Sowieso. Ik kreeg het helemaal niet opquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Mag ik dit keer iets meer popcorn uit je bakje?
zegt de 36 jarige die nog naar fok meets gaatquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij gedraagt zich ook als een kleuter
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
zegt de 36 jarige die nog naar fok meets gaat
jij ziet er ook uit als 19quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik ben ook 24 en mooiboii kan allemaal
weeniequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef Intronic het volgende:
[..]wanener gaan we nou eens samen met flippie naar een wedstrijd
quote:
Daarom ben je ook zo lelijk en dik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik had die zak van mij al op voordat hij op Mars was
ik liet die van mij vallen, pakte een nieuwe en liet die ook vallenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik had die zak van mij al op voordat hij op Mars was
Hihi, hij moest laatst z'n ID laten zien toen ie sigaretten ging halenquote:
ja daarom ben ik gestopt duhquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hihi, hij moest laatst z'n ID laten zien toen ie sigaretten ging halen
Hou je bek Braboquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom ben je ook zo lelijk en dik.
Verwar je hem nou met mij?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom ben je ook zo lelijk en dik.
hoef ik zelfs nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hihi, hij moest laatst z'n ID laten zien toen ie sigaretten ging halen
JONGE!quote:
Nee ik had hem maar half opgegetenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik liet die van mij vallen, pakte een nieuwe en liet die ook vallen
in het donker ben ik nog gehandicapter dan bij licht
ik wacht ook nog steeds op een samenvatting van de filmquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:54 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb niet eens meegekregen hoe die kerel überhaupt op mars kwam
[..]
JONGE!
leeell maakte er bij ons een puinzooi van, was echt een troep gewoonquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ik had hem maar half opgegeten
Ik had hem op de grond liggen, toen wilde ik hem oppakken maar pakte ik hem beet bij de kant die nog dicht zat.
Waardoor al die zooi er uit flikkerde op de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |