abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:08:28 #26
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_140414984
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Laat een plaatselijk timmerbedrijf liever een deur op maat maken, Been there, done that, kost wel nogal een paar centen :X maar dan heb je ook echt een unieke en zeker een veilige voordeur. 6 cm vol massieve deur naar eigen ontwerp en met een slotenzooi waar we zelf zelfs echt nooit ooit meer in kunnen als we de sleutel zouden vergeten (5puntsslot met van die valse grote haken). Een bouwmarktdeur past zelden goed en het inhangen en perfect pasklaar maken van juist een voordeur is werk voor een vakman, tenminste zeker als je een veilige deur wilt. Het is hier net Fort Knox, geen hond die hier via die deur ooit binnen komt (en wij zelf ook niet indien buitensluiten dus reserve sleutels bij buren anders moet ik in de auto slapen :Z )
Ik laat vaak genoeg voordeuren namaken door een mannetje hier, de prijs is lager en de deur wordt gemaakt met pen en gat, iets wat ik veel liever heb dan deuren met contramal en deuvels.
pi_140434113
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:08 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik laat vaak genoeg voordeuren namaken door een mannetje hier, de prijs is lager en de deur wordt gemaakt met pen en gat, iets wat ik veel liever heb dan deuren met contramal en deuvels.
"vaak genoeg"
Laat jij zo ongeveer elk jaar een nieuwe voordeur maken dan :+

En een "mannetje" een voordeur laten namaken, helemaal fout, een "mannetje" is niet per definitie een vakman hè. Ik haat "mannetjes", ik heb liever een echte vakman voor ongeacht welke klus ik zelf niet kan. Ik hoef geen Pool die misschien iets met hout kan doen, ik wil een echte vakman, zo een met een kvk- en btwnummer en die ik ken, liefst een zaak hier in de buurt heeft en die ik dus letterlijk aan de jas kan trekken als het niet goed is.
Ook nog eens goed voor de economie :P

[ Bericht 11% gewijzigd door knoblaucha6 op 27-05-2014 17:41:37 ]
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:30:04 #28
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_140434143
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:29 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

"vaak genoeg"
Laat jij zo ongeveer elk jaar een nieuwe voordeur maken dan :+
Nee, ik hang vrij vaak voordeuren bij mensen.............Iets met werk.
pi_140434343
Ik gok zomaar dat het "mannetje" van betyar die de deur maakt ook wel een bedrijf heeft....
Je moet toch wat meer aan je naamsbekendheid doen betyar !, wat meer projectjes posten denk ik.
pi_140434441
Nee joh, dan "mannetje" is hij zelf :P
Waar het stinkt is het warm.
pi_140434897
spam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')