SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:21 schreef Bloempje. het volgende:
Een beetje proberen de lapo te stelen met een punt. Ghah, dit zal je leren, vlegel.
Hebben de afgelopen 577 topics je niks geleerd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:21 schreef Bloempje. het volgende:
JA JEETJE
Hoe moet ik dat nou weer weten
Lolololquote:
Neuh. En alsof jullie er vanaf topic 1 warenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hebben de afgelopen 577 topics je niks geleerd?
[..]
Lololol
Moest je maar naar me toe komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Patje1987 het volgende:
Cosmo ik ben boos, ik heb jou niet gesproken gisteren.
Ik heb je niet gezien, wel nog naar je gezocht trouwens.quote:
Ik stond overal en nergens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien, wel nog naar je gezocht trouwens.
Jepquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh. En alsof jullie er vanaf topic 1 waren![]()
.
Het gaat om het idee ok.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh. En alsof jullie er vanaf topic 1 waren![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |