Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
Een van de forum bazen heeft dit legendarische topic geopend.
Weiser ga ff van kamikazie z'n accountquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
Een van de forum bazen heeft dit legendarische topic geopend.
HAHAHAHAHquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Weiser ga ff van kamikazie z'n account
50 euro in Belgie, 25 in NL.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:37 schreef stoereboii het volgende:
Iemand een idee van wat street gaat kosten? Toch geen 50 euro? Moet em maar eens gaan bestellen heel binnenkort
Geen 50, nee. 60.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:37 schreef stoereboii het volgende:
Iemand een idee van wat street gaat kosten? Toch geen 50 euro? Moet em maar eens gaan bestellen heel binnenkort
Ja als ie zo duur is wel, wacht ik wel tot juli tot ie 30 euro gaat, résistance 3 was in december ook al 35 bij MMquote:
Sowieso gaat dat heel snel vervelen, je doet de sickste tricks met 2 knuppelaanrakingenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja als ie zo duur is wel, wacht ik wel tot juli tot ie 30 euro gaat, résistance 3 was in december ook al 35 bij MM
quote:
Bij bol.com is hij echt 60, ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dit serieus of wat? Dan maar paar maand wachten
Swagjackerrrrquote:
quote:
Vind het altijd wel leuk. Op 30-35 euro zal ik em dan ook kopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso gaat dat heel snel vervelen, je doet de sickste tricks met 2 knuppelaanrakingen
Zonder jou zaten we nu nog op 200 ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Met een beetje gespam redden we de 750 nog in FUT 12
Ik spam heul niet veel, ik was topposter 13quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zonder jou zaten we nu nog op 200 ja.
dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef koenie95 het volgende:
Ik dacht dat Barca live werd uitgezonden op Ned 3, dan maar een sopcastje erbij pakken...
moet ik de stats erbij pakken ja?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik spam heul niet veel, ik was topposter 13
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zonder jou zaten we nu nog op 200 ja.
Doe eens, ben benieuwd of ik gestegen benquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet ik de stats erbij pakken ja?
En jij bent een van de nieuwste leden, nee jij spamt niet veel nee!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is toch ook zo?Tenminste, ik zag het wel staan in de tv gids
Ja nr 13 in 2 maandenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stuk voor stuk authentic qualityquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef zerokil het volgende:
[..]
En jij bent een van de nieuwste leden, nee jij spamt niet veel nee!!
Kwaliteitsposts stuk voor stukquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf GJE, 3100 sinds november en jezelf geen spamhoer vinden
HAHAAHHAAHHAAHAHHAquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kwaliteitsposts stuk voor stuk
iddquote:
Verassend.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
HAHAAHHAAHHAAHAHHA
Trouwens Juve gelijk gespeeld
2-0 of penals na 1-0quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel moet APOEL spelen om OL eruit te knikkeren?
http://arcee862.com/reeksstats.php?reeks=2073quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:57 schreef Fuszy het volgende:
Hoe kan je eigenlijk die post stats zien dan?
Zou indd prachtig zijn als ze lyon eruit knikkerenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]ze staan al 1-0 voor
APOEL COME ON
gerechtigheidquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:57 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Zou indd prachtig zijn als ze lyon eruit knikkeren
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://arcee862.com/reeksstats.php?reeks=2073
Het stond zondag nog op teletekst, maar opeens wordt het toch niet uitgezonden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is toch ook zo?Tenminste, ik zag het wel staan in de tv gids
firstrowsports.euquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:58 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een internet stream voor mij. Ik wil kijken op mn mac.
Ziet er wel tof uit, op die absurd slechte shooting van Bender na danquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga dit maken denk ik:
http://www.futhead.com/12/squad/144949
NOS, y u no zend uit Barca? ლ(ಠ益ಠლ)quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het stond zondag nog op teletekst, maar opeens wordt het toch niet uitgezonden.
1-3quote:
Door hem had ik mijn eerste ban. Volgens mij had hij ook een ban. Want ik mocht niet vertellen wie hij is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die ene gozert heeft niets meer laten wetenDus denk het wel
Tevens 1-0 Messi. lb+y goal
Die barendrecht gozer heb jij het toch over.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Door hem had ik mijn eerste ban. Volgens mij had hij ook een ban. Want ik mocht niet vertellen wie hij is.
Ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die barendrecht gozer heb jij het toch over.
Is het een kloon?quote:
Ja want diegene vangt bot dus is het een mooie tussenweg van bod en bot. Bod met dt is natuurlijk onmogelijkquote:
Ben net thuis hoorquote:
was je weer de hond aan het uitlaten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben net thuis hoor
Ik lees geen 6 pagina's bagger terug
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was je weer de hond aan het uitlaten?
je hebt er al 2 van 100k gemistquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jablok door het dorp, JWT dat doet ik wel...
