ja, want mijn slaapkamer is als een ijskastquote:
whyquote:
Kitesurfenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, want mijn slaapkamer is als een ijskast
[..]
why![]()
I'll let Google Images decidequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, want nat rokje heeft een andere betekenis.
tof.. maar koud manquote:
zit je nou te haten op mijn goddelijk gevormde derriere in een rokje?quote:
Alleen met omkledenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tof.. maar koud man
[..]
zit je nou te haten op mijn goddelijk gevormde derriere in een rokje?![]()
Zoals in de koran staat?quote:
It depends.. staat die ook op Google Images?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zit je nou te haten op mijn goddelijk gevormde derriere in een rokje?![]()
Misschien vind ik nog enige vorm van waardigheid voor augustus. Ik beloof niks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En oh wee als je terugkomt als maagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Creatieve inval had ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar erm, waar komt die naam nou wel vandaan?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sorry, het kwam door de kou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien vind ik nog enige vorm van waardigheid voor augustus. Ik beloof niks.Heb je die waardigheid nog als je bezopen bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk het niet, hoewel er wel eens andere foto's te vinden waren, maar gelukkig niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
It depends.. staat die ook op Google Images?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien vind ik nog enige vorm van waardigheid voor augustus. Ik beloof niks.Dronken wakker worden in het ziekenhuis mag ook. Heb ik ook gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
alleraardigst van jequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Creatieve inval had ik
[..]
[ afbeelding ]
Even in de magnetron en dan heb je het vast weer snel warm hoor
Warme chocomel?quote:
Nu ben ik heel nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
denk het niet, hoewel er wel eens andere foto's te vinden waren, maar gelukkig niet meer
Dat lukt me meestal vrij aardig anders.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je die waardigheid nog als je bezopen bent?
Really?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dronken wakker worden in het ziekenhuis mag ook. Heb ik ook gedaan
stiekem deed ik het er omquote:
doe mij mia kirshner maarquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef Chamastya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of dit jij mag kiezen
Jij hebt wel smaak hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stiekem deed ik het er om
/attentionwhoremodus uit
[..]
doe mij mia kirshner maar
Ow dus er zijn geen foto's die je misschien via dm even wilt sturen ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stiekem deed ik het er om
/attentionwhoremodus uit
[..]
doe mij mia kirshner maar
uiteraardquote:
ik ga hier even over nadenkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dus er zijn geen foto's die je misschien via dm even wilt sturen ofzo?
Dromen mag je hebben en misschien komen ze wel uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uiteraardbeetje onbereikbaar alleen
Ja comazuipen wtfquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Really?
Ik ben toch niet aan het hallucineren nu he?
* LostInSpace knijpt zichzelf
Nope
Ik had er vroeger eentje, maar die heb ik weggegooid....quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga hier even over nadenken
dat zou wel heeeeeeeeeel gaaf zijn.. voor nu hou ik het wel bij fantaseren iddquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dromen mag je hebben en misschien komen ze wel uit
Ik volg die even aandachtig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga hier even over nadenken
tenzij je stiekem een mooi meisje bentquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had er vroeger eentje, maar die heb ik weggegooid....
Je zou toch niet geinteresseerd zijn denk ik
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zou wel heeeeeeeeeel gaaf zijn.. voor nu hou ik het wel bij fantaseren idd
Hoe ver was je nou met die tekst?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had er vroeger eentje, maar die heb ik weggegooid....
Je zou toch niet geinteresseerd zijn denk ik
30 cmquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hoe ver was je nou met die tekst?
this freaks me out wegens bepaalde redenen die ik niet kan vertellenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik volg die even aandachtig.
[ afbeelding ]
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dat vind ik lief van jequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef Chamastya het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefste user van dit forum![]()
Dank je welquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef Chamastya het volgende:
[ afbeelding ]
Ietsje groter asjeblief!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef Chamastya het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef Chamastya het volgende:
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dat vind ik lief van je
Haar borsten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |