![170.png]()
Vorig topic:
DNA Onbekend: Is je vader wel je echte vader?quote:
DNA Onbekend op de site van de NCRVIs mijn vader eigenlijk wel mijn echte vader? Zijn mijn broers wel echt mijn familie? Grote twijfels en onbeantwoorde vragen over familiebanden laten diepe sporen na in het leven van de mensen. Want leven in het ongewisse, of het nu gaat om oorlogskinderen, adoptiezaken of het vermoeden voortgekomen te zijn uit overspel, veroorzaakt veel verdriet. Caroline Tensen wil in DNA Onbekend mensen helpen om voor eens en altijd een eind te maken aan een leven vol onduidelijkheden en ontkennngen.
Alle uitzendingen op Uitzendinggemist.nl Ik ben groot fan van
Spoorloos en hoewel DNA Onbekend zeker niet de klasse van Spoorloos heeft, roept het wel een zelfde soort gevoel op. Het feit dat iemand mogelijk een andere vader heeft en dat zijn of haar broers en zussen halfbroers en -zussen zijn vind ik altijd wel een bijzonder idee.
Gisteren was er een vrouw in de uitzending die vermoedde dat haar zus eigenlijk haar moeder was. Dergelijke onderwerpen intrigeren me altijd erg en ik ben dan ook in korte tijd vaste kijker geworden van DNA Onbekend.
Ik ben geen groot fan van presentatrice Caroline Tensen, maar dat mag de pret niet drukken. De verhalen zijn boeiend en daar gaat het om.
Elke woensdag om 20:30 uur op Nederland 1. Ook NCRV.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.