2x Fer op de markt. 1 met 110K BIN. Ik had hem wel duurder verwacht tbh.
quote:
jawel, 3x 100K startprijs, 2 daarvan zijn gekochtquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]dan gaat hij nog wel flink dalen. Beide zijn niet gekocht?
Alleen jij nogquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben trouwens meerdere PS3ers een vriendverzoek van Ajacied7 gehad?
I lolled.quote:Een man uit Californië is aangehouden nadat hij zijn eigen vriendin doodschoot met een zelfgemaakt kanon.
De 39-jarige Richard Dale Fox heeft een voorliefde voor wapens en explosieven en bouwde daarom zelf een kanon. Bij zijn eerste poging om een projectiel te lanceren raakte hij de caravan, waarin zijn vriendin aanwezig was. De man was onder invloed van alcohol toen het gebeurde.
Ik dacht al, misschien had je me specifiek nodig met iets, niet dat ik je negeerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alleen jij noglet niet op mijn naam
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
Waarom kijk ik hier nou net voor dat er gescoord wordtFML.
@Tim, gingen ze er voor 100K uit of niet?
LE-ZENquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:28 schreef Tim86 het volgende:
messiiiiiiii
[..]
jawel, 3x 100K startprijs, 2 daarvan zijn gekocht
Ja voor 100K of voor meer. Dat staat er niet, ook al bedoel je het wel.quote:
Dat had ik daarvoor al gezegd..quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja voor 100K of voor meer. Dat staat er niet, ook al bedoel je het wel.
Cabaye IF? ipv Belhandaquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef Kamikazie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/148326
Ik zit voor zoiets te kijken. Tips iemand?
oh vandaar het misverstandquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cabaye IF? ipv Belhanda
@Tim, dat lees ik nu pas
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:15 schreef Tim86 het volgende:
2x Fer verkocht op de xbox so far van wat ik in mijn watchlist had..allebei voor 100K. Dat was ook de laagste startprijs
Danku, zal ik zo is ff naar kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
Empoli heeft ook wel een leuk blauw tenue. Geen sponsor en geen rare lijntjes troep.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef Pobberd het volgende:
Ik zit in een party met hollanders en belgen ofzo. kanker hier en kanker daar. en mijn moeder is een hoer
dm nummer maarquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef Pobberd het volgende:
Ik zit in een party met hollanders en belgen ofzo. kanker hier en kanker daar. en mijn moeder is een hoer. wou ik even kwijt![]()
Nu komt die aggresieve mannetje in hem omhoog, hou 'm tegen!quote:
Thuis of uitshirt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
Kaizer chiefs kit, die was toch veel waard of niet?
Thuisquote:
Sla ze in elkaar danquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef Pobberd het volgende:
Ze hebben ook een account van een vriend van mij gehackt, daarom kwam ik ook in die party
Altijd leuk om die in een pack te krijgenquote:
Is toch zwart met een soort gele uitbarsting vanuit het midden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Altijd leuk om die in een pack te krijgenIk vind het shirt echt afschuwelijk
Telephonetische klappen doen pijn hoorde ikquote:
Ja, zo'n epileptische luipaardprint ofzo. Mensen die met die kit spelen klik ik altijd weg omdat ze altijd een blauwe/roze bal hebben en spelen als mongolenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is toch zwart met een soort gele uitbarsting vanuit het midden?
Ik ga die roze bal ook maar eens kopen, die heeft swagquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, zo'n epileptische luipaardprint ofzo. Mensen die met die kit spelen klik ik altijd weg omdat ze altijd een blauwe/roze bal hebben en spelen als mongolen
Ik zal het eens proberenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Telephonetische klappen doen pijn hoorde ik
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga die roze bal ook maar eens kopen, die heeft swag
Vorig jaar was hij heel goed, maar dit jaar niet zo volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef dion_v_k het volgende:
Bijna iedereen met een zilveren BBVA team speelt met Soriano in de spits.
Heb hem net voor 750c gekocht, zie ik daarna dat hij geen drol waard is
Nergens op rekenen bij EA, denk maar niet dat die nakkers naar hun klanten omkijkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
ik dacht dat de upcoming opponent freeze gefixt was![]()
![]()
![]()
EA
Alleen als je een potentiele inkomstenbron bent, dan doen ze allesquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nergens op rekenen bij EA, denk maar niet dat die nakkers naar hun klanten omkijken
dat zijn we toch allemaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen als je een potentiele inkomstenbron bent, dan doen ze alles
Hun verdienen niks aan een bugfix, hun verdienen aan mensen die problemen hebben met pakjes kopen voor echt geldquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hun verdienen niks aan een bugfix, hunverdienen aan mensen die problemen hebben met pakjes kopen voor echt geld
100K is denk ik bodemprijs op de 360, 110K werd net ook direct gekocht zowat en daarvoor ook nog een 110K die eruit ging.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef Fuszy het volgende:
IF Fer 3-4-2-1 verkocht voor 271k op de PS3.
Dan heb jij een lekkere deal Vandermar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |