SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TopusersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!Deathlift or Die.![]()
Clitsabbelen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Kan bij Hyenas. Vraag mij niet hoe ik dit weet.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, ik weet het serieus niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was dit stiekem ook aanwezig in je droom tho JumsIk werd wakker en dacht opeens.. wow, wat was dit.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hahahahaha, dit klinkt gewoon zo fout in mijn oren joh.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is wel geil, van die kaolo grote klitjes.![]()
![]()
Dat je 't met je vinger zo heen en weer kan tikkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is wel geil, van die kaolo grote klitjes..
![]()
tongen of bekkenquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan bij Hyenas. Vraag mij niet hoe ik dit weet.
Ik ga douchen en naar school, voor een les van 50 minuten. Tschüß
.
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga douchen en naar school, voor een les van 50 minuten. Tschüß
.
hbo
![]()
![]()
Mike de clittentikker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat je 't met je vinger zo heen en weer kan tikken.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
hater wij zijn die mannu van de praktijk, jullie werke wij make poen dus gr gr boekeslimme stommerdquote:Deathlift or Die.![]()
Waar is de manneneyecandy heen![]()
!!!
Jaja was nou maar m'n auto.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hater wij zijn die mannu van de praktijk, jullie werke wij make poen dus gr gr boekeslimme stommerd![]()
geen zorgen, ik ben er nogquote:![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ben er al.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Precies die 2 die geen foto's showen.etha.rarquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Open je Ethanolic mapje maar even.![]()
![]()
niet veel boeiendsquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Open je Ethanolic mapje maar even.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je hebt hem inmiddels toch wel van Megaupload afgehaald?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef JackieBrown het volgende:
Precies die 2 die geen foto's showen.
[..]
etha.rar
Deathlift or Die.![]()
Ik ben ook niet om aan te zien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef JackieBrown het volgende:
Precies die 2 die geen foto's showen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Oplettende lurker.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik vroeg het me al een paar topics afquote:![]()
Vanwege de hete mannen jwtquote:
Maar die worden te weinig gepost
Heaven is a place on earth with you![]()
Ik zie het nu pas. Post eens iets van jouw gading dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al een paar topics af![]()
[..]
Vanwege de hete mannen jwt
Maar die worden te weinig gepost![]()
![]()
Ik heb gewoon een fobo hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al een paar topics af![]()
[..]
Vanwege de hete mannen jwt
Maar die worden te weinig gepostThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zelfverzekerdheid noemen ze dat, Vasje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een ego's hebben de mannen hier zeg, jeetjeminaFeyenoord Rotterdam![]()
Jaloezie x100quote:Feyenoord Rotterdam![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wtf, Bella die Bailey neukt nu?quote:![]()
![]()
Heaven is a place on earth with you![]()
Mijn beeld van Bella is voor eeuwig verpest nuquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een ego's hebben de mannen hier zeg, jeetjemina
VIVA LA ASSANGE¡![]()
die is snel klaarquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ze heeft een lesje biologie nodig.quote:
Biologie thema: Gedrag. Iets met trial and errorquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze heeft een lesje biologie nodig.![]()
![]()
Hoi Vasjequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een ego's hebben de mannen hier zeg, jeetjemina![]()
Wil je aan m'n dikke billen zitten
[ Bericht 9% gewijzigd door Ethanolic op 07-03-2012 13:29:08 ]Deathlift or Die.![]()
Waar kijk ik naarquote:
All good things are wild and free.![]()
Harde werker als altijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn dag is alweer voorbijAlthans mijn werkdag.
![]()
Moet jij niet een keer naar school ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee hoor, ben al tijdje wakker.
Maar hij moet nog beginnen naar me gevoel.All good things are wild and free.![]()
Oh overheen gelezen net maar dezen mogen wat mij betreft in de OPquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas. Post eens iets van jouw gading dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you![]()
Vandaag vrij want volgende week " Expositie " van werken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet jij niet een keer naar school ofzo.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh overheen gelezen net maar dezen mogen wat mij betreft in de OPIs die tweede Marlon TeixeiraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
hij kijkt een beetje als iemand die niet weet waar hij isquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Een klein teefje die een dikke blob die een Teckel moet voorstellen poogt te neuken.quote:
Tevens is het alweer woensdag.
Haha story of my everyday lifequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee hoor, ben al tijdje wakker.
Maar hij moet nog beginnen naar me gevoel.
Hoe laat begin jij dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn dag is alweer voorbijAlthans mijn werkdag.
![]()
![]()
Ja volgens mij is 'ie scheelquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:53 schreef wise het volgende:
[..]
hij kijkt een beetje als iemand die niet weet waar hij isHeaven is a place on earth with you![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh overheen gelezen net maar dezen mogen wat mij betreft in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou met nummer drie wel eens een stevig kopje koffie willen drinken.
come at mequote:![]()
7 uur.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha story of my everyday life
[..]
Hoe laat begin jij dan?All good things are wild and free.![]()
Wat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Over precies 7 dagen drank, drugs en een feestje in dit topicFeyenoord Rotterdam![]()
Half 7 meestal, maar heb gelukkig laatste tijd wat latere diensten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Whutt6 uur uit bed dan ofzo? Elke dag?
Vasje's virtuele sweet 18 natürlich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:29 schreef Juminelle het volgende:
Vasje's virtuele sweet 18 natürlich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Vasje's virtuele sweet 18 natürlich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam![]()
Vasje's virtuele sweet 18 natürlich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Feyenoord Rotterdam![]()
Vasje's virtuele sweet 18 natürlich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja jij nodigt mij niet uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat, jumi had t goed hoorjij onwetende..
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dik verjaardagsfeest op TC. allemaal met een drankje voor de cam!
Gezellig he?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gelukkig draag ik mijn feestmuts al bij me.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Gezellig he?All good things are wild and free.![]()
Oh wauwquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig draag ik mijn feestmuts al bij me.
Wie durft er een dansje met mij te wagen op TC?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wil minstens een striptease van jou, etha en ous op de cam. Moet lukken toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Gezellig he?![]()
Tegelijk?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil minstens een striptease van jou, etha en ous op de cam. Moet lukken toch?
Ook zo lullig voor ous en cb dan
Deathlift or Die.![]()
Ga spelen manquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tegelijk?
Ook zo lullig voor ous en cb dan.
Feyenoord Rotterdam![]()
Tot ik mijn broek uit trek.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tegelijk?
Ook zo lullig voor ous en cb danThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha. LoLLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tegelijk?
Ook zo lullig voor ous en cb dan[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Weet je niet. Weet ik niet. Weet niemand.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry, je bent minstens zo aesthetic als ik
Vooroordelen ten top hier.
Feyenoord Rotterdam![]()
In je eentje mag ook hoor, maar dan geef ik m'n adres welquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tegelijk?
Ook zo lullig voor ous en cb dan![]()
![]()
Pics van je bicep als bron gebruikt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet je niet. Weet ik niet. Weet niemand.
Vooroordelen ten top hier.
Deathlift or Die.![]()
Pics?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pics van je bicep als bron gebruikt.
Volgens mij was dat maar 1 foto.Feyenoord Rotterdam![]()
Dit haantjesgedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem zijn we allemaal ontiegelijk onzeker.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik curl 50kg, hoezo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Typo idd, aesthetic mofo dat je bent. Hoeveel curl je? grgrFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef Juminelle het volgende:
Dit haantjesgedragTimberland-uggs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dit haantjesgedragJumi, wat doe je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal ontiegelijk onzeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is voor baby's johquote:Die kunnen die gewone Timbs niet dragen.
Alvast voor jouw zusje gekocht?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik toch
[..]
Is voor baby's johDie kunnen die gewone Timbs niet dragen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik schrok al manquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik toch
[..]
Is voor baby's johDie kunnen die gewone Timbs niet dragen.
![]()
![]()
Wat doe jij dan met die messcherpe tong?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:57 schreef Sala-adin het volgende:
Als je een messcherpe tong hebt dan hoef je niet onzeker te zijnDeathlift or Die.![]()
Clitjes ontleden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met die messcherpe tong?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tegen clitpiercings aan klingelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met die messcherpe tong?![]()
Lekker naar 't gevang als je deze knalt.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Die wasmand heb ik ook.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dit haantjesgedragCute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik voel me rot na het kijken van dit filmpje.quote:All good things are wild and free.![]()
quote:
![]()
heb ook gifje voor de liefhebbersI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
In één keer die staart weg.quote:
Ik zag een keer op WSHH zo een filmpje met een kikker, hij bleef maar weg zwemmen met 1 voor en achterpoot wat een baasquote:![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap, in 1 keer je halve lichaam weg
maar ff link van gemaakt
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Damn, ik begin zelfs medelijden te hebben met die goudvisquote:. Piranha's zijn wel kek.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:quote:READ FAQ BEFORE COMMENTING PLEASE
1- No I won't put my cock in the tank. Stop asking.
![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef tliciouz het volgende:
Alle fokkers op hun mobiel gister!!!
[ afbeelding ]
wie zijn dat stelletje vooraan¿quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Soms zie ik users op foto's en irl waarvan ik denk "hoor ik daar écht bij?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]"
Feyenoord Rotterdam![]()
Van Greenhouse ja?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
We zijn niet gegaan lekker lemon haze gehaald en Arsenal Milan gekeken
keuze tussen dat en fokkers zitten is dan snel gemaakt jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Feyenoord Rotterdam![]()
Goede keuzequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
stichting dierenleed gebeldquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:31 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb hem gevonden, kanker bazen kikker![]()
quote:quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:23 schreef wise het volgende:
[..]doe van die ook maar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap, in 1 keer je halve lichaam weg
maar ff link van gemaakt![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
In b4 A_F.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Had ook niks anders verwacht van jou![]()
![]()
![]()
![]()
Uit d'r navel en dr rugkuiltjes. Goede shit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:23 schreef Ethanolic het volgende:
Jack Daniels sippen van een naakt vrouwenlichaam, I need it.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uit d'r navel en dr rugkuiltjes. Goede shit.rugkuiltjes
VIVA LA ASSANGE¡![]()
in het holletje tussen de nek en borst
VIVA LA ASSANGE¡![]()
In mond volgieten en zelf er weer uit zuigenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uit d'r navel en dr rugkuiltjes. Goede shit.Zelfde geld voor pussy
![]()
![]()
Jij bent echt een vieze.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
In mond volgieten en zelf er weer uit zuigenZelfde geld voor pussy
Je weet wat ik bedoel.quote:
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Over de tepels, stiekem iets te veel doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uit d'r navel en dr rugkuiltjes. Goede shit.en dan zeggen dat het perongeluk ging.
Deathlift or Die.![]()
Dit begint goede wendingen aan te nemen![]()
Maisnon komt op deze manier nooit meer terug.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
Dit begint goede wendingen aan te nemen![]()
Ik ga denk ik Ziggo monteur worden. Die guy was hier gisteren een uur lang aan het kloten in de meterkast om On Demand TV weer te laten werken, met weinig succes. Ik denk net: Wacht, ik stop die smartcard er nog één keer opnieuw in, en ja hoor.
tja, das nou de zomer waar iedereen om janktquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:50 schreef Sala-adin het volgende:
Allemaal dingen die ik vandaag wou doen, fucking regen
Daarom winter met kou dan zomer met regen
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ze komt niet meer door die lesbian-talk toch? Heeft hier toch niets mee te makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maisnon komt op deze manier nooit meer terug.
Volgens mij gewoon door al onze praat over seks. Gefrustreerd door haar droog staan of zo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze komt niet meer door die lesbian-talk toch? Heeft hier toch niets mee te maken
maisnonquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon door al onze praat over seks. Gefrustreerd door haar droog staan of zo.![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Alcohol in d'r poes kan niet lekker zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
In mond volgieten en zelf er weer uit zuigenZelfde geld voor pussy
Zou het ook niet over mijn eikel gieten.
Ah, dan snap ik haar punt niet. Dat zou het vast zijn jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon door al onze praat over seks. Gefrustreerd door haar droog staan of zo.
wie zegt dat ik daar op haat¿quote:
ik doelde meer op het woord
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Maak haar blij met je piemel danquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon door al onze praat over seks. Gefrustreerd door haar droog staan of zo.![]()
![]()
Oh, ik dacht alquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
wie zegt dat ik daar op haat¿
ik doelde meer op het woordKom bij maar bij mij thuis, hier doetie het wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef Juminelle het volgende:
Ben ik de enige waarbij de H&M site het niet doet?
http://www.hm.com/nl/Feyenoord Rotterdam![]()
Nee ze vind eigenlijk dat ze hier teveel gecontronteerd word met haar situatie op 't moment, dat seks en alles daarbij niet mogelijk is nu. Voorlopig ook niet zelfs. Snap het wel maar ze wist het toch al dat wij een stelletje vieze overseksten zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik haar punt niet. Dat zou het vast zijn ja![]()
![]()
Je laptop beschermt je tegen jezelf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef Juminelle het volgende:
http://www.hm.com/nl/
quote:![]()
Gefrustreerde kanker idiootquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf is dit echt?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_source=home_oneline
Wilde guyIk dacht trouwens dat ie d'r wilde choken met die kabel, hoe ie 't in z'n hand hield
![]()
Zo erg vond ze het nou ook weer niet hoor. Alleen ze zat toen zelf niet zo lekker in d'r vel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maisnon komt op deze manier nooit meer terug.![]()
Volgens mij was het zijn riemquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gefrustreerde kanker idiootIk dacht trouwens dat ie d'r wilde choken met die kabel, hoe ie 't in z'n hand hield
Feyenoord Rotterdam![]()
Bij mij ook niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef Juminelle het volgende:
http://www.hm.com/nl/All good things are wild and free.![]()
We’re sorry, our site is temporarily unavailablequote:
Right now there are a lot of people who want to shop. We’re working as fast as we can to make the site available for you. Thank you for your patience.![]()
![]()
Gelijk heeft ie, storen tijdens het gamen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf is dit echt?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_source=home_oneline
Wilde guy
coppolaquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, storen tijdens het gamen.![]()
![]()
Ik ben onderwegquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom bij maar bij mij thuis, hier doetie het wel.
Ah oké, dan begrijp ik haar toch wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze vind eigenlijk dat ze hier teveel gecontronteerd word met haar situatie op 't moment, dat seks en alles daarbij niet mogelijk is nu. Voorlopig ook niet zelfs. Snap het wel maar ze wist het toch al dat wij een stelletje vieze overseksten zijnVolgens mij ook jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je laptop beschermt je tegen jezelf.
De voorpagina werkt bij mij ook nog niet.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, de voorpagina doet het wel, tot je ergens op gaat klikken.
Feyenoord Rotterdam![]()
Wie heeft er hier een dubbele nationaliteit eigenlijk behalve ik? Met nationaliteit bedoel ik dan paspoort.
[ Bericht 24% gewijzigd door o.us op 07-03-2012 16:29:43 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Geen paspoort. Maar in mijn GBA uittreksel staat wel dat ik de Nederlands-Egyptische nationaliteit heb.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef o.us het volgende:
Wie heeft er hier een dubbele nationaliteit eigenlijk behalve ik? Met nationaliteit bedoel ik dan paspoort.
Dus je bent ook een Egyptisch burgerquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen paspoort. Maar in mijn GBA uittreksel staat wel dat ik de Nederlsnds-Egyptische nationaliteit heb.. Kunnen Egyptenaren ook niet van hun paspoort afkomen? (Niet dat dat nodig is). In Marokko is het volgens de wet geregeld dat je je nationaliteit nooit kan opgeven. In veel andere landen ook.
Feyenoord Rotterdam![]()
In mijn paspoort staat wel dat ik op de Nederlandse Antillen geboren benquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef o.us het volgende:
Maar gewoon Nationaliteit Nederlandse toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In mijn paspoort staat wel dat ik op de Nederlandse Antillen geboren ben![]()
![]()
Baaschquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In mijn paspoort staat wel dat ik op de Nederlandse Antillen geboren ben. Welk eiland?
Tevens is dat gewoon Nederland.Feyenoord Rotterdam![]()
Maar ik zat zo te denken, morgen moet ik mijn nieuwe Marokkaans paspoort en ID-kaart ophalen bij de consulaat, en met dat gedoe over dubbele nationaliteit verbieden en het feit dat het onmogelijk voor mij zal zijn om mijn Marokkaanse burgerschap op te geven wilde ik weten of ik de enige ben die hiermee in zijn hoofd zit.
Feyenoord Rotterdam![]()
Serieus?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus je bent ook een Egyptisch burger. Kunnen Egyptenaren ook niet van hun paspoort afkomen? (Niet dat dat nodig is). In Marokko is het volgens de wet geregeld dat je je nationaliteit nooit kan opgeven. In veel andere landen ook.
Mooi kut is dat, als ik naar Egypte ga kan ik volgens mij dan worden opgepakt en in dienst worden gesmeten.
Curacao. En true datquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Baasch. Welk eiland?
Tevens is dat gewoon Nederland.
Dienstplicht lijkt mij ook kut, vooral als je niets met dat land hebt. Al die Turken die duizenden euro's moeten betalen om van die dienstplicht van af te komen. Ik ben echt hondsblij dat Marokko geen dienstplicht meer heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Serieus?Mooi kut is dat, als ik naar Egypte ga kan ik volgens mij dan worden opgepakt en in dienst worden gesmeten.
Feyenoord Rotterdam![]()
Heb je hem nu pas of..?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:40 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben fuckin blij met mijn NLse nationaliteitFeyenoord Rotterdam![]()
Mijn ouders waren best raar. Ik werd geboren in Rotterdam, ging daarna weer terug naar Casablanca toen ik mijn NL paspoort had en kwam hier voor terug voordat de basisschool begon. Waarom weet ik niet, mijn ouders hebben al sinds de jaren 80 ofzo ook de NLse nationaliteit.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 07-03-2012 16:45:03 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Omdat goeie marokkanen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:44 schreef o.us het volgende:
Mijn ouders waren best raar. Ik werd geboren in Rotterdam, ging daarna weer terug naar Casablanca toen ik mijn NL paspoort had en kwam hier voor terug voordat de basisschool begon. Waarom weet ik niet, mijn ouders hebben al sinds de jaren 80 ofzo ook de NLse nationaliteit.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:40 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben fuckin blij met mijn NLse nationaliteitI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zie je mij al de grens bij Israël bewaken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Dienstplicht lijkt mij ook kut, vooral als je niets met dat land hebt. Al die Turken die duizenden euro's moeten betalen om van die dienstplicht van af te komen. Ik ben echt hondsblij dat Marokko geen dienstplicht meer heeft.![]()
Roept zo'n Arie in het Arabisch: "BUKKEN! ZOEK DEKKING!" duik ik omhoog om te kijken wat er aan de hand is.
Damn, ik heb het de hele dag gewoon al koud
Anyway... nu uitbuiken in bed
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:17 schreef IvanTower het volgende:
Anyway... nu uitbuiken in bedVoelt ook een beetje alsof ik te weinig heb geslapen, maar de laatste tijd elke dag minstens 8 uur.
Verder: kittelaars.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zie je mij al de grens bij Israël bewaken.![]()
Roept zo'n Arie in het Arabisch: "BUKKEN! ZOEK DEKKING!" duik ik omhoog om te kijken wat er aan de hand is.
![]()
Lijkt mij echt iets wat jij zou doen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Kittelaar klinkt echt als een of andere soepketel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook.Voelt ook een beetje alsof ik te weinig heb geslapen, maar de laatste tijd elke dag minstens 8 uur.
![]()
![]()
8 uur slaap haal ik sowieso niet, meestal rond de 6.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook.Voelt ook een beetje alsof ik te weinig heb geslapen, maar de laatste tijd elke dag minstens 8 uur.
Nu lig ik iig lekker warm
Ik moet gelijk weer denken aan mijn Biologie docent van vroeger, verder heb ik niemand ooit kittelaar horen zeggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Kittelaar klinkt echt als een of andere soepketel.
Is ook een heel oud woord geloof ik. Stond ook in het dagboek van Anne-Frank toen ze een keer seksuele voorlichting had gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Ik moet gelijk weer denken aan mijn Biologie docent van vroeger, verder heb ik niemand ooit kittelaar horen zeggen![]()
Ik ook. Ik heb een bigass trui en een broek met een legging eronder aan en nog heb ik het koudquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:17 schreef IvanTower het volgende:
Anyway... nu uitbuiken in bed
Zolang een chick tijdens de seks maar geen kittelaar zegt vind ik het primaquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook een heel oud woord geloof ik. Stond ook in het dagboek van Anne-Frank toen ze een keer seksuele voorlichting had gehad.
I come with mad love and plus the illest warlike tactics
The wilderness is filled with this; so many people
searching for false lift, I'm here with the skills you've missed
The rejected stone is now the cornerstone
Sort of like the master builder when I make my way home
You know my steez...full stops and exclamation marks![]()
'Bevredig mijn kittelaar'quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Zolang een chick tijdens de seks maar geen kittelaar zegt vind ik het primaOh lawd, meteen slappe piemol.
![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'Bevredig mijn kittelaar'Oh lawd, meteen slappe piemol.
Liever flink nasty talk
She says that nasty shit in bed.
And it's fucking awesome.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh jaaa raak mn kittelaar aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Zolang een chick tijdens de seks maar geen kittelaar zegt vind ik het prima![]()
![]()
Kiekeboe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
Via de vriendschap manier, "kiekeboe, verassing, ik heb een lul" "werkt" alleen als ze al die tijd al gek op je was, en heb je maanden lang een beetje lopen kutten![]()
![]()
Details?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik roos94 irl kende had ik d'r een ram voor d'r gezicht gegevenJezus wat is zij irritant zeg.
Deathlift or Die.![]()
Dit heb ik bij heel veel van die KLB chicks. Overdreven aardig zijn en het altijd op moeten nemen voor elkaar alsof ze de beste homies zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik roos94 irl kende had ik d'r een ram voor d'r gezicht gegevenJezus wat is zij irritant zeg.
In de hoogtijdagen van KLB SC was er juist heel vaak gebitch onderling.
Is erg vermakelijk om te lezen.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 18:58:18 ]![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:53 schreef Chai het volgende:
Link naar irritante posts? Kom die eigenlijk nooit tegen?:S
Gewoon hier kijkenDat ook, maar zij geeft alléén maar reacties waarbij je kan denken; No shitquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik bij heel veel van die KLB chicks. Overdreven aardig zijn en het altijd op moeten nemen voor elkaar alsof ze de beste homies zijnEn bijvoorbeeld advies geven over wiet, van pas ermee op. En wel erbij zetten dat ze zelf nog nooit geblowd heeft etc.
![]()
Ja, ik doelde dan ook niet op de KLB SC, maar meer op die nieuwe KLB chicks die nu elk topic komen verneuken met hun niet boeiende gesprekkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:57 schreef Chai het volgende:
In de hoogtijdagen van KLB SC was er juist heel vaak gebitch onderling.
Is erg vermakelijk om te lezen.
Ja snap er niets van. Was eerder nooit.
En ik hoor niet blij het kliekje terwijl ik een eckte KLB chick ben.![]()
![]()
Ik zal jou eens voor minder.quote:
Klacht: toptopic gemist. Pijnverzachter:
full stops and exclamation marks![]()
Eindelijk post je eens wat mooisquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zal jou eens voor minder.
Klacht: toptopic gemist. Pijnverzachter:![]()
![]()
Ik post ook eigenlijk alleen maar in KLB, maar sinds die komst van dat kliekje van Meloewa en rosepetals etc. vind ik het steeds kutter worden daarquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:00 schreef Chai het volgende:
Ja snap er niets van. Was eerder nooit.
En ik hoor niet blij het kliekje terwijl ik een eckte KLB chick ben.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik post ook eigenlijk alleen maar in KLB, maar sinds die komst van dat kliekje van Meloewa en rosepetals etc. vind ik het steeds kutter worden daar![]()
![]()
U jellyquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik post ook eigenlijk alleen maar in KLB, maar sinds die komst van dat kliekje van Meloewa en rosepetals etc. vind ik het steeds kutter worden daar![]()
Nice!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Klacht: toptopic gemist. Pijnverzachter:
Goeien bil.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Klacht: toptopic gemist. Pijnverzachter:All good things are wild and free.![]()
Hallo, vecht het even uit in een bad met olie zoals top notch 5 star chicks met triple A-status betaamt, wil je.quote:![]()
Same here. Of toegeven iig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan me geen één chick in mijn omgeving bedenken die ook maar zou kunnen FOK!ken eigenlijk.
Ik zie hier echt vaak gequotede dingen die ik nergens in het topic terug zie, het originele bericht wat gequote is zeg maar. Ben ik de enige?![]()
Ohja, true truequote:
Doe je meequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo, vecht het even uit in een bad met olie zoals top notch 5 star chicks met triple A-status betaamt, wil je.?
Ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zie hier echt vaak gequotede dingen die ik nergens in het topic terug zie, het originele bericht wat gequote is zeg maar. Ben ik de enige?full stops and exclamation marks![]()
Same here. Ik zoek dan soms ook terug, maar niks te vindenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zie hier echt vaak gequotede dingen die ik nergens in het topic terug zie, het originele bericht wat gequote is zeg maar. Ben ik de enige?
quote:Moet je even op de "Op datum schreef X het volgende"-url klikken, wordt je doorverwezen naar het topic?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zie hier echt vaak gequotede dingen die ik nergens in het topic terug zie, het originele bericht wat gequote is zeg maar. Ben ik de enige?![]()
Dan linkt hij niet goed, maar het staat wel ergens. Moet je ff hele topic zichtbaar doen 1/999 en control F.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Same here. Ik zoek dan soms ook terug, maar niks te vinden![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan linkt hij niet goed, maar het staat wel ergens. Moet je ff hele topic zichtbaar doen 1/999 en control F..
![]()
Nerd-chickquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan linkt hij niet goed, maar het staat wel ergens. Moet je ff hele topic zichtbaar doen 1/999 en control F..
![]()
Wauwquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan linkt hij niet goed, maar het staat wel ergens. Moet je ff hele topic zichtbaar doen 1/999 en control F.
Ja dat soms ook weleens, maar echt dingen waar je zeker van weet dat het hier staatquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:14 schreef krioro het volgende:
Omdat het quotes uit andere topics zijn, knuppels.![]()
![]()
Hallo ik heb voor school altijd van die pdfs van 200 pagina's. Dan kan ik echt niet zonder ctrl F.
Hebben jullie dat niet?![]()
Het overgrote deel hier bestaat uit allochtonen, zien die eruit alsof ze geschoold zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:15 schreef Chai het volgende:
Hallo ik heb voor school altijd van die pdfs van 200 pagina's. Dan kan ik echt niet zonder ctrl F.
Hebben jullie dat niet?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: