Super vetquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, allemaal even in de herhaling hier!!
[ afbeelding ]
Dat lijf!
(okee, ik was 17. Maar toch)
Ja precies die standaard gala jurkjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook nog een keer in het rood geweest maar daar heb ik geen foto van online.
Iedereen ging altijd in zwarte spaghettibandjesjurken en ik was lekker recal
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wauw skjoe! Ik heb nooit een gala gehad
mijn moeder had al haar galajurken uit de seventies nog en ik trok altijd daar 1 van aan. Behalve de roze suikerspinjurk, die ging me te furrquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies die standaard gala jurkjes
ik had al nice boobsels op m'n elfdequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoeee den tiener![]()
![]()
jij had al nice boobsels op je 15de![]()
Ik had niks tot mijn 16dequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had al nice boobsels op m'n elfde
Dat vind ik wel jammer ik heb helemaal niets van mijn ma van vroeger, 1 tasjequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn moeder had al haar galajurken uit de seventies nog en ik trok altijd daar 1 van aan. Behalve de roze suikerspinjurk, die ging me te furr
De witte heeft ze wel voor me gemaakt. Er was ook nog een paarse met pailletjes en een bolerotje, die heb ik een keer naar een bruiloft aangedaan. Mooi man, Turkse bruiloften. Wij ( ik en twee vriendinnen) waren samen met de bruid de enigen in een feestjurk
Ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en Spees ik heb niet gemeten, thermometer kwijt. Maar ik voel wel warm.
Dat dusquote:
Ja hoe coolquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
uft, heb jij nou Debsterrs giveaway gewonnen?
past mooi bij je skull jacketquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hoe coolI did a little happy dance yesterday
Blingbling ook nog!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hoe coolI did a little happy dance yesterday
Joah, heb ook nog Nickelson spijkerbroeken onderweg met pailletten op den ass! En dan straks nog mijn Sam Edelmans en dan is het bling alles!quote:
The dark side.. It is evil... with cookiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik heb toch maar geen beetlejuice in de koffer gestopt want anders niet compleet![]()
When did I became this kind of hoarder?!
Ja maar cookiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
The dark side.. It is evil... with cookies![]()
Ik zit op marktplaats te kijken voor die ebook
dan shine je de pan uit smaatje!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Joah, heb ook nog Nickelson spijkerbroeken onderweg met pailletten op den ass! En dan straks nog mijn Sam Edelmans en dan is het bling alles!![]()
Pikkie ftw.
quote:
quote:
LOLquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]Eerste post die ik lees op 9gag
zondaarsquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef megamandy het volgende:
Ik vijl trouwens nooit maar in 1 richting. Ben ik nu zondig?
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef megamandy het volgende:
Ik vijl trouwens nooit maar in 1 richting. Ben ik nu zondig?
quote:
quote:
nee, ze moeten het mij ook nog steeds uitleggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]![]()
Heb het ooit geprobeerd maar dat is toch veel te veel werk? En het nut ervan snap/geloof ik niet
Maar als je het om de twee dagen ongeveer bijhoudt kun je het toch ook net zo goed met je vijl doen? Want dan valt er ook niet veel te knippenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe het ook niet
Ow en van de challange moet ik knippen... maar na 2x knippen vond ik het echt niks; dus om ze te korten gebruik ik toch echt weer mijn glasvijl
Nee je moet knippen om er voor te zorgen dat alle 'kapotte' nagel weg is. Dus ik had gisteren 1 geknakt; die moest ik normaal zo kort mogelijk afknippen. Maar knippen doe ik meer schade aan mijn nagels dan ik wilquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar als je het om de twee dagen ongeveer bijhoudt kun je het toch ook net zo goed met je vijl doen? Want dan valt er ook niet veel te knippenOf moeten er een bepaald aantal dagen tussen zitten?
Jama, jamaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee je moet knippen om er voor te zorgen dat alle 'kapotte' nagel weg is. Dus ik had gisteren 1 geknakt; die moest ik normaal zo kort mogelijk afknippen. Maar knippen doe ik meer schade aan mijn nagels dan ik wilDus ik vijl het gewoon.
Gebruik hun vijl wel om alles smooth te makenDat helpt wel
Maar na 5 weken heb ik wel weer eens zin om nagellak aan te doen. Naakte nagels
Zij geven aan dat knippen beter is; dat je met de vijl meer 'scheurtjes' maakt. Ja met zo'n nep goeikope vijl wellicht; maar niet met een glasvijl. En mijn nagels leden er echt onder met het knippen; dus heul snel mee gestoptquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jama, jamaarIk snap niet hoe een schaar meer nagel weg kan halen dan een vijl
In Maastricht waar ik altijd ga hadden ze niet eens de nieuwe lakjes van de normale collectiequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen million styles bij kruidvat of trekpleister
SHSHSHSHSHHSHSHHSHSHHSHHSHHSHSHHSSHHHHHHHHquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
priemke gaat over zeven weken al trouwende tijd vliegt jonge!
ik ben een basis gastenlijst aan het opstellen, I haz a sadquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SHSHSHSHSHHSHSHHSHSHHSHHSHHSHSHHSSHHHHHHHH![]()
Ik heb gisteren zo weird gedroomd over trouwen. Ik wil toch heul geen bridezilla worden die laatste weken nog.
Cif zegt ook al dat ik loop te stressen om niks... Ik doe heul niks jongeuhhhhh maar die klote adressen ook.. Weet je hoeveel werk![]()
![]()
SUCCESSS GO GO GO GO !!!quote:
Het is echt moeilijk.. ik snap hetquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben een basis gastenlijst aan het opstellen, I haz a sad
Kan zijn dat ik toch niet ALLE lakmeisjes kan gaan vragen, dus ik prepareer jullie alvast!
Logisch toch??quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben een basis gastenlijst aan het opstellen, I haz a sad
Kan zijn dat ik toch niet ALLE lakmeisjes kan gaan vragen, dus ik prepareer jullie alvast!
Hier nodigen we mijn kant helemaal uit (maar moeder is alleen thuis.. en pa was met z'n 4-en...) en maar een aantal van cif's kant (maar zijn moeder was met 11 thuis en zijn pa met 10quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Logisch toch??
Ik weet nog niet eens of ik wel al m'n ooms en tantes uitnodig als ik ooit ga trouwen
ja maar ik had het zo enthousiast aangekondigd... totdat ik even goed ging tellenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Logisch toch??
Ik weet nog niet eens of ik wel al m'n ooms en tantes uitnodig als ik ooit ga trouwen
en ook de neven en nichten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier nodigen we mijn kant helemaal uit (maar moeder is alleen thuis.. en pa was met z'n 4-en...) en maar een aantal van cif's kant (maar zijn moeder was met 11 thuis en zijn pa met 10)
Nee johquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik had het zo enthousiast aangekondigd... totdat ik even goed ging tellen
Van mijn kant wel. Van cif ook maar een paar. Maar is anders he !quote:
Wat een grote familie heeft je aanstaandequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier nodigen we mijn kant helemaal uit (maar moeder is alleen thuis.. en pa was met z'n 4-en...) en maar een aantal van cif's kant (maar zijn moeder was met 11 thuis en zijn pa met 10)
Damn wat een gedoe weer zeg...quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:09 schreef Diconnected het volgende:
Pfff nu ineens verwarring over de toelating voor het HBO. Vrouw van de opleiding zegt nu weer dat ik minstens een MBO diploma moet hebben om de toelatingstest te doen van de opleiding zelfterwijl ik wel vrijstelling heb voor de 21+ toets, dus lekker duidelijk allemaal
En nu??quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:09 schreef Diconnected het volgende:
Pfff nu ineens verwarring over de toelating voor het HBO. Vrouw van de opleiding zegt nu weer dat ik minstens een MBO diploma moet hebben om de toelatingstest te doen van de opleiding zelfterwijl ik wel vrijstelling heb voor de 21+ toets, dus lekker duidelijk allemaal
Wheheheh dat tikt wel aan ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
kijk an sich zijn de families niet enorm, maar er gaan dan een paar scheiden en die maken weer nieuwe relaties, en dan heb je alweer dubbel... En dan krijgen alle neven en nichten een relatie, dus tellen die voor twee. Argh
quote:
Ja en nu wachten op weer een mailtje terugquote:
ja nee dat kan ik echt niet makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Hier geen kinderenBehalve mijn neefje die bij de receptie rond zal banjeren
IN ZIJN MINI KOSTUUM AWWWW
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en nu wachten op weer een mailtje terugheb inmiddels al stuk of 10x gemaild nu
Ja bij ons zijn de vrienden/familieleden die kinderen hebben allemaal jonger dan 2j; dus dan is dat niet zo lastigquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee dat kan ik echt niet maken
neu, die laten ze meestal uit zichzelf al thuisquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Schiet ook niet op zo
[..]
Ja bij ons zijn de vrienden/familieleden die kinderen hebben allemaal jonger dan 2j; dus dan is dat niet zo lastig
Hou een auditie op de komende meet:quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik had het zo enthousiast aangekondigd... totdat ik even goed ging tellen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hou een auditie op de komende meet:
'Wie mag er op Skjoes en BB's bruiloft komen?'
Nou, zoals de telling er nu naar uit ziet zijn dat er maar een stuk of vierquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hou een auditie op de komende meet:
'Wie mag er op Skjoes en BB's bruiloft komen?'
Dat legt de druk erop om extra moojen kunsten te vertonenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, zoals de telling er nu naar uit ziet zijn dat er maar een stuk of vier![]()
![]()
![]()
Ach scheelt weer een jurk kopen danquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, zoals de telling er nu naar uit ziet zijn dat er maar een stuk of vier![]()
![]()
![]()
Jongeuh gewoon een show laten opvoeren en dan op het einde zeggen: Ja sorry maar we hebben het budget niet om jullie uit te nodigen. Maar bedankt voor den goeien show.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Datquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh gewoon een show laten opvoeren en dan op het einde zeggen: Ja sorry maar we hebben het budget niet om jullie uit te nodigen. Maar bedankt voor den goeien show.Hier neem nog een biertje
Houden we toch gewoon een keer een after-wedding meetquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er worden sowieso genoeg meets gehouden; hoeft daarom geen reden te hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Houden we toch gewoon een keer een after-wedding meet? Of is dat stom?
Hopelijk heeft ze er weinig last vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh, hont is nu trouwens bij de dierenarts om die vetbult te laten wegsnijden. We gaan dr zo ophalen
Pehehehequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh gewoon een show laten opvoeren en dan op het einde zeggen: Ja sorry maar we hebben het budget niet om jullie uit te nodigen. Maar bedankt voor den goeien show.Hier neem nog een biertje
komt vast in ordequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh, hont is nu trouwens bij de dierenarts om die vetbult te laten wegsnijden. We gaan dr zo ophalen
Zolang je maar in je hoofd houdt: Je kan het never nooit niet voor iedereen goed doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pehehehe
Ach, ik moet soberso nog even samen met bleiblei kritisch naar die lijst kijken.
Neven en nichten is veel plichtsbesef hoor, maar vind het ook zo sneu om 70% wel uit te nodigen en die andere 30% niet. Whereas die verhouding hier natuurlijk heel anders ligt
een collega van je vader wtfquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zolang je maar in je hoofd houdt: Je kan het never nooit niet voor iedereen goed doenEr zijn altijd mensen die commentaar zullen hebben (bij ons vast ook genoeg. Zo kregen we paar weken geleden nog te horen van een collega van mijn paps waarom ie niet voor het feest was uitgenodigd
![]()
)
Ja echtquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een collega van je vader wtf
Ben blij da'k geen belg ben
Wtfquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zolang je maar in je hoofd houdt: Je kan het never nooit niet voor iedereen goed doenEr zijn altijd mensen die commentaar zullen hebben (bij ons vast ook genoeg. Zo kregen we paar weken geleden nog te horen van een collega van mijn paps waarom ie niet voor het feest was uitgenodigd
![]()
)
oh, dat doe ik bij Priem wel hoor, lijken wassenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wtf
Ik zou alleen me afvragen waarom ik niet uitgenodigd was als het iemand is die heel dicht bij me staat. Als ik al weet dat ik er geen goede band mee heb en ik weet hoe duur een bruiloft is, ga ik echt niet naar een uitnodiging lopen vissen
Wait whut? Wil je zeggen dat je geen goeie band met mij hebt??quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat doe ik bij Priem wel hoor, lijken wassen
Onder het motto "vooronderzoek"
En ze weet al wat ik in enveloppen doe, dus het is wellicht best lucratief
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat doe ik bij Priem wel hoor, lijken wassen
Onder het motto "vooronderzoek"
En ze weet al wat ik in enveloppen doe, dus het is wellicht best lucratief
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh selectief lezen; zoals een eckt wijf![]()
quote:
HAHA je hebt het nu toch uit gelegdquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar het ging dus over het vissen, maar dat snap je zelf ook wel, kutje
ik hap graagquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HAHA je hebt het nu toch uit gelegdOok zoals een eckt wijf
Maar ja ik snapte hem wel![]()
![]()
Ik lok graag uitquote:
Buying things is nice and comfortingquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben heul niet koopverslaafd...
Who am I kidding
[ afbeelding ]
Always wanting moar..... MOARRRRRquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buying things is nice and comforting
ik trok idd ook even met m'n wenkbrauwen toen ik het zagquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Herome wic komt ook met een holland collectie, falers
Die namenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Linkquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Staat best kek nog!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hont is thuis. Ze wist in de auto helemaal niet wat ze met zichzelf aan moestToen we thuis kwamen, bleef ze staan. En als ik ging lopen liep ze mee. Dus heb dr nu maar in dr mandje gelegd en daar is ze het ook wel mee eens
Ben alleen bang dat ze er op eigen kracht niet uit komt. Ze loopt alsof ze dronken is en ze heeft een rompertje aan:
[ afbeelding ]
hoe kom je aan mijn trouwfotoquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Always wanting moar..... MOARRRRR
[ afbeelding ]
Oh die is lang geleden
En lin is er niet om em te aanschouwen
Ah gossie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hont is thuis. Ze wist in de auto helemaal niet wat ze met zichzelf aan moestToen we thuis kwamen, bleef ze staan. En als ik ging lopen liep ze mee. Dus heb dr nu maar in dr mandje gelegd en daar is ze het ook wel mee eens
Ben alleen bang dat ze er op eigen kracht niet uit komt. Ze loopt alsof ze dronken is en ze heeft een rompertje aan:
[ afbeelding ]
Awwww sufferdquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vond het net ook niet heel erg in de regenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Staat best kek nog!
[..]
hoe kom je aan mijn trouwfoto
MOARRR bruid
als nen eckten stalkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Staat best kek nog!
[..]
hoe kom je aan mijn trouwfoto
MOARRR bruid
Ja ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah gossie.
Hoop dat ze goed herstelt
Ze reageert steeds niet als we tegen dr praten of dr naam zeggen en ze is echt wel wakker. Dus we weten nou niet of ze suf of boos op ons isquote:
Als proberen om te kopen met een koekje??quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze reageert steeds niet als we tegen dr praten of dr naam zeggen en ze is echt wel wakker. Dus we weten nou niet of ze suf of boos op ons is
Ah goeiequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als proberen om te kopen met een koekje??
Doe ik wel eens
waarschijnlijk beide.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze reageert steeds niet als we tegen dr praten of dr naam zeggen en ze is echt wel wakker. Dus we weten nou niet of ze suf of boos op ons is
Wilde dr net al omkopen met een koekje, maar was vergeten dat ze pas om 18u mag etenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarschijnlijk beide.
Ze krijgt vanzelf honger
Even aanzien dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wilde dr net al omkopen met een koekje, maar was vergeten dat ze pas om 18u mag etenNaja net ff bij dr gezeten en ze is ook heel moe.
Ah balen meid...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh voor de geinteresseerden, het politie verhaal van
mongolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
Eerste keer op ja. Ik ben in de eerste minuten van het examen de mist ingegaan en toen is het daarna ook niet meer goedgekomen.
ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een faalhazen zijn er ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een idioten. Bah!
Ja echt, en de politie kan hem nog niet arresteren omdat ze nog bezig zijn de zaak rond te krijgenquote:
Dat kan ik me voorstellen ja. Fijn zo'n ongeduldige examinatorquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:49 schreef Mss het volgende:
Tussen het parkeervak en de afrit zat een greppeltje. Toen ik de auto wegzette voor mijn examen ging het daar ineens mis. Nooit moeite mee gehad maar ik kwam ineens de greppel niet meer uit. Auto sloeg iedere keer af.
En toen begon mijn examen. Mijn examinator was al aan het zeiken dat ik te lang deed over het afstellen van de spiegels dus ik was al een beetje van de wap.
Ik wilde het parkeervak uitrijden en toen sloeg de auto dus af. Dat gebeurde me een keer of 10. Ja, toen was ik al dusdanig ontregeld dat het niet meer goed kwam.
oh jee, dat is erg naar ja, dan kom je ook niet meer lekker in de mood.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:49 schreef Mss het volgende:
Tussen het parkeervak en de afrit zat een greppeltje. Toen ik de auto wegzette voor mijn examen ging het daar ineens mis. Nooit moeite mee gehad maar ik kwam ineens de greppel niet meer uit. Auto sloeg iedere keer af.
En toen begon mijn examen. Mijn examinator was al aan het zeiken dat ik te lang deed over het afstellen van de spiegels dus ik was al een beetje van de wap.
Ik wilde het parkeervak uitrijden en toen sloeg de auto dus af. Dat gebeurde me een keer of 10. Ja, toen was ik al dusdanig ontregeld dat het niet meer goed kwam.
Staan op feestboekquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
heeft er nou iemand een linkje van die WIC lakken?
Dat wel ja. Ik moest meer gas bijgeven, en dat deed ik. Voor mijn gevoel ook genoeg, maar dat ging dus niet. Ik wilde één keer wel wegrijden is zijn 2. Dat is me ook al maanden niet meer gebeurd. Gewoon zenuwen. Die man heeft zo'n beetje de hele rit ook geen woord gezegd. Daar werd ik ook zenuwachtig van.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh jee, dat is erg naar ja, dan kom je ook niet meer lekker in de mood.
Stond ie wel in z'n 1?
balen meid! Maar de volgende keer is het wèl raak!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ik moest meer gas bijgeven, en dat deed ik. Voor mijn gevoel ook genoeg, maar dat ging dus niet. Ik wilde één keer wel wegrijden is zijn 2. Dat is me ook al maanden niet meer gebeurd. Gewoon zenuwen. Die man heeft zo'n beetje de hele rit ook geen woord gezegd. Daar werd ik ook zenuwachtig van.
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)3024_392541826_n.jpgquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
heeft er nou iemand een linkje van die WIC lakken?
Balenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ik moest meer gas bijgeven, en dat deed ik. Voor mijn gevoel ook genoeg, maar dat ging dus niet. Ik wilde één keer wel wegrijden is zijn 2. Dat is me ook al maanden niet meer gebeurd. Gewoon zenuwen. Die man heeft zo'n beetje de hele rit ook geen woord gezegd. Daar werd ik ook zenuwachtig van.
Ja weet ik, maar het zijn wel 5 TD pakketjes die ik hieraan kwijt ben geweestquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
balen meid! Maar de volgende keer is het wèl raak!
ik vind het wel lolligquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BalenMaar de volgende keer haal je het gewoon!
En die namen, belachelijk.
het heeft gewoon zo moeten zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhovenlakje! Finally!
EN HIJ IS GROEN!
Eindhovûhquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhovenlakje! Finally!
EN HIJ IS GROEN!
vijf maar?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het zijn wel 5 TD pakketjes die ik hieraan kwijt ben geweest.
Zo geschreven vind ik het echt heel lelijk.quote:
Ik had ook zo'n stille examinator de eerste keer. En toen ik voor de tweede keer op ging, had ik dezelfde. Dus ik dacht bij voorbaat: gezakt.quote:
Prinsesje. Oh hell no.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ah klote mss![]()
Ja als het mis gaat; dan slaan de zenuwen toe ja
Ik ben gefaald doordat ik - toen ik op de streep kwam bij de stoplichten - het licht nét oranje werd...Ik had het net wel net niet kunnen zien. Maar ik kreeg meteen de opmerking "Het was oranje he prinsesje"
En toen werd ik me toch een partij pissigMaar heb mijn mond gehouden en verder gereden. De rest wat perfect.
Gezakt.
Volgende keer heb ik de auto 2x laten afslaan.
Geslaagd.maar sowieso: Belgische rij-examens
EXACTLYquote:
Ja, dat is echt zo'n pervert/seksistische opmerking.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EXACTLYWat een chagrijn van een examinator had ik
echt een vieze ouwe vent...
2de keer was veel lolliger.. Jonge kerel; die voortdurend met rij-instructeur aan het kletsen was.. En was ongeval gebeurd waar ik moest rijden en toen vroeg examinator of ik nog even terug wou rijden en of ik even langzaam er langs wou rijden want hij dacht dat ie die auto kon en hij wou eens goed kunnen kijken
Suuuuurrrreee... Ben toch maar met examen bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Oh hallo babesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh hallo babesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Zie TTquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Ik ga jurk passen
Tot straks dames
Oh hallo babesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Oh hallo babesDie fokkers dachten natuurlijk ook Aaah vrouwen! Ze bestaan echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil ook het Eindhoven lakjevoor de naam
吴 曼 迪
Met vreten ook echt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:17 schreef Joysa het volgende:
Ijsdraakje staat ook op de foto reportage op de frontpage
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
knus, ik zal m'n deur goed op slot doen danquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:25 schreef megamandy het volgende:
Want vanavond ga ik Stratum onveilig maken jonge!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef Mirjam het volgende:
lekkeren beebs op den foto
ik vond 'm wel leuk, 2 leuke meiden en dan een camera achter een camer, en daarachter dan wéér een camera![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
knus, ik zal m'n deur goed op slot doen dan
jij zegt onveilig makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:30 schreef megamandy het volgende:
[..]ben ik niet goed genoeg voor je?
Mag zeker ook niet naar je bruiloft komen
![]()
En we hebben elkaar al zo vaak gezien![]()
braafquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja
Nee ik zal mij netjes gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMNOMNOMNOM
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef Mirjam het volgende:
lekkeren beebs op den foto
ik vond 'm wel leuk, 2 leuke meiden en dan een camera achter een camer, en daarachter dan wéér een camera![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
OppernommertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMNOMNOMNOM
it's the map in my mind that sends me on my way.
YAYSH I HAZ TEH NOMNOMNOMZ!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMNOMNOMNOMdisclaimer
Ze waren wel heul zout.quote:
Omnomnom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMNOMNOMNOMIjs is happy!
吴 曼 迪
quote:
Doe 'm slaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:00 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuu broer heeft gewoon de gratis Spotify premium geclaimd.
ja, hey, wist ik veel of er al nieuwen welkom warenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
Mirjam stiekemerd!! Snel weer je bericht van de FB verwijderen
edit: ik vond het al zo gek dat ik er niet op kon reageren
je hebt een foto van jezelf op facebook, druyfquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, hey, wist ik veel of er al nieuwen welkom waren![]()
leuk je gezien te hebben btw gisteren, hoe wist je dat ik het wa?
ik was al zo verbaasd dat iemand me herkende
godverquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt een foto van jezelf op facebook, druyf
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godver
dat ik daar dan weer niet op kan komen
Wehehehe muppetquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godver
Whehehequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, hey, wist ik veel of er al nieuwen welkom waren![]()
leuk je gezien te hebben btw gisteren, hoe wist je dat ik het wa?
ik was al zo verbaasd dat iemand me herkende
Hahaha dat ook jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godver
misschien komt het doordat ik nooit iemand herken van foto'squote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whehehe
Ik liep naar binnen en toen zag ik Sharana meteen. Daarna Dico... En toen de broodkruimels volgen naar jou toeEn in de zaal Joysa.
ik heb joysa gemistquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij heb ik iedereen gezien waarvan ik wist dat ze zouden komen behalve Sjaan en Jacqie.
Die had ik buiten al gezien.quote:
Hmm... weet ook niet of je wel eens foto's van mij hebt gezien?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
misschien komt het doordat ik nooit iemand herken van foto's
ik ben zo'n noob wat dat betreft, heel slecht met gezichten
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godver
nee, dat scheeltquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmm... weet ook niet of je wel eens foto's van mij hebt gezien?
Dat was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
snurkt en stinkt tegelijkertijd?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, dat scheelt
nu lijk ik minder dom
Ik kende 'm nog niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef megamandy het volgende:
Ooh is dat limburgs?uhm het is als een kabel stinkt, dat heeft toch zo een bepaalde geur? Als ieta aan het doorbranden is ofzo? Dat noemen wij snirken
Ik heb jou heul vaak gezien, maar je was telkens ver wegquote:
fuuuuuquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb jou heul vaak gezien, maar je was telkens ver weg
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef megamandy het volgende:
Ooh is dat limburgs?uhm het is als een kabel stinkt, dat heeft toch zo een bepaalde geur? Als ieta aan het doorbranden is ofzo? Dat noemen wij snirken
En ik zag je in de parkeergarage!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik zag je in de parkeergarage!
Ik zat in die gele auto die achter jullie stond, maar ik kon er niet uit, manuel zat met zn dikke kont in de weg
Was dat btw je vriend die naast je zat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik zag je in de parkeergarage!
Ik zat in die gele auto die achter jullie stond, maar ik kon er niet uit, manuel zat met zn dikke kont in de weg
Hebben jullie ook geen woord daarvoor? Als hier iemand zegt dat iets snirkt weten we dat we naar kabels moeten kijkenquote:
"Volgens mij brandt er iets door"quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hebben jullie ook geen woord daarvoor? Als hier iemand zegt dat iets snirkt weten we dat we naar kabels moeten kijken
het ruikt branderigquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hebben jullie ook geen woord daarvoor? Als hier iemand zegt dat iets snirkt weten we dat we naar kabels moeten kijken
Zo ongeveer ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Was dat btw je vriend die naast je zat?
Dankjequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:48 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah geen stempel dusLeuke gast wel! (om te zien dan, want heb 'm niet gesproken
)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn uni is beterder dan die van Spees.
Dat !quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
wil iemand de douchekraan even dicht draaien? Ktnxbye!
Hoezo andere juwelen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !![]()
Schoonma was het vergeten hoe mijn jurk er uit zag
Maar ze gaat hem over een maandje voor me ophalen![]()
Was allemaal goedEn nog even snel andere juwelen gehosseld
![]()
En nu... adressen schrijven![]()
![]()
Was toch niet zo blij met de huidige; dus naar andere gekekenquote:
Volgens mij betekent het zoiets als 'verschroeid'. Zo ken ik het tenminste!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgens mij betekent het zoiets als 'verschroeid'. Zo ken ik het tenminste!
Waar?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand iets van lynnderella nodig? Ik ben mijn wishlist aan het maken. Ze gaan Z up en ik ben w
Oww bwhehe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Via llarowe. Ik stuur mijn wishlist dan door naar haar lol
betaalt ze 'm dan ook?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !![]()
Schoonma was het vergeten hoe mijn jurk er uit zag
Maar ze gaat hem over een maandje voor me ophalen![]()
Was allemaal goedEn nog even snel andere juwelen gehosseld
![]()
En nu... adressen schrijven![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
Heeft er trouwens iemand al die bottleholders van Ebay binnen?
Juwelen zijn goedkoper dan diegene die ik eerst had zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Oeh....quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:39 schreef Dwyn het volgende:
Blegh, ik heb morgen een mondeling hertentamen.
+1quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben altijd zo'n stotterende idioot als ik zenuwachtig ben.
Succes!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:39 schreef Dwyn het volgende:
Blegh, ik heb morgen een mondeling hertentamen.
Snel 1 downloaden kopen dan en kijken, straks 2 kijken!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond twilight 2 op tv. Ik heb 1 nog nooit gezien... hmm..
Tealquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:09 schreef Dwyn het volgende:
Welke nagellakkleur zegt: 'Hoi, ik ben zelfverzekerd, I know my stuff, kom maar op met dat mondeling!'?
Mja, maar ik ben lui. Dus ik denk dat het de gelukkige huisvrouw wordt en allebei downloadenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snel 1 downloaden kopen dan en kijken, straks 2 kijken!
1 wel al gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond twilight 2 op tv. Ik heb 1 nog nooit gezien... hmm..
Ze wordt aangevallen op verjaardagsfeestje, hij maakt het uit, zij verzuipt in verdriet, hij denkt door misverstand dat ze dood is en besluit dan ook zelfmoord te plegen. Zij redt hem, the end.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 wel al gezien
Boek 1 wel gelezen
Boek 2 nog niet gelezen...
Dus zal film ook maar niet kijken dan
Hoe kan ie nu zelfmoord plegen; hij is vampier !!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze wordt aangevallen op verjaardagsfeestje, hij maakt het uit, zij verzuipt in verdriet, hij denkt door misverstand dat ze dood is en besluit dan ook zelfmoord te plegen. Zij redt hem, the end.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze wordt aangevallen op verjaardagsfeestje, hij maakt het uit, zij verzuipt in verdriet, hij denkt door misverstand dat ze dood is en besluit dan ook zelfmoord te plegen. Zij redt hem, the end.
Hij wil zichzelf laten zien aan de buitenwereld (al glinsterend!) en dan zal hij geëxecuteerd worden door die Volturi ofzo. En zij redt hem op het moment dat hij naar buiten loopt in de volle zon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe kan ie nu zelfmoord plegen; hij is vampier !!!![]()
1ste boek vond ik echt wel tof... maar de film heeft het nogal vernageld aangezien ik nu voortdurend een emotie-loos ding voor me zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |