SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Waar zou piracy toch vandaan komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Waar gaming langzaam naartoe gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jammer, keek er naar uit maar zo hoeft 't niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Waar gaming langzaam naartoe gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Of je even je excuses wilt aanbieden aan de hele treincoupe hier.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:45 schreef SoldMayor het volgende:
Deze man komt ook toch best wel hard.
Hey, hoi, hallo...
En nog een keer,ze zitten me hier echt achterlijk aan te kijken. Overigens zit naast mij een absurd dik wijf de hele tijd te lachen in de headset van haar telefoon. Ze is al een half uur aan het hinniken in die telefoon tegen een of andere kerel blijkbaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef SoldMayor het volgende:
Oke sorry jongens, een leuk liedje dan om het goed te maken.
quote:
Ben ik echt de enige die hier moordneigingen van krijgt?quote:
Ik weet dat je het een geweldig nummer vindquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ben ik echt de enige die hier moordneigingen van krijgt?
Nog meer troep :quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef Pixell het volgende:
Wat is dit allemaal voor een kankertroep in dit topic![]()
even voor de duidelijkheid, ik ben niet zanger Bob.
Is dat de eerste die uit die bus komt? die kan hem opzich wel hebben jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die brunette zat bij mij op school
Mijn eerste telefoonquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:32 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
ahw yeah dit wordt me nieuwe phone, octa-core processor allez!
MET KLEUR EN ALLES!!!quote:
gaat niet ver genoeg terugquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef Bozz187 het volgende:
www.wiebelternou.nl
Ofzo iets staat op geenstijl
http://wiebelternounog.nl/
Wat is er nu speciaal aan 5.1? batterij fix? En dat is nog eens zekerquote:
Never change a winning team?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is er nu speciaal aan 5.1? batterij fix? En dat is nog eens zeker
Haha true, maar vroeg het mij af waar dequote:
Gewoon zomaar, niks speciaals aan 5.1.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha true, maar vroeg het mij af waar devoor was
Same here, wel die met een klepje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:48 schreef PierreTT het volgende:
Motorola M3688B uit '99, mijn eerste telefoon
Ja ik ook,maar dat was in december 1998,dat weet ik zeker!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Same here, wel die met een klepje.
met i-mode jaquote:
Kom naar huis en ga mee bf spelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef PierreTT het volgende:
Stef,weet je nog die vrouwen waar ik het vanmiddag over had? Daar zit ik nu tussenin. En ik ben aan het afsterven.
Sport 1quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:55 schreef badboynova het volgende:
GVD WAAR IS BARCA te kijken, hier werk ik toch niet voor om naar ali b te kijken op 3 als er cl voetbal bezig is
HAHA vorige keer hadden ze nog dinsdag en woensdag de wedstrijden en nu ineens niksquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:55 schreef badboynova het volgende:
GVD WAAR IS BARCA te kijken, hier werk ik toch niet voor om naar ali b te kijken op 3 als er cl voetbal bezig is
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
wedden dat dit de eerste van titty was, multipurpose
Veel te klein, tliciouz wil alleen maar gigantische negerlullen inclusief kloppende aderen enzulks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
wedden dat dit de eerste van titty was, multipurpose
En daarom quote je mij zeker omdat ik suri benquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Veel te klein, tliciouz wil alleen maar gigantische negerlullen inclusief kloppende aderen enzulks.
Tenminste, zo doet ze vermoeden.
Epic failquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
En daarom quote je mij zeker omdat ik suri ben
hij heeft ook een tweede bijnaam "de loch nessie"XDquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Epic fail
Maar ik heb wel verhalen gehoord over jouw gigantische schwanz ja. In de volksmond staat hij bekend als 'De Broa Constricor'.
Het gaat over lullen, en jij bent er ook weer meteen bijquote:
OH SNAP, HE DIDN'T!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het gaat over lullen, en jij bent er ook weer meteen bij
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me alleen niet meer kan herinneren wat er dan zo 'bijzonder' aan was destijds. Maar dat zal wel met mijn geheugen te maken hebbenquote:
quote:
Een actie van Hi destijds, kreeg je voor bijna niks als je bij hun bleef. Zeg maar in de begintijd van abonnementenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me alleen niet meer kan herinneren wat er dan zo 'bijzonder' aan was destijds. Maar dat zal wel met mijn geheugen te maken hebben
Deze poep is hella funnyquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jou quote faal enzo, ik moest lachen
bros before hoesquote:
Verder wel alles oke?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
True story.
Vandaag before Morgen-
haha snap je hm want hij heet Morgen-XDx
iksiedee DX
quote:
Dan verschillen wij daar duidelijk van mening in. En bij onderwijs is het geen probleem zeker?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep laat de rijken meer betalen en dan armeren minder. Beetje jammer dat er erg veel armeren zijn ten opzichte van rijken en dus vooral de middenklasse (jij en ik) de grootste lasten dragen. Hoe minder je verdient, hoe voordeliger je uit bent dus.
Typisch pvda praatje.
Daar heeft hij toch niks meer mee te makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daar duidelijk van mening in. En bij onderwijs is het geen probleem zeker?
Hij betaalt er wel voorquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch niks meer mee te maken
Mr. Lover Loverquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:09 schreef Bozz187 het volgende:
Chill op de snelweg met een snelheid van 16kmh ahw yeah ik houd er van als de snelweg dicht is
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pringles,was jij niet in december nog naar Suri geweest?
Dat klopt sowieso niet wat hij zegt, onderwijs wordt maar gedeeltelijk uit belastinggeld betaald. Basisonderwijs wel, maar bij verder onderwijs heb je gewoon collegegeld etc.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daar duidelijk van mening in. En bij onderwijs is het geen probleem zeker?
Om hier even op in te gaan, inderdaad, bij de zorgverzekering betaal je slechts een marginaal deel van wat de zorg in principe echt kost, alhoewel dat ook weer afhankelijk is van wat voor zorg jij wenst te krijgen. Bij hoger onderwijs, de universiteit als voorbeeld, betaal je ongeveer 1/7 deel van wat het onderwijs daadwerkelijk kost. Je betaalt 1700 euro per jaar, terwijl het ongeveer 11000-12000 per jaar kost. De rest subsidieert de overheid voor jou. Je maakt voor dat geld gebruik van wat de universiteit te bieden heeft en niks meer, want meer kunnen ze je simpelweg niet bieden. Bij de zorgverzekering betaal je ongeveer 1200 per jaar, en daarvoor mag je binnen je polis vol gebruik maken van de zorg en kunnen deze kosten zelfs veel hoger uitvallen dan 12000 euro per jaar. Het verschil wordt gesubsidieerd via de zorgverzekeringen. In principe gebeurt er bij het hoger onderwijs dus niet precies hetzelfde als bij de zorgverzekering: je betaalt een gedeelte zelf, de rest wordt gesubsidieerd door de zorgverzekeraar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso niet wat hij zegt, onderwijs wordt maar gedeeltelijk uit belastinggeld betaald. Basisonderwijs wel, maar bij verder onderwijs heb je gewoon collegegeld etc. en dat is weer gewoon te vergelijken met het betalen van een zorgverzekering.
Nee, ik ben fucking druk manquote:
I am not your Casanova Me and Romeo have never been friends.quote:
Teun de koning van epic luiheid!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:24 schreef KneusTeun het volgende:
plak hem in translate.google.com dan kan je hem luisteren als luisterboek
Nee hoor, maar als je klaagt dat de tekst te lang is doe je het toch gewoon zo. Ik lees wel is een boekquote:
Te weinig blijkbaar om "eens" te schrijven in plaats van "is"quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je klaagt dat de tekst te lang is doe je het toch gewoon zo. Ik lees wel is een boek
Eigenlijk best veel
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Te weinig blijkbaar om "eens" te schrijven in plaats van "is"
Ik lees geen woordenboeken etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Te weinig blijkbaar om "eens" te schrijven in plaats van "is"
Psst Pierre, je houdt hier dus precies een betoog waarom mijn punt kloptquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Om hier even op in te gaan, inderdaad, bij de zorgverzekering betaal je slechts een marginaal deel van wat de zorg in principe echt kost, alhoewel dat ook weer afhankelijk is van wat voor zorg jij wenst te krijgen. Bij hoger onderwijs, de universiteit als voorbeeld, betaal je ongeveer 1/7 deel van wat het onderwijs daadwerkelijk kost. Je betaalt 1700 euro per jaar, terwijl het ongeveer 11000-12000 per jaar kost. De rest subsidieert de overheid voor jou. Je maakt voor dat geld gebruik van wat de universiteit te bieden heeft en niks meer, want meer kunnen ze je simpelweg niet bieden. Bij de zorgverzekering betaal je ongeveer 1200 per jaar, en daarvoor mag je binnen je polis vol gebruik maken van de zorg en kunnen deze kosten zelfs veel hoger uitvallen dan 12000 euro per jaar. Het verschil wordt gesubsidieerd via de zorgverzekeringen. In principe gebeurt er bij het hoger onderwijs dus niet precies hetzelfde als bij de zorgverzekering: je betaalt een gedeelte zelf, de rest wordt gesubsidieerd door de zorgverzekeraar.
Waar echter het grote probleem naar mijn mening ligt is dat de gemiddelde burger totaal geen idee heeft wat zorg nu eigenlijk kost. En geef ze eens ongelijk: als jij jaar in jaar uit geen gebruik maakt van de zorg, zoals vele jonge mensen, dan heb je ook in de verste verte hier geen kijk op. Maar je betaalt wel elke maand/jaar ervoor. Wanneer je op het hoger onderwijs zit, zie je daadwerkelijk elke week wat dit jou oplevert, je maakt in principe intensief gebruik van deze dienst, wat het uitgegeven geld aan deze dienst beter begrijpbaar maakt.
Om even een voorbeeld te schetsen: ik heb in 2008 mijn keelamandelen laten verwijderen. Dit komt op het volgende neer: 's ochtends aankomen bij het ziekenhuis, even in een bed liggen, weggereden worden naar de anesthetist, verdoving krijgen, slapen, chirurgische ingreep van 10 minuten, uitslapen, wakker worden, iets drinken, kleren aan en weer weg. In totaal nog net geen 3 uur in het ziekenhuis geweest. Totale onkosten: bijna 2000 euro. Dat is 2 jaar aan zorgverzekeringskosten voor mij in een totaal verblijf van 3 uur in het ziekenhuis. En dan kom ik dus nooit in het ziekenhuis, maar je zal maar vaker voor consulten en/of ingrepen erheen moeten. Dat loopt flink in de papieren. Maar als je vaker erheen moet, blijf je in de basis hetzelfde bedrag betalen, mits je binnen de polis blijft.
In principe is dit systeem best aardig te noemen, als je de kosten voor de zorg in ogenschouw neemt. In principe betaal je namelijk maar een marginaal gedeelte van de zorgkosten, mocht er echt iets gebeuren.
So let me love youquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
I am not your Casanova Me and Romeo have never been friends.
Hihaho, ik ging er dus ook alleen even op in. Hardop denken. Schrijven bedoel ik. Desondanks een interessant punt hoor, en een van de vele punten, zo niet het meest belangrijke punt, waar onze nationale politiek om draait. Onderliggende factor bij dit verhaal, en bij zowat alle andere verhalen in de politiek, is overigens zoals altijd de vraag of ons sociale zorgstelsel, magistraal in de top 3 van de wereld, nog wel houdbaar is op lange termijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Psst Pierre, je houdt hier dus precies een betoog waarom mijn punt klopt
Zie dikgedrukt stukkie: En daarom bestaat er dus geen ziekenfonds meer (want wat plasterk roept is gewoon het oude ziekenfonds terug invoeren) en is alles geprivatiseerd. Kost de overheid minder centjes en dus minder belastinggeld.
Zorgverzekeraar is geen overheid he!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Psst Pierre, je houdt hier dus precies een betoog waarom mijn punt klopt
Zie dikgedrukt stukkie: En daarom bestaat er dus geen ziekenfonds meer (want wat plasterk roept is gewoon het oude ziekenfonds terug invoeren) en is alles geprivatiseerd. Kost de overheid minder centjes en dus minder belastinggeld.
Maar dat wil Plassie dus nu wel weer weghalen en terug alles onderbrengen bij de overheid. Gekke PvdA'ertquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zorgverzekeraar is geen overheid he!
Het is maar heel erg de vraag of dat gek is, en of het goed is dat zorg geprivatiseerd wordt. Literatuur is niet eenduidig over het antwoord of zorg en onderwijs geregeld moet worden door de overheid of door bedrijven zelf. Een en ander kan leiden tot kwaliteitsverlies in iets waar je niet wil dat er kwaliteitsverlies geleden wordt: de zorg zelf. Hetzelfde geldt voor onderwijs overigens, het zou ridicuul zijn als er "goede" en "slechte" scholen zouden ontstaan en bestaan puur en alleen gebaseerd op het geld wat het zou kosten om je ervoor aan te melden. Ergo, dat goede scholen duur zijn en slechtere scholen goedkoper.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar dat wil Plassie dus nu wel weer weghalen en terug alles onderbrengen bij de overheid. Gekke PvdA'ert
I know, je kan ook goed sjoelenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:03 schreef PierreTT het volgende:
Zo zie je maar weer, deze boy kan ook nog wel andere dingen dan bier drinken en tuesday boozedayen hoor!
Zeker! Ik kan ook goed frituren, 3 jaar ervaring mee, alleen doe ik het nooit meer. Elke keer weer dat ding schoonmaken, moeite etc. Ik kan overigens ook goed praten, over de meest uiteenlopende onderwerpen!quote:
Nee hoor, maar pringles was wel scherpquote:
evt doe ik wel meequote:Op donderdag 8 maart 2012 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond Dead Island Bozz? Of sla je aan de Mass Effect?
Moet ff kijken, voetbal en WIDM vanavondquote:
hmm dillema'squote:Op donderdag 8 maart 2012 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond Dead Island Bozz? Of sla je aan de Mass Effect?
Deze is zo lekker :quote:
Net het album binnenquote:
Welke ? die music made addict?quote:
Download dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:17 schreef Pixell het volgende:
Ik heb ME3 vanavond ook wel binnen denk ik
Sorry EA ik bespaar op de centjes deze maand
Morgen ga ik ook maar weer eens op de brommert naar mijn werk denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:18 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah motortje ophalen, zomerhandschoentjes aan allez
Dat mag ik hopen van welquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:33 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja en die zal na het training geven en voetbal kijken sowieso klaar zijn
quote:
http://www.nu.nl/internet(...)tube-en-twitter.htmlquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens word ik niet goed van al die hipsters die zijn naam nog nooit gehoord hebben nu opeens heel facebook vol gooien met dat filmpje. Lekker hypen jongens.
Prima dat je het doet als je je er een beetje in verdiept hebt maar sommige posts op facebook zijn echt om te janken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)tube-en-twitter.html
bewust dus
Ik weet uberhaupt niet wie het is
Trek jij je blauwe skinnyjeans nu maar aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:48 schreef Michhas het volgende:
Mensen die het woord 'hipsters' gebruiken
Hipsters zijn kutquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:48 schreef Michhas het volgende:
Mensen die het woord 'hipsters' gebruiken
Johquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef tliciouz het volgende:
Ik bedoelde met ''hipsters'' meer een bepaald type mens op facebook die dat filmpje post zonder er ook maar naar gekeken te hebben omdat de rest het ook doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trek jij je blauwe skinnyjeans nu maar aan.
Anders trek je even je kauwgum uit je bek als je zoiets voor de camera gaat doen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:34 schreef tliciouz het volgende:
FOK!tv - 600 FOK!kers bij John Carter première
Dat filmpje
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens word ik niet goed van al die hipsters die zijn naam nog nooit gehoord hebben nu opeens heel facebook vol gooien met dat filmpje. Lekker hypen jongens.
Bij de MW2 meets loopt maar 1 vrouw rond, al zijn er genoeg bitches in dit topicquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Anders trek je even je kauwgum uit je bek als je zoiets voor de camera gaat doen...
En ik had al zo'n vermoeden dat het een grote groep pubers en lelijke mensen zouden zijn, maar jezus!!! is dat op die MW2 meets ook zo?
Nog veel erger!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Anders trek je even je kauwgum uit je bek als je zoiets voor de camera gaat doen...
En ik had al zo'n vermoeden dat het een grote groep pubers en lelijke mensen zouden zijn, maar jezus!!! is dat op die MW2 meets ook zo?
Lol, bij 02.24. Die bril is de helft van zn hoofd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:34 schreef tliciouz het volgende:
Dat filmpje
"Wie heeft er een fok account"quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:34 schreef tliciouz het volgende:
Dat filmpje
Dat is een 3d brilletje...quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, bij 02.24. Die bril is de helft van zn hoofd.
Ja en dan wie is er een kloon. En iedereen die heeee roept. Royal sadnessquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"Wie heeft er een fok account"_____!!!!!!
Joh, einstein. De meeste zijn net een normale bril, klein.quote:
Y U NO FAG?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:48 schreef KoningStoma het volgende:
9gag is voor fags. En die over used kut "rage faces"
moest idd meteen hier aan denken :quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en dan wie is er een kloon. En iedereen die heeee roept. Royal sadness
Volgens mij ben je gewoon even vergeten wat perspectief is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Joh, einstein. De meeste zijn net een normale bril, klein.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon even vergeten wat perspectief is.
Lol, zijn jullie ook allemaal zo?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:34 schreef tliciouz het volgende:
Dat filmpje
Ah meneer is weer met het verkeerde been uit bed gestapt? Of er in gestapt natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
HAHA VET GRAPPIG DAT GEZICHTJE ER ZO OPGEPLAKT HHAHAHA
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
HAHA VET GRAPPIG DAT GEZICHTJE ER ZO OPGEPLAKT HHAHAHA
Geloof me als dat zo was had ik niet naar een 2e meet willen gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lol, zijn jullie ook allemaal zo?
"Wie heeft er hier een FOK!-account?"quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me als dat zo was had ik niet naar een 2e meet willen gaan.
Wie is er zo kk lekker dat je hem nog een keer wil zien dan? rossie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me als dat zo was had ik niet naar een 2e meet willen gaan.
ik gok KKquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wie is er zo kk lekker dat je hem nog een keer wil zien dan? rossie?
Ik heb gewoon een stiekeme hoop dat jij bij de 2e meet aanwezig bent.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Pathe IEMAX.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Wie heeft er hier een FOK!-account?"
"Heeeeeeuuuuuj"![]()
Nog veel erger man. Ik schaamde me kapot tijdens die avond. Michhas maar opscheppen over zijn postcount, the horrorquote:
Frankie! Zijn krullen betoveren elke vrouwquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Iedereen op hun mobiel of laptop aan het fokken natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nog veel erger man. Ik schaamde me kapot tijdens die avond. Michhas maar opscheppen over zijn postcount, the horrorGing ie in het cafe de DJ vragen of die kon omroepen of er andere mensen van FOK! waren, zodat die naar ons toe konden komen...
Ja echtquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Iedereen op hun mobiel of laptop aan het fokken natuurlijk.
Laptops trouwens. En Parvus had zelfs zijn hele pc meegenomen inclusief monitor, zodat we lekker met zijn allen op een groot scherm topics konden lezenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Iedereen op hun mobiel of laptop aan het fokken natuurlijk.
Vergeet niet dat we toen een topic geopend hebben met een live stream naar het cafe.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laptops trouwens. En Parvus had zelfs zijn hele pc meegenomen inclusief monitor, zodat we lekker met zijn allen op een groot scherm topics konden lezen
Vreselijk. En Rossdale en Alex waren alleen maar aan het bitchen, NEE BF (ook uitgesproken als Bee-Ef) IS BETER, NEE MW3 (uitgesproken als Em-Wee-Drie) IS BETER. En dan waren tliciouz en ik dus als enige nog een beetje aan het ouwehoerenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we toen een topic geopend hebben met een live stream naar het cafe.
Ja we schaamde ons kapot, we zaten de hele tijd te bespreken hoe we weg moesten ontsnappen aan deze horror avond maar dat konden we natuurlijk niet maken. Ze hadden zich er zo over verheugt ons twee te zien. En we waren natuurlijk veel te bang dat ze daarna een topic over ons gingen openen dus zijn we maar bij ze geblevenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vreselijk. En Rossdale en Alex waren alleen maar aan het bitchen, NEE BF (ook uitgesproken als Bee-Ef) IS BETER, NEE MW3 (uitgesproken als Em-Wee-Drie) IS BETER. En dan waren tliciouz en ik dus als enige nog een beetje aan het ouwehoeren![]()
Het is waar, wat een dagquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja we schaamde ons kapot, we zaten de hele tijd te bespreken hoe we weg moesten ontsnappen aan deze horror avond maar dat konden we natuurlijk niet maken. Ze hadden zich er zo over verheugt ons twee te zien. En we waren natuurlijk veel te bang dat ze daarna een topic over ons gingen openen dus zijn we maar bij ze gebleven
Dat soort mensen jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dude hier boven lijkt best wel op Tauch.
Heh wat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nog veel erger man. Ik schaamde me kapot tijdens die avond. Michhas maar opscheppen over zijn postcount, the horrorGing ie in het cafe de DJ vragen of die kon omroepen of er andere mensen van FOK! waren, zodat die naar ons toe konden komen...
En maar zeggen dat je dat deed omdat je "dronken" wasquote:
Aaaawwwwhhh Teun vindt me een lekkere ventquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gebaseerd op waargebeurde, bewezen dronkemansfantasie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je dat deed omdat je "dronken" wasEn maar Fristi drinken die avond
En die moet je altijd gelovenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gebaseerd op waargebeurde, bewezen dronkemansfantasie.
jeweet zelluf!quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaaawwwwhhh Teun vindt me een lekkere vent
Net pas aan 2 begonnenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:47 schreef SoldMayor het volgende:
Mass Effect 3 aan het installeren op de hard drive.
Ach had 2 ook al vrij lang in huis en nu pas mee begonnen, 3 bestel ik van de week wel, en heb nog 30 euro bon van de FRSquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Net pas aan 2 begonnen![]()
Nu kan ik niet mee op de hype train....
Nee maar ik was gewoon een paar jaar blind ofzo, want nu ik 1 uitgespeeld heb vind ik de game echt steengoed!
Ja ik leen 3 wel van iemand die hem uit heeft al ik deeltje 2 uit heb. Ook weer opgelostquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach had 2 ook al vrij lang in huis en nu pas mee begonnen, 3 bestel ik van de week wel, en heb nog 30 euro bon van de FRS
Bakkesquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:05 schreef SoldMayor het volgende:
Dat roep je al 2 jaar.met je FRS bon.
gamen is knopjes indrukken. En dat doe jij niet eens veel met je rapid fire controllerquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:12 schreef KoningStoma het volgende:
Voetbal = tegen ballen schoppen = gay voetbal = gay
Ik denk inderdaad niet dat Ludo en Janine ooit nog bij elkaar komen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:12 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat AZ kansloos is.
Twente zie ik nog wel winnen.
En PSV, mmm ja.. dat wordt alles of helemaal niets.
Tegen wie moet Ajax eigenlijk?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:12 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat AZ kansloos is.
Twente zie ik nog wel winnen.
En PSV, mmm ja.. dat wordt alles of helemaal niets.
Ad hominem en stropopredenering. Goedzo!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
gamen is knopjes indrukken. En dat doe jij niet eens veel met je rapid fire controller![]()
Dat jij fysiek niet in staat bent tot sport wil niet zeggen dat het kut is..
Klopt, de manier waarop Robert en Jeff tekeer gingen tegen Stefano, echt belachelijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tegen wie moet Ajax eigenlijk?
oh wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets anders doen dan de hele dag BF3 spelen = gayquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:12 schreef KoningStoma het volgende:
Voetbal = tegen ballen schoppen = gay voetbal = gay
Tegen jullie 2e tegenstander van de groepsfase van de CL dit seizoen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tegen wie moet Ajax eigenlijk?
oh wacht
Hap hap hapquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tegen jullie 2e tegenstander van de groepsfase van de CL dit seizoen.
Oh wacht
Als er iemand niet gefrustreerd is en altijd luchtig kan trollen dan ben ik dat wel hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Onze 33-jarige gefrustreerde aardappel uit Purmerend is er weer jongens, vlucht nu het nog kan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KK had hier wel een antwoord op gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Onze 33-jarige gefrustreerde aardappel uit Purmerend is er weer jongens, vlucht nu het nog kan!
lolquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
[img]http://www.sportinholland.nl/uploads/articles/1607.jpg
[/img]
GOALLLL
Ja? jij bent een korfballert?!?!quote:
Yeah right. Die man heeft het daglicht al 12 jaar niet meer gezien.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah right. Die man heeft het daglicht al 12 jaar niet meer gezien.
Dat is tegenwoordig bij elke nieuwe releasequote:
Dan zal je hem 2x moeten spelenquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
Idd maja. Zo heb nu nieuwe character aangemaakt in ME3 aangezien ik alles wat in je ME2 kon verneuken ook gedaan heb. Ook maar geen savegame toegevoegd.
Inderdaad, Bas en Nathalie mogen ook wel eens een kans krijgen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:35 schreef Pixell het volgende:
Godver ik dacht ff dat ie er in zat
John mag iets sterker aan de bal al was de voorzet wel redelijk
Niet te vergeten; Sjoerd. Die man wacht al zo lang.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, Bas en Nathalie mogen ook wel eens een kans krijgen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, de manier waarop Robert en Jeff tekeer gingen tegen Stefano, echt belachelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehehehquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pleur op, Bas is homo, dat weten we toch allang?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Precies, Bas en Sjoerd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet te vergeten; Sjoerd. Die man wacht al zo lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |