Ik heb niet veel gezegd, heb alleen 'aha, oke' gezegd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Typische 180 graden twists. Hoe reageerde jij daarop?
Ze is niet heel actief op FOK!, maar ze weet dat ik er op zit en ze bekijkt zo nu en dan ook mijn AT's.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:27 schreef dawg het volgende:
ik ben wel benieuwd wie deze labiele fokster is. kunnen er zoveel zijn dat raden moeilijk wordt nml.
Ik deelde veel meer met mijn vriendin dan met mijn ex. Lijkt mij ook niet meer als logisch. En je moet toch dingen kunnen delen met meer mensen, lijkt mij?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:51 schreef loveli het volgende:
Keerzijde: TS heeft 2 keer zonder medeweten van z'n vriendin contact met z'n ex gezocht. In een gezonde relatie deel je dingen met je vriendin, niet met je ex...
Het is nu uit, TS en z'n ex zullen allebei hun weg moeten zoeken. Met of zonder elkaar.
En nadat jij die 2 legendarische woorden sprak, ging ze weer?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gezegd, heb alleen 'aha, oke' gezegd.
Ben jij TS?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef Atemno het volgende:
Misschien heeft ze nu gezien dat ze fout is en dat ze echt verbetert..
Been there, done that.
En ja, ik begrijp al jullie reacties, want zo denk ik er zelf ook over, maar zie toch de zin hierboven.
Ik hoop dat ze zal reageren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als ik je vriendin zou zijn en ik zou dit topic lezen, zou ik het hele verhaal echt wel herkennen, kloon of niet, zóveel details!
Jij bent het hè, jaloers kreng dat je bent!quote:
Ja tuurlijk. Mijn Boyfriehiend (hierna te noemen BF) zoekt almaar aandacht van exen en andere meisjes en daar maak ik even heel korte metten mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij bent het hè, jaloers kreng dat je bent!
Ik heb Ryan3 net even een berichtje naar zijn Twitter-account gestuurd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:00 schreef Staal het volgende:
Ja tuurlijk. Mijn Boyfriehiend (hierna te noemen BF) zoekt almaar aandacht van exen en andere meisjes en daar maak ik even heel korte metten mee natuurlijk.
Dank je wel. Je krijgt de groeten terug van mij. Ik heb net een loempia gegeten.quote:Heb trouwens de groetjes aan je gedaan in TRU. Was benieuwd naar wat je ging eten namelijk.
WAT?! Heeft hij een Twitteraccount? De smiecht. Ik zal hem eens...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb Ryan3 net even een berichtje naar zijn Twitter-account gestuurd.
[..]
Dank je wel. Je krijgt de groeten terug van mij. Ik heb net een loempia gegeten.
Ik zag dit niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:22 schreef Daniel1976 het volgende:
SVP stoppen met SC hier, alvast dank!
O ja, jij hebt al in TRU getwitterd/getweet dat ik een #loempia heb gegeten, dat maakt mijn tweet hier inderdaad overbodig. Alhoewel retweeten ook erg #hip is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:22 schreef Daniel1976 het volgende:
SVP stoppen met SC hier, alvast dank!
http://twitter.com/#!/BARACKOBAMAquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:23 schreef Staal het volgende:
WAT?! Heeft hij een Twitteraccount? De smiecht. Ik zal hem eens...
Volgens mij krijg ik zometeen een R&P-bannetje aan mijn broek van Daniel1976. Dus als ik niet meer reageer dan weet je waarom.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:23 schreef Staal het volgende:
Volgens mij krijg ik zometeen een bannetje aan mijn broek van EC en die zal niet alleen voor TRU gelden. Dus als ik niet meer reageer dan weet je waarom.
Daarom zou het zo leuk zijn als de vriendin van TS dit topic ontdekt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
Jezus wat een makkelijke reacties allemaal....
We horen het nu maar van een kant he
Als ik het eens omdraai en de feiten lees is ts heimelijk vele sessies bezig geweest met zijn ex. Toen zijn vriendin aangaf dat niet te trekken (en hoe kwam ze erachter??) bleef hij er desondanks mee doorgaan, enne....yeah right dat die gesprekken heel onschuldig waren en alleen maar over de eurocrisis gingen. Hoe naief wil je zijn?
Mijn idee? Ts vertelt hier niet the holy truth maar is zichzelf aan het vrijpleiten. Wees een kerel, je zocht grenzen op en logisch dat je vriendin steigert. Niets met control-freak te maken maar met iemand die haar vriend controleert omdat hij een eerdere afspraak niet nakomt
Logisch
Begrijpelijk dat ze dan zo reageert....
Ik zit er eigenlijk ook een beetje op te wachten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Daarom zou het zo leuk zijn als de vriendin van TS dit topic ontdekt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:35 schreef KloonJonguh het volgende:
Hai,
Heb voor het komende verhaal even een kloontje aangemaakt. Waarom? Omdat mijn GF mijn FOK! username weet en het ook checked. Dus tja, als ze het dan leest ben ik fucked.
Op het moment vind ik iedereen die in dit topic post verdacht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zit er eigenlijk ook een beetje op te wachten.
Zelfs als de vriendin in kwestie zich meldt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op het moment vind ik iedereen die in dit topic post verdacht.
#paranoia
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |