Hoe oud is dat kind?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:09 schreef KloonJonguh het volgende:
Nu is ze zo van 'Wil je me terug?'
Ik: 'Niet onder de voorwaarden die jij mij geeft.'
Zij: 'Dan verwijder ik 't toch zelf allemaal?'
:/
Liefde doet rare dingen met je..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap echt gewoon oprecht niet hoe mensen hun leven kunnen laten bepalen door iemand anders. Lekker alles doen wat zij wel en niet goed vind, man the fuck up
Liefde of Stockholm syndroom?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:38 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Liefde doet rare dingen met je..
Ik haar wel, ja. In het begin: weinig vertrouwen in haar, maar dat lijkt me ietwat logisch. Maar als ik na 2 jaar nog steeds bij iemand ben, dan vertrouw ik diegene echt wel. Andersom blijkbaar niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat blijkt maar weer.
Vertrouw je haar?
Ik praat alleen met haar, ja. Ik zou nooit iets met die ex afspreken, puur niet voor mijn vriendin. Daar doe ik dan niet zo moeilijk over. Maar gewoon contact moet ik kunnen blijven houden, in mijn mening.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:24 schreef Braddie het volgende:
Ik zeg weg met dat mens, maak er je ex van
Dat ze bepaalde dingen niet wilt, okè, maar dat ze je op zo`n manier loopt te chanteren is niet normaal, jij mag dus niet met iemand praten die je nog wel gewoon aardig is, maar toevallig je ex is?
Als ze zegt dat jij haar moet deleten, omdat je alleen met haar praat, moet jij vind ik je huidige vriendin dumpen omdat ze ongelovelijk wantrouwend is, en blijkbaar een verschrikkelijk jaloers typ.
van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:52 schreef KloonJonguh het volgende:
Ze 'kan' niet langer met mij verder als ze weet dat ik contact heb met mijn ex. Dus, apparantly I'm single.
Voor je je afvraagt of je iemand anders moet zoeken, moet je je eerst afvragen wat je met je huidige vriendin wiltquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:35 schreef KloonJonguh het volgende:
Ik weet niet wat te doen, mensjes. Ik hou van d'er, maar ze is soms zo gek als een deur. En door die acties van haar, zoals deze, begin ik dus te twijfelen of ik niet iemand anders moet gaan opzoeken.
Misschien kan je geen vrienden zijn als je 18 bent. Als je wat ouder bent is dat geen probleem.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor je je afvraagt of je iemand anders moet zoeken, moet je je eerst afvragen wat je met je huidige vriendin wilt
Vind je het contact met je ex zo vreselijk belangrijk of gaat het je om chantage/controle? Mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn, maar dat wist je vast zelf ook al.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien kan je geen vrienden zijn als je 18 bent. Als je wat ouder bent is dat geen probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |