ik kan je uit ervaring vertellen dat dit erg sterk verschilt van deur tot deur. Een voordeur kun je sowieso beter niet in je eentje tillen. Toch zit er in gewicht van merbau veel verschil, een roosterdeur van Weekamp is een stuk zwaarden dan een Roosterdeur van bijvoorbeeld Cando of Austria.quote:
Dat kan ik volmondig beamen. Je wilt niet weten wat een ellende een kromgetrokken, getordeerde en klemmende voordeur geeft.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:42 schreef boukekoppejan het volgende:
want goedkoop is meestal duurkoop.
Helemaal mee eens. Een deur zal altijd werken ivm vochtoverdracht:quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat kan ik volmondig beamen. Je wilt niet weten wat een ellende een kromgetrokken, getordeerde en klemmende voordeur geeft.
Helemaal mee eens, ik verkoop het liefst Weekamp. Echter snap ik dat mensen vanwege budget dit zich niet altijd kunnen veroorloven. Overigens zit er veel verschil in prijzen tussen deurenzaken! Ik heb zelf een webshop waarbij we gegarandeerd de laagste prijs aanbieden (25% korting op de adviesverkoopprijs). Dit is dan wel de kale deur, bij afhalen. Kosten voor montage en eventuele bezorging komen hier dan bij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:09 schreef ueberduitser het volgende:
Persoonlijk zou ik voor een deur Weekamp gaan, maar ik ben wat dat betreft wat bevooroordeeld.![]()
Het kost inderdaad wat meer, maar daar is de kwaliteit dan ook echt naar.
Ik verkoop ze overigens niet hoor, ik ben op het moment bezig met hun fabriek...quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:12 schreef BounceHill het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik verkoop het liefst Weekamp. Echter snap ik dat mensen vanwege budget dit zich niet altijd kunnen veroorloven. Overigens zit er veel verschil in prijzen tussen deurenzaken! Ik heb zelf een webshop waarbij we gegarandeerd de laagste prijs aanbieden (25% korting op de adviesverkoopprijs). Dit is dan wel de kale deur, bij afhalen. Kosten voor montage en eventuele bezorging komen hier dan bij.
Mooi man, wat ben je aan het doen? De directeuren van Weekamp (Richard en Johan) ken ik overigens beiden, prachtig hoe ze dit familiebedrijf hebben laten groeien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:18 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik verkoop ze overigens niet hoor, ik ben op het moment bezig met hun fabriek...
Mocht ik een houten deur zoeken, haal ik hem zeker bij Weekamp. (maar dan wel via de achterdeur...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |