Super vetquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, allemaal even in de herhaling hier!!
[ afbeelding ]
Dat lijf!
(okee, ik was 17. Maar toch)
Ja precies die standaard gala jurkjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook nog een keer in het rood geweest maar daar heb ik geen foto van online.
Iedereen ging altijd in zwarte spaghettibandjesjurken en ik was lekker recal
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wauw skjoe! Ik heb nooit een gala gehad
mijn moeder had al haar galajurken uit de seventies nog en ik trok altijd daar 1 van aan. Behalve de roze suikerspinjurk, die ging me te furrquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies die standaard gala jurkjes
ik had al nice boobsels op m'n elfdequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoeee den tiener![]()
![]()
jij had al nice boobsels op je 15de![]()
Ik had niks tot mijn 16dequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had al nice boobsels op m'n elfde
Dat vind ik wel jammer ik heb helemaal niets van mijn ma van vroeger, 1 tasjequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn moeder had al haar galajurken uit de seventies nog en ik trok altijd daar 1 van aan. Behalve de roze suikerspinjurk, die ging me te furr
De witte heeft ze wel voor me gemaakt. Er was ook nog een paarse met pailletjes en een bolerotje, die heb ik een keer naar een bruiloft aangedaan. Mooi man, Turkse bruiloften. Wij ( ik en twee vriendinnen) waren samen met de bruid de enigen in een feestjurk
Ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en Spees ik heb niet gemeten, thermometer kwijt. Maar ik voel wel warm.
Dat dusquote:
Ja hoe coolquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
uft, heb jij nou Debsterrs giveaway gewonnen?
past mooi bij je skull jacketquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hoe coolI did a little happy dance yesterday
Blingbling ook nog!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hoe coolI did a little happy dance yesterday
Joah, heb ook nog Nickelson spijkerbroeken onderweg met pailletten op den ass! En dan straks nog mijn Sam Edelmans en dan is het bling alles!quote:
The dark side.. It is evil... with cookiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik heb toch maar geen beetlejuice in de koffer gestopt want anders niet compleet![]()
When did I became this kind of hoarder?!
Ja maar cookiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
The dark side.. It is evil... with cookies![]()
Ik zit op marktplaats te kijken voor die ebook
dan shine je de pan uit smaatje!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Joah, heb ook nog Nickelson spijkerbroeken onderweg met pailletten op den ass! En dan straks nog mijn Sam Edelmans en dan is het bling alles!![]()
Pikkie ftw.
quote:
quote:
LOLquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]Eerste post die ik lees op 9gag
zondaarsquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef megamandy het volgende:
Ik vijl trouwens nooit maar in 1 richting. Ben ik nu zondig?
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef megamandy het volgende:
Ik vijl trouwens nooit maar in 1 richting. Ben ik nu zondig?
quote:
quote:
nee, ze moeten het mij ook nog steeds uitleggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]![]()
Heb het ooit geprobeerd maar dat is toch veel te veel werk? En het nut ervan snap/geloof ik niet
Maar als je het om de twee dagen ongeveer bijhoudt kun je het toch ook net zo goed met je vijl doen? Want dan valt er ook niet veel te knippenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe het ook niet
Ow en van de challange moet ik knippen... maar na 2x knippen vond ik het echt niks; dus om ze te korten gebruik ik toch echt weer mijn glasvijl
Nee je moet knippen om er voor te zorgen dat alle 'kapotte' nagel weg is. Dus ik had gisteren 1 geknakt; die moest ik normaal zo kort mogelijk afknippen. Maar knippen doe ik meer schade aan mijn nagels dan ik wilquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar als je het om de twee dagen ongeveer bijhoudt kun je het toch ook net zo goed met je vijl doen? Want dan valt er ook niet veel te knippenOf moeten er een bepaald aantal dagen tussen zitten?
Jama, jamaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee je moet knippen om er voor te zorgen dat alle 'kapotte' nagel weg is. Dus ik had gisteren 1 geknakt; die moest ik normaal zo kort mogelijk afknippen. Maar knippen doe ik meer schade aan mijn nagels dan ik wilDus ik vijl het gewoon.
Gebruik hun vijl wel om alles smooth te makenDat helpt wel
Maar na 5 weken heb ik wel weer eens zin om nagellak aan te doen. Naakte nagels
Zij geven aan dat knippen beter is; dat je met de vijl meer 'scheurtjes' maakt. Ja met zo'n nep goeikope vijl wellicht; maar niet met een glasvijl. En mijn nagels leden er echt onder met het knippen; dus heul snel mee gestoptquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jama, jamaarIk snap niet hoe een schaar meer nagel weg kan halen dan een vijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |