Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
pacequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:02 schreef vandermar het volgende:
Als je 4-1-2-1-2 speelt dan heb je Marin op LM?
Dan zou je Howeden LCB kunnen doen en Holebas LB, ik vind Holebas een erg goede back maar dat komt denk ik omdat zijn pace alles goedmaakt.
Heb nu Ribery LM, en gewoon Pander LB 4411 die ik voor 600 coins kon oppikken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:02 schreef vandermar het volgende:
Als je 4-1-2-1-2 speelt dan heb je Marin op LM?
Dan zou je Howeden LCB kunnen doen en Holebas LB, ik vind Holebas een erg goede back maar dat komt denk ik omdat zijn pace alles goedmaakt.
Kan ook, persoonlijk vond ik Ribery als LM niet uit de verf komen en Marin wel een stuk beter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb nu Ribery LM, en gewoon Pander LB 4411 die ik voor 600 coins kon oppikken.
Ik heb er toch al redelijk vaak assists mee gegeven en 4 goals gemaakt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan ook, persoonlijk vond ik Ribery als LM niet uit de verf komen en Marin wel een stuk beter.
het is echt belachelijk, gewoon 1 bod van 10k erop en ik heb hem directquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam net 1 van die 2 Hulks tegen voor 14.5k BIN (de goedkoopste in 4-3-3) Ik zoek de laatste tijd nooit naar gold spelers, ik heb ook geen idee wat de IFs van deze week nu waard zijn.
Ik had sowieso altijd moeiete met de halven in 4-1-2-1-2 misschien dat dat het isquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:05 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb er toch al redelijk vaak assists mee gegeven en 4 goals gemaakt.
Hij is net verkocht zie ik. Wat voor formatie is die andere dan? Open bid werkt 's morgens best goed, maar je ziet soms ook lage BINs die mensen over het hoofd zien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is echt belachelijk, gewoon 1 bod van 10k erop en ik heb hem direct
als ie nu niet verkocht wordt bewaar ik ze wel tot vanavond.
die ander is 3-4-3, staat erop voor 12,75kquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is net verkocht zie ik. Wat voor formatie is die andere dan? Open bid werkt 's morgens best goed, maar je ziet soms ook lage BINs die mensen over het hoofd zien.
de goedkoopste Hulkquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, ik ben op dit moment niet ergens op aan het bieden. Waar bood je dan op?
quote:
Maken jullie het geld even over? Mag naar S. Kemmer. Onderwerp: FOK!meet.quote:
S. Kemmerquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Maken jullie het geld even over? Mag naar S. Kemmer. Onderwerp: FOK!meet.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:23 schreef Kamikazie het volgende:
VDM, ik heb tot 3 uur examen daarna kan ik een potje spelen. Ik kijk er naar uit om je ff weg te spelen...
potje? Online kom ik alleen klootzakken en ragequitters tegen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pato op CAM in 4-2-3-1 is beter dan Robinho IFen ook nog eens zo'n 190K goedkoper
Ja is goed maar ik ben nu tegen iemand die zijn controller heeft weggelegd dus moet 2e helft nogquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
potje? Online kom ik alleen klootzakken en ragequitters tegen.
Als je graag combineert met je spits ja, als je spits alleen gebruikt als eindstation/afmaker nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef DannyDeko het volgende:
SIF Adebayor veel beter dan de IF? Of niet de moeite waard om voor die paar stats het dubbele te betalen?
haha jij net iets meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:44 schreef laucas het volgende:
Zo irritant als je precies weet wat de tegenstander gaat doen maar telkens te laat bent.
meestal is het nu al bekend maar het hangt er van afquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
Hoelaat wordt het totw meestal bekend gemaakt?
Voor kerst meestal op dinsdagavond, nu maken ze er een sport van om het zo laat mogelijk te doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
Verschilt, maar zal niet zo lang meer duren denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
Vorige week was ie vroeg geloof ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voor kerst meestal op dinsdagavond, nu maken ze er een sport van om het zo laat mogelijk te doen
je komt tegen betere tegenstanders als je single match speelt hequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga messi er maar weer uitgooien. Ik vind Miccoli een stuk beter en die was toen 399k goedkoper. Ben eigenlijk wel een beetje klaar met fifa. Ik begrijp het niet dat ik met m'n B team de tegenstander met 8-0 van het veld speel en vervolgens met m'n A team dat 1,5 miljoen duurder was helemaal niets voor elkaar krijg.
Was Gurbuh nou degene die z'n coins had verkocht?
Giovincoquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:50 schreef stoereboii het volgende:
wie o wie zegt me wie er op de lege plek komt? http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#h9UVLxpZbc3Uf
Het heeft helemaal niets met de tegenstander te maken. Het zijn mijn spelers die niet goed lopen en mijn passes die opeens niet meer aankomen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je komt tegen betere tegenstanders als je single match speelt he
ik heb precies hetzelfde, met mijn redelijk dure hybrid met spelers als torres, kaka en Hulk liep het totaal niet, met mijn <80 serie A squad loopt het als een trein.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met de tegenstander te maken. Het zijn mijn spelers die niet goed lopen en mijn passes die opeens niet meer aankomen.
Yup.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga messi er maar weer uitgooien. Ik vind Miccoli een stuk beter en die was toen 399k goedkoper. Ben eigenlijk wel een beetje klaar met fifa. Ik begrijp het niet dat ik met m'n B team de tegenstander met 8-0 van het veld speel en vervolgens met m'n A team dat 1,5 miljoen duurder was helemaal niets voor elkaar krijg.
Was Gurbuh nou degene die z'n coins had verkocht?
Je bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met de tegenstander te maken. Het zijn mijn spelers die niet goed lopen en mijn passes die opeens niet meer aankomen.
Hoe had je dat gedaan? Via martktplaats ofzo? Doe het liever niet via paypal want dan kunnen ze hun geld toch weer terugvragen ofzo?quote:
5quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dacht er ook al aan, hoeveel * skills is ie?
Hij terugquote:I wasnt finished yet
quote:grrrr i had no chance against you lol
Stoerreboyyy!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
Ik sta 5-0 voor binnen 35 minuten en hij quit.
Ik stuur dit naar hem
[..]
Hij terug
[..]
Heul nietquote:
Goedzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
Ik sta 5-0 voor binnen 35 minuten en hij quit.
Ik stuur dit naar hem
[..]
Hij terug
[..]
Haha hij stuurde me gelijk een invite. Hij pakte zijn Serie A uber team. Maak de 1-0 en hij gooit gelijk Messi er in. Maak de 2-0 en hij gooit Aguero er inquote:
xbox toch? wil wel coins van je overnemen, geld maak ik wel over danquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe had je dat gedaan? Via martktplaats ofzo? Doe het liever niet via paypal want dan kunnen ze hun geld toch weer terugvragen ofzo?
prijs steeg omdat de nif een week niet in packs zatquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:23 schreef stoereboii het volgende:
De vorige keer dat ibra if was, is zijn NIF toen in prijs gedaald?
Oh, en is hij die week erna weer normale prijs gekomen of gezakt onder de vroegere prijs?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
prijs steeg omdat de nif een week niet in packs zat
Hoezo, IF Fer mejonge.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Willem Janssen 4-3-3 in een pack.. helaas, een paar uur te vroeg.
Wie gaat hier vanavond allemaal packs openen? (hangt van het TOTW af) Ik in ieder geval niet.
Ik niet, krijg er toch nooit wat uit en wil binnenkort ibra halenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Willem Janssen 4-3-3 in een pack.. helaas, een paar uur te vroeg.
Wie gaat hier vanavond allemaal packs openen? (hangt van het TOTW af) Ik in ieder geval niet.
Ik hoop ook op IF Fer maar ik denk dat EA voor Janssen kiest omdat die 2x heeft gescoord. Ze kijken meestal alleen naar de goalsquote:
Daar hoop ik dan ook opquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:30 schreef Rijst het volgende:
En als er een Fer komt, dan blijft hij waarschijnlijk zilver.
KOM DAN!quote:
UP Ripley schijnt een goede (voor bronzes dan) keeper te zijn. Hij is helaas wel npower Champ dus hij linkt niet goed met Pearce en Osborne. En ik kan nooit 1 in 4-4-2 op de markt vinden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
ultiem vandermarretje:
Hart op doel in je Engelse Bronzeswel 2-1 gewonnen
zou best kunnen, ik heb alleen geen engels bronzesquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
UP Ripley schijnt een goede (voor bronzes dan) keeper te zijn. Hij is helaas wel npower Champ dus hij linkt niet goed met Pearce en Osborne. En ik kan nooit 1 in 4-4-2 op de markt vinden.
Ik las het alsof jij Hart op goal in je Engelse bronzes had. Mijn IF Ritchie heeft eindelijk gescoordquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou best kunnen, ik heb alleen geen engels bronzes
nee vandermarretjes doe ik niet aanquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik las het alsof jij Hart op goal in je Engelse bronzes had. Mijn IF Ritchie heeft eindelijk gescoord
Ik dacht dat Torres in het echt eerder ging scoren maar dat is dus niet zo.
als het bekend was hadden we het wel gepost he.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:52 schreef stoereboii het volgende:
is het totw al bekend? lijkt me vrij logisch dat ibracadabra erin zit?
Ojaquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het bekend was hadden we het wel gepost he.
ja klopt maar ik zou het wel willen, dan gaan er sowieso prijzen van de if zakken, dus ik hoop dat de prijzen van de nif over 2 weken ook gezakt zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kaka, Ibra en Young zijn de enige die we tot nu toe weten maar die 3 gaan al meer kosten dan de rest van het TOTW.
De prijs van de NIF gaat niet/nauwelijks dalen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja klopt maar ik zou het wel willen, dan gaan er sowieso prijzen van de if zakken, dus ik hoop dat de prijzen van de nif over 2 weken ook gezakt zijn
of toch wel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
De prijs van de NIF gaat niet/nauwelijks dalen.
kan ik ergens wel begrijpen, maar is wel jammerquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
De prijs van de NIF gaat niet/nauwelijks dalen.
Neequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met dat team van jou, mag je nooit klagenEen grote fraude die achterhoede.
Om je rating naar beneden te halen ja. Kom op man, het is echt smerig. Daarnaast moeten die 1-2tjes tussen ibra en el shawary toch saai worden na een tijdje?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Om je rating naar beneden te halen ja. Kom op man, het is echt smerig. Daarnaast moeten die 1-2tjes tussen ibra en el shawary toch saai worden na een tijdje?
Je hebt het betere team, je hebt verloren en je kunt er niet tegenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
[..]geen idee, een tweetjes tussen Gomez en Schurrle dan? Of de hele tijd crossen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt het betere team, je hebt verloren en je kunt er niet tegenSucces met online mensen trollen!
Ik doe niets, ik zeg GG, vieze crosser met een smiley. Ieder zijn eigen manier van spelen toch. Maar als hij mij beticht van enkel een tweetjes dan kijkt hij totaal niet naar zijn eigen spel. Enige manier van scoren is bij hem op de counter uit een corner of een voorzet 2e paal die bijna niet te verdedigen zijn. Ik maak heus wel eens een een tweetje maar continue? Ik ga even in een hoekje zitten kniezen omdat hij mij ergens van betichtquote:
Ik vind het ook niet erg toch of wel? Alleen hij maakt er een probleem van. Ik wil wel rematch om niets. Dan gaat hij niet meer crossen en een tweetjes en doe ik het ook niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Het is echt niet erg als je verliest hoor, zeker niet van Kamikazie.
Ik hou me afzijdig, ik geniet alleenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe niets, ik zeg GG, vieze crosser met een smiley. Ieder zijn eigen manier van spelen toch. Maar als hij mij beticht van enkel een tweetjes dan kijkt hij totaal niet naar zijn eigen spel. Enige manier van scoren is bij hem op de counter uit een corner of een voorzet 2e paal die bijna niet te verdedigen zijn. Ik maak heus wel eens een een tweetje maar continue? Ik ga even in een hoekje zitten kniezen omdat hij mij ergens van beticht
Dat zullen we nog wel eens zien! Ik vond gewoon dat je slecht, zo niet dramatisch, speelde met het elftal dat je tot je beschikking had tegenover mijn elftal. Verder leuke pot hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
Ik houd mijn mond nu ook, ik reageer er niet meer op.
ok, hij neemt je iets te serieus denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg toch of wel? Alleen hij maakt er een probleem van. Ik wil wel rematch om niets. Dan gaat hij niet meer crossen en een tweetjes en doe ik het ook niet.
Juist, fuck carriere, carriere is slecht voor je FUT coinsquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ExamenweekMaar is goed, leren kan later wel.
Ik ben ook helemaal niet goed, beweer ik nergensquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien! Ik vond gewoon dat je slecht, zo niet dramatisch, speelde met het elftal dat je tot je beschikking had tegenover mijn elftal. Verder leuke pot hoor.
edit: Ik had gewoon meer van jou verwacht als speler![]()
Waarom Lennon?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef DannyDeko het volgende:
Ibrahimovic - IF Adebayor
Elia - IF Nocerino - Parker - Lennon
Taiwo - Chiellini - Lucio - Maicon
Sanctis
Dat wordt mn nieuwe 442 teampje :]
Nog steeds nachtmerries van m'n overwinning? Je hebt het er duidelijk moeilijk meequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:16 schreef laucas het volgende:
Nou gelukkig hoefde je niet tegen GJE zijn sweat team.
Elia is wel rechts he..niet zo handig op LM als je wil crossenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef DannyDeko het volgende:
Ibrahimovic - IF Adebayor
Elia - IF Nocerino - Parker - Lennon
Taiwo - Chiellini - Lucio - Maicon
Sanctis
Dat wordt mn nieuwe 442 teampje :]
Dubbele link met Adebayor en Parker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom Lennon?Je hebt zoveel betere crossers.
Rabonatje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Elia is wel rechts he..niet zo handig op LM als je wil crossen
Autobuyer voor Messi oid?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:23 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop net een Mascherano CF voor 1600 coins, ik zet hem voor 3.5k bin op de markt en hij is in nog geen nanoseconde direct verkocht.
Zeer zeker wel een autobuyer
Nee, gewoon voor Mascherano denk ik (als CDM/CM is die een stuk meer waard dan die 3.5k).quote:
Nah, heb gewoon te lang niet gespeeld door examens. Moet altijd ff inkomenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:35 schreef laucas het volgende:
Kut sneeuw, +/- 66% passing![]()
Je speelde met je 433 team beter Mathijs.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Meh Boateng had een rode kaart en ik wil hem verkopen. Speel een potje, scoor snel een eigen doelpunt en verlaat het spel. Heeft hij nog steeds de rode kaart
Zou je dan ook zulke taferelen krijgen in Glasgow?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
http://www.nu.nl/sport/27(...)glasgow-rangers.html
Ze hadden in Eindhoven moeten zitten die club, subsidie FTW
Is dat de vader van Zerokil?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou je dan ook zulke taferelen krijgen in Glasgow?
[ afbeelding ]
Hmmm. Maar blijft volgens mij niet heel veel over dan heb ik het idee. Lavezzi wil ik houden in mn 433quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Elia is wel rechts he..niet zo handig op LM als je wil crossen
(S)IF Adebayor wellicht als ST? Kopsterk en fysiek ook sterkquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hmmm. Maar blijft volgens mij niet heel veel over dan heb ik het idee. Lavezzi wil ik houden in mn 433
Is er niet een andere driehoek met een ibrahimovic achtige eikel als ST?
Als je de boel om gaat draaien is er wellicht meer mogelijk? Knal je Bale LM en Krasic RM?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hmmm. Maar blijft volgens mij niet heel veel over dan heb ik het idee. Lavezzi wil ik houden in mn 433
Is er niet een andere driehoek met een ibrahimovic achtige eikel als ST?
Die heeft hij toch al...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
(S)IF Adebayor wellicht als ST? Kopsterk en fysiek ook sterk
Dat is toch veelsteveelquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:06 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dat ik niet in de bidwar mee ging.
quote:
Nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ey Bami, wanneer ga je weer eens streamen dan
Zijn team staat er gewoon bij. Hij heeft nu Ibra en Adebayor als spitsen in een 442.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, heb niet mn hoofd wie welke spelers allemaal heeft
Het is de leeftijd....quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn team staat er gewoon bij. Hij heeft nu Ibra en Adebayor als spitsen in een 442.
Heb ik ook al lopen in 433quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de boel om gaat draaien is er wellicht meer mogelijk? Knal je Bale LM en Krasic RM?
Wat is datquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zal ik eens kijken of ik kan streamen of is niemand geinteresseert?
Kun je Drogba of Torres in de spits gooien en Essien of Ramires als CM. Alleen gaat je verdediging dan chemistry verliezen vrees ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb ik ook al lopen in 433Heb eigenlijk elke fatsoenlijke NIF winger al (behalve Robben en Cr7) maar kan altijd wat omruilen natuurlijk.
Oh ik heb Mata en Johnson niet zie ik. Ik denk Mata > Johnson.
Nein danke.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zal ik eens kijken of ik kan streamen of is niemand geinteresseert?
Torres Essien SIF Ramires ook al in 433quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kun je Drogba of Torres in de spits gooien en Essien of Ramires als CM. Alleen gaat je verdediging dan chemistry verliezen vrees ik.
Ik ga niet helemaal stoppen, houd gewoon 1 team met bazen als Miccoli, Di Natale, De Rossi, Taiwo, Ogbonna en ook nog mijn sweaty BPL team. Maar alle dure rotzooi gaat er inderdaad uit.quote:
Kijk eens naar Mata....quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:23 schreef DannyDeko het volgende:
Jeej iedereen 9 chem![]()
http://www.futhead.com/12/squad/145824
En nu ga ik even half uur in de file staan.. Dag kinders
Zou je niet IF Pepe nemen op RM?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Torres Essien SIF Ramires ook al in 433![]()
Ik heb echt tig mogelijkheden voor 433 teams in mn club. Daarom is het beetje beperkt wat ik kan doen.
Wat ik nu denk dat het wordt:
SIF Adebayor - Ibrahimovic
Mata - Parker - IF Nocerino - Krasic
Cole - Luiz - Chiellini - Abate
Cech
Weet niet zeker of Parker nu 9 haalt.
Weet niet wat, en via laptop.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ligt eraan wat en hoe je gaat streamen.
Balance is voor hommo's, eckte mannen gebruiken strengthquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef StijnDa het volgende:
Ibrahimovic 33 balance. Wat doe je precies met balance? Je ziet hem IRL toch ook niet bij elk zetje omvallen?
Ja maar je ziet dat met heel veel ST'squote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Balance is voor hommo's, eckte mannen gebruiken strength
Özilquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef Walxie het volgende:
Özil of Schweinsteiger? Op de CAM uiteraard.
Ozil ofcquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef Walxie het volgende:
Ozil. En Ballack moet je op CM zetten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef Walxie het volgende:
Euziel togquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef Walxie het volgende:
Via je laptop streamen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet wat, en via laptop.
Misschien toernooiwedstrijden oid
Of er 160 euro van makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb alles op de auction gezet voor redelijke prijzen. Als alles er voor de minimale prijs uitgaat heb ik 1,6 miljoen coins. Best veel al zeg ik het zelf. Kan ze ook nog bewaren en bij TOTY een shitload aan pakjes halen
Crossersquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Goed punt. Early Crosser trait![]()
Even kijken of mn budget het toe laat want heb 140k atm.
Bedoelde webcamquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Via je laptop streamen.
Ja.
En hoe neem je je tv op?
Ik speel 41212 hé, dus ik speel met CDM.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ozil. En Ballack moet je op CM zetten.
Precies, als je het toch zat bent. Houd gewoon 100k voor een leuk teampje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
3 avondjes stappen is zeker niet verkeerd
Over 6 maanden doe je niks meer met je geld op FUT 12, ik zou er echt geld voor nemenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
3 avondjes stappen is zeker niet verkeerd
Caceres denk ik ja..of Ogbonna..die is Serie B, maar Italiaans, dus wellicht kan je die er ook in kwijt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
wat is de beste 3 mans (cbs) verdediging in de serie a als ik geen geld heb voor silva? chiellini-lucio-? cacares ofzo?
Krijg je er nog de helft voor. Heb je wel nog 6 maanden plezier.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Over 6 maanden doe je niks meer met je geld op FUT 12, ik zou er echt geld voor nemen
Mangala - Chiellini - Ogbonnaquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
wat is de beste 3 mans (cbs) verdediging in de serie a als ik geen geld heb voor silva? chiellini-lucio-? cacares ofzo?
Mangala is geen Serie A...en ook nog eens Frans dus die krijg je er niet tussen.quote:
Liever 6 maanden van te voren een deel weg voor een goede prijs dan het laten lopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Krijg je er nog de helft voor. Heb je wel nog 6 maanden plezier.
Ja maar ik zie het niet als een potentiële 160 euro. Ik heb gewoon getrade met plezier en speel nog steeds graag. Als ik alles zou verkopen zit ik ook wel tegen de 100 euro maar zo zie ik het nu niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Liever 6 maanden van te voren een deel weg voor een goede prijs dan het laten lopen
Ziet er goed uit. Als dit een 74 was geweest was hij onbetaalbaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef Tim86 het volgende:
Hebben hier mensen weleens met Ilsinho gespeeld? (75 CAM). Is hij fijn? 5 star skill, medium medium workrates en mega allround..ziet er wel goed uit
http://www.futhead.com/12/player/4952
thx zal kijken of die Ogbonna op 9 chem eindigt, zo niet dan maar cacares. thx.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Caceres denk ik ja..of Ogbonna..die is Serie B, maar Italiaans, dus wellicht kan je die er ook in kwijt?
Superdegelijk. Blinkt nergens echt in uit maar is een prima toevoeging op een low-budget skillteam.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef Tim86 het volgende:
Hebben hier mensen weleens met Ilsinho gespeeld? (75 CAM). Is hij fijn? 5 star skill, medium medium workrates en mega allround..ziet er wel goed uit
http://www.futhead.com/12/player/4952
Hij is niet meer zo lowbudget nowadays voor een non shiny gold..is uit packsquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Superdegelijk. Blinkt nergens echt in uit maar is een prima toevoeging op een low-budget skillteam.
Valt opzich nog mee..zag er gisteren een paar voor 2 tot 2.5 Kquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Ilsinho is wel uit de pakjes volgens mij, dus een stuk duurder dan die futhead prijs daar aangeeft.
Valt opzich nog mee..zag er gisteren een paar voor 2 tot 2.5 Kquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Ilsinho is wel uit de pakjes volgens mij, dus een stuk duurder dan die futhead prijs daar aangeeft.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is niet meer zo lowbudget nowadays..is uit packs geloof ik
durf ik niet aanquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt als middelste CB in driemansverdediging ook een minder snelle CB pakken, werkt prima.
Bijvoorbeeld: Chiellini-Samuel-Lucio
Ligt aan het systeem, functie in het team en z'n andere stats.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:46 schreef Papiafca het volgende:
Wie CM? Ibarbo of Obi? Wat zijn de beste workrates voor een CM?
Nieuw?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:46 schreef Papiafca het volgende:
Hangt van het systeem af..quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:46 schreef Papiafca het volgende:
Hi hi ha hoquote:
In FUT heb ik nooit last van vermoeide spelers eigenlijk, H2H wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Alleen met Ibarbo gespeeld, maar die is echt gruwelijk
Op een 3 mans middenveld speel ik zelf het liefst met dit idee: CAM - CDM - CM of iets wat daar op lijkt qua kwaliteiten en workrates..
Ibarbo heeft medium/medium..dat is sowieso wel prima...hij kon ook in iedere rol spelen eigenlijk.
Obi heeft high/high en is dus snel moe (78 stamina)
Ferquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef GuRBuH het volgende:
GK Szczęsny, RB Abate, CB Toprak, CB Abdennour, CM Fer, CM Iniesta, CAM Kaká, LM Young, ST Ibrahimović, ST Ibisevic, ST Pogrebnyak
Zijn statsquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hoO8qNkObc3M0
Fer 74 silver, FUCK YEAH!
Sure, maar iedere keer als hij goed speelt dan heeft hij een IF dit jaar, terwijl ze spelers negeren die veel meer indruk maakten.quote:
Het is alleen een Duitser...quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
Toprak 80 pace voor Bundesligaprima CB, misschien een turkije team maken
Ben benieuwd naar zijn strenght. Als ze de goal hebben gezien moet die omhoogquote:
O fuck, ik dacht turkquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Het is alleen een Duitser...
Wat een zieke stats ook van Ibra
Hadden ze silver moeten laten.quote:
WTF, die statsquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:01 schreef StijnDa het volgende:
Die McAuley silver ookDat is een dikke gold.
Zo is er altijd wel iemand ontevreden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:00 schreef Apekoek het volgende:
Fer 74 IF, niet leukDie kan ik simpel weg niet betalen. Leuk dat jullie toevallig wel 500K en miljoenen hebben enzo. Voor de man met de kleinere coins bag totaal klote.
Minstens 300k verwacht ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van betaalbaarHet zou nog best wel eens kunnen.
33k op de PS3, maar ik moet daar omheen nog een team zien te makenquote:
Dat zou te duur zijn inderdaad. Ik denk zo'n 150k aan het einde van de week. Hoop op 100k als ik nog ooit een BBVA maakquote:
Binnenkort maar eens wat pakjes openmakenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Kaka gaat wel echt ziek duur zijn vrees ik..onder de 200K zou me echt verbazen
Mid-mid positie heb ik het liefste eentje met een low/high rate. Merk wel dat mijn Franse middenveld veel minder in balans is (counter gevoeliger) doordat ik 2 CAM's naast de middelste CM heb staan die high/low hebben vergeleken met mijn BPL budget waar het med/med - med/high - med/med is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Alleen met Ibarbo gespeeld, maar die is echt gruwelijk
Op een 3 mans middenveld speel ik zelf het liefst met dit idee: CAM - CDM - CM of iets wat daar op lijkt qua kwaliteiten en workrates..
Ibarbo heeft medium/medium..dat is sowieso wel prima...hij kon ook in iedere rol spelen eigenlijk.
Obi heeft high/high en is dus snel moe (78 stamina)
Ik ook, hoop dat hij een redelijke drop rate heeft...quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:11 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben benieuwd wat de prijs van IF Fer gaat doen....
Best wel een beetje raar jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
Fer heeft trouwens nog een Feyenoord schirt aan op zijn plaatjevalt mij nu pas op.
Messi heeft 20 geloof ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:13 schreef Tim86 het volgende:
NIF Fer heeft een cardweight van 4..ik vrees een erg dure en zeldzame IF..
Card weight heeft te maken met de drop rate. Hoe veel er in pakjes zullen verschijnen, dus hoe zeldzaam hij wordt, dat bepaalt de prijs natuurlijk weer.quote:
Okee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Card weight heeft te maken met de drop rate. Hoe veel er in pakjes zullen verschijnen, dus hoe zeldzaam hij wordt, dat bepaalt de prijs natuurlijk weer.
Okee duidelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:16 schreef Tim86 het volgende:
Jup. En hoe lager de cardweight hoe zeldzamer hij is.
Ja, maar Messi had 20 dacht ik, fer is toch niet zeldzamer dan hem?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Okee duidelijk.
Dus cardweight 0 (wat ik hier wel eens voorbij heb zien komen) zijn dus het meest zeldzaam.
Klopt. Cardweight 0 is eigenlijk alleen het geval bij IF's en spelers die uit packs zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Okee duidelijk.
Dus cardweight 0 (wat ik hier wel eens voorbij heb zien komen) zijn dus het meest zeldzaam.
Ait.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Cardweight 0 is eigenlijk alleen het geval bij IF's en spelers die uit packs zijn.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil een road to chelsea team maken, maar is Kalou aan te raden als RV of moet ik het bij Ben Arfa houden?
Jawel, maar Messi is veel populairder...Kijk eens hoeveel Fers er op de trade zijn en vergelijk het.. Reden dat Messi een hogere cardweight heeft is omdat er veel meer gold packs dan silver packs gekocht worden denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja, maar Messi had 20 dacht ik, fer is toch niet zeldzamer dan hem?
Kalou, goeien speler.quote:
Vorig jaar was Kalou nog LW en toen was hij echt fantastisch..dit jaar nog niet mee gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |