap pleite is. Net als Luiz, zie je opeens die rare krullebol oplopen met je spits, gaat helemaal nergens overHeb voorin kwaliteit genoeg, dus de verdedigers moeten zich vooral focussen op het niet tegenkrijgen van goals
Bij Pepe viel het me meer op, misschien omdat het op iets meer ongelegen momenten kwam. Met Chiellini meer balans, hoe dan ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tenminste ja.. Ramos heeft high attacking en med defensive, die is meer pleite dan Pepe met high attacking en high defensive hoor.
Zijn allebei matig tot slecht imo. Als je 2 Franse verdedigers wil centraal zou ik gaan voor Sakho en Mangalaquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:01 schreef Alovenac het volgende:
Iemand ervaring met Distin IF of Yanga Mbiwa IF? Wil eenv an deze twee ipv Mexes.
OPSLAAN EN OPSTURENquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
IK MAAK EEN SCORPION KICK GOAL![]()
![]()
OMGGGGGG
Ik heb nu Sakho - Mexes.. Maar weet niet of Mexes de beste oplossing is naast Sakho.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn allebei matig tot slecht imo. Als je 2 Franse verdedigers wil centraal zou ik gaan voor Sakho en Mangala
Hij zegt toch Mangala!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:22 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik heb nu Sakho - Mexes.. Maar weet niet of Mexes de beste oplossing is naast Sakho.
Baasjequote:Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
IK MAAK EEN SCORPION KICK GOAL![]()
![]()
OMGGGGGG
Eb ik ook gedaan, alleen niet op futhead, gotze haalt wel alleen 7quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
draai Schweini en Götze om, hebben Robben en Götze tenminste 9 chem geloof ik.
4-4-2 CAM werkt ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:26 schreef Alovenac het volgende:
Ik ben de enige owner van een Xavi CAM 442 op de markt, kom er alleen niet vanaf.
Dat kan technisch gezien niet eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:26 schreef Alovenac het volgende:
Ik ben de enige owner van een Xavi CAM 442 op de markt, kom er alleen niet vanaf.
Que?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat kan technisch gezien niet eens
Als het een doelpunt is zeker wetenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
Damn hij is echt ziek.in ene uit de lucht. Zie 'm nu weer met Rust.. Hopen dat ie ertussen staat straks
wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee. Heb 't vaak genoeg gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als het een doelpunt is zeker weten
nou ik zeg doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:27 schreef Toefjes het volgende:
Het trade succesje van vandaag: een trade offer voor mn 4-3-2-1 Iraola: Een 4-3-3 Iraola met 2 contracten meer
Meneer de techneut.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het ook gedaan, een 4-3-3 kaartje is toch 2 x zo duur als een 4-3-2-1, waarschijnlijk iemand die overstapt van 4-3-3 naar 4-3-2-1. Hoop dat hij blij is met zijn Iraolaquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ik zeg doen.
Is UP Denis trouwens een goede spits? Ga hem ns uitproberen
Het is tochquote:
Dus?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is toch
ST-ST
RM-CM-CM-LM
LB-CV-CV-RB
ja, maar dat betekent niet dat je geen Xavi 4-4-2 CAM kan krijgen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is toch
ST-ST
RM-CM-CM-LM
LB-CV-CV-RB
Wat heb je dan aan een CAM in 442?quote:
Dat is iets anders. Het kan wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan een CAM in 442?
CB ipv CV hierquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is toch
ST-ST
RM-CM-CM-LM
LB-CV-CV-RB
Nee ik bedoel het past niet in de formatiequote:Op donderdag 8 maart 2012 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, maar dat betekent niet dat je geen Xavi 4-4-2 CAM kan krijgen.
Ik had toch zo'n grappig doelpunt een paar maanden geleden. Net toen ik hem op wou slaan liep mijn xbox vastquote:
joh.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het past niet in de formatie
Hey gaan we nou Kapitein Obvieus spelen ofwatquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had toch zo'n grappig doelpunt een paar maanden geleden. Net toen ik hem op wou slaan liep mijn xbox vast![]()
Suk is voorbij de keeper maar struikelt over hem heen.
De bal blijft verder rollen
De verdediger wilt hem wegtrappen maar struikelt over Suk.
De keeper staat op en struikelt over de verdediger.
En de balt rolt in het doel.
jouw reactie met dat het technisch gezien niet kan liet mij denken dat jij bedoelt dat je hem niet CAM 442 kan krijgen omdat het niet in 442 past.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey gaan we nou Kapitein Obvieus spelen ofwat
Naja, misverstandje kan gebeurenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jouw reactie met dat het technisch gezien niet kan liet mij denken dat jij bedoelt dat je hem niet CAM 442 kan krijgen omdat het niet in 442 past.
Klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja, misverstandje kan gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |