Samzz, even voor de beeldvorming: wat is de username van die gast met wie jij naar de premeet was gekomen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
Mijn voornemen was de fotografen te ontwijken. Ik faalde.
Aha, vandaar donker!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)2991_591135668_n.jpgSamen met mijn vriend
Ik sta anders nergens op, behalve heeel klein toen ik in 't midden van de zaal zat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Al ben je nog zo snel, mijn camera achterhaalt je wel.
Van jou heb ik nog een bonusfoto jaleesajoia.
Watertornadoquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Samzz, even voor de beeldvorming: wat is de username van die gast met wie jij naar de premeet was gekomen?
* JK1982 heeft nu bij een aantal usernames wel het gezicht, maar van een heleboel ook nog niet..
Whaaaa?? Wattan??quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Al ben je nog zo snel, mijn camera achterhaalt je wel.
Van jou heb ik nog een bonusfoto jaleesajoia.
En ik zat dus weer naast jou. Gelukkig net niet te zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef JK1982 het volgende:
Ik sta hier half op, in het midden met dat geruite overhemd aan..
[ afbeelding ]
Valt wel mee. Volgens mij zijn de beste plekken toch wel in het midden ongeveer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie hadden goeie plekken gescoord dan
Midden helemaal achterin, hoppaquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Valt wel mee. Volgens mij zijn de beste plekken toch wel in het midden ongeveer.
Wellicht herrinner je mijn plakkerige hand?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Samzz, even voor de beeldvorming: wat is de username van die gast met wie jij naar de premeet was gekomen?
* JK1982 heeft nu bij een aantal usernames wel het gezicht, maar van een heleboel ook nog niet..
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Valt wel mee. Volgens mij zijn de beste plekken toch wel in het midden ongeveer.
joh dat scherm was zo groot, maakt echt niet uit waar je zatquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht herrinner je mijn plakkerige hand?
Lekker hey! Pik er volgende keer nog effe wat stoelen bij dan damequote:
Dan zal ik maar niet zeggen wat..quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht herrinner je mijn plakkerige hand?
Ghehehe.. don't even THINK about it..quote:
Natuurlijkquote:
Het was wel heel lief van de FOK!kers die twee plaatsjes op wilden schuivenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lekker hey! Pik er volgende keer nog effe wat stoelen bij dan dame
Hoquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen wat..
Ja, ik weet wel wie jij bent. Ciske
Waarvandaan dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je ook uit 010 komt hè? Op een of andere manier komen de meesten die ik via Fok ontmoet uit die regio..quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Howe gaan mij niet associeren met Amsterdammers he!
0229 jongen, SCHAAKMEESTER BESCHERMT MIJN BUURT!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarvandaan dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je ook uit 010 komt hè? Op een of andere manier komen de meesten die ik via Fok ontmoet uit die regio..
Thank god!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
0229 jongen, SCHAAKMEESTER BESCHERMT MIJN BUURT!
Maar eigenlijk gewoon burgerlijk Hoorn, met een hele hoop dorpen er om heen, vandaar
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |