Mijn windows server hangt aan het netwerk van de buren dus dat gaat niet lukken!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:08 schreef TJV het volgende:
Laten we TS maar preventief afsluiten van het Internet, lijkt me een prima oplossing.

Die hebben een eigen internet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:25 schreef dannytimmer het volgende:
Mijn server hangt aan het internet van de buren:D want die hebben open wifi

En toegang tot je server, je vraagt er gewoon omquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:25 schreef dannytimmer het volgende:

ik wou dat ik jou buur wasquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:25 schreef dannytimmer het volgende:
 (maar aan de andere kant: dan was er geen open wifi geweest
 (maar aan de andere kant: dan was er geen open wifi geweest

Hij is wachtwoord beveiligd dus ze kunnen niet zomaar binnen komenquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En toegang tot je server, je vraagt er gewoon om

Je had toch alles geshared?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:46 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Hij is wachtwoord beveiligd dus ze kunnen niet zomaar binnen komen

Yup, de C:\ schijf bv.quote:

hij denkt dattie ultimate heeft omdattie Windows 2008 R2 Enterprise heeft draaien...quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:07 schreef Parzival het volgende:
Windows Server Ultimate... uh uh... die bestaat niet..
Windows Server 2003, 2008, 2008R2 .. in Web, Standaard, Enterprise, Datacenter of HPC editie.. Ultimate bestaat niet.. dat zegt al genoeg over je capaciteiten

En de buren vervolgens afgesloten worden ...quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:10 schreef mschol het volgende:
ik wacht er eigenlijk nog op dattie exchange installeert voor email en dan een open relay neerzet

Remote desktop is het volledig overnemen van een PC van op afstand, inclusief het gebruik van het toetsenbord en de muis.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:59 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ga weg man, we praten de heletijd over windows server dat staat ook nog in de beschrijving

quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Remote desktop is het volledig overnemen van een PC van op afstand, inclusief het gebruik van het toetsenbord en de muis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Remote_Desktop

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |