Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb wel veul plezier beleefd aan het lezen van de boeken hurr, films zijn mwah
Labeltjes printen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
Enveloppen schrijven SUCKT !
Mijn hand doet pijn na 10 enveloppenMoet zo mijn best doen om netjes te schrijven
Hou es op, komt best goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:31 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme, ik heb de binnenkant van mijn lippen open zitten vreten van de zenuwen.
Nee goh.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik vond de boeken wel lekker weglezen, maar hoogstaande literatuur. Nee.
Neuuhhh is niet zo tof/mooi... Ik wíl het ook graag zelf schrijven.. maar het is gewoon een pokkekarweiquote:
Krijg je wel leuke plaatjes vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Jaja schaar heel 9gag is anti-twilight
Titanic.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het leuke is dat ik dat hele twilight nog nooit heb gezien of gelezen, vind het bij voorbaat helemaal niks
Net als Harry Potter.
En Justin Bieber
Ahh lekker beīnvloedbaar door tze internets dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het leuke is dat ik dat hele twilight nog nooit heb gezien of gelezen, vind het bij voorbaat helemaal niks
Net als Harry Potter.
En Justin Bieber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |