wat zou dat ongeveer schelen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Voor die prijzen ga ik niet eens de moeite nemen om een kijkje te nemen, christus.
Bestel wel veel goedkoper uit de VS.
Wow.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:23 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
joggingsbroeken waren 78 euro PS.
trui 1
Wallface Mountain Sweater¤ 140
andere 2 x 110 euro
1 vest 98 euro
ander vest was van 180 (Hopkins Trail Hoodie) echt een aanrader!!
794 euro dus..
De helft schat ik zo, als je clearance en sale items bestelt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:01 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
wat zou dat ongeveer schelen?
moet nog wat kleren voor mijn vriendin bestellen..
Hollister.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef Mustang24 het volgende:
Beste,
Ik heb zelf al enige kleding stukken van af. echter is het wel heel prijzig....
weet iemand nog alternatieve merken ? (Graag iets wat gewoon in nl te bestellen is )
Hadden ze geen sale? Online en in Oberhausen en Dusseldorf hebben ze eigenlijk altijd wel sale.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:07 schreef Ace1 het volgende:
Ben vandaag bij hollister geweest.
Overhemd 49 euro
Longsleeve knit 40 euro
Hoodie 69 euro
Daar kwam ik Donderdag rond 14 uur langsquote:Op donderdag 13 december 2012 19:50 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier meer foto's
Ik haal al aardig wat jaren mijn kleding (en met name dus A&F) uit Amerika en door de prijs kwaliteit verhouding van A&F weiger ik echt nog om dingen in een winkel als de Score te kopen. Daar betaal je, zoals jij al zegt, vaak nog meer voor iets mindere kwaliteit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:38 schreef BenjaminLinus het volgende:
VInd het overigens wel onterecht dat A&F ''haters'' net doen alsof abercrombie in de louis vuitton prijsklasse valt oid![]()
Overal onder nieuwsberichten hoor je over ''belachelijk prijzige kleding'', terwijl het eigenlijk gewoon midrange is... Geen H&M oké, maar er zijn zat duurdere merken op te noemen met kleding van mindere kwaliteit.
Sale is me niet opgevallen.. maarja, het was nogal donkerquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:06 schreef skybird11 het volgende:
[..]
Hadden ze geen sale? Online en in Oberhausen en Dusseldorf hebben ze eigenlijk altijd wel sale.
Heb ik ook naar gekeken, maar dat kan helaas niet volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef BenjaminLinus het volgende:
Als ik online wat bestel bij A&F, en het past niet, kan ik het dan bij de winkel in Amsterdam retourneren/ruilen?
Heb namelijk iets nieuws nodig voor kerst, maar ik trek het slecht om die winkel in te gaan eigenlijk...
Je kunt het volgens mij wel ruilen in de winkel voor bijv een andere maat maar niet voor geld terug, dan moet je het terugsturen.quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef BenjaminLinus het volgende:
Als ik online wat bestel bij A&F, en het past niet, kan ik het dan bij de winkel in Amsterdam retourneren/ruilen?
Heb namelijk iets nieuws nodig voor kerst, maar ik trek het slecht om die winkel in te gaan eigenlijk...
Shippen die (US store) nog naar NL dan?quote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef skybird11 het volgende:
Overigens, 40% korting bij de US store (promocode 16540), geldig tot 18 december, zelfs op clearance. Ook 40% korting bij Hollister. Sla je slag
nee helaas niet, maar via Ellen (fromUS2EU) kun je het wel laten versturen. Zeker als je wat meer besteld is dat de moeite waard.quote:Op maandag 17 december 2012 10:17 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Shippen die (US store) nog naar NL dan?
haha dat probleem heb ik niet met de kleuren, ik hou ze altijd onder de lampen om de kleur goed te zien.quote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef tomas81 het volgende:
Ja in de winkel passen. Het is er vaak zo donker dat je buiten er achterkomt dat het er heel anders uit ziet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |