Ik weet ook niet hoe het precies kan hoor. Het kan goed zijn dat ze het elders meer binnenskamers houden.quote:
Ja maar in 2010 was het nog niet in om op de achterste benen te staan als het over sex met minderjarige ging. Nu pas staat het hoog genoeg op de afschuw ladder om er, als internet held, aandacht aan te besteden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:03 schreef Dagonet het volgende:
Gaan we nu allemaal stoere dingen roepen om aan te tonen dat we het een vies mannetje vinden?
Het nieuws heeft in 2010 blijkbaar niet echt indruk gemaakt trouwens, er is geen topic over in NWS.
en dan gewoon door trollenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het precies kan hoor. Het kan goed zijn dat ze het elders meer binnenskamers houden.
Je weet het niet.²
Als ik bv. mijn vaderland als voorbeeld aanhaal, Marokko in dit geval, herken ik dit helemaal niet. Best wel interessant om hier eens een analyse op los te laten.quote:
doe is normaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik bv. mijn vaderland als voorbeeld aanhaal, Marokko in dit geval, herken ik dit helemaal niet. Best wel interessant om hier eens een analyse op los te laten.²
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik bv. mijn vaderland als voorbeeld aanhaal, Marokko in dit geval, herken ik dit helemaal niet. Best wel interessant om hier eens een analyse op los te laten.²
Die twee gekoppeld vormen een leuk topic in godweetwaaralshetmaarnietNWSis: is stijgende welvaart een voorwaarde voor kindermisbruik?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Misgetrolled bsb
http://cabalamuse.wordpre(...)the-rise-in-morocco/
dat ja... ok het is even afwachten of hij ook echt schuldig isquote:
hoop dan toch dat hij in de bak kapot gemaakt wordt die mag nooit meer vrijkomen ALS hij schuldig isquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:00 schreef Blester het volgende:
Paar jaartjes zit hij en dan mag hij weer verder gaan, Nederlandse wet.
Dus er staat regelmatig een naakte man te wachten bij een basisschool en niemand vindt dat raar?quote:Zijn dochtertje, dat 11 jaar oud was toen het misbruik begon, wachtte hij volgens de verklaringen soms naakt op als ze uit school kwam.
thuis neem ik aanquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dus er staat regelmatig een naakte man te wachten bij een basisschool en niemand vindt dat raar?
Hoax
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |