Ik moet toegeven dat ik het toch wel erg leuk voor ze vindquote:De 47-jarige Mental Theo heeft bekend gemaakt dat ie al 3 jaar een relatie heeft met een dame die zijn dochter had kunnen zijn.
Theo is stapelverliefd op de 21-jarige Maaike Jansen, de zangeres die in 2007 de talentenjacht So You Wanna be a Popstar won.
"We zijn een setje", onthulde Theo in Shownieuws. De twee tortelduifjes hebben hun relatie bewust geheimgehouden. "Zij was met haar album bezig en we wilden eerst kijken of het leuk was en of het lukte. Inmiddels zijn we al drie jaar verder."
Maaike won in 2007 de talentenjacht So You Wanna Be A Popstar. Mental Theo, die eigenlijk Theo Nabuurs heet, wilde niet direct aan de grote klok hangen dat ze een stel zijn.
Jep, klopt. Ze is 21 en wordt 22 op 4 aprilquote:
Ja het is nieuws. Hij heeft het niet aan de grote klok gehangen. Maw: hij wilde het niet overal rondbazuinen dat ie zo'n jonge vriendin heeft. Hij heeft er bewust voor gekozen om het echt nu pas officieel bekend te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Thieske het volgende:
Is dit nieuws? Foto uit 2009. Met bijschrift: "Mental theo nabuurs met zijn vriendin Maaike Jansen "
[ afbeelding ]
Schijnbaar hoeft ie geen groupies meer, aangezien ie nu 3 jaar een vaste vriendin heeftquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:28 schreef Libres het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd op jacht.. TMF groupies
Zo gingen die dingen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:28 schreef Libres het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd op jacht.. TMF groupies
Het is net Ilse de Lange!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Thieske het volgende:
Is dit nieuws? Foto uit 2009. Met bijschrift: "Mental theo nabuurs met zijn vriendin Maaike Jansen "
[ afbeelding ]
Jij trekt volle zalen, zeker?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef Geralt het volgende:
En dat moet 21 zijn?
Godsklere zeg, die heeft een ouwe kop
=edit=
En die foto is van 3 jaar geleden dus toen was ze 18
Ik had haar minstens 35 geschat als het al niet ouder was
Vroeger toen ik nog jong was wel. Nu ben ik ook gewoon een ouwe lulquote:
Jup, geil dingetje welquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hij had 10 jaar geleden toch ook al een jonge vriendin? Zo'n 20 jarig model ofzo.
Voor zover ik weet heeft ie geen kinderenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Theo eigenlijk kinderen? Ik meen me iets van een zoontje te herinneren, maar begin nu te twijfelen. Hopelijk geen dochter, anders is het meisje straks zelf 16 en komt paps meteen grietje van 18 aan
Ah dan heb ik het mis, mijn excusesquote:Op zondag 11 maart 2012 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
Vorige maand nog een zinnetje over zoon naar school brengen op Twitter, aldus Google.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